Sari la conținut

ce parere avetzi despre Malaguti Spidermax GT500?


karate-kid
 Share

Postări Recomandate

Felicitari domnilor ! Ati reusit sa bateti campii, cale de 8 pagini si ........ nimic concret despre maxi-scuterul in cauza !

Ce sa zic ?!?! O discutie ... tipic romaneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce usor emit unii judecati!Parca ar fi detinatorii adevarului absolut!

Hai sa emit si si eu o judecata:Posesorii de permis categoria A sunt cu totii MOTOCICLISTI!

Cine se crede mai motociclist ca altul pentru ca mesteca la o cutie de viteze sau ca are top speed 250 si nu 170 este ori prost ori tampit!

 

 

Motociclist = Cel care detine , si merge pe o MOTOCICLETA!!

Scuterist= Cel care detine , si merge pe un SCUTER!!

 

Simplu , nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclist = Cel care detine , si merge pe o MOTOCICLETA!!

Scuterist= Cel care detine , si merge pe un SCUTER!!

 

Simplu , nu? :D

ai uitat sa mentionezi in primul caz:

Motociclist = Cel care detine , si merge pe o MOTOCICLETA!! AVAND PERMIS CATEGORIA A

Scuterist= Cel care detine , si merge pe un SCUTER!! FARA SA NECESITE PERMIS CATEGORIA A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand m-am dus sa-mi inregistrez scuterul (in civ scrie motocicleta) si le-am spus ca e scuter au vrut sa-mi dea numar galben. A trebuit sa le spun ca e motocicleta. Pentru a conduce ceva mai mare de > 49 cc trebuie carnet categoria A, care se spune ca ar fi pentru motociclete. Exista sectiune separata pentru scutere in legislatie, li se spune moped si au cel mult 50 cc ... restul se pot numi motociclete ... aaah, ca unii vor sa simta un drug intre picioare pentru a se considera motociclisti, e treaba lor. La fel si despre aia de bat din picior in week-end-uri ei mergand mai mult cu masina si vin si urla aici ca ce motociclisti is ei

Editat de Un_vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Domle', de vreo doua zile am si eu un scuter sau cum li se mai spune astora de cilindree mai mare..maxiscutere.

In talon, la categorie scrie motociclu.

Nevasta-mea s-a prapadit de ras cind i-am citit asta si cind i-am spus ce mi-am luat :crack:

Imi spunea ca suna ca si cum as avea d-ala din 1800, cu o roata mare pe spate si una mica pe fata!

Despre prejudecti mi se rupe atata timp poate merge si cu 170, pleaca la fel ca un motor de cilindree medie si am asigurat tot confortul.

Poate lumea sa spuna ce vrea.

luigi

PS:uitasem esentialul, este un Burgman 650 Executive :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Ok , dupa cativa ani de mers pe spidermax , si 40k km facuti Am ajuns la concluzia ca daca esti o persoana temperata , poti calarii orice cilindree , in tot acest timp , am mers "normal" fara gesturi de teribilist .... M a ferit Domnul ..si pot spune ca am avut multe de invatat de la acest maxi scuter.. Reper: atata timp cat mergi normal si esti atent la trafic( greselile celorlalti participanti la trafic) nu o sa intampini mari probleme .. .. Am sa continui sa merg cu el , cat l o mai tine curelele , dar intre timp mi am luat si o motocicleta, ..am ajuns sa iubesc acesti stil de viata si n am sa renunt la el niciodata .. Atata timp cat am sa pot calari scutere , motociclete , am sa o fac .. Intre timp ...va salut cu farul si sa ne vedem sanatosi pe strazi .. ASFALT USCAT PT TOTI .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Hop si eu paciulea. :)

Ma cam bate si pe mine un gand de un spidermx, imi cam place. As schimba banditul de 600 pe asa ceva. Nu sariti, nu dati cu pietre. :))

Am mers cu un burgman vre-un an dupa ce mersesem cu un bandit de 600 vreo 4-5 ani in continuu, de primavara devreme pana toamna tarziu, deci pentru carcotasi stiu care-i treaba si cu schimbatorul ala buclucas despre care se tot vorbeste.

In plus la burgman mi-a placut frana aia duala, fata-spate concomintent, odata ce ai incercat nu te mai dezlipesti de ea, sincer, cine nu a incercat nu stie ce a pierdut, dar asta este alta poveste. Plus ca cu burgmanul in oras este VIS, fata de bandit, care totusi este foarte manevrabil, dar nu se compara cu burgmanul.

Acum referitor la spidermax, nu stiu cati au observat, din cei care au emis pe aici pareri contra lui, ca se difera colosal de orice maxi-scuter.

 

1. Rotile pe 16", banditul ca si alte "motoare", cum le zic unii nu stiu din ce cauza, eu le zic motociclele, ca doar asta sunt, are rotile pe 17, deci nu-i mare diferenta. Motor este un subansamblu al motocicletei, stiti, ala de ajuta la propulsie, nicidecum toata ţoacla.

2. Motorul, si aici ma refer chiar la motor, este amplasat fix in pozitia in care se gaseste si la motociclete, intre roti, undeva la mijloc, deci nu pe bascula ca la majoritatea.

3. 2 (doua discuri pe fata), ce-i drept astea se mai gasesc si pe la altele, dar este un mare plus.

 

Probabil ca mai sunt si altele, dar de vreme ce nu am mers pe ea, pardon el :), nu am cum sa-mi dau seama de ciclistica si de cum trage, dar din citite am auzit si citit are o ciclistica de invidiat, aici ne poate ajuta posesorul topicului.

 

In schimb, eu am o intrebare pentru posesor, franele cum sunt, independente fata-spate sau cu maneta din stanga franeaza ambele roti?

 

Un minus pe care-l observ din fotografii, dar posibil sa nu ma afecteze, este ca nu are pozitie pentru picioare mai intinse, ci doar pozitia standard. Burgmanul are din amandoua si mi s-a parut confortabila pozitia cu picioarele mai in data, cel putin pe suzuki, nu stiu pe malaguti daca pozitia este diferita si mai aproape de motocicleta deci sa fie una buna si confortabila.

 

Acestea fiind zise, eu zic sa nu ne pripim in pareri si opinii uneori gratuite doar ca arati pe scuter ca pe WC, mai ales ca multi nici nu s-au urcat cu adevarat pe asa ceva ca sa experimenteze senzatia, si mai ales sa faca ceva km, ca in 2-3km este clar ca este ciudat, dar dupa ce incepi sa-i intelegi pozitia si modul de lucru parea se schimba, cu siguranta, o spun din proprie experienta. Plus ca si de la o motocicleta la alta sunt stiluri total diferite de pilotat, asa ca ce sa mai zicem de scutere.

Atasez o fotografie exemplificativa, poate nu stiti despre ce este vorba si nu ati avut curiozitatea sa cautati pe internet. Deci se poate si cu genunchii pe jos.

 

Multumesc, Teo.

post-6530-0-97033100-1427966121_thumb.jpg

post-6530-0-84499800-1427966130_thumb.jpg

post-6530-0-25379400-1427966261_thumb.jpg

Editat de teo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Cu toate ca nu sunt posesor de Spidermax, din ce am vazut pe net, tin sa te contrazic cu motorul care zici ca nu e amplasat pe bascula ca la majoritatea maxiscuterlor. Motorul are intr-adevar pozitie centrala dar e plasat pe bascula, daca ai sa cauti mai bine vei vedea ca doar cateva modele de maxi nu au motorul amplasat pe bascula (swingarm): Honda Silverwing 400 si 600cc, Yamaha T-max 500cc si Suzuki Burgman 650cc (astea sunt cele mai uzuale modele de pe la noi, poate mai sunt si altele mai exotice cu motorul amplasat pe cadru). De fapt toate modelele de maxi-scutere cu motor Piaggio Master 500cc au motorul amplasat pe bascula si un singur cilindru. Nu zic ca modelul nu ar fi reusit, dar trebuie sa iei in considerare faptul ca modelul acesta e mai exotic pe la noi (nu stiu daca o sa gasesti carenaj pentru el second-hand, sa zicem ca componente pentru motor mai gasesti), fabrica Malagutti s-a inchis definitiv in 2011 deci nu stiu daca mai are piese de schimb disponibile in stoc si daca o sa cauti bine pe site-urile din afara aceste motoare mai au unele defecte de fabricatie ca spun asa (spuraincalizire - in special la Aprilia Atlantic, ungere insuficienta cu ulei - Piaggio X9, probleme de ordin electric etc.). Eu as fi de parere sa te indrepti spre maxiscutere japoneze ca se pare ca ar fi mai fiabile din toate punctele de vedere chiar daca sunt mai scumpe in general ca maxi-urile italiene. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Multumesc pentru pareri, sunt extrem de bine-venite si sincer faptul ca s-a inchis fabrica de mai bine de 4 ani ma cam pune in dificultate, ce-i drept. Stiam lucrul asta, dar parca daca ma gandesc acum mai bine este posibil sa fie probleme cu piesele si daca mai pui la socoteala si faptul ca este un scuter destul de rar prin romania este posibil sa apara probleme in exploatarea pe termen mai lung si la fel pentru o eventuala revinzare, este adevarat.

Am mai studiat de cateva zile incoace problema si inca nu sunt foarte hotarat, mai caut, mai citesc, mai vad, si pana la urma parca vad ca raman cu banditul in continuare. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...