Sari la conținut

Bursa SuperMoto


pasbogdan
 Share

Postări Recomandate

ce buget ai?

uite niste variante

http://olx.ro/oferta/ktm-525-exc-urgent-ID5fByG.html#0c391c6bcb

sau

http://olx.ro/oferta/vand-ktm-exc-525-ID4uZcK.html#0c391c6bcb

sau

http://olx.ro/oferta/ktm-exc-530-2008-ID4J4KK.html#89ba654bdd

la care mai pui 1500 de ron pentru un set de jante supermoto

http://olx.ro/oferta/ktm-roti-ID51rOE.html astea sunt echipate cu etrier supermoto beringer,disc beringer si pompa frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 688
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In jur de 2500-3000 euro. Nu as vrea sa depasesc suma asta. Multumesc pt link-uri, am vazut si eu ceva anunturi pe olx... mai astept cateva zile sa vad daca mai apare ceva si dupa cu ajutorul unui prieten care stie mai multe despre SM , o sa incep sa dau cateva telefoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat un 525 exc 2004 ,era enduro si l-am facut supermoto,eu m-am uitat sa fie ok motorul,esenzatie supermoto,dar l-am folosit si la enduro,era un motor 530 exc supermoto 2008 la 2300 de euro ,dar s-a dat,a si nu te baga la hussberg ,au probleme cu fraiul ,si ai grija si la husqvarna .Vezi ca sunt ieftine plasticele,toate de pe un ktm nu depasesc 450 de ron iar un kit de stikere la comanda de buna calitate este 300 de rom

» Post actualizat in 20 Dec 2015 20:51

Daca esti din buc poti sa vezi cum e al meu,faci o tura sa vezi daca e ok pt tine puterea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

sachs zx 125 din 1996

Motorizare yamaha dt 125, powervalve electronic, baterie noua, consumabile ok. Motoreta are si roti de enduro. Pretul pentru varianta cu o singura pereche de roti este 800 euro. Motoreta are setul motor nou (piston, segmenti)

 

pret 999euro

» Post actualizat in 29 Feb 2016 23:36

vandut!!!

mi-au ramas rotile de SM, se potrivesc si pe Yamaha dt 125/200.... 350euro

post-1864-0-43451800-1456219541_thumb.jpg

post-1864-0-12090700-1456219554_thumb.jpg

post-1864-0-36334800-1456219567_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

- Aripa Polisport Cross / Supermoto. Este noua.

- Posibilitate atasare numar de inmatriculare

- Bec stop/frana si iluminare numar

 

- 90 lei

 

Cosmin - 0742861004

post-27371-0-83062400-1456827596_thumb.jpg

post-27371-0-20760800-1456827597_thumb.jpg

post-27371-0-53679100-1456827597_thumb.jpg

Editat de cosport
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare, este acest model unul reusit? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-husqvarna-smr%20449-din-2010-618966.html

 

sau si mai bine, stiti cumva acest motor?

 

sunt tot mai aproape de Supermoto, dar sunt multe modele care imi plac si stiu prea putine despre ele. am inceput sa citesc despre fenomen, dar stau cam prost cu timpul :(

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am un TE250, tot 4T, tot injectie dar din 2008.

 

Cel mai relevant pentru tine ce iti pot spune este legat de injectie. Daca e Mikuni atunci e la fel ca la mine, difera doar hartile. Suport de comunitate nu prea ai pentru asa ceva, deci daca ai probleme de injectie atunci e cam nasol. Se gaseste soft pentru diagnoza de la mikuni si cablu sa te conectezi la ea, deci diagnoza nu e e problema. Daca vrei sa remapezi atunci vorbesti de alti bani, dar cu softul lor poti face niste ajustari de comportament ale motorului destul de limitate, le simti, dar nu poti face minuni.

 

Impresia mea despre injectie:

- economica, oriunde vrei tu ... pe strada sau prin balti iese mai bine decat un carburator

- nu e la fel de reliable ca un carburator. Aici ma refer la reactia in sarcina ... daca te ineci cu ea in noroi pana la gat atunci o sa iti moara mai repede decat un carburator din cauza parametrilor minimi de functionare (nu-ti mai baga benzina daca turatia motorului e prea mica). Acum sa nu-ti imaginezi ca este sfarsitul lumii, mai ales la strada nu o sa ai probleme din astea, acolo nu ai sarcini chiar asa mari la turatii chiar asa mici.

- mai agresiva ca un carburator. La mine cu setarile ei originale are putin lag la primul mm de acceleratie dar dupa ce-si da drumul baga tot ce are

- n-ai baterie --> nu o pornesti nici la pedala, nici trasa, nici impinsa :) ... tre sa ai curent

 

Motorul in general mi se pare foarte fiabil atat timp cat nu o iei sa o forjezi. Eu o folosesc in regim hobby (offroad si pe sosea) si nu am avut probleme, nu am schimbat nimic in motor deocamdata. Daca o forjezi atunci ne poti zice si noua cat de rezistenta e :)

Uleiul la mine este 10W60 sintetic ... mai rar intalnit (nu toti producatorii il fac) dar nu vei avea probleme sa-l gasesti si nici nu vei plati pret mai mare decat la alte repere mai comune.

 

In rest, ca body si restul este cam ca orice motocicleta. Cauciucurile sunt standard, pompele de frana si ambreiaj de mana sunt standard (cred ca si aia de spate), rulmenti gasesti, semeringuri gasesti, filtre gasesti, plastice se gasesc ... din punctul asta de vedere este la fel ca orice alta marca de moto.

 

Telescoapele daca sunt Marzocchi atunci tre sa-ti iei semeringuri pentru ele, altfel, daca sunt WP sunt la fel ca pe KTM si alte marci infratite (plina lumea de ele). Dar aici din nou, gasesti semeringuri la aceeasi bani ca si daca ar fi pt WP (difera doar diametrul). Ce nu o sa gasesti prea usor sunt bucsele de teflon de la capul telescopului (astea se schimba mai rar ca semeringurile, depinde de regimul de exploatare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am un TE250, tot 4T, tot injectie dar din 2008.

 

Cel mai relevant pentru tine ce iti pot spune este legat de injectie. Daca e Mikuni atunci e la fel ca la mine, difera doar hartile. Suport de comunitate nu prea ai pentru asa ceva, deci daca ai probleme de injectie atunci e cam nasol. Se gaseste soft pentru diagnoza de la mikuni si cablu sa te conectezi la ea, deci diagnoza nu e e problema. Daca vrei sa remapezi atunci vorbesti de alti bani, dar cu softul lor poti face niste ajustari de comportament ale motorului destul de limitate, le simti, dar nu poti face minuni.

 

Impresia mea despre injectie:

- economica, oriunde vrei tu ... pe strada sau prin balti iese mai bine decat un carburator

- nu e la fel de reliable ca un carburator. Aici ma refer la reactia in sarcina ... daca te ineci cu ea in noroi pana la gat atunci o sa iti moara mai repede decat un carburator din cauza parametrilor minimi de functionare (nu-ti mai baga benzina daca turatia motorului e prea mica). Acum sa nu-ti imaginezi ca este sfarsitul lumii, mai ales la strada nu o sa ai probleme din astea, acolo nu ai sarcini chiar asa mari la turatii chiar asa mici.

- mai agresiva ca un carburator. La mine cu setarile ei originale are putin lag la primul mm de acceleratie dar dupa ce-si da drumul baga tot ce are

- n-ai baterie --> nu o pornesti nici la pedala, nici trasa, nici impinsa :) ... tre sa ai curent

 

Motorul in general mi se pare foarte fiabil atat timp cat nu o iei sa o forjezi. Eu o folosesc in regim hobby (offroad si pe sosea) si nu am avut probleme, nu am schimbat nimic in motor deocamdata. Daca o forjezi atunci ne poti zice si noua cat de rezistenta e :)

Uleiul la mine este 10W60 sintetic ... mai rar intalnit (nu toti producatorii il fac) dar nu vei avea probleme sa-l gasesti si nici nu vei plati pret mai mare decat la alte repere mai comune.

 

In rest, ca body si restul este cam ca orice motocicleta. Cauciucurile sunt standard, pompele de frana si ambreiaj de mana sunt standard (cred ca si aia de spate), rulmenti gasesti, semeringuri gasesti, filtre gasesti, plastice se gasesc ... din punctul asta de vedere este la fel ca orice alta marca de moto.

 

Telescoapele daca sunt Marzocchi atunci tre sa-ti iei semeringuri pentru ele, altfel, daca sunt WP sunt la fel ca pe KTM si alte marci infratite (plina lumea de ele). Dar aici din nou, gasesti semeringuri la aceeasi bani ca si daca ar fi pt WP (difera doar diametrul). Ce nu o sa gasesti prea usor sunt bucsele de teflon de la capul telescopului (astea se schimba mai rar ca semeringurile, depinde de regimul de exploatare).

merci fain pt raspunul detaliat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

intentionez sa-mi iau un supermoto :)

Doresc ceva fiabil, puternic si ieftin :) si stiu ca suna absurd. Daca puteti sa-mi oferiti niste recomandari, oferte, le astept cu cea mai mare placere. Am citit cate ceva despre DRZ 400 SM, KTM EXC, Husqvarna...

Dintre toate acestea am pus ochii pe Husky te 610, varianta cu carburator. Daca are cineva asa ceva, rog sa-mi impartaseasca parerea lui (fiabilitate, putere, consum, intretinere). Mentionez ca vreau sa ma plimb cu supermoto prin oras, (Bucuresti, cam 50 km/zi), pt distante mai lungi merg cu GSXR. Stima si va doresc un sezon fara peripetii ! Asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te 610 din ce an?iti recomand lc4, si daca vrei ceva usor si brutal rau iei un 525 ,sau 530 dar e mai scump

TE 610 2006.

M-am dat cu un 525, frumos, puternic, dar am impresia ca intretinerea e la ore de functionare... Iar eu petrec cel putin 1 ora/zi pe motor... cred ca va fi prea scump sa-l intretin. Spune-mi daca gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti recomand husqvarna la anul ala,,au multe probleme,schimbul de ulei se face la 12-14 ore,depinde,filtrele le schimb o data la doua schimburi,uleiul ,eu bag yacco full sintetic la 525-ul meu,iti intr 1,25 litri,2 litri de ulei ull sintetic race este 102 lei,deci cu 244 de lei te costa uleiul pentru 3 schimburi si un schimb de filtre,si ai 36-40 de ore de functionare,asta inseamna cca 3000 de km,Daca crezi ca intretinerea este costisitoare incearca un lc4 de la ktm,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e complicat ce vrei tu si sa fie si fiabil , am mai zis dar unii zic ca am avut eu ghinion insa dupa niste cautari pe net nu cred c-am eu ghinion , ktm lc4 e departe de-a fii o motocicleta fiabila si nici nu e ieftina , dai pe youtube un seach ktm lc4 bad engine sound , sa vezi ce exemplare ingrijite , unele impecabile dupa imagini , n-am nici un dubiu dar cu probleme la motor si parese ca-i o problema comuna la ele , daca ai bani mergi pe un ktm generatie mai noua un smc smr 690 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e complicat ce vrei tu si sa fie si fiabil , am mai zis dar unii zic ca am avut eu ghinion insa dupa niste cautari pe net nu cred c-am eu ghinion , ktm lc4 e departe de-a fii o motocicleta fiabila si nici nu e ieftina , dai pe youtube un seach ktm lc4 bad engine sound , sa vezi ce exemplare ingrijite , unele impecabile dupa imagini , n-am nici un dubiu dar cu probleme la motor si parese ca-i o problema comuna la ele , daca ai bani mergi pe un ktm generatie mai noua un smc smr 690 .

esti tu ghinionist...eu in lc4 nu am bagat decat ulei si filtre de 3 ani. si nu e luat tocmai nou si cu siguranta nu a fost menajat. ce e drept ulei scump si filtre oem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti recomand husqvarna la anul ala,,au multe probleme,schimbul de ulei se face la 12-14 ore,depinde,filtrele le schimb o data la doua schimburi,uleiul ,eu bag yacco full sintetic la 525-ul meu,iti intr 1,25 litri,2 litri de ulei ull sintetic race este 102 lei,deci cu 244 de lei te costa uleiul pentru 3 schimburi si un schimb de filtre,si ai 36-40 de ore de functionare,asta inseamna cca 3000 de km,Daca crezi ca intretinerea este costisitoare incearca un lc4 de la ktm,

incepand cu ce an recomanzi Husqvarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...