Jump to content


Photo

Mesageria vocala - furtisag legal pe fata


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Galen

Galen

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 4,880 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motociclist irecuperabil
  • Numar: CJ 99 GAL , CJ 90 AUM
  • Club: grup NRG - Spatiu Decent

Posted 21 November 2009 - 12:32 AM

E o problema cu consecinte financiare constante. Majoritatea celor pe care ii suni si iti "intra" mesageria vocala nu vor de fapt sa o aiba si nu stiu cum sa o dezactiveze. Si apoi se mira caq nu prea mai ii suna prietenii, mai ales daca nu sint mereu cu telefonul in buzunar.

Eu am avut-o dezactivata 10 ani (cu mare circ si atunci) iar acum prin schimbarea tipului de abonament si a firmei pe care il am, blestemata de mesagerie a aparut din nou. Dar asta nu e tot, incepe din nou circul cu dezactivarea ei. Reproduc mai jos topicul de pe local Cluj, unde avem un topic destinat inselatoriilor diverse practicate pe scara tot mai larga in societatea actuala de trist consum ;)

"Pe de alta parte, alti excroci de data asta legali, ma refer chiar la operatorii de telefonie mobila uzeaza de cele mai sofisticate metode psihologice pentru a te convinge sa faci un abonament cit mai avantajos! pentru ei, normal! si dezastruos pentru tine. Cit am framintat numarul de ordine in miini la coada lor infernala (doar 4 angajati gestionau o coada de vre-o 20 de persoane), am putut sa constat ca 4 din 5 persoane venisera ca sa dezactiveze sau sa modifice "avantajoasele" optiuni dezastruoase pe care angajatii orange ti le propun cu zimbetul pe buze.

Nu acceptati abonamente mai mari decit puteti sa vorbiti ! Si atentie la "superofertele" cu minute incluse, convorbirile in afara ofertei va costa de obicei in compensatie usturator! sau nu se reporteaza minutele neconsumate!

Mare porcarie si frauda este insa mesageria vocala. Toate abonamentele vin cu ea inclusa, iar dezactivarea e mereu un cosmar. Este intentionat asa deoarece cred ca 1/3 din veniturile operatorilor se fac din apeluri nereusite si esuate in cutia postala pe care foarte putini o asculta. In mod normal orice apelant ar trebui sa opteze pentru a lasa un mesaj vocal sau nu, abia atunci mesageria ar fi mai mult decit o extorcare pe fata. Eu mi-am schimbat abonamentul cu unul mai potrivit noului volum de convorbiri si l-am trecut pe alta firma. In primul rind nu au vrut sa-mi transfere minutele gratuite de fidelizare decit dupa ce m-am ridicat sa plec...cu tot cu abonament de la ei. Apoi ieri ma trezesc din nou dupa 10 ani cu blestemata de casuta postala.

Ma uit normal pe net si gasesc "reteta de dezactivare" Pe orange este urmatoarea : *100# dupa care dai apel Apare un menu din care alegi optiunea 3 (servicii). Apoi alegi din meniu optiunea 4 (mesagerie vocala). Culmea e ca am gasit mesageria vocala dezactivata, asa cum era de 10 ani. Incerc din nou, sun de la celalalt telefon, la fel, mesageria activa. Bunn, zic, hai sa o activez sa vad ce se intimpla. O activez in doi timpi si trei miscari, dupa care o dezactivez din nou. Si la ora actuala stau si astept sa vina mesajul de confirmare care insa nu mai vine. In schimb activarea s-a facut instantaneu.

Este nimic fata de cite furtisaguri jegoase acceptam noi Romanii dar totusi foarte enervant. Miine am sa incerc cu un cod de dezactivare a tuturor redirectionarilor si daca nici asa nu merge, presimt ca am sa le fac scandal adevarat hotilor de la orange.

Pina una alta uitati aici un site interesant care o sa va ajute probabil sa scapati de cozile de la operatorii de telefonie mobila: http://www.forum.sky...bile-t1394.html

Eu insa sint aproape convins ca va trebui sa fac din nou blestemata lor de coada ca sa scap de mesageria lui peste. "


Mesaj completat
Cu trick-ul de a o activa si apoi dezactiva din nou a mers! Atentie si la telefoanele pe care le primim aproape zilnic de la tot felul de excroci care ori ne anunta ca sintem fericiti cistigatori, ori incearca sa ne convinga sa tastam diverse coduri.

Mi se pare supercorecta procedura din Italia. La noi insa din timpuri imemoriale hotii sint aparati de catre stat in dauna minoritarilor cinstiti
Din acest motiv ATENTIE MARE DIN NOU CE RELATII DATI LA TELEFON DESPRE ORICE!! De fiecare data cind sinteti anuntati ca ati cistigat cite ceva, sau vi se cer date personale, sau sa tastati orice coduri pe telefon, la capatul celalalt al firului E TZEAPA!

Fara sa-mi vina ceva mesaj de confirmare am facut azi dimineata din nou *100# ok, am intrat in servicii cu 3 (atentie poate fi si alt meniu- ideea e sa ajungeti la servicii) apoi am ales 4 - mesageria vocala si am gasit statusul inactiv. Am verificat si din fericire chiar am reusit sa-mi scot mesageria vocala, fara sa mai fac vre-o ora coada si sa ascult spasit explicatiile agentului portocaliu, cum ca vreau sa renunt la un serviciu UTIL si ca renunt astfel totodata si la serviciul non stop (habar n-am ce naiba ii si asta-poate ca e ala de apeluri pierdute).

Urit este insa faptul ca mi-au activat-o automat la schimbarea abonamentului si mult mai urit a fost faptul ca o aveam desi statusul era INACTIV si daca nu incercam trick-ul de a o activa si apoi dezactiva trebuia sa fac din nou coada, sau cum se asteapta smecherasii de la orange sa fi RENUNTAT.

NU RENUNTATI NICIODATA! LA NICI UNUL DINTRE DREPTURILE VOASTRE ! DUCETI-VA LA VOT! SI VOTATI INTOTDEUNA VARIANTA MAI BUNA DINTRE VARIANTELE DEZASTRUOASE OFERITE! ALTFEL NAIBA NE IA PE TOTI INCA 1000 DE ANI! SI NU FITI EGOISTI! POSTATI INFORMATIILE INTERESANTE! UN BINE FACUT ALTORA INSEAMNA POATE CINDVA UN BINE FACUT SI DE ALTII VOUA!


DEZACTIVATI-VA MESAGERIA VOCALA!! SI POPULARIZATI PE CIT MAI MULTE FORUMURI METODA!Cum este organizata momentan, este un furt pe fata si daca ne-o dezactivam cit mai multi, poate ii obligam sa o transforme intr-un serviciu civilizat. Am postat anterior un link catre trickuri, dar erau pe net multe alte site-uri cu explicatii pentru orice retea. Cautati pe google "dezactivarea casutei postale" si gasiti informatii corecte! "
thumb2.jpg
RCA - Broker de Asigurari Diverse; Protectia Muncii-PSI-Medicina Muncii
Telefon: 0744-545622, 0730-202594
e-mail: galen6122@yahoo.com

#2 JCDenton

JCDenton

    Cum fac sa-i dau a 7-a? Conservar sub acoperire.

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,054 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din pacate, Bucuresti.
  • Moto: ZX-9R
  • Numar: Murdar si indoit.
  • Club: Cel mai lung drum acasa.

Posted 21 November 2009 - 10:30 PM

Asta e un fel de mass pe forumuri?

semnatura racing rizoma.

P.S. sunt băsist.


#3 Baiazid

Baiazid

    YILDIRIM BAYEZID

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,129 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sydney - Australia
  • Moto: BMW F800GSA
  • Numar: ?

Posted 21 November 2009 - 11:05 PM

Romania:
La ZAPP: ii sun sa imi dezactiveze contractul (erau mai mult de 2 ani oricum si se prelungeste automat)
ZAPP: da da bineinteles, faceti o cerere si trimiteti prin fax
EU: fac cerere si o depun unde platesc factura (perfect valabil)
ZAPP: te sunam noi in 2 saptamani.
Eu peste 2 saptamani inca abonament activ, sun din nou.
ZAPP: mai asteptati ca dureaza, dar de ce doriti sa incheiati abonamentul?
Eu: plec din tara
ZAPP: dar daca va oferim minute incluse mai multe?
Eu: FEMEIE, plec din tara!!!!

La final m-au dat in judecata pentru neplata facturii. Aveam cerere de inchidere depusa, de la ultima factura platita am inchis mobilul si nu l-am mai folosit!
Le-am urat sa ma pupe undeva... aveam un avion de prins.


Australia:

0.3$ taxa de prim apel (de conectare)
0.90$ / minut.


Canada:
platesti si cand te suna cineva ;)

Edited by Baiazid, 21 November 2009 - 11:10 PM.


#4 baiatu_tony

baiatu_tony

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,071 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Mures, Transilvania
  • Moto: Honda XL650V Transalp
  • Numar: 89 XLV

Posted 21 November 2009 - 11:23 PM

In Grecia iti iei o cartela pre-pay de 5 euro si la activare ramai doar cu unul ;)
Si poate mai nimeresti si una dinaia care nu este valabila, o bagi in telefon si nu functioneaza .

Edited by baiatu_tony, 21 November 2009 - 11:24 PM.


#5 mirciulik4

mirciulik4

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 148 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Moto: HONDA NSR 125
  • Numar: GL-13-BUF

Posted 21 November 2009 - 11:24 PM

Mie mi se pare utila mesageria vocala. E usor de vazut cine te-a cautat cat timp nu ai avut semnal sau ai avut telefonul inchis.

Pe de alta parte, orice telefon are in meniul intern setari de dezactivare a mesageriei vocale. Nu iti ia mai mult de 2 minute ca sa opresti toate redirectionarile.

La cate oferte si mega oferte sunt acum pe piata, cu sute si mii de minute incluse mi se pare chiar penibil sa te agiti pentru 1 minut "furat" de mesageria vocala.

#6 Edhoo

Edhoo

    Ayia Napa Fan

  • Membru
  • Pip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe (nu ala de la mare)
  • Moto: Vrabia...

Posted 22 November 2009 - 12:53 AM

In Grecia iti iei o cartela pre-pay de 5 euro si la activare ramai doar cu unul ;)

In Cipru e 30€ si ramai cu 5. Considera-te norocos!

#7 mangusta

mangusta

    pe bara...

  • Membru
  • Pip
  • 397 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti si piatra neamt
  • Interests:Prea multe sa le pot enumera aici!

Posted 22 November 2009 - 03:44 PM

Mie mi se pare utila mesageria vocala. E usor de vazut cine te-a cautat cat timp nu ai avut semnal sau ai avut telefonul inchis.

Pe de alta parte, orice telefon are in meniul intern setari de dezactivare a mesageriei vocale. Nu iti ia mai mult de 2 minute ca sa opresti toate redirectionarile.

La cate oferte si mega oferte sunt acum pe piata, cu sute si mii de minute incluse mi se pare chiar penibil sa te agiti pentru 1 minut "furat" de mesageria vocala.


Si eu am casuta vocala de muulti ani si imi foloseste,tot timpul vad cine m-a cautat cand era tel inchis sau nu aveam semnal, iar de scos am mai scos-o si nu am intampinat probleme, nici cand am schimbat mesajul setat de ei cu unul inregistrat de mine.
Prostia e criminala...

#8 Galen

Galen

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 4,880 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motociclist irecuperabil
  • Numar: CJ 99 GAL , CJ 90 AUM
  • Club: grup NRG - Spatiu Decent

Posted 22 November 2009 - 04:39 PM

:) Foarte ok domnilor, in cel mai pur stil romanesc!
1.-Normal ca fiecare face ce vrea, isi pune sau nu casuta vocala dupa cum vor muschii lui, nu discut acum importanta ei care este precis cu totul variabila. In unele cazuri (chirurgi, manageri foarte ocupati) este chiar necesara. Va previn doar ca avind casuta postala activata si nefiind tot timpul linga telefon, ii obligati pe cei care va suna sa plateasca echivalentul unui minut de convorbire cel putin, fara ca aceasta sa aiba loc. Pentru ca ei nu au optiunea de a va lasa sau nu mesaj. Cu alte cuvinte atentie, din punctul meu strict personal de vedere, este o chestiune de bun simt sa-ti anulezi casuta vocala cita vreme potentialul apelant nu are optiunea de ati lasa sau nu mesaj vocal. Din acest motiv o prima evaluare in privinta calitatii umane a celor pe care ii apelez, este chiar aceasta, daca au sau nu mesagerie vocala :)

2.- In scurta vreme cind am detinut si eu casuta ma plictiseam cind sunam sa-mi ascult mesajele, de interjectiile de nemultumire ale apelantilor, dar noah, treaba voastra, depinde citi prieteni aveti, cit dati pe ei si cit de mult va suna acestia.

3.- Nu ma intereseaza cit costa minutul in desertul australian unde sint mai multi canguri pe metrul patrat decit oameni sau in padurile canadiene si nici ce procent poti folosi aiurea dintr-o cartela de 5 euro. Si nici ranchiuna tipic romaneasca a celor care vorbind acolo sint nevoiti sa plateasca mai mult decit acasa. ;)

4. Pe mine ma intereseaza faptul ca in Romania casuta postala nu este un serviciu oferit ca orice serviciu la cerere, ci ti se configureaza by default cu orice prilej, si mai mult deasupra setarilor facute de tine anterior. Sintem multi care folosim pur si simplu telefonul in viata de zi cu zi in mod neabuziv pur si simplu ca o scula utilitara. Si nu ne dam importanta activindu-ne casuta vocala. Asa dar, nu ne jucam prea mult in telefon si ne deranjeaza ca operatorul sa ne modifice cu orice prilej setarile.

5. Cu aceasta ocazie am constatat ca o serie de cunostinte nu stiu sa-si dezactiveze casuta vocala desi ar dori lucrul asta. Le-am dezactivat-o deja la doua persoane. Mai grav, operatorii umani de la serviciul clienti nu le furnizeaza aceasta informatie ci ii invita la sediu, temporizind rezolvarea, ceea ce nu este de loc fair pentru o operatiune simpla.

6. Situatia concreta, aveam pornita mesageria vocala dupa schimbarea abonamentului desi statusul ei in setari era INACTIV
Cine stie citi mai patesc asa ceva, sau vor pur si simplu sa scape de mesageria vocala. Pentru ei deci si nu pentru voi care va faliti cu aceasta dovada de desconsiderare a celor care va suna, am pornit acest topic.

7. In plus in ultimul timp, de cind mi-am schimbat abonamentul mai precis, am primit 3 telefoane de la indivizi care ma anuntau, ba ca am cistigat un logan si ca tre sa depun 70 roni intr-un cont ca sa-l ridic, ba ca sint fericitul cistigator al unei tombole, sau ca mi-au facturat gresit o suma si trebuie sa tastez niste coduri. Asa dar doresc sa-i previn pe toti cei care primesc astfel de apeluri sau mesaje ca a venit iarna, si ca tzepuitorii sint flaminzi si cauta noi victime. Nu dati relatii la telefon nimanui despre datele abonamentului vostru, sau orice alte date personale. Deasemenea raportati numarul de telefon de pe care ati fost sunat la serviciul fraude pe care il are orice operator de telefonie mobila.

8. Asa dar nu ar strica sa facem lobby pentru ca aceste cartele telefonice pre- pay sa se poata cumpara doar pe baza de ID.

9. instructiuni pentru dezactivarea casutei vocale gasiti la inceputul topicului si pe internet tastind pe google "dezactivarea casutei vocale"Iar partizanii casutei vocale sa se abtina, acest topic nu este pentru ei!

altfel o zi placuta tuturor!

Edited by Galen, 22 November 2009 - 04:45 PM.

thumb2.jpg
RCA - Broker de Asigurari Diverse; Protectia Muncii-PSI-Medicina Muncii
Telefon: 0744-545622, 0730-202594
e-mail: galen6122@yahoo.com

#9 baiatu_tony

baiatu_tony

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,071 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Mures, Transilvania
  • Moto: Honda XL650V Transalp
  • Numar: 89 XLV

Posted 23 November 2009 - 02:31 AM

In Cipru e 30€ si ramai cu 5. Considera-te norocos!


eu imi luam cartela de telefon public cu 5 euro si aveam 200 de minute sa sun in RO pe fix xi vreo 60 pe mobil , aia e cea mai rentabila pe acolo ( suni la un nr de pe tel public si pe cartela ai un cod pin care trebuie sa-l razuiesti si iti zice de fiecare data cate minute mai ai ) , dar va recomand sa nu sunati dela telefoanele din hoteluript ca sunt hoti si va pot taxa , eu am patit-o , am vb vreo 15 min acasa pe fix , de la receptia hotelului unde lucram si a 2-a zi mi-au zis ca am de platit 73 euro ;) pt ca a fost ceva eroare si nu ma taxat de pe cartela, 73 euro era echivalentul a aprox. 5 ore(300 min) de vorbit cu taxa de la hotel tariful fiind de 21 eurocenti /min. dar n-am platiti nimic pt ca am facut scandal si de atunci am folosit doar telefonul public de pe marginea strazii.
pe mobilul meu nu mai am casuta vocala de multa vreme , am avut si eu vreo un an sau doi , si fiind copil mic si prost aveam niste mesaje de intampinare pt care mi-am luat o gramada de injuraturi si asa ca am renuntat la ea pt ca oricum era degeaba .

#10 danny_nt

danny_nt

    in actiune

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,068 posts
  • Gender:Male
  • Location:Popesti Leordeni
  • Moto: Honda Hornet 600 2001
  • Numar: just 4 fun
  • Club: Computer mania

Posted 23 November 2009 - 03:30 PM

Ce e aia casuta vocala? In 9 ani de abonament cred ca am avut-o maxim 1 saptamana la inceput, cand nu stiam cu ce se manaca.
I am full of LOVE .... or SOMETHING!!!
Recuperez date

#11 B.B.

B.B.

    Bolnav de galbenare.

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 15,604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Spania, Brno
  • Interests:Nu.
  • Moto: Nu am.
  • Club: HRC

Posted 23 November 2009 - 04:38 PM

Eu n-am inteles ce e cu frenezia legata de telefonia mobila in RO, milioane de minute de oferte, de parca viatza fiecaruia depinde de telefonul mobil, de parca e sloganul, "nici o masa fara paine, nici o mana fara telefon mobil!! " .. WTF?? ;)
In alte tari e doar o unealta de comunicare, lumea plateste cat costa si asta e..
Ma doare in cuc ca ei ofera 20000000 de minute moca lunar cu 10 pretini, daca eu vorbesc 20 pe luna si am numai 2 pretini..

10153998_506511316138481_849888605495466


#12 Neutral

Neutral

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,594 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Dr.Taberei
  • Interests:culturism
  • Moto: CBR 600 F3
  • Numar: XXX
  • Club: CBR-isti

Posted 23 November 2009 - 05:26 PM

sau garantie la telefon pe viata ;)

#13 SnapShot

SnapShot

    The Great Cornholio

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,364 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Variate.
  • Club: Indep.

Posted 23 November 2009 - 05:30 PM

Eu n-am inteles ce e cu frenezia legata de telefonia mobila in RO, milioane de minute de oferte, de parca viatza fiecaruia depinde de telefonul mobil, de parca e sloganul, "nici o masa fara paine, nici o mana fara telefon mobil!! " .. WTF?? ;)
In alte tari e doar o unealta de comunicare, lumea plateste cat costa si asta e..
Ma doare in cuc ca ei ofera 20000000 de minute moca lunar cu 10 pretini, daca eu vorbesc 20 pe luna si am numai 2 pretini..


Piata mica, numar maxim de potentiali clienti destul de redus, companie succesoare a vechiului monopol de stat bine inradacinata; toate astea cumuleaza la o bataie severa pentru cota de piata.

Desi, asa cum spune Foamy the Squirrel "Well then, if all this shit is free, why are you paying 70$ a month for it?". http://www.youtube.c...h?v=towwx7KOWDE

Edited by SnapShot, 23 November 2009 - 05:33 PM.

PAREREA MEA.

#14 B.B.

B.B.

    Bolnav de galbenare.

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 15,604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Spania, Brno
  • Interests:Nu.
  • Moto: Nu am.
  • Club: HRC

Posted 25 November 2009 - 11:38 AM

Uite unde stau eu, telefonia e mai scumpa decat in RO, minutele, serviciile mobile, internetul, toate sunt mai scumpe. Dar pe nimeni nu intereseaza, nu ofera nici o companie (T-mobile, Vodafone, O2) minute pe viata, sute de milioane de sms-uri.. . si de ce? Deoarece consumatorii nu dau nici o basina pe telefonia mobila si pe telefonie in general... o folosesc ca un rau necesar si asta e..
In Romania daca nu ai ultimul model de ifone si cel mai tare abonament/cartel la orvafone.. deja esti prostul cartierului/satului.

Edited by Belbody, 25 November 2009 - 11:39 AM.

10153998_506511316138481_849888605495466


#15 ser79ban

ser79ban

    SSSS e sifonar

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, pe dreapta
  • Interests:ma intereseaza cum miroase ozonul
  • Numar: -
  • Club: prietenii calculatoarelor

Posted 25 November 2009 - 11:46 AM

Defapt topicul era despre cum te fura companiile de telefonie, nu de cit folosesti telefonul, costuri (pe care le accepti odata abonat la ei) si telefoane.
Posted Image

#16 B.B.

B.B.

    Bolnav de galbenare.

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 15,604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Spania, Brno
  • Interests:Nu.
  • Moto: Nu am.
  • Club: HRC

Posted 25 November 2009 - 12:16 PM

Defapt topicul era despre cum te fura companiile de telefonie, nu de cit folosesti telefonul, costuri (pe care le accepti odata abonat la ei) si telefoane.

Si raspunsul era ca nu te fura nimeni, te furi singur apeland la serviciile lor sau ne-dezactivand porcaria de mesagerie vocala - pentru care exista optiune in fiecare telefon - "disable all call deviations".. si 100% merge, daca nu la Oragnge la Vodafone sigur, sau invers.

In plus, cand suni pe cineva, te astepti sa si raspunda, deci automat te astepti sa fii taxat. Daca omul nu e disponibil nu ai decat sa-i lasi un mesaj, ca de aia e mesageria, bine, daca milioane de utilizatori romani inca nu i-au descoperit utilitatea, asta e parte a II-a a problemei.

De exemplu la Vodafone CZ chiar si fara mesagerie, daca te apeleaza cineva si ai telefonul inchis (sau fara semnal) dupa ce il pornesti primesti instant SMS "te-a sunat numarul XXX" - si asta mocca si la cartela, nu stiu la abonament.

Edited by Belbody, 25 November 2009 - 12:19 PM.

10153998_506511316138481_849888605495466





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users