Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

S-a facut cumva distanta minima admisa legal intre statiile de benzina de 350 Km sau mi se pare?

 

 

Depinde la ce te referi... Cand aveam Honda VT500E, distanta intre pompele de benzina era la mine de 440km. Problema era ca nu verificam nicio data kilometraju...

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine e interesat, câteva elemente de customizare din inox:

Vasul de expansiune a lichidului de răcire:

- forma de lemn

post-4365-1160413175_thumb.jpg

- tabla inox decupată pentru asamblare

post-4365-1160413189_thumb.jpg

- inainte de sudură

post-4365-1160413204_thumb.jpg

- urechea de prindere pe cadru

post-4365-1160413223_thumb.jpg

post-4365-1160413507_thumb.jpg

- după sudură

post-4365-1160413549_thumb.jpg

post-4365-1160413555_thumb.jpg

- înainte de lustruire

post-4365-1160413625_thumb.jpg

post-4365-1160413639_thumb.jpg

- după lustruire

post-4365-1160413688_thumb.jpg

post-4365-1160413997_thumb.jpg

- cozoroc la far

post-4365-1160413765_thumb.jpg

post-4365-1160413780_thumb.jpg

- capace laterale

post-4365-1160413834_thumb.jpg

post-4365-1160413843_thumb.jpg

- altele

post-4365-1160413885_thumb.jpgpost-4365-1160413899_thumb.jpgpost-4365-1160413910_thumb.jpg

post-4365-1160413923_thumb.jpgpost-4365-1160413933_thumb.jpgpost-4365-1160413946_thumb.jpg

post-4365-1160413957_thumb.jpgpost-4365-1160413983_thumb.jpg

 

 

Sursa www.vx800.net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut surpriza să constat zilele trecute că rozeta robinetului de benzină e montată pe invers față de notațiile de pe frame cover. Am tot mers Âşi pe la 200km rulați numai prin oraÂş m-am întrebat de ce nu mai intră pe rezervă. Am luat mai apoi manualul de exploatare Âşi l-am răsfoit ca undeva să găsesc (în footnote) un paragraf care specifica că, la unele modele, rozeta indică invers. Ați mai întâlnit careva aÂşa ceva?

 

Da, la mine e la fel ! Sa vezi ce tragedie a fost cand am descoperit chestia asta, la 12:00 noaptea, noroc ca eram la 500 m de benzinarie :) Tocmai imi calculam ca imi ia 5 la suta in oras ! :D :D

 

Cat despre zgomotul de la evacuare, la mine nu se manifesta. Dar trebuie sa-i fac o noua sincronizare la carburatoare, ca au luat-o putin razna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre zgomotul de la evacuare, la mine nu se manifesta. Dar trebuie sa-i fac o noua sincronizare la carburatoare, ca au luat-o putin razna.

spune-mi si mie te rog cum iti dai tu seama ca ti-au luat-o razna carburile?Ca la mine, dupa vreo 4 mii si ceva de km cat am facut eu cu ea, mi se pare ca merge la fel.Sau poate nu am io ureche muzicala prea buna :D

Orice info e binevenita :lol: :P

 

spune-mi si mie te rog cum iti dai tu seama ca ti-au luat-o razna carburile?Ca la mine, dupa vreo 4 mii si ceva de km cat am facut eu cu ea, mi se pare ca merge la fel.Sau poate nu am io ureche muzicala prea buna :D

Orice info e binevenita :lol: :)

@Lonelirider : pana la urma ai mai desfacut evacuarile sa vezi ce si cum cu zdranganitul?

PS: Foarte frumos arata unele customizari din inox..( eu sunt innebunit dupa palaria de la far :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut întreaga coloană de evacuare din dreapta. Într-adevăr, ceva suna in ea dacă o ciocănesc, însă nu pot să-mi explic exact unde. Poate să fie in toată lungimea cotului de evacuare sau poate să fie la intrarea în tobă. Se transmite cam pe toată lungimea evacuării. Îi zice "broken-inner-pipe" syndrome...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut întreaga coloană de evacuare din dreapta. Într-adevăr, ceva suna in ea dacă o ciocănesc, însă nu pot să-mi explic exact unde. Poate să fie in toată lungimea cotului de evacuare sau poate să fie la intrarea în tobă. Se transmite cam pe toată lungimea evacuării. Îi zice "broken-inner-pipe" syndrome...

Deci teoria celor de pe vx800. net se verifica.Multzam de raspuns! :) Cu prima oacazie ai o bere de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi si mie te rog cum iti dai tu seama ca ti-au luat-o razna carburile?Ca la mine, dupa vreo 4 mii si ceva de km cat am facut eu cu ea, mi se pare ca merge la fel.Sau poate nu am io ureche muzicala prea buna :)

Orice info e binevenita :P :D

 

pai nu mai sta la relanti decat cu socul tras :) si, in plus, toba din dreapta e mai afumata decat cea din stanga, deci amestecul nu e la fel la ambele carburatoare. mai mult de atat, nu stiu nici eu, ca de tras motorul trage ca in prima zi.

 

@lonerider - arata demential tobele astea. n-am nici o idee de pret, dar cred ca mi-ar fi si frica sa-l aflu. daca sunt mai scumpe decat tot motorul... :D

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat si eu un vx odata cu lonirider,doar ca al meu este mai tanar cu 5 ani.Pb nu am avut cu el si sper sa nici nu am. Singurul incovenient (sa-i spun asa) sunt telescoapele fata care mi se par c-am moi in rest totul merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat si eu un vx odata cu lonirider,doar ca al meu este mai tanar cu 5 ani.Pb nu am avut cu el si sper sa nici nu am. Singurul incovenient (sa-i spun asa) sunt telescoapele fata care mi se par c-am moi in rest totul merge perfect.

Pai in cazul asta, sa-l stapanesti cu placere si fara incidente.

Bine ai venit in micul nostru grup!

 

PS. Nu crezi ca ar trebui sa iti modifici si profilu cu ocazia asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto ! s-o stapanesti sanatos si fara incidente !

misto gentile, banuiesc ca asa ai luat-o, nu ?

oricum, nu arata rau, stii sa o pui intr-o lumina avantajoasa :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are, stie :)

nu foarte multe, depinde exact ce te intereseaza. io mi-am cautat motor cam vreo patru luni, pana am reusit sa fac rost de bani. in tot timpul asta am tot citit informatii si review-uri de mi-au iesit pe nas. in cele din urma m-am decis: sa aiba motor in v si, preferabil, cardan. aceeasi dilema am avut-o si eu, transalp sau vx800 (asta la final, dupa ce am trecut prin mai multe ape...). transalpul n-are cardan, da' imi place la nebunie si se descurca foarte bine cu drumurile romanesti. vx-ul arata mai bine (dupa gustul meu) si are cardan. la mine dilema s-a rezolvat foarte simplu: cand am facut rost de bani, omul care vindea transalpul pe care il vanam s-a razgandit si nu a mai vandut-o. asa ca a ramas omul care vindea vx-ul pe care il vanam. acesta nu s-a razgandit si... mi l-a vandut :)

 

acum, am aproape doua luni cu el si numai vreo 3000 de km. eu merg in fiecare zi la serviciu si peste tot pe unde am treaba, 99% in oras, pentru ca am lasat masina sotiei. din punctul asta de vedere isi face treaba cu brio. e suficient de ingusta sa te strecori fara emotii printre cozile de la semafor, e super stabila si trage foarte bine si uniform de la ture joase (2000 rpm) pana pe la 6500 rpm (intra in rosu la 8500, eu nu i-am dat decat pana pe la 7000 -7500, dar peste 6500 mi s-a parut ca se cam plafoneaza).

consumul, in conditiile de utilizare descrise mai sus, este de 5-6 la suta :) e adevarat ca eu merg cam batraneste, imi place sa-l tin intre 3 si 4 mii de ture. il turez numai in viteza I si aIIa, cand incerc sa scap de inghesuiala.

 

review-ul negativ pe care l-a pus Ticolino l-am citit si eu inainte sa cumpar motorul, si ii dau dreptate intr-o privinta: carburatorul din spate e foarte inghesuit si extrem de greu de scos/ montat.

 

eu n-am avut nici o problema cu el, in afara de reglat si sincronizat carburatoare. de curand i-am mai descoperit o buba, da' asta nu e vina fabricantului, ci a strazilor noastre: am reusit performanta sa indoi putin janta fata prin gropile din bucuresti. are suspensiile foarte comode si nu prea simti hopurile, din cauza asta probabil ca am tendinta sa trec cam repede prin zone mai accidentate (io stau in chitila si strazile pe acolo... sunt un continuu santier).

 

cu pozitia pe motor m-am obisnuit foarte repede, n-am suferit nici un moment de dureri de spate sau de maini (am mers in continuu cam 2 ore, chiar daca numai prin oras si prin jur). la inaltimea mea (1.88) ajung perfect cu picioarele jos si stau bine si pe motor, nu am genunchii la gura. e inalt, suficient de robust. mie imi da o senzatie de indestructibil.

 

stiu ca nu le-am pus chiar intr-o ordine anume, le-am scris cum mi-au venit. daca ai intrebari shoot :angry: si-ti raspund, cat ma pricep si eu.

 

Ai foarte mare dreptate, merita toti banii, un motor cu o ciclistica foarte buna si un motor super ( V2 ) am si eu una din August luata si nu prea ma dau jos de pe ea nici acum pe ploaie, in rest cam tot ce spui tu stiu si eu despre ele, in schimb eu caut un mecanic priceput care sa-mi faca un reglaj corect la tacheti si carburatoare, bafta si s-o stapanesti sanatos pe sosele !!!!!!!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo ! hai cu poze, sa vada si ochiu' nostru ! nu ca n-am sti cum arata un vx, da' e frumoase si merita etalate !

 

p.s. - nu sariti pe mine, al meu e la profil si deocamdata n-am alte poze cu care sa ma laud. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa fiara ! e din 93 ?

 

cat despre omu' de la zoo, ti-am zis ca iti spune de la inceput daca se baga sau nu. nu minte, ca n-are nici un interes. io il stiu cu motoarele de viteza, motare 4 in linie. cu v-urile banuiam ca e alta mancare de peste, stiam ca nu prea a facut si de-asta ti-am zis ca e posibil sa nu se bage.

 

oricum, vezi ca pe forum mai e mao-san (are un topic la service). el mi-a facut sincronizarea carburatoarelor si a fost ok. intreaba-l si pe el. bafta !

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru @burlaco@

...am tras ieri o tură în afara oraÂşului Âşi, de curiozitate, m-am uitat la turometru: 100km/h = 4100rpm

:) multzam fain.

Inseamna ca urmatoarea mutare va fi curatarea/schimbarea filtrului de aer.Astazi, impreuna cu Inger`Albastru :ok: am schimbat simeringurile la furca si uleiul, plus placutele de frana fata.Timp total de executie 5ore jumate.Cu manualul in fata si cu experienta Ingerului de cand si-a schimbat el simeringurile am reusit neasteptat de repede fara prea mari probleme ( cu exceptia etrierului care vazandu-se cu placute noi nu mai vroia sa intre pe disc :angry: :) )

 

PS:Poate ca am plictisit lumea cu celel de mai sus, dar eu sunt tare mandru ca am reusit!

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burlaco - placutele de frana de unde le-ai luat ? trebuie sa fac si eu aceeasi miscare in curand, de-aia ma intereseaza.

inteleg ca acum ai experienta in schimbat placute ? :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) multzam fain.

Inseamna ca urmatoarea mutare va fi curatarea/schimbarea filtrului de aer.Astazi, impreuna cu Inger`Albastru :ok: am schimbat simeringurile la furca si uleiul, plus placutele de frana fata.Timp total de executie 5ore jumate.Cu manualul in fata si cu experienta Ingerului de cand si-a schimbat el simeringurile am reusit neasteptat de repede fara prea mari probleme ( cu exceptia etrierului care vazandu-se cu placute noi nu mai vroia sa intre pe disc :angry: :) )

 

PS:Poate ca am plictisit lumea cu celel de mai sus, dar eu sunt tare mandru ca am reusit!

Bafta si asfalt uscat!

 

 

Imbacsirea filtrului/filtrelor de aer duce la cresterea consumului, eventual la scaderea randamentului motorului. Diferentele de viteza/turatie la modelele de acelasi fel apar, in general, datorita dimensiunilor anvelopelor, erorilor electronice ale turometrului (e electronic) sau indicatorului de viteza (vitezometru). Daca ai posibilitatea sa inlocuiesti ceasurile din bord cu ale unui cunoscut/prieten, poti stabili mai exact unde e eroarea (numai sa aveti gumele standard scrise de Suzuki in documentatie incaltate pe roti). Intre al meu si al lui ASX exista o diferenta cam de 100rpm la 100km/h; la mine e 4100, la el cam 4200.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burlaco - placutele de frana de unde le-ai luat ? trebuie sa fac si eu aceeasi miscare in curand, de-aia ma intereseaza.

inteleg ca acum ai experienta in schimbat placute ? :moto:

Placutele care le-am schimbat sunt marca FERODO si l-am luat de la Razna Motors ( langa Lizeanu ).Am dat 900.000 lei vechi pe ele.

As fi vrut sa ii pun NISSIN dar gand am gasit deja comandasem FERODO, iar pretul era de 1.425.000 pt fata si 1.330.000 pentru spate.Cam mult ce-i drept fata de FERODO dar din "auzite" cica si-ar face treba mai bine.

In legatura cu experienta ...am dobandit cel putin minim :angry:

Acu' am o mica problema....cand am inlocuit placutele, etrierul isi cam facea de cap si nu mai vroia sa intre pe disc, iar singura solutie ( gasita de noi) a fost sa desfacem putin aerisitorul ca sa putem impinge pistonasele, cu aceasta ocazie pierzand cateva grame, sau zeci de grame de lichid de frana.Partea proasta este ca nu am reusit sa desfac suruburile de la vasul de expansiune( sau ce-o fi el) ca sa completez cu lichid.Pur si simplu nu s-au desfacut si s-a stricat si "floarea" surubului( si am folosit surubelnita de firma nu de Obor :ok: ).Noroc ca nivelul lichidului este inca in limitele normalului.

Asadar daca aveti vreo sugestie( alta decat bormasina :) ) astept cu placere :)

Daca ai nevoie de asistenta la schimbatul placutelor, ma ofer cu cea mai mare placere ( a se retine : nu fac concurenta mecanicilor)

Inca ceva..daca vrei sa iti iei NISSIN si sa nu pierzi timpu' pana in Drumul Taberei : 0722.766.739 sau 0723.153.038.Suna si intreaba mai intai daca au pe stoc pentru VX

 

Imbacsirea filtrului/filtrelor de aer duce la cresterea consumului, eventual la scaderea randamentului motorului. Diferentele de viteza/turatie la modelele de acelasi fel apar, in general, datorita dimensiunilor anvelopelor, erorilor electronice ale turometrului (e electronic) sau indicatorului de viteza (vitezometru). Daca ai posibilitatea sa inlocuiesti ceasurile din bord cu ale unui cunoscut/prieten, poti stabili mai exact unde e eroarea (numai sa aveti gumele standard scrise de Suzuki in documentatie incaltate pe roti). Intre al meu si al lui ASX exista o diferenta cam de 100rpm la 100km/h; la mine e 4100, la el cam 4200.

E perfect logic ceea ce spui tu dar:

-Anvelopele sunt exact modelul recomandat de suzuki ( ceva mai tocite recunosc)

-e posibil sa se fi defectat BRUSC turometrul? ( adica pana mai acum o luna asa imi arata si mie: la 100km/h in tr.5 - 4100-4150 rpm

Consumul nu mi s-a parut sa fi crescut( cel putin la ultimul drum facut in afara localitatii, ca in oras nu l-am calculta niciodata )

Din pacate...nu prea am pe cine sa supun la chinul de a monta/demonta ceasurile sa vad daca eroare provine de la ele..

Tot de la tine am aflat ca VX-urile au 2 filtre de aer ( sau nu am inteles eu bine??)Oare din ce considerent au pus 2?

Oricum, cat de curand o sa verific si starea filtrelor si daca sunt murdare o sa le schimb si atunci o sa ma conving si de treaba asta cu turatia..

 

Multumesc de raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de info, burlaco ! complet si la obiect, cum ii sade bine unui vx-ar :angry: :ok:

 

acum, dupa ce ai povestit aventura prin care ai trecut la schimbatul placutelor, m-am apucat sa caut in manuale instructiuni in acest sens. dar binenteles ca americanii nu se baga la asta, asa ca despre schimbatul placutelor de frana nu scrie nimic. ma gandeam ca o fi vreun schepsis prin care sa departezi cumva etrierii inainte de a face schimbul efectiv, pentru a nu ajunge in impasul in care ati ajuns voi. dar banuiesc ca numai prin aerisitor, cum ati procedat si voi se poate face. sau scotand capacul de la vasul cu lichid de frana de la inceput ? asta daca reusesti, binenteles :)

 

si asa ajungem la al doilea impas: scosul surubelor cu capatul f.utut. incearca cu un spray degripant si sa bati putin o surubelnita in capul surubului. spun prostii ? altceva nu-mi trece prin cap acum.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou si va rog sa-mi scuzati intarxierea dar am avut un deces in familie si nu am putut sa- mi mai dau cu parerea, cu decesul a fost forba de mamica, ,,D-zeu s-o odihneasca in pace,,.

Dar a trecut asta e viata, dar sa revenim la oile noastre ( ,, Becali,,), fiara este din 91 nu 93 si este modelul California ala cu rezervorul de 18L, iar ce spuneti voi cu viteza, 100 K/h la 4100 de ture nu mi-se pare corect, eu in viteza a 5 a la 6000 de ture am avut cam 160-165 k/h iar in a4a la 4100-4500 / 100 k/h parca asa tin minte ca mergea pana sa gasesc mecanicii ,,,,,meseriasi,,,,iar acum e cam lesinata fata de cum a mers pe drumul de la Tg Mures - Bucuresti, deci vreau sa zic ca performantele motorului ar trebuii sa fie mai bune de ce ziceti voi, de placute frana nu va pot indruma de unde sa luati eu am luat din Tg Mures cu 170 Ron tot setul fata/ spate marca FERODO- Platinum nu stiu cat de bune sunt ca inca nu le-am schimbat deoarece imi trebe un nou disc pt spate (frana)

Pt ,,ottoMan,, am vorbit cu mecanicul si a zis ca e de acord cu reparatul, mersi mult !!!

ce sa va mai zic? aveti grija pe strada cu taximetristii ( soferii idului) asfalt uscat pana la Craciun, zapada pana al Revelion si apoi iar uscat si cel mult 15 grade temperatura minima, asa ca sa nu uitam sa ghidonam motoreteleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. bafta multa la toti si la cei care nu au VX-uri !!!!!!! :angry: .... :ok: ..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...