Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

N-am zis nimic in special de Suzuki, chiar am folosit termenul general "motorul". Nu de alta da nu vreau sa intru in gura ta ca am vazut ca esti capabil sa ucizi pt Suzuki :lol: Glumesc. Cum spuneam, ma asteptam sa coste, insa mi-a depasit asteptarile. Daca ai construi un motor din piese de schimb cred ca ar costa dublu fata de cat a costat el de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai inteles putin aiurea...ma refeream ,ca indiferent ca ai honda ,kawa ,suzuki ,yamaha TOATE sunt cam la fel dpdv al costurilor la intretinere,atata tot. Referitor la remarca ,daca ai face un motor din piese ar costa dublu ,eu nu as zice dublu ,as zice triplu :lol: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si ce anume probleme ai avut cu el de la schimbatul in jdemii de ture? Eu cum scap din oras numai asa schimb, de asta mi-am si luat motor sport, pentru acceleratii.

PAI nu are nimic daca schimbi in jdemii de ture treaba e cu ambreiaju cat il strangi ...daca il strangi ...adica eu am stricat cutia schimband asa in ''carja'' fara ambreiaj :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAI nu are nimic daca schimbi in jdemii de ture treaba e cu ambreiaju cat il strangi ...daca il strangi ...adica eu am stricat cutia schimband asa in ''carja'' fara ambreiaj :lol:

Ei ,cum dracu sa nu aibe nimic acel motor?!!???!...cum sa-l turezi asa ,AIUREA ,in gol si sa spui ca nu are nimic ?!???....e penibil si prea pureil ,prea patetic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei ,cum dracu sa nu aibe nimic acel motor?!!???!...cum sa-l turezi asa ,AIUREA ,in gol si sa spui ca nu are nimic ?!???....e penibil si prea pureil ,prea patetic

la ce nu ne intelegem mr silviu? japanele sunt facute sa fie merse in 9 11 12 mii de ture fara sa se strice nik nu? treaba e ca nu in gol ci atunci cand schimbi daca nu strangi ambreiaju ..il f_uti ... si nu motorul in sine ci ambreiajul si cutia ......verificat....! ce e pueril si toate celea? :lol: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAI nu are nimic daca schimbi in jdemii de ture treaba e cu ambreiaju cat il strangi ...daca il strangi ...adica eu am stricat cutia schimband asa in ''carja'' fara ambreiaj :lol:

 

Si cat te-a tinut cutia, adika, cam cati km ai facut cu ea schimband numai asa fara ambreiaj??tot timpu schimbi fara ambreiaj sau numai cand tragi de ea?Eu numai cand ii dau in gura serios (pana pe la 13-14rpm)atunci nu folosesc ambreiajul,dar la schimbarea in inferior il folosesc tot timpul :cheers:

 

P.S Cat ai scos maxim (pe ceas) din el?? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce nu ne intelegem mr silviu? japanele sunt facute sa fie merse in 9 11 12 mii de ture fara sa se strice nik nu? treaba e ca nu in gol ci atunci cand schimbi daca nu strangi ambreiaju ..il f_uti ... si nu motorul in sine ci ambreiajul si cutia ......verificat....! ce e pueril si toate celea? :lol: :cheers:

Pai si Mondeo meu ajunge la 7000rpm ,dar te intreb acum eu pe tine , NU SE STRICA NIMIC DACA SCHIMB LA 7000RPM!??!...hai sa nu zic chiar la blana ,adica la 7000 ,ci doar la 5500-6000rpm ,oare nu se intampla nimic?!?! Astept un raspuns :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si Mondeo meu ajunge la 7000rpm ,dar te intreb acum eu pe tine , NU SE STRICA NIMIC DACA SCHIMB LA 7000RPM!??!...hai sa nu zic chiar la blana ,adica la 7000 ,ci doar la 5500-6000rpm ,oare nu se intampla nimic?!?! Astept un raspuns :cheers:

hai sa-ti zic inca o treaba ...motorul meu intra la 13500 pe rosu iar eu schimbam numai in 11500-12000(unde imi permiteam) l-am dus de multe ori si in 13 500 si nu are nici acum NIMIC japonezii astia mici au pus la capatul turometrului meu 16000 de ture desi la 13500 deja e rosu ei bine afla cu stupoare k motorul asta e facut sa suporte pana la 17000 probabil DECI nu il strici turandu-l nici sa vrei :lol: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur uzura motorului creste substantial aproape de redline, insa eu nu am pretentii sa stabilesc un record de fiabilitate. Ce ma intereseaza insa este sa tina cateva zeci de mii bune de km fara sa trebuiasca reparatii semnificative.

Un cunoscut tot cu GSXR 600 97 il calareste de 45.000 km (cand l-a luat avea 15000) numai in limita (13.500) dar schimband cu ambreiaj ca la carte si nu a avut nici o problema. Desigur motorul n-o sa tina peste 100.000 km dar cum spuneam nici nu exista aceasta pretentie.

 

In alta ordine de idei n-am gasit la louis garnituri de pahare carburatoare, ceea ce ma ardea cel mai rau. Garniturile mele sunt mancate si imi curge benzina din carburatoare. Daca stiti cumva de unde le-as putea face rost nu m-as supara sa-mi spuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce nu ne intelegem mr silviu? japanele sunt facute sa fie merse in 9 11 12 mii de ture fara sa se strice nik nu? treaba e ca nu in gol ci atunci cand schimbi daca nu strangi ambreiaju ..il f_uti ... si nu motorul in sine ci ambreiajul si cutia ......verificat....! ce e pueril si toate celea? :lol: :cheers:

Si totusi nu mi-ai raspuns la intrebare :cheers: ...fac o paralela cu masina si la 6000 intra pe rosu ,desi am 8000rpm toate rotatiile...daca schimb la 6000rpm ,crezi ca nu are de suferit fiabilitatea motorului!??!...ma indoiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi nu mi-ai raspuns la intrebare :lol: ...fac o paralela cu masina si la 6000 intra pe rosu ,desi am 8000rpm toate rotatiile...daca schimb la 6000rpm ,crezi ca nu are de suferit fiabilitatea motorului!??!...ma indoiesc

Ce motor ai pe Mondeo?Daca e motor de turatie nu pateste nimica,ca exemplu iti dau Honda S2000 care se duce pana in 9000 ture ,masinuta aia cu motor de 2000cmc si 250 cai este criminala,si e motor de ture,de schimbat in "rosu" exact cum sunt si motoarele tale :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo ma predau ...... gata nu mai fac pe doctoru parerea mea aia a fost k nu pateste nimic al meu nu a patit ......@crazy frog CAT DESPRE KILOMETRAJU IN MILE m-am abijnuit ...mai greu dar m-am....:cheers:......daca ma sui pe una in kilometri s-ar putea sa ma sperii daca as mai merge k pe vremurile cand schimbam in 12000 :crack: oricum mai mult de 260 nu merge :lol: :cheers:

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo ma predau ...... gata nu mai fac pe doctoru parerea mea aia a fost k nu pateste nimic al meu nu a patit ......@crazy frog CAT DESPRE KILOMETRAJU IN MILE m-am abijnuit ...mai greu dar m-am....:crack:......daca ma sui pe una in kilometri s-ar putea sa ma sperii daca as mai merge k pe vremurile cand schimbam in 12000 :laugh: oricum mai mult de 260 nu merge :lol: :cheers:

 

Vroiam sa stiu daca am vazut io bine cu cat meream :) Deci si al tau tot atat mere :cheers: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge sigur peste 260 pe ceas. Cu al meu am luat 270 si simt ca s-ar mai duce putin daca as avea foarte mult drum liber si drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge sigur peste 260 pe ceas. Cu al meu am luat 270 si simt ca s-ar mai duce putin daca as avea foarte mult drum liber si drept.

 

:cheers: :cheers: Pe bune??Da cum naiba?Si de cati cai e al tau?Ceva modificari sport pe el? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talon e trecuta puterea de 78 KW, adica 106 CP. Nici o modificare, motorul este complet stock. Ce e drept peste 260 creste extrem de greu dar creste.

Acum poate sa fie si o diferenta de eroare a kilometrajului, oricum la viteza asta probabil arata cu 20kmph in plus fata de vit reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talon e trecuta puterea de 78 KW, adica 106 CP. Nici o modificare, motorul este complet stock. Ce e drept peste 260 creste extrem de greu dar creste.

Acum poate sa fie si o diferenta de eroare a kilometrajului, oricum la viteza asta probabil arata cu 20kmph in plus fata de vit reala.

 

Da cum p. masii toate au in talon mai mult ca al meu???? :cheers: :lol: Eu am doar 72 :crack: .Am mai auzit ca s-ar putea sa fie trecut gresit din cauza ca aia (cand il inmatriculezi prima data in tara) pe la care umbli, mai gresesc din cauza ca nu au kw pt toate modelele de moto si bla bla, dar asta stiu din auzite nu stiu daca e adevarat :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fac pe prostu da chiar nu stiu cum sa verific treaba asta :crack: De unde imi dau eu seama daca este limitata sau nu?? :bounce:

 

Daca e adusa din Germania exista o f mare probabilitate sa fie limitata la 98 de cai. :rolleyes:

Exista limita asta cu ani in urma doar in Germania. Era parca un fel de acord intre constructori parca sau chiar o impunere legislativa, nu stiu exact. De ex Suzi GSF Bandit 1200 era declarat cu 98 de cai si pe tester scotea 110. :crack: Plus ca pana la 100 cp asigurarea era muult mai ieftia, 100 cp fiind un prag important. Multi le declarau cu 98 de cai dar le deschideau. Asa ca vezi des pe mobile.de: "98 PS eingetragen, ist aber offen". :crack: Adica 98 trecuti in carte, dar este deschis.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fac pe prostu da chiar nu stiu cum sa verific treaba asta :crack: De unde imi dau eu seama daca este limitata sau nu?? :rolleyes:

Pune intrebarea la topicul "service" si o sa-ti raspunda acolo cei care cunosc :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...