Sari la conținut

Jucaria de oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

Dupa 2 ani de la drive test,oaia ratacita si vopsita negru mat, s-a intors la turma celor 2 frati mai mari de acasa,pe drumul de intoarcere si rodaj de pana acum, in cei 1300 de km,s-a dovedit extrem de fun si fasneata in oras(mult mai fun si usoara in trafic fata de o motocicleta mai mare), la cei 95 de kg ai sai, cu al sau motor de 125cc in 4timpi si 11Cp si 8Nm :kick: ,pe curbe stranse(90grade gen) iese castigatoare fara probleme in fata masiniilor (ultima victima,un Bentley Continental GT cu 560cp dar 2,3tone greutate,inertie pe curbe de dulap) si chiar si in fata motocicletelor,greutatea extrem de mica isi spune cuvantul, raza de bracaj este imensa fata de o mobra iar in trafic e rege,a primit si o alarma cu pager,un blocator de disc cu alarma si un lant cat mana de gros,pentru curiosii cu tupeu din oras.

Racirea este pe aer,am scapat si de grija antigelului si a pompei de apa,la vara o sa fie o placere fata de motocicleta cu racire pe apa,fara ventilator si fara sa arunce caldura de la radiator pe picioarele mele,motoreta este mai old school,are carburator,soc manual,robinet de benzina,kick starter+pornire la buton,dar are aprindere electronica CDI,cutie cu 4 trepte,frane pe disc fata-spate,furtune de frana race din fabrica,viteza maxima 90km/h,lumea se uita la ea ca la urs(oaie),mai mult ca la o motocicleta mare :D

In baia de ulei intra 0,8L si are 1Bujie(monociclindru),adica intretinerea este practic gratis.

 

Consum actual(in rodaj):

2.5% !!! , adica 10Ron per 100 de km, adica 10bani per 1km,adica GRATIS practic :kali:

 

Rezervor de 5.1L,autonomie 190-200 de km,cat am si cu Suzuki ul de 600cc in oras, DAR cu rezervor de 16.5L.

Jucaria a primit si xenon sa fie mai vizibila(este mai ingusta ca numarul de inmatriculare,el fiind cu suport, e adevarat ),faruriile cu lupa lumineaza excelent si noaptea,de fapt farul pe scurta,faza lunga nu mai acopera xenonul de 6000k,la primavara o duc sa vada Cheia si muntii.

Are suspensii destul de rigide dar confortabile(amortizoar Sachs),in oras face fata la 70% din trafic, ca si putere,daca exista de 250cc,era chiar perfecta pt stilul smuls al traficului de la noi,dar si asa cu putina atentie e ok si fun.

Pozitia este destul de inalta,cu toate ca are saua mai subtire,este mai inalta ca la GSR(79cm saua),jucaria are saua la 83,5cm si imi permite sa iau curbele stranse cu piciorul drept ca la motocross(extrem de fun).

 

Poze:

dsc0016x.jpg

dsc0028c.jpg

dsc0010e.jpg

dsc0037x.jpg

dsc0047u.jpg

 

Dupa multe cautari, am gasit si toba after-market :)

 

Exemplu de handling:

 

Niste nebuni au traversat Thailanda cu ele:

MadAss Club Thailand's Pattaya trip on 12/07/08

 

Plimbare club madass in Thailanda:

 

Clubul Bikerilor duri din Sua: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina jucaria. am vazut-o acu ceva vreme intr-o revista. cred ca pt oras, e o placere.

cat a costat?

 

am gasit intre timp :)

 

SACHS, MADASS 125

Motor: 1 cilindru in 4 timpi, Cilindree: 119,7 cc, Putere: 6 kW (8,16 CP), Racire: aer, Cutie de viteza: 4 trepte, Rezervor: 5,1 l, Dimensiuni: L (1840mm) x l(760mm) x h(1035mm), Inaltime scaun: 855 mm, Ampatament: 1235 mm, Masa: 100 kg, Locuri: 2, Cauciuc fata: 90/90-16 M/C 48J, Cauciuc spate: 120/80-16 M/C 60J, Frana fata: disc 260 mm, Frana spate: disc 215 mm, Viteza maxima: 90 km/h, GARANTIE: 2 ani fara limita de kilometri, PRET: 1700 euro (inclusiv TVA),

§ Culori disponibile: gri, galben, negru

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru aprecieri,

 

Mai multe info aici:

http://www.sachs-bikes.ro/

 

Nu sunt eu prea fotogenic :finger: dar o sa fac si o poza cu mine pe cal.

E destul de inalta oricum jucaria,am fost si eu uimit,pe scuterele clasice cu carene stateam extrem de penibil cu genunchii in fata mainiilor :) +ca mi-am dorit un utilaj mic de oras dar care sa nu fie totusi lesinat(125cc si cutie clasica cu 4trepte)

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopi:chiar, ce aparat si ce obiectiv ai folosit?

imi plac si mie pozele.

 

Multumesc,si cadrul a fost misto si mai ales pustiu,ma relaxeaza sa fac poze.

Dslr Nikon D60 cu 18-200mm VR.

Mesaj completat

Foarte interesanta colectie de motociclete ai... :finger: Sa le stapanesti pe toate cu placere si indemanare, voinicule! :kali:

Multumesc Bogdan,mi-as lua din fiecare categorie cate una,bani sa fie :kick:

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pace si mie Sachs Madass. Cand o sa-mi iau scuter de-asta o sa fie..

Dar .. nu sunt prea mici farurile ? Ii sta bine cu ele, nu zic nu, dar fac ce trebuie ?

 

 

P.S.:

Acum am citit si review-ul tau :) Am vazut ca raspunsul era acolo :finger:

Oricum, frumoasa motoreta :kali:

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pace si mie Sachs Madass. Cand o sa-mi iau scuter de-asta o sa fie..

Dar .. nu sunt prea mici farurile ? Ii sta bine cu ele, nu zic nu, dar fac ce trebuie ?

 

 

P.S.:

Acum am citit si review-ul tau :finger: Am vazut ca raspunsul era acolo :kali:

Oricum, frumoasa motoreta :kick:

 

Multumesc,este trecuta ca motociclu nu moped(scuter) pentru ca are cutie manuala de viteze, deci nu jignii acaretu :D

 

Am fost si eu uimit cata lumina produce micul far cu lupa(mai ales cu xenon),noaptea cand m-am dus de nebun pana la Lehliu Gara sa termin rodajul mai repede,mai am 350 de km si pot merge cu viteza maxima(90km/h) ,estimez croaziera la un 80 la ora asa.....

Acum, intre 800 de km si 1600hm cand se termina rodajul, pot merge cu 67 la ora,e parfum!

La revizia de 1mie de km a fost placut sa iau decat 1L de ulei (care s-a facut dublu la pret fata de acum 2 ani....mda)

Oricum primii 800 de km in rodaj (viteza maxima 45 la ora)au fost destul de plictisitori,mai ales ultimii 200 din cei 800,dat jos dupa zx14 le,oricum cu jucaria te plimbi si relaxezi , vezi peisajul si mai ales pe gratis,nu este adrenalina si concentrarea permanenta de pe motor.

:)

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit merge pe-o roata?

Pana acum a mers cam 10min,pe roata din fata,mobra pusa pe stander sa curat latul :finger:

Mesaj completat

Prinde 300? :))

Doar cand o iau in ghiozdan si plec cu zx14 le :kali:

 

dsc0012bo.jpg

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urata :) .. mai frumoasa e a mea ... :finger: ...

 

 

PS ... glumesc si eu .. SUPERBA e ... dar .. firma .. nu prea imi da incredere .. mi-a povestit tata de firma asta .. cica pe timpuri era buna .. cica .. se fac prin europa .. alea alea .. dar nu cred

 

Tu esti intruchiparea intelepciunii ma !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi place tare mult cum arata si mie se pare cel mai cu cap motor de 125: motorul fiind mic, normal ce scopul ar trebui sa faci o motocicleta foarte usoara. iar design-ul e unul iesit din tipare si reusit pe deasupra. sachs e firma nemteasca, se spune ca buna. oare o fi tot aia care face piese de masini???

oricum , mi-ar place sa ma dau si eu o data cu asa ceva si mi se pare mijlocul ideal de deplasare in oras. si ecologic pe deasupra, sv-ul meu desi nu mare consumator de benzina de fel, tot ia 6 in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urata :lol: .. mai frumoasa e a mea ... :P ...

 

 

PS ... glumesc si eu .. SUPERBA e ... dar .. firma .. nu prea imi da incredere .. mi-a povestit tata de firma asta .. cica pe timpuri era buna .. cica .. se fac prin europa .. alea alea .. dar nu cred

 

Multumesc frumos,firma Sachs este celebra,este una dintre cele mai vechi marci de motociclete din lume(fondata in 1886!),din pacate nu mai produce acum decat modele de litraj mic si scutere.

 

Sachs Motorcycles is a German based motorcycle manufacturer, founded in 1886 in Schweinfurt. It is one of the world's oldest motorcycle manufacturers. (Triumph produced bikes in 1902 and Harley-Davidson in 1903)

 

Sachs manufactured their first motorcycle in 1904. Sachs took over Victoria, Express and DKW in the 1960s, and began to supply motorcycles for the German Federal Armed Forces in 1992.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sachs_Motorcycles

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs

:angry:

 

Mesaj completat

ce frumoasa este!! :D f faina!! sa ai parte de ea fara nici un incident!!

Multumesc frumos :(

Mesaj completat

si mie imi place tare mult cum arata si mie se pare cel mai cu cap motor de 125: motorul fiind mic, normal ce scopul ar trebui sa faci o motocicleta foarte usoara. iar design-ul e unul iesit din tipare si reusit pe deasupra. sachs e firma nemteasca, se spune ca buna. oare o fi tot aia care face piese de masini???

oricum , mi-ar place sa ma dau si eu o data cu asa ceva si mi se pare mijlocul ideal de deplasare in oras. si ecologic pe deasupra, sv-ul meu desi nu mare consumator de benzina de fel, tot ia 6 in oras.

 

Multumesc pentru aprecieri, asta a fost si ideea, un motor mic si economic pentru oras(si deplasari scurte),firma este nemteasca,produc si piese pentru masini(sunt destul de celebre amortizoarele Sachs)

 

In 2001, Sachs was sold to ZF Friedrichshafen AG, and renamed to ZF Sachs AG . The bicycle division was sold to a US-company, the Chicago-based SRAM corporation, leaving the Sachs division of ZF to focus on the production of automobile components for drivetrains and chassis. As of 2003, ZF Sachs AG had 16,511 employees in 19 countries, and a sales volume of 2.1 billion euros.

http://www.zf.com/corporate/de/company/org...components.html

 

Zx14le ia 14% in oras,GSR600 ia 8-9% in oras+greutate+caldura+manevrabilitate mai scazuta,sa imi iau un motor mic pentru oras(2.5%!) a fost o alegere logica,el se amortizeaza destul de repede prin economia de benzina practic,in tariile civilizate putini mai merg cu motorul in oras,prefera scuterele,mobrele pana in 250cc si bicicletele,iar cei pasionati merg cu motoare mari SS etc numai in afara orasului,incet incet asta o sa se intample si la noi.

Jucaria are si euro3(m-a mirat si pe mine),chiar daca este monocilindru in 4timpi este adevarat,nu scoate fum in exces nici chiar la rece.

 

 

dsc0015ao.jpg

 

 

Mesaj completat

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Este foarte frumoasa

 

 

Asteptam cateva concluzii dupa un timp sa vedem cat este de fiabila.

 

Multumesc frumos pentru aprecieri!

Lumea si soferii in oras se uita la ea mai mult ca la o motocicleta clasica,nu prea inteleg ce este si sunt si mai uimiti cum un utilaj asa subtire si mic pleaca primul de la semafor(in cele mai multe din cazuri).

 

Pana acum(1400km)merge foarte bine,a avut o supurare de ulei pe la ambreaj descoperit la revizia de 1mie(coincidenta fericita),de la un simering prost proiectat,a fost fixat mai bine, cu pasta izolatoare speciala,sper sa nu apara probleme cu adevarat grave.

 

Este mai ideal pentru vremea rece,fiind racit cu aer,se incalzeste foarte repede motorul la rece (fara apa in instalatie),+ca fiind mic, ca si capacitate, are intertie foarte scazuta la pornire(la sfert de buton porneste),ideal de oras.

 

Mesaj completat

Ceva planuri de tuning? Am inteles ca e un nene in Hong Kong care produce kituri de 160 sau 175 cc (nu mai tin minte sigur) pentru MadAss.

 

Avand in vedere scopul pentru care am luat-o, nu ma agit prea rau cu tuningul,am gasit o toba after-market dar ma mai gandesc,la motor nu cred ca umblu(cel putin pe termen scurt).

 

Mesaj completat

f frumos designul, dar sunt curios daca ti-i s-a spus ca sunt fabricate in China

in rest numai de bine

Multumesc,m-am interesat singur de toate aspectele inainte de achizitionare,ce nu se fabrica in China, in aceasta perioada de ani(ca o concluzie generala)?

Mesaj completat

Ai pus genunchiul pe jos cu ea?

Da,cand verificam uleiul....

Mesaj completat

Varianta mai mare(500cc),ramas din pacate la stadiul de concept.

847d1197620198-sachs-madass125-fretz_1116331778_madass500.jpg

Mesaj completat

V7800396-36.jpg

Mesaj completat

Review The Scooter Scoop:

Review 2010 Sachs Madass 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...