Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Ca o fi interesant de mers in tara kiwilor , chiar si cu motoreta, nu zic nu.

Drumuri bune si fara oi iti urez

Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor!


Am o problema ingrijoratoare cu ambreiajul:- nu debreiaza suficient -
Aseara am schimbat kitul de ambreiaj si cablul complet si uleiul (Motul 10-W40) dupa ce mi s-a rupt cablul si avand 40k am zis ca desfac sa vad cum arata ambreiajul si daca tot il desfac il si schimb. Lamele si placute noi, arcuri noi etc... Am setat jocul in cablu si tot ce trebuie dar si cu maneta trasa complet, sau cu actuatorul de pe cutie apasat cu forta la maxim, nu debreiaza complet. Adica roata nu se poate misca daca e in viteza.
Dupa 20km de mers (ma gandeam ca uleiul nu a ajuns cum trebiue intre lamele etc) tot nu e nicio schimbare. Daca ma opresc nu pot s-o scot din viteza, e ca si cum ambreiajul n-ar fi tras complet.

Kitul de ambreiaj e Newfren - ceva italian, si am inteles ca sunt OEM pt Ducati.

Aveti vreo ideee care ar putea fi problema? Inainte sa schimb toate astea functiona bine, doar cablul era deja foarte intins - apoi s-a si rupt

Sa fie de vina placutlele noi care is cumva... parca din pluta?

Editat de Attila_the_Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului:

am dat pe cheia de o turma de oi... nu stiam daca sa e sperii sau nu.

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in general din cheie, buton doar daca opresc in panta si nu am mana libera sa duc la contact (in viteza cu ambreiajul tras + frana fata actionata). De regula dupa ce opresc din buton uit si la pornire am mereu un moment de nedumerire ca nu face nimic cand apas starterul. O fi si de la varsta, cica barbatii <40 sunt puerili, dupa devin senili :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta era si problema mea , dacă o opresc din buton , cand revin uit de el si pun contactul dar nu incarca pompa , trebuie sa inchid iar contactul , sa apas butonul si iar contact ceea ce e o problema - uzura inutila la cheie si contact .

 

Nu stiu daca e recomandat sa opresc direct din cheie ? Ma gandesc ca totusi au pus acolo un buton mare rosu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care se cheama parca "emergency stop"! Si cum cheia oricum o manevrezi, de ce sa mai uzezi si butonul? Mai ramane si farul aprins oprind de la buton.

Parerea mea.

Manualul il am pdf, dar nu am citit decat ce m-a interesat, cum se potriveste ceasul de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare , fiind incepator am multe nedumeriri :D

 

Astazi am fost la limita de a lua o groapa de 20 cm adancime (vreo 40 lungime) .cu aproximativ 60 km /h si să fiu sincer reflexele mele inca lasa de dorit la capitolul evitare .Fz6 pare sa se comporte foarte bine la denivelari , pietricele si gropi

 

Cum s-ar fi comportat fz6 azi daca dadeam in groapa ? , sa zic ca aveam timp sa reduc la 40 , Eram pe jos , sau aveam sanse sa raman pe roti ?

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce buza avea, la 20 cm adancime si margini drepte riscai sa zbori peste ghidon cu roata fata facuta pilaf. daca nu te incordezi in ghidon si te ridici in scarite pe drum drept, trece lejer peste majoritatea denivelarilor normale, dar nu e enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca sa dau lectii sau chestii, da cratere dinastea sunt oarecum comune in Bucuresti. In experienta mea, ajuta daca franezi pana in groapa si apoi accelerezi ca sa descarci fata inainte sa dai in ea. Eu urc borduri de 30cm relativ usor cu tehnica asta si am luat borduri, canalizari scufundate, asfalt razuit si retul de rahaturi peste care dai zilnic in Bucuresti cu tehnica asta fara sa dau de planeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Din categoria "pentru ca Bucuresti", si "motor la bloc" ieri am remarcat cu o neplacere crunta, o indoitura mica pe rezervor. Genul ala de indoitura care se face la masini la aripa spate sus cand se rezeama bizonii cu cotul. Nu avem cuta, muchie, vopsea sarita sau crapata sau orice alta minune, avem doar o indoitura minima (probabil diseara sau maine voi atasa o poza). Intrebarea este, oare daca se pot desface sitele de la rezervor, o exista vreo sansa o pot indrepta din interior spre exterior ? Tind sa cred ca e prea mica ca sa poata fi trasa cu ventuza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se poate trage si cu ventuza. Depinde de zonă . Teoretic ar trebui sa se poată si din interior , dar e posibil sa iasa cu urme .

Mai e solutia , dar costa, tras in puncte cu sudura , apoi chituit si vopsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau cu sudura, nu are sens, e mult prea mica degradarea ca sa ma apuc sa o trag asa si sa o vopsesc. Decat asa, prefer sa o las cum e, oricum se vede foarte putin. Nu este pe zona curbata, teoretic ar trebui sa mearga dinauntru.

 

De ce zici ca e posibil sa iasa cu urme? Daca nu o pot indrepta la mana, abandonez varianta cu indreptatul din interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara o husa de rezervor de la Bagster sau Top Sellerie.

Iesi mai ieftin decat reparatia , cred.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cat pe-aci sa le propun celor de la Dual Tours cand mi-au inlocuit tps, ma gandeam ca nu poate costa mult daca tot era desfacut pe-acolo. Noroc ca a intrebat altcineva si am auzit scorul: 280 lei!!!! Am sa-mi fac singur cat de curand, doar sa-mi asamblez vacuumetrele. Nu simt nimic in neregula, are 60k pe bord.

» Post actualizat in 05 Jun 2016 17:28

Era cat pe-aci sa le propun celor de la Dual Tours cand mi-au inlocuit tps, ma gandeam ca nu poate costa mult daca tot era desfacut pe-acolo. Noroc ca a intrebat altcineva si am auzit scorul: 280 lei!!!! Am sa-mi fac singur cat de curand, doar sa-mi asamblez vacuumetrele. Nu simt nimic in neregula, are 60k pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica mai e un service pe langa gara obor la un anume cezar,a dat un prieten 100-150 lei pt sincronizare,acu sper sa nu fi vorbit eu prostii,a mea are 47 k pe bord,i-ai facut distributia pana acum?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-ai facut distributia pana acum?

Eu nu i-am facut nimic in afara de schimb ulei, filtre, placute si lichid de frana. O am din noiembrie, import Italia, fara carte service :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spre dezmembrare motocicleta avariata fata yamaha fz6 2006 cu urmatoarele piese 100% ok:

-motor complet cu 15000 km reali - poate fi pornit

-ansamblu spate complet cu sa, carene, evacuare, maner, stop

- roti cu discuri

-rezervor

cam toate piesele in afara de partea din fata

cadru este cu acte si este spart

detalii la 0765336589

 

p.s. am si senzor TPS separat

Editat de square
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...