Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am

facut eu unul :P .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap :D

Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze :D

 

Suzuki GSX-R 600 98(carburator), undeva la 16xxxKm B) in talon are 98 de cai da eu toate care le-am mai vazut au 110,nu stiu care ii treba, poate ma ajuta cineva :cheers:

post-9827-1150814293_thumb.jpg

post-9827-1150814465_thumb.jpg

post-9827-1150814589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am

facut eu unul :P .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap :D

Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze :D

 

Suzuki GSX-R 600 98(carburator), undeva la 16xxxKm B) in talon are 98 de cai da eu toate care le-am mai vazut au 110,nu stiu care ii treba, poate ma ajuta cineva :cheers:

e din germania?...acolo se limitau motoarele la 98 de cai mai demult ....sau se mai practica daca esti incepator ....in primul an nush cat kw ai voie si asa mai departe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e din germania.Se poate cum spui tu da cum se scot limitatoarele astea?

aku nush sigur mergi pe la baieti aici in oradea care se pricep dar cred k e din carburator....stiu ei mai bine ...intereseazate care se pricepe si mergi la el...........daca nu gasesti pe nimeni scrie/mi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 modele gsxr:unul de 600 si unul de 1000 si avand in vedere ca le am pe amandoua de noi ,nu prea am ce sa le reprosez si ce sa spun despre ele ...ca sa le laud ,nu imi sta in caracter ,probleme mecanice nu am cu ele ,asa ca nu prea am ce sa spun despre ele B) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurele mele probleme cu motorul asta au fost din cauza mea si e din 98 ..n-a fcut nici o figura .....decat cand l-am trantit sau am mers cu jdemiide ture si schimbam cu mai mult sau mai putin ambreiaj ...e un supermotor de care daca ai grija te tinee mooolt si te duce in toata tara sau...in orie tzara ...:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,e un consum normal. Cam asa imi consuma si mie 600-le

 

Da dar 600-le tau are mai multi cai putere ca si la meu(am zis ca eu am doar 98,in talon), nu ar trebui sa am eu un consum mai mic? :cheers: Nici mie nu mi se pare mare, intreb doar B)

Editat de crazy_frog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, al lui e pe injectie (probabil), si un 7,5% in oras e rezonabil zic eu.

Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua.

Mersi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

98 :cheers: si nu este problema ...decat daca tragi de gas o vezi si in 12% cat despre confort in oras e ok pe mine mai mult ma deranjeaza spatele la drum lung ......

 

 

 

 

 

bai am 10% warn e de bine? B)) ce-i aia mai admin?

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, al lui e pe injectie (probabil), si un 7,5% in oras e rezonabil zic eu.

Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua.

Mersi. B)

 

Ce sa zic, dupa ce-i aprox 2000km care i-am facut cu el nu am avut nici o problema,obositor nu pot sa zic ca este, nu am mers niciodata cu el mai mult de 50km in continu,in oras merge destul de bine, asa ca.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar 600-le tau are mai multi cai putere ca si la meu(am zis ca eu am doar 98,in talon), nu ar trebui sa am eu un consum mai mic? :cheers: Nici mie nu mi se pare mare, intreb doar :P

Da ,are puterea mai mare ,dar e si pe injectie ...deci ,se mai compenseaza cumva.Iar puterea mai mare ,nu cred ca o foloseste cineva in totalitate in oras B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am 10% warn e de bine? :cheers:) ce-i aia mai admin?

 

10% e bine ???!!!!

nu pot sa spun cu exactitate inca nu am furtunul pentru vitezometru. N-am fost atent la amanuntul asta cind am cumparat-o (e prima motocicleta), dar pot aproxima cal la 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,are puterea mai mare ,dar e si pe injectie ...deci ,se mai compenseaza cumva.Iar puterea mai mare ,nu cred ca o foloseste cineva in totalitate in oras :D

 

B) :P :rose:

 

98 :rose: si nu este problema ...decat daca tragi de gas o vezi si in 12% cat despre confort in oras e ok pe mine mai mult ma deranjeaza spatele la drum lung ......

bai am 10% warn e de bine? :rose:) ce-i aia mai admin?

 

12% :D :D :D Asta inseamna ca o ti tot intr-a 1-a si o duci pana la maxim???Oricum 12% ii fff mult io zic ca ar trebui sa verifici carburatoarele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericit posesor de 2 luni si 3200km al unui GSXR-600 din 97. Primul meu motor, deci prea multe impresii avizate nu pot avea, dar mie cel putin mi s-a potrivit ca o manusa. O pozitie de condus excelenta la cei 1.70 ai mei, putere cat cuprinde dar perfect controlabila, mi-a iertat o gramada de greseli de incepator, ciclistica ce imi depaseste de prea multe ori momentan capacitatile de pilot.

Ce-mi mai place la ea: un portbagaj generos sub saua pasagerului comparativ cu alte motociclete. Pot sa tin in el spray-ul de pana, un tricou de schimb, o stica de cola la 1l plus un sandwich si trusa de scule cu care a venit B) Apoi saua pasagerului nu este o gluma proasta ca la modele mai noi supersport, chiar se poate sta pe ea si la un drum mai lung.

Ce nu-mi prea place la ea: farul care desi are o lumina puternica bate prea scurt pana si pe faza lunga. Nu e o problema la farul meu, am oglinzile perfecte si am vazut si am comparat-o si cu alte GSXR-uri. Practic noaptea pe drumuri neluminate nu pot avea o viteza mai mare de 50kmph si cred ca si la viteza asta distanta de franare o depaseste pe cea de vizibilitatea.

singurele mele probleme cu motorul asta au fost din cauza mea si e din 98 ..n-a fcut nici o figura .....decat cand l-am trantit sau am mers cu jdemiide ture si schimbam cu mai mult sau mai putin ambreiaj ...e un supermotor de care daca ai grija te tinee mooolt si te duce in toata tara sau...in orie tzara ...:P

Si ce anume probleme ai avut cu el de la schimbatul in jdemii de ture? Eu cum scap din oras numai asa schimb, de asta mi-am si luat motor sport, pentru acceleratii.

Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua.

Mersi. :cheers:

Eu am ceva probleme cu el, insa nimic de neasteptat la un motor cu asemenea varsta: un telescop de pe fata "lacrimeaza" ulei si garniturile imbatranite la paharele carburatoarelor scapa benzina => gasesc benzina sub el cand il las mult parcat.

Ca incepator ce sunt nu pot sa am o opinie prea avizata. Mie insa mi se pare un motor excelent exceptand mersul prin oras. Pentru mine nu e asa mare problema, insa ma gandesc la saraca cutie care vede neutru -1 -2 de 10 ori pe minut si la ambreiaj care sta semicuplat la mersul printre masini la stop. Pozitia pe el mie mi se pare foarte buna pentru o vitezana, bine eu am si 1.70m si nici nu poti sa ai prea multe pretentii de la un supersport prin Bucuresti in materie de confort.

post-7068-1150995785_thumb.jpg

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la fel.

Tocmai mi-am comandat ieri piese de schimb de la louis. Niste consumabile (filtru aer, bujii, semeringuri, ulei hidraulic, cablu acceleratie, etc) + niste garnituri de cauciuc si o pereche de crashpad-uri. Totalul 355 euro :lol: da asta e, tre sa aduc bestia in stare perfecta.

Ma bucur ca gumele nu s-au tocit nici 20% in 3000 de km, le-am vazut pretul la SMAEB (pirelli diablo) si m-am speriat: 430 euro setul. Scump de intretinut motorul, ma asteptam eu, dar nu chiar asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la fel.

Tocmai mi-am comandat ieri piese de schimb de la louis. Niste consumabile (filtru aer, bujii, semeringuri, ulei hidraulic, cablu acceleratie, etc) + niste garnituri de cauciuc si o pereche de crashpad-uri. Totalul 355 euro :lol: da asta e, tre sa aduc bestia in stare perfecta.

Ma bucur ca gumele nu s-au tocit nici 20% in 3000 de km, le-am vazut pretul la SMAEB (pirelli diablo) si m-am speriat: 430 euro setul. Scump de intretinut motorul, ma asteptam eu, dar nu chiar asa.

Orice moto japoneza e scumpa la intretinere ,iar suzuki nu face nota discordanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...