Shepard Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Ca o fi interesant de mers in tara kiwilor , chiar si cu motoreta, nu zic nu. Drumuri bune si fara oi iti urez Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Salutare tuturor! Am o problema ingrijoratoare cu ambreiajul:- nu debreiaza suficient - Aseara am schimbat kitul de ambreiaj si cablul complet si uleiul (Motul 10-W40) dupa ce mi s-a rupt cablul si avand 40k am zis ca desfac sa vad cum arata ambreiajul si daca tot il desfac il si schimb. Lamele si placute noi, arcuri noi etc... Am setat jocul in cablu si tot ce trebuie dar si cu maneta trasa complet, sau cu actuatorul de pe cutie apasat cu forta la maxim, nu debreiaza complet. Adica roata nu se poate misca daca e in viteza. Dupa 20km de mers (ma gandeam ca uleiul nu a ajuns cum trebiue intre lamele etc) tot nu e nicio schimbare. Daca ma opresc nu pot s-o scot din viteza, e ca si cum ambreiajul n-ar fi tras complet. Kitul de ambreiaj e Newfren - ceva italian, si am inteles ca sunt OEM pt Ducati. Aveti vreo ideee care ar putea fi problema? Inainte sa schimb toate astea functiona bine, doar cablul era deja foarte intins - apoi s-a si ruptSa fie de vina placutlele noi care is cumva... parca din pluta? Editat Mai 27, 2016 de Attila_the_Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Din cate stiu eu, placile de ambreiaj ar fi trebuit tinute in ulei aproximativ 12 ore inainte de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului: am dat pe cheia de o turma de oi... nu stiam daca sa e sperii sau nu. Editat Mai 27, 2016 de einstein1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 De unde opriti motocicleta ? chieie sau buton ? In carte zice ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Eu in general din cheie, buton doar daca opresc in panta si nu am mana libera sa duc la contact (in viteza cu ambreiajul tras + frana fata actionata). De regula dupa ce opresc din buton uit si la pornire am mereu un moment de nedumerire ca nu face nimic cand apas starterul. O fi si de la varsta, cica barbatii <40 sunt puerili, dupa devin senili Editat Mai 28, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Asta era si problema mea , dacă o opresc din buton , cand revin uit de el si pun contactul dar nu incarca pompa , trebuie sa inchid iar contactul , sa apas butonul si iar contact ceea ce e o problema - uzura inutila la cheie si contact . Nu stiu daca e recomandat sa opresc direct din cheie ? Ma gandesc ca totusi au pus acolo un buton mare rosu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Care se cheama parca "emergency stop"! Si cum cheia oricum o manevrezi, de ce sa mai uzezi si butonul? Mai ramane si farul aprins oprind de la buton. Parerea mea. Manualul il am pdf, dar nu am citit decat ce m-a interesat, cum se potriveste ceasul de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Inca o intrebare , fiind incepator am multe nedumeriri Astazi am fost la limita de a lua o groapa de 20 cm adancime (vreo 40 lungime) .cu aproximativ 60 km /h si să fiu sincer reflexele mele inca lasa de dorit la capitolul evitare .Fz6 pare sa se comporte foarte bine la denivelari , pietricele si gropi Cum s-ar fi comportat fz6 azi daca dadeam in groapa ? , sa zic ca aveam timp sa reduc la 40 , Eram pe jos , sau aveam sanse sa raman pe roti ? Editat Mai 29, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 depinde ce buza avea, la 20 cm adancime si margini drepte riscai sa zbori peste ghidon cu roata fata facuta pilaf. daca nu te incordezi in ghidon si te ridici in scarite pe drum drept, trece lejer peste majoritatea denivelarilor normale, dar nu e enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Nu ca sa dau lectii sau chestii, da cratere dinastea sunt oarecum comune in Bucuresti. In experienta mea, ajuta daca franezi pana in groapa si apoi accelerezi ca sa descarci fata inainte sa dai in ea. Eu urc borduri de 30cm relativ usor cu tehnica asta si am luat borduri, canalizari scufundate, asfalt razuit si retul de rahaturi peste care dai zilnic in Bucuresti cu tehnica asta fara sa dau de planeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Asta e in teorie , daca îl pui pe un incepator sa facă asta s-ar putea sa auzi de el pe la stiri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salut! Din categoria "pentru ca Bucuresti", si "motor la bloc" ieri am remarcat cu o neplacere crunta, o indoitura mica pe rezervor. Genul ala de indoitura care se face la masini la aripa spate sus cand se rezeama bizonii cu cotul. Nu avem cuta, muchie, vopsea sarita sau crapata sau orice alta minune, avem doar o indoitura minima (probabil diseara sau maine voi atasa o poza). Intrebarea este, oare daca se pot desface sitele de la rezervor, o exista vreo sansa o pot indrepta din interior spre exterior ? Tind sa cred ca e prea mica ca sa poata fi trasa cu ventuza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Eu cred ca se poate trage si cu ventuza. Depinde de zonă . Teoretic ar trebui sa se poată si din interior , dar e posibil sa iasa cu urme . Mai e solutia , dar costa, tras in puncte cu sudura , apoi chituit si vopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nu vreau cu sudura, nu are sens, e mult prea mica degradarea ca sa ma apuc sa o trag asa si sa o vopsesc. Decat asa, prefer sa o las cum e, oricum se vede foarte putin. Nu este pe zona curbata, teoretic ar trebui sa mearga dinauntru. De ce zici ca e posibil sa iasa cu urme? Daca nu o pot indrepta la mana, abandonez varianta cu indreptatul din interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Cumpara o husa de rezervor de la Bagster sau Top Sellerie. Iesi mai ieftin decat reparatia , cred. Editat Iunie 3, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Reparatia am de gand sa o fac eu. Daca se poate, daca nu, ramane asa. Husele de rezervor nu-mi plac, prefer aspectul ei cat mai curat. Oricum, inafara de momentele cand am lasat-o parcata prin oras, la bloc, mereu a stat cu prelata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cand ai timp pune o poza daca se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 a facut cineva pana acum sincronizarea la injectie?daca da unde ?cat costa? si la cati km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Era cat pe-aci sa le propun celor de la Dual Tours cand mi-au inlocuit tps, ma gandeam ca nu poate costa mult daca tot era desfacut pe-acolo. Noroc ca a intrebat altcineva si am auzit scorul: 280 lei!!!! Am sa-mi fac singur cat de curand, doar sa-mi asamblez vacuumetrele. Nu simt nimic in neregula, are 60k pe bord. » Post actualizat in 05 Jun 2016 17:28 Era cat pe-aci sa le propun celor de la Dual Tours cand mi-au inlocuit tps, ma gandeam ca nu poate costa mult daca tot era desfacut pe-acolo. Noroc ca a intrebat altcineva si am auzit scorul: 280 lei!!!! Am sa-mi fac singur cat de curand, doar sa-mi asamblez vacuumetrele. Nu simt nimic in neregula, are 60k pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 (editat) cica mai e un service pe langa gara obor la un anume cezar,a dat un prieten 100-150 lei pt sincronizare,acu sper sa nu fi vorbit eu prostii,a mea are 47 k pe bord,i-ai facut distributia pana acum? Editat Iunie 5, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 cica mai e un service pe langa gara obor la un anume cezar Userul Cesar aici pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 i-ai facut distributia pana acum? Eu nu i-am facut nimic in afara de schimb ulei, filtre, placute si lichid de frana. O am din noiembrie, import Italia, fara carte service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Si eu am auzit de cezar de la gara obor . A facut o cunostinta sincronizare la r6 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) am spre dezmembrare motocicleta avariata fata yamaha fz6 2006 cu urmatoarele piese 100% ok: -motor complet cu 15000 km reali - poate fi pornit -ansamblu spate complet cu sa, carene, evacuare, maner, stop - roti cu discuri -rezervor cam toate piesele in afara de partea din fata cadru este cu acte si este spart detalii la 0765336589 p.s. am si senzor TPS separat Editat Iunie 8, 2016 de square Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.