Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

ONTOPIC: E un motor foarte bun pt. touring lejer (120 - 130 km/h ca peste e vant tare), trage ca nesimtzita in ture joase si mie nu mi se pare ca consuma mult (e drept, un pic mai mult ca VT-ul meu dar are si 10 cai in plus). Racire excelenta si... cardan (te doare in p... de schimbat kit de lantz la XX kilometri, ii pui ulei bun la grup si gata tata)!

 

OFFTOPIC: Ottoman, unde stai in Chitila nene? Ca si eu tot de pe-acolo sunt!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtop - bacului, intersectie cu navigatiei. da' acum motoru' sta in curte ca n-am gasit inca un cablu de ambreiaj potrivit. :crack: altfel, repet (on-topic) buuuuun motor ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca zicea cineva de la noi asta. baietii din state faceau modificarea asta la ordinea zilei.

eu am afirmat ca ma bate gandul sa o fac, dar nu m-am interesat inca unde gasesc si la ce pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In curand voi avea si eu unul in curte. e cumparat deja si pe luni dupamasa merg dupa el. Dupa tot ce am citit pe internet, mi-am dat seama ca e ceva ce-mi trebuie. Am avut o Honda VT500E. motor de care am fost tare incantat. Avea 78000Km cand l-am dat, dar mergea vis, consum foarte mic si era foarte agil, chiar daca era carenat touring. Asa ca am optat pentru un Vtwin in continuare , pentru ca voiam un motor mai mare si mai puternic. Mi-ar fi placut un cruiser VN800 de la Kawasaki sau un Introuder 800 Volusia de la Suzuki, dar sunt prea multi bani pentru mine. Am luat netul la purecat sa gasesc alternativa VT-ului 500 si am dat de Suzuki VX800, ceva asemanator, mai mare , mai tare si consum ceva mai maricel. Mi-am luat si manualul de reparatii si manualul de utilizare de pe net si astept motorul... In poza de mai jos e motorul ce-l astept. Uite, si un forum unde se discuta cam totul despre VX800: http://mobile-designs.com/VX800/

post-4365-1158388189_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu mai multe detalii despre el , nu mai fi asa de scump la vorba :)

 

 

 

Mda..., am parcurs si primii 100 si ceva de km. Motorul toarce frumos, trage foarte bine si sunt foarte incantat de el, dar ca la orice luat second, are si o problema sau poate nu e si imi pare mie. Totusi, ceva se intampla inauntru in el. I-am spalat si carburatoarele ca era jale ce a fost acolo, iar acum porneste si functioneaza okay. Atata timp cat functioneaza pe loc nu se intampla nimic chiar daca se incalzeste pana porneste ventilatorul, dar daca il misc la drum , dupa un timp, se aude un zgomot metalic pe partea dreapta a motorului (dupa ureche se aude in dreptul oalei cu discurile de ambreiaj sau lantul, patinele de lant de distributie de la cilindrul din spate). Zgomotul repectiv e ca si cum ar fi cazut ceva metalic prin evacuare si e tot antrenat de gaze acolo, izbindu-se de pereti, apare, iar dupa un timp dispare si iar reapare aleator, fara sa deranjeze in functionarea motorului. Am studiat manualul de reparatie, dar, sincer, nu-mi pot da seama de la ce ar putea proveni. Mai studiez. In rest toate bune, chiar ca e o strutocamila :peace: . Astept si ceva pareri fata de ce am povestit, poate ati mai intalnit careva asa ceva. Btw, ASX are si el unul (VX).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine zgomotul metalic de care zici se aude in ambele tobe, la decelerare (frana de motor) in permanenta.

nu stiu daca o fi aceeasi sursa ca si la tine, da' la mine sigur e din tobe. m-am luat dupa indiciul ca "Zgomotul repectiv e ca si cum ar fi cazut ceva metalic prin evacuare si e tot antrenat de gaze acolo, izbindu-se de pereti"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zarnaitul din tobe la decelerare este prezent si la mine.Totusi si mie mi s-a parut ca se mai aude cateodata un alt zgomot, oarecum similar ( metalic) cand intra in turatie ( adica de pe la 3500 de ture pana pe la 4000-4500).Dar asta nu intotdeauna.Intr-adevar nu se simte ca ar afecta zgomotul motorului in vreun fel.La un moment dat am avut impresia ca este inelul cheii de contact ( in care mai este prinsa si cheia de la top -case), si astea ar intra in rezonanta cu vibratiile motorului si "zdrangane" de ghidon, dar nu sunt convins ca asa este.Cred ca solutia ar fi sa merg o data fara casca sa imi dau seama mai bine de unde ar putea veni acest zdranganit, dar nu prea imi vine sa ma risc :peace: .

Oricum, sincer sa fiu...nu i-am dat prea mare importanta, dar acum parca m-ai pus pe ganduri!

Daca descoperi de unde, ce si cum e cu zdranganitul ala sa imi dai si mie de stire te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca zilele astea sa deschid capacul din dreapta la ambreiaj, pentru ca vreau sa verific. La cel luat de ASX ( e drept ca e cu cinci ani mai tanar, dar cu 10000km mai putin rulat), motorul nu are nici un zgomot. Adevarul e ca cel luat de ASX a fost al unui batran bibilicar nevoie mare. Zanganitul la mine nu se aude in tobe, se aude undeva in fata, cel mult pana la suportul piciorului drept in cotul de evacuare, dar mai mult in motor decat in evacuare. Ieri, de exemplu, s-a auzit si am mers cateva zeci de km. Azi nu s-a mai auzit , desi am parcurs o distanta buna. Am pus problema si pe forumul VXer-ilor din lume si am inceput dezbaterea si detalierea problemei. Revin cu alte detalii.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca zilele astea sa deschid capacul din dreapta la ambreiaj, pentru ca vreau sa verific. La cel luat de ASX ( e drept ca e cu cinci ani mai tanar, dar cu 10000km mai putin rulat), motorul nu are nici un zgomot. Adevarul e ca cel luat de ASX a fost al unui batran bibilicar nevoie mare. Zanganitul la mine nu se aude in tobe, se aude undeva in fata, cel mult pana la suportul piciorului drept in cotul de evacuare, dar mai mult in motor decat in evacuare. Ieri, de exemplu, s-a auzit si am mers cateva zeci de km. Azi nu s-a mai auzit , desi am parcurs o distanta buna. Am pus problema si pe forumul VXer-ilor din lume si am inceput dezbaterea si detalierea problemei. Revin cu alte detalii.

Vad ca si la tine zdrangane cand vrea el....N stiu ce sa mai cred.Oricum, te rog sa pui aici impresiile celorlalti VX-ari precum si ale tale proprii daca desfaci capacul.

Sa avem succese :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am detaliat mai mult zgomotul, unul din userii acelui forum a zis ca e cot dublu, e ruginit si perforat intre fete si nu are remediu, poate unul nou. Nu am inteles prea bine...Dau link-ul, poate rupeti mai bine ca mine engleza: http://mobile-designs.com/VX800/index.php?...4&st=0&

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am detaliat mai mult zgomotul, unul din userii acelui forum a zis ca e cot dublu, e ruginit si perforat intre fete si nu are remediu, poate unul nou. Nu am inteles prea bine...Dau link-ul, poate rupeti mai bine ca mine engleza: http://mobile-designs.com/VX800/index.php?...4&st=0&

dupa "tonalitatea" ( daca pot sa ma exprim asa ) a zdranganitului ar putea fi o explicatie destul de logica..Insa tot nu sunt ff convins.Astazi pe moto numa la asta ma gandeam :baldy: si culmea...nu s-a auzit niciodata.

Iti multumesc pentru ce ai postat, si daca mai afli noutati nu ezita sa le impartasesti!

Numai drumuri bune si asfalt uscat !!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut surpriza să constat zilele trecute că rozeta robinetului de benzină e montată pe invers față de notațiile de pe frame cover. Am tot mers Âşi pe la 200km rulați numai prin oraÂş m-am întrebat de ce nu mai intră pe rezervă. Am luat mai apoi manualul de exploatare Âşi l-am răsfoit ca undeva să găsesc (în footnote) un paragraf care specifica că, la unele modele, rozeta indică invers. Ați mai întâlnit careva aÂşa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut surpriza să constat zilele trecute că rozeta robinetului de benzină e montată pe invers față de notațiile de pe frame cover. Am tot mers Âşi pe la 200km rulați numai prin oraÂş m-am întrebat de ce nu mai intră pe rezervă. Am luat mai apoi manualul de exploatare Âşi l-am răsfoit ca undeva să găsesc (în footnote) un paragraf care specifica că, la unele modele, rozeta indică invers. Ați mai întâlnit careva aÂşa ceva?

 

La mine este in pozitie normala....sau cel putin asa mi se pare mie.Oricum, cred ca poti merge fara nici o problema mult mai bine de 200 km prin oras fara sa intre rezerva.Mie, la ultimul drum facut ( in afara localitatii), mi-a consumat 4.5% maxim (Aleko stie :baldy: ) , in conditiile in care am mers pe serpentine si drum intins dar foarte rar am depasit 110-120 km/h.In oras nu cred ca are cum sa treaca de 6%.

 

PS.In legatura cu zdranganitul, ai mai aflat ceva?

 

 

 

multicele ,parerea mea , numai in buc stiu vreo 6

Ha, :P si 6 ti se par multe?? :D

Gandeste-te cate GS 500 sunt in bucuresti, sau cate F650 ( doar cateva exemple aleatorii...no ofense detinatorilor ;) ).Adicatelea, in alta ordine de idei, ce vrea "je' sa spune este ca... VX-arii sunt mandri ca au o asemenea motocicleta, ( sper sa nu se dea cu :D in caz de o sa pice vreo piesa, si ca la "raritatea" noastra de mobra nu se exista piese )

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar părea că "tinbasher", userul de pe forumul VX800 are dreptate, provine de la uzura evacuării (coturile, în special). Luni o sa demontez cotul care zornăie ca să mă conving şi o să scriu aici concluzia.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar părea că "tinbasher", userul de pe forumul VX800 are dreptate, provine de la uzura evacuării (coturile, în special). Luni o sa demontez cotul care zornăie ca să mă conving Âşi o să scriu aici concluzia.

:baldy: Eu unu' iti multumesc! In ultima tura data cu vx-ul s-a mai auzit zdranganitul asta.Singurul lucru are ma linistea cat de cat era ca nu afecta absolut DELOC functionarea motorului si ma tot gandeam la explicatiile date de baietii de pe forumul vx800.Cand am luat motorul asta multa lume mi-a spus ca daca il folosesc corespunzator este un motor fara moarte.Sper sa fie asa, si sper ca luni dupa ce desfaci coturile de evacuare sa ma linistesc pe deplin ( apropo de evacuari...ale mele arata ca noi pe dinafara...Nu prea am inteles eu eu cum sunt facute, Adica practic sunt 2 tevi bagate una in interiorul celeilalte , iar cea din interior s-a dus???)

In rest, cum ti se pare motorul, te multumeste? Ce plusuri si ce minusuri ai gasit pana acum la al tau? Eu in afara de frane n-am ce sa ii reprosez, iar treaba cu franele sper sa se schimbe cand o sa inlocuiesc placutele ca is cam duse.

Bafta multa si mai astept impesii!

EDIT: Am citit si eu pe forumul vx800 si am inteles cum e treaba cu evacurarile ( double pipes )

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...