Sari la conținut

Yamaha Road / Wild Star, cati suntem?


dooku
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor. Sunt din Cluj Napoca.

Am si eu o Yamaha XV1600 RoadStar cumparata in primavara. Este prima mea motocicleta, deci sunt incepator.

Trebuie sa recunosc faptul ca m-a speriat cuplul ei. Prima oara cand am condus-o ca incepator, lasand acceleratia brusc, era sa ma lovesc cu casca de ghidon. 🤪Am vrut sa o returnez, dar acuma, dupa ce m-am invatat cu ea, o ador, mai ales sunetul tobelor care sunt Bob Enterprise.

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna cati Nm are cuplul? Am gasit ceva la 145 Nm butonand google-ul, dar mi se pare prea mult.

 

Salutare tuturor. Sunt din Cluj Napoca.

Am si eu o Yamaha XV1600 RoadStar cumparata in primavara. Este prima mea motocicleta, deci sunt incepator.

Trebuie sa recunosc faptul ca m-a speriat cuplul ei. Prima oara cand am condus-o ca incepator, lasand acceleratia brusc, era sa ma lovesc cu casca de ghidon. 🤪Am vrut sa o returnez, dar acuma, dupa ce m-am invatat cu ea, o ador, mai ales sunetul tobelor care sunt Bob Enterprise.

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna cati Nm are cuplul? Am gasit ceva la 145 Nm butonand google-ul, dar mi se pare prea mult.

 

Screenshot_20211019-135159_WhatsApp.jpg

Screenshot_20211019-135135_WhatsApp.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Eu detin XV1600 Wildstar cumparat in 2017 si fabricata in 2000, insa studiez acest model din 2012. A mea a fost a unei batrane din Germania (Nu este o gluma). Modele cu fabricatie 1999-2004 au 3 probleme tipice:

1. Recal la cutia de viteze deoarece secventa 1-N-2 si 2-N-1 mergea greoi

2. Probleme foarte rare la pompa de ulei, insa exista motoare bulite

3. Filete stricate in blocul motor de Dorei cu muschi puternici.

 

Verifica cilindrii sa se auda simetric, vezi sa nu curga ulei pe la tevi si verifica starea curelei.

A mea are cureaua originala din 2000. Intretinerea curelei este foarte simpla: se sterge de praf din cand in cand cu o carpa uscata si se verifica tensiunea in curea cu scula speciala.

 

Motocicleta este exceptionala, cu mult peste Harley Davidson din perioada respectiva. Proiectul si executia sunt foarte reusite. Cromul si vopsirea artisitice.... ia-o daca este in stare buna.

Iti pun si 2 fotografii ca sa vezi cum se poate conserva dupa 22 de ani. Eu o folosesc din Aprilie pana in Noiembrie.

 

Punctul slab al modelelor 1999-2004 este franarea. Frana este foarte buna, insa trebuie sa apesi taare...

 

Daca esti din Bucuresti si ai nevoie de suport tehnic, nu ezita sa imi scrii.

20191019_081414.jpg

20191019_081427.jpg

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

 

Felicitari pentru achizitie! Acum am vazut postarile tale.

Franele sunt slabe, trebuie actionate ferm si cu putere.

Indicatorul de benzina are o filtrare interesanta. Se regleaza in cateva minute dupa ce ai facut plinul.

Parerea mea este ca nu trebuia desfacut demarorul. Aceste motociclete au compresie foarte mare. Daca apesi butonul de pornire si vezi ca nu invarte, baga in treapta 2 si misca motocicleta in fata sau spate 0.5 m. Cand s-a oprit fix pe compresie, invarte foarte greu.

 

Cati km are?

Ghidonul nu pare original.

Radiatorul de ulei, ti-as recomanda sa il scoti si sa schimbi flansa filtrului de ulei.

Eu merg cu ulei sintetic 10W 50 si merge extraordinar de bine.

Motocicleta este echipata cu talpici din fabrica.

Stopul de spate si semnalizarile sunt caricatura... cauta de origine.

 

Mai da-ne detalii...

 

Sunt niste motociclete extraordinare.... cu exceptia franelor... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.05.2022 la 21:04, Farfuridi a spus:

Va salut din nou , de data asta cu vesti mai bune,am reusit achizita intr-un final.Mobra arata,suna  si merge bestial,dupa cum era de asteptat vibreaza de-ti clantane dintii in gura,e mare si  grea precum un autobuz,cel putin dupa cei ~30 km facuti pana acum,probabil ma voi obisnui cu timpul.Ce nu mi-a placut ,intradevar la  franare se cere forta fizica cu dellicateturi risti sa te opresti in cel din fata ,ghidonul prea lat si scaritele -talpi sau cum s-or numi le voi schimba cu cele originale,probabil si stopul spate si semnalizarile.Nu merge indicatorul de benzina,probabil necesita "deblocare".

Are radiator de ulei montat de fostul propriatar,personal nu-i vad rostul, dar nici nu cred ca il voi demonta.Sub far avea montata o borseta cilindrica  ce mai obtura din fanta de aer ce ventileaza motorul,o greseala ce nu  o vad prima oara ,si care e cu atat mai agravanta cu cat vorbim de un motor de cilindree mare racit clasic.Bateria pare cam lesinata ,o sa incerc o incarcare completa, daca nu merge trecem la pasul urmator.

Multumiri userului Papa _Bear pentru sfaturile bune si pe viitor voi mai apela la bunavointa voastra pentru alte recomandari.

Sanatate tuturor.

2022_0514_105133_001.JPG

2022_0514_105257_008.JPG

2022_0514_105213_004.JPG

Inked2022_0514_105235_006_LI.jpg

2022_0514_105143_002.JPG

2022_0514_105148_003.JPG

Inked2022_0514_105308_009_LI.jpg

InkedInked2022_0514_105227_005_LI.jpg

Mile multe si sanatoase! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

Mersi ,la fel si tie.:06Biker:

 

Mersi, demarorul l-am desfacut pentru ca am sesizat ca era slabita prinderea cablului lucru

Multumesc inca o data pentru bunavointa aratata.

 

Probabil ca are 26000km. 

Ai manual de utilizare si manual de service? Daca nu ai... ti le pot trimite .pdf

Adu-l cat mai aproape de original, curata-l foarte bine, motorul si jantele merg foarte bine curatate cu gaz sau solutie de aprins focul LANDMAN.

Daca esti din Bucuresti, sau  din jur, pot sa ma uit si eu la ea...

La 24000 km trebuie reglati tachetii si schimbate bujiile.

Nu ar fi rau nici sa verifici filtrul de aer si sa schimbi filtrul de benzina.

Trebuie sa verifici si uleiul de lant -- are ungerea lantului cu carter separat de ulei - multa lume nu stie.

De asemenea, trebuie sa ai grija la uleiul din motor, fiind cu carter sec si rezervor de ulei.

Daca mai ai intrebari, ai numarul meu de tel in profil, jos.

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2022 la 22:19, Farfuridi a spus:

Se pare ca problema e mai veche .Astazi am vrut sa pornesc motorul si ,surpriza, a invartit in continuare si dupa ce am eliberat butonul, si dupa ce am oprit contactul.

Dupa cum spuneam in postarea anterioara, motorul avand capacitate foarte mare si un decompresor hidraulic cu ulei, daca un cilindru se opreste in compresie, demarorul nu are putere sa invarta.

Trebuie sa bagi in a 2-a sau a 3-a si sa misti motocicleta ca sa treci de acel punct.

Daca fostul proprietar nu stia aceasta problema, a incercat de multe ori sa porneasca si a topit contactele din releu + a supraincalzit mecanismul de actionare a releului.

Eu as schimba releul. Costa 100 euro.

Din ce oras esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua ! Tocmai am achizitionat un Roadstar de 1600 si a aparut o problema , pompa de benzina , a mai avut cineva aceasta problema , cum s-a rezolvat ? Pompa veche nu mai functiona  si am inlocuit-o cu una noua, in timpul mersului inceteaza sa isi mai faca treaba si motorul se opreste. PLEASE HELP !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Farfuridi a spus:

Salut,de curand mi-am luat si eu  wildstar asa  ca nu am multa experienta cu el.M-am uitat in carte la posibile defecte si sunt doua posibilitati daca nu merge pompa:sa fie defecta si sa trebuiasca sa fie inlocuita sau sa fie defect releul pompei defect .

Daca ai schimbat pompa si tot ti se intrerupe in mers s-ar putea sa fie o problema electrica .Verifica conexiunile(mufa pompei) sau sa nu ai vreun cablu intrerupt.

da ! asta mi-a propus azi,sa pun mana pe aparatul de masura si sa vedem ce se intampla pe partea electrica. Multumesc, revin cu informatii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

Poți verifica întâi releul pompei, am doar schema asta în germana dacă te ajuta la ceva. 

 

 

 

1657956248703643795108031013097.thumb.jpg.344e826851d3cf63b7f0f8b84aebb472.jpg

IMG_20220716_122937.thumb.jpg.20cf1c262c9f22208b8d256d752e6696.jpgIMG_20220716_122928.thumb.jpg.2f23a5b0f289380c20870f3afd8b481b.jpgIMG_20220716_122726.thumb.jpg.b4a51d02dbd1a2b59f9ef86daf6c1862.jpgIMG_20220716_122733.thumb.jpg.690589a497a5070749d3ba6ab92e908a.jpg

Salut, am și eu o nelămurire, care dintre cele 2 șuruburi vin montate la țevile din poze? Tind sa cred ca e cel mai lung, se potrivește mai bine în canalul țevii, cel scurt nu e100%centrat  pe canal. 

Le. Mă refer bineînțeles la potrivire gaurii  din surub cu canalul din țeavă. 

Salutare! Cel cu cap inbus este la chiulase, cel cu cap hexagonal este la blocul motor.

Mare atentie cu ele. Trebuie inlocuite saibele de cupru la fiecare montaj. Tevile trebuie suflate si curatate la interior de span/praf. Este obligatoriu sa le strangi cu cheia dinamometrica, cu filetul degresat, uscat. Ai recuperat manualul pe care ti l-am trimis? Pentru mai multe lamuriri suplimentare ma poti suna fara probleme.

 

 

PS: Daca te gandesti vreodata sa vinzi din stocul tau de piese, da-mi te rog si mie un semn...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Farfuridi a spus:

Poți verifica întâi releul pompei, am doar schema asta în germana dacă te ajuta la ceva. 

 

 

 

1657956248703643795108031013097.thumb.jpg.344e826851d3cf63b7f0f8b84aebb472.jpg

IMG_20220716_122937.thumb.jpg.20cf1c262c9f22208b8d256d752e6696.jpgIMG_20220716_122928.thumb.jpg.2f23a5b0f289380c20870f3afd8b481b.jpgIMG_20220716_122726.thumb.jpg.b4a51d02dbd1a2b59f9ef86daf6c1862.jpgIMG_20220716_122733.thumb.jpg.690589a497a5070749d3ba6ab92e908a.jpg

Salut, am și eu o nelămurire, care dintre cele 2 șuruburi vin montate la țevile din poze? Tind sa cred ca e cel mai lung, se potrivește mai bine în canalul țevii, cel scurt nu e100%centrat  pe canal. 

Le. Mă refer bineînțeles la potrivire gaurii  din surub cu canalul din țeavă. 

 ...am depistat problema, pompa de benzina când merge când nu. Probat pe bancul de lucru...probat și pe motor....acelasi simtom.   Schimbam și vedem ce va urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.07.2022 la 14:40, miles a spus:

 ...am depistat problema, pompa de benzina când merge când nu. Probat pe bancul de lucru...probat și pe motor....acelasi simtom.   Schimbam și vedem ce va urma.

problema persista , am pus pompa pe direct , primii 70 de km a mers f bine , dupa, in frana de motor, da cateun rateu in carburator si in cate secunde se opreste motorul. Thag pe dreapta,pun iar contactul si motorul porneste. Ciudat simptom, ce poate fi pana la urma ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Farfuridi a spus:

Ai verificat si releul?

Ar mai fi un senzor la clapeta de dozaj(in carburator) daca inteleg eu bine(am manualul fizic doar in germana ) ar putea si el fi sursa de probleme. Se poate  verifica rezistenta lui cu multimetru.

Releul face probleme.  Am pus pe direct pompa. Urmează sa dau jos carburatorul sa il curat. Apoi mai vedem. E ciudat oricum

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Farfuridi a spus:

Pompa pe direct,nu stiu ce sa zic,vezi sa nu se strice si pompa cea noua ,sau sa nu dai foc motorului  pe caldurile astea ,Doamne-fereste.

Logic nu ar trebui să se întâmple nimic rău. 3 ore cât am umblat cu ea a fost ok.  Doar ca atunci când sunt în frana dr motor și dau sa accelerez are un  moment când parca se îneacă. Am băgat mana în gaz mai mult și la următoarea frână de motor a dat câteva  rateuri și s a oprit motorul. Ori a rămas carburatorul fără benzina, ori....nu mai știu.  Urmeaza sa dau jos carburatorul sa îl curat, cu ocazia asta verific și furtunele de alimentare, etc. Altceva nu mai știu ce ar putea fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa pe direct este o solutie periculoasa cu risc mare de incediu. 

Solutia de avarie, este functionarea fara pompa, prin cadere libera ca la orice motocicleta clasica.

Parerea mea este sa apelezi la un dealer si sa iti cumperi piesele necesare pentru a aduce motocicleta in starea de origine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Papa_Bear a spus:

Pompa pe direct este o solutie periculoasa cu risc mare de incediu. 

Solutia de avarie, este functionarea fara pompa, prin cadere libera ca la orice motocicleta clasica.

Parerea mea este sa apelezi la un dealer si sa iti cumperi piesele necesare pentru a aduce motocicleta in starea de origine.

La asta ma gândesc și eu. Cam greu de găsit releul pentru pompa de benzina....dar cautam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, miles a spus:

La asta ma gândesc și eu. Cam greu de găsit releul pentru pompa de benzina....dar cautam.

De ce este greu de gasit releul?

Ai incercat la reprezentanta?

 

Daca nu... intra pe site-ul www.mrcycles.com si gasesti codurile de piesa pentru toate modelele Yamaha. Ia codul de piesa si du-te la orice magazin de piese auto de cartier si roaga sa iti comande. Un releu la Yamaha este intre 250 si 500 de lei.

 

Spor

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Papa_Bear a spus:

De ce este greu de gasit releul?

Ai incercat la reprezentanta?

 

Daca nu... intra pe site-ul www.mrcycles.com si gasesti codurile de piesa pentru toate modelele Yamaha. Ia codul de piesa si du-te la orice magazin de piese auto de cartier si roaga sa iti comande. Un releu la Yamaha este intre 250 si 500 de lei.

 

Spor

Am cautat aseară pe net, găsisem doar niște Sh.uri. Dar iti voi urma sfatul.  Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, patrick1 a spus:

Și ăsta de 12V, 30A, cu soclu-cuplă, de 25 lei (plus 20 lei ”shipping”) ce cusur crezi că ar avea?

Eventual îi montezi antiparalel pe bobina de acționare o diodă 1N4007, cu catodul (inel) spre plus, ca protecție la tensiuni autoinduse la deconectare.

image.thumb.png.eed3fdb60f4d848f72d5130947fc1d79.png

https://www.km100.ro/releu-universal-12v-30a.html?gclid=EAIaIQobChMI0PPajqyM-QIVRY9oCR3KygNvEAQYBCABEgJyn_D_BwE

image.thumb.png.6954b1753fa86620cd63fb19b81cd5b9.png

 

Mno ... trebuie să poți conecta 4 fire (plus dioda, 6), unul e în plus, fără nicio greșeală :D

Și rămâi și cu bani de un cauciuc (nou) :)

interesant !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La una din 🏍️🏍️ mele releul de pompă cuplează doar când primește semnal de turație - deosebit de frustrant după o perioadă lungă de staționare când carburatoare le sunt goale -, deci e mai mult decât un simplu releu. Când am cumpărat 🏍️ era făcut un strap de către fostul proprietar (tocmai din cauza amintită) și pompa era alimentată tot timpul cât era contactul pus, nu mi se pare așa un pericol mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

La una din 🏍️🏍️ mele releul de pompă cuplează doar când primește semnal de turație - deosebit de frustrant după o perioadă lungă de staționare când carburatoare le sunt goale -, deci e mai mult decât un simplu releu. Când am cumpărat 🏍️ era făcut un strap de către fostul proprietar (tocmai din cauza amintită) și pompa era alimentată tot timpul cât era contactul pus, nu mi se pare așa un pericol mare. 

Am comandat releul...marți ajunge. Îl voi monta și vedem cum se comporta motorul. Asa am și eu alimentata pompa acum, cât e contactul pus primește curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, patrick1 a spus:

Și ăsta de 12V, 30A, cu soclu-cuplă, de 25 lei (plus 20 lei ”shipping”) ce cusur crezi că ar avea?

Eventual îi montezi antiparalel pe bobina de acționare o diodă 1N4007, cu catodul (inel) spre plus, ca protecție la tensiuni autoinduse la deconectare.

image.thumb.png.eed3fdb60f4d848f72d5130947fc1d79.png

https://www.km100.ro/releu-universal-12v-30a.html?gclid=EAIaIQobChMI0PPajqyM-QIVRY9oCR3KygNvEAQYBCABEgJyn_D_BwE

image.thumb.png.6954b1753fa86620cd63fb19b81cd5b9.png

 

Mno ... trebuie să poți conecta 4 fire (plus dioda, 6), unul e în plus, fără nicio greșeală :D

Și rămâi și cu bani de un cauciuc (nou) :)

Eu sunt adeptul reparatiilor cu piese de origine atunci cand se poate.

In acest caz se poate.

 

Releul original are soclu cu prindere pe motocicleta, este validat la un anumit regim de vibratii si temperaturi, un numar de cicli...  si are dioda de regim liber inclusa.

 

@Miles - ce releu ai cumparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Papa_Bear a spus:

Eu sunt adeptul reparatiilor cu piese de origine atunci cand se poate.

In acest caz se poate.

 

Releul original are soclu cu prindere pe motocicleta, este validat la un anumit regim de vibratii si temperaturi, un numar de cicli...  si are dioda de regim liber inclusa.

 

@Miles - ce releu ai cumparat?

Am găsit releul original, marți ajunge. Sunt curios dacă după schimbarea lui problema va dispărea. Ar mai fi de curățat carburatorul, am comandat și un kit de reparație.  Înlocuiesc ce se poate înlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

Se putea verifica inainte .

Daca ai cumparat kit de reparatie made in China iti recomand sa nu montezi nimic din el,altfel poti avea surprize tare neplacute.

Sincer nu cred sa fie Made in China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, patrick1 a spus:

Mă străduiesc!

Totuși, dacă nu ar fi existat și ”momente de rătăcire” la zisul ”Spital de Arși” unde s-au mai spălat oarece ”motoare” (și s-au infectat cu piocianic după ”Colectiv” :() aș rămâne deosebit de înțelegător.

Acum vezi logica semnificativă?

(Big-Farma, dezinfectante sintetice și ieftine ...)

E grele!!!! Alooo grădinița.... rezolvam și noi o problemă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...