Sari la conținut

Triumph


mihai.mo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 227
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Posesor de Triumph Sprint ST 955 din 1999.Deocamdata motorul e pe butuci...dar nu am nimic de reprosat.Fiabilitate maxima..in 20 000 de km nu am schimbat nimic la ea decat cauciucuri si ulei...acum ajungand la 55000 de km facuti.Si desi e pe butuci..porneste mereu la prima cheie chiar si dupa ce sta luni bune afara in ploaie.Acum e la murat in garaj pentru cativa ani...desi aveam nevoie de bani nu m-am putut indura s-o vand si m-am jurat ca o voi readuce la vechia ei glorie cand voi avea bani chiar daca intre timp va mai fi si alt motor.Pozele sunt facute la doar cateva luni diferenta:(

post-33813-1259285417_thumb.jpg

post-33813-1259285484_thumb.jpg

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

No, tulai Doamne si fericeste-ma! I-ote ce gasi pe net, pret de pret, nu alta.

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

Nu vrea nimeni un Fazer bun??

 

... eu cred ca este un Fake

 

 

Posesor de Triumph Sprint ST 955 din 1999.Deocamdata motorul e pe butuci...dar nu am nimic de reprosat.Fiabilitate maxima..in 20 000 de km nu am schimbat nimic la ea decat cauciucuri si ulei...acum ajungand la 55000 de km facuti.Si desi e pe butuci..porneste mereu la prima cheie chiar si dupa ce sta luni bune afara in ploaie.Acum e la murat in garaj pentru cativa ani...desi aveam nevoie de bani nu m-am putut indura s-o vand si m-am jurat ca o voi readuce la vechia ei glorie cand voi avea bani chiar daca intre timp va mai fi si alt motor.Pozele sunt facute la doar cateva luni diferenta:(

 

 

... you are welcome !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
ma bate gandul de o vreme sa vad si eu cati alti ciudati ca mine - citez un alt "biker" - apreciaza si se dau cu marca asta de motorete. asa ca incep si eu un topic pentru posesori pasionati sau curiosi de astfel de ciudatenii. eu am un sprint st. cine mai sare la apel ?

 

 

Un pic cam tarziu am sarit cu raspunsul ... dar hei , mai bine Late than never.

Posesor de 2 Triumph Trophy 900 (unul fiind accidentat grav) , "fan" pana la capat Triumph de mai multi ani si R.A.T de aproape 2 ani.

Ce sa zic ... daca ai condus un Triumph nu poti zice decat de bine ... la al meu cel putin motorul merge atat de fin de zici ca e electric, schimbator extrem de usor de actionat si f. precis, ambreiaj hidraulic, frane superbe , manevrabilitate exttrema pt. clasa ei.

Ce s-ar putea reprosa ar fi oarecum lipsa de putere, dar avand in vedere ca accidentul meu a implicat 9000 ture in treapta 2 si am scapat ca prin urechile acului acum nu mai am aceste "fasoane" :D

 

Mentionez ca asta e Trophy-ul vechi ,acum in repaus.

post-6052-1261828805_thumb.jpg

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva triumphul tau a fost prezentat intr-un test Motociclismo?

 

M-ati prins ... :D

Poza e una din cele facute de Marque pt. acel test.

Tre sa fac niste poze dinamice si cu asta "noua".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are Sprint ST???!? :love: va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! :)

deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra??

Mesaj completat

Cine are Sprint ST???!? :drink: va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! :)

deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are Sprint ST???!? :) va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! :drink:

deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra??

Mesaj completat

Cine are Sprint ST???!? :) va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! :D

deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra??

 

 

Nu prea mai stiu cine are Sprint ST acum ... stiam pe cineva dar l-a vandut.

Daca iti place la nebunie ia-o ... merita.

 

DAR: daca vrei de noua (eu zic ca nu merita, caci second poti gasi una in stare exceptionala la pret bun) eu zic sa iti iei din Brasov sunt

unii care aduc. Daca vrei detalii trimite-mi un PM.

Aia din Cluj sunt bulangii rau si eu nu as cumpara de la ei nici daca ar fi ultimii din tara care ar vinde piese/accesorii Triumph (MotoLand cred ca se numesc).

Sunt firme de moto in Rom care te lasa sa faci test drive ?!?!?!

Ca pe mine m-a luat unul la p.la ca de ce ma urc pe o Yamaha FJR, desi nu era nici un semn ca nu ai avea voie.

Test drive e la auto ca la moto nici sa urci pe ea nu ai voie daca nu ai pus banii jos deja :love:

 

Probabil ca momentan trebuie sa mergi in BV pt. revizii, dar de "problema" asta scapi repede daca iei una second, si asa poti sa faci revizia unde

vrea muschii tai ca e la fel ca la o jappo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are Sprint ST???!? :o va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! :D

deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra??

 

Uite cine are Sprint ST.. cel care a deschis topicul :D

 

mihai.mo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da confirm desi cu intarziere

 

eu am un st dn 08 si pot sa te ajut din start sa te hotarasti - ia-ti si nu vei regreta. confirm si ce s-a zis mai sus - daca poti incearca sai eviti pe cei de la cluj se misca foarte greu chiar si pe banii tai. nu vreau sa mai insist in public daca mai vrei detalii despre ei - pm. sobolanul meu e la caldurica pana se mai duce frigul dar daca vrei sa-l vez sau sa mai intrebi una alta cu mare placere. asfalt cald cat mai repede sa ne putem si vedea pe strazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare. Ma tot foiesc si incerc sa imi fac planuri pentru un Speed Triple 955. Vad ca in .it incep de pe la 2.500 atat modelele 1998-2001 cat si cele 2002-2004. In afara de facelift, cam ce diferente majore sunt intre ele, de ce as lua 2002-2004 si nu 1998-2001 sau invers? Vad ca pe MCN e destul de bine cotat LINK. 1050 imi place foarte mult, dar din pacate pretul e un pic cam prohibitiv pentru mine in momentul asta. Un 2.500-3.000 E ii pot face mai usor decat 5.500-6.000 E cat e un 1050.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare. Ma tot foiesc si incerc sa imi fac planuri pentru un Speed Triple 955. Vad ca in .it incep de pe la 2.500 atat modelele 1998-2001 cat si cele 2002-2004. In afara de facelift, cam ce diferente majore sunt intre ele, de ce as lua 2002-2004 si nu 1998-2001 sau invers? Vad ca pe MCN e destul de bine cotat LINK. 1050 imi place foarte mult, dar din pacate pretul e un pic cam prohibitiv pentru mine in momentul asta. Un 2.500-3.000 E ii pot face mai usor decat 5.500-6.000 E cat e un 1050.

 

...facelift ?

 

... nu, nu, nu inima de fier

 

totul este nou ! nu este facelift, cu toate ca seamana optic intre ele, dar diferenta este mare...........citeste!

 

 

Triumph '05 Speed Triple

To become a two-wheeled icon is no easy task but from its very first incarnation over a decade ago the Speed Triple assumed just that status. Some things are just right and meant to be and, mixing as it does a primal three-cylinder core with sporting ability and an aggressive, stripped-down stance, the Speed Triple has always been one of those things. Its heart and soul has struck a chord with riders all over world while its wide-ranging ability ensures its outstanding performance in almost every situation, from urban commuting to hard-edged sports riding.RETAIL ONLY7699

New Features

 

* And for 2005 the icon’s been reborn. Triumph has built on the bike’s elemental essence, adding even more depth and further refinement. Fresh off the drawing board is a 1050cc, DOHC, three-cylinder, fuel-injected engine tuned to pump out a great surge of bottom-end torque, linked to massive mid-range punch and an impressive level of overall power. And the engine’s performance is certainly impressive – peak power is a heady 130PS @ 9,100rpm while peak torque of 105Nm arrives at 5,100rpm. While the Speed Triple’s muscular engine and chiselled chassis is impressive its sawn-off style, underscored with stainless steel and brushed aluminium parts, is impossible to ignore. Inspired by the short, cut-down look so popular on the streets of southern Europe the Speed Triple has the brutal edge and minimalist appeal of a machine built entirely around its engine. Detail touches abound. The LED rear light unit and clear-lens indicators complement the twin headlights, themselves very much part of the Speed Triple’s unique style. New instruments feature an analogue tachometer, programmable gear change lights, trip computer and digital speedo. Three paint options are available, Jet Black, Neon Blue and Scorched Yellow. As ever, a host of factory parts including a high-performance exhaust (for circuit use only), cosmetic

 

Key Features

Engine:

 

* Fresh off the drawing board is a 1050cc, DOHC, three-cylinder, fuel-injected engine tuned to pump out a great surge of bottom-end torque, linked to massive mid-range punch and an impressive level of overall power. And the engine’s performance is certainly impressive – peak power is a heady 130PS @ 9,100rpm while peak torque of 105Nm arrives at 5,100rpm.

 

 

Chassis:

 

* Containing the engine is a completely revised chassis. A rigid aluminium frame provides massive strength with steering geometry that gives fast-steering neutrality plus great stability. The fully adjustable 45mm upside down forks and rear monoshock have been specifically developed for the Speed Triple and bring new levels of quality and compliance. Likewise, the pair of radial four-piston brake calipers and 320mm floating discs provide cutting-edge stopping power and feel. The five-spoke wheels add style and substance, while the evocative single-sided swingarm has been completely redesigned. Twin high-level oval-section exhaust pipes add to the engine’s distinctive induction roar.

 

 

Colour Options:

 

* Three paint options are available, Jet Black, Neon Blue and Scorched Yellow.

 

 

Specification

Engine:

Type: Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder Capacity: 1050cc

Bore/Stroke: 79 x 71.4mm Compression Ratio: 12.0:1

Fuel System: Multipoint sequential electronic fuel injection

Ignition: Digital – inductive type – via electronic engine management system

Transmission:

Primary Drive: Gear Final Drive: X ring chain

Clutch: Wet, multiplate Gearbox: 6 - speed

Cycle Parts:

Frame: Tube alloy Swingarm: Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster

Wheels

Front:

Rear:

Alloy 5-spoke, 17 x 3.5in

Alloy 5-spoke, 17 x 5.5in Tyres

Front:

Rear:

120/70 ZR 17

180/55 ZR 17

Suspension

Front:

Rear:

45mm USD forks with dual rate springs and adjustable preload, rebound and compression damping

Monoshock with adjustable preload, rebound and compression damping Brakes

Brakes

Front:

Rear:

Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers

Single 220mm disc, 2 piston caliper

Dimensions:

Length: 2115mm (83.3in) Width: 780mm (30.7in)

Height: 1250mm (49.2in) Seat Height: 815mm (32.1in)

Wheelbase: 1429mm Rake / Trail: 23.5º/84mm

Weight (Dry): 189kg (416lbs) Fuel Tank Capacity: 18 litres (4.7 gal US)

Performance (measured to DIN 70020):

Maximum Power: 130PS (128bhp) at 9,100 rpm

Maximum Torque: 105Nm (78ft.lbf) at 5,100 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bimbo, m-am prins ca intre 955 si 1050 e o diferenta foarte mare. Eu ma refeream strict la 995, la diferenta dintre modelele 1998-2001 si 2001-2004. Tu mi-ai dat acolo date despre 1050. Hai sa-l lasam p'ala deoparte, ca n-are baiatu' atata cascaval, vreau doar pareri despre 955. Daca nu ma insel, 955 intre 1998-2001 au fost pe carburatie si 2002-2003 au fost pe injectie.

 

Vad ca e o diferenta notabila la rezervor, codita spate, bord si nu in ultimul rand... motor. Aici vreau sa ajung, care-s diferentele de "dedesubt"?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bimbo, m-am prins ca intre 955 si 1050 e o diferenta foarte mare. Eu ma refeream strict la 995, la diferenta dintre modelele 1998-2001 si 2001-2004. Tu mi-ai dat acolo date despre 1050. Hai sa-l lasam p'ala deoparte, ca n-are baiatu' atata cascaval, vreau doar pareri despre 955. Daca nu ma insel, 955 intre 1998-2001 au fost pe carburatie si 2002-2003 au fost pe injectie.

 

Vad ca e o diferenta notabila la rezervor, codita spate, bord si nu in ultimul rand... motor. Aici vreau sa ajung, care-s diferentele de "dedesubt"?

...yep, sorry !

 

- modelul 1994 - 1997 ( T300B ) carburator, 885 ccm, 98 CP, 5 / 6 Viteze, distanta intre axe 1.510 mm, cuplu 87 Nm, cadru metalic ( otel ),

- modelul 1997 - 1999 ( T509 ) injectie, 885 ccm, 106 CP, 6 viteze, distanta intre axe 1.440 mm, cuplu ? Nm, cadru aluminiu, greutate 196 kg

- modelul 1999 - 2002 ( T595/955i ) injectie, 955 ccm, 108 CP, 6 viteze, distanta intre axe 1.440 mm, cuplu 95 Nm, cadru aluminiu, greutate 198 kg

- modelul 2002 - 2005 ( T595N ) injectie, 955 ccm, 120 CP, 6 viteze, distanza intre axe 1.431 mm, cuplu 100 Nm, cadru aluminiu, greutate 186 kg

 

pe linga astea cu fiecare model s-a lucrat si la confort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
mda niste poze ar fi bune. frumos street r -ul. de unde l-ai luat - de la cluj de la motoland ? si o intrebare la cei care mai aveti - unde le faceti revizia ?

 

motoland?????fugiti cit puteti de serviceul asta.e mult prea greu sa descriu citi bani si cit timp am pierdut cu ei.noroc cu seful de service d-l silviu ca mi-a recomandat pe super mega meseriasul feri.

cine are curiozitati sa -i descriu intreaga poveste sa-mi spuna,dar prefer sa nu fac valuri.

oricum probabil din prea mult profesionalism au tras portile

Mesaj completat

Un pic cam tarziu am sarit cu raspunsul ... dar hei , mai bine Late than never.

Posesor de 2 Triumph Trophy 900 (unul fiind accidentat grav) , "fan" pana la capat Triumph de mai multi ani si R.A.T de aproape 2 ani.

Ce sa zic ... daca ai condus un Triumph nu poti zice decat de bine ... la al meu cel putin motorul merge atat de fin de zici ca e electric, schimbator extrem de usor de actionat si f. precis, ambreiaj hidraulic, frane superbe , manevrabilitate exttrema pt. clasa ei.

Ce s-ar putea reprosa ar fi oarecum lipsa de putere, dar avand in vedere ca accidentul meu a implicat 9000 ture in treapta 2 si am scapat ca prin urechile acului acum nu mai am aceste "fasoane" :)

 

Mentionez ca asta e Trophy-ul vechi ,acum in repaus.

Mesaj completat

... prima Motocicleta cu 3 cilindri cu renume in clasa Supersport si-a facut-o Daytona 675 deja demult,......

in 2009 a primit insa niste inbunatatiri, cum ar fi:

frine radiale ( Nissin ), faruri, parbriz, motorul a fost finisat ( alta injectie si tureaza mai mult ) suspensia este noua, cu mult mai fiabila decit modelul anterior si cu posibilitati de reglare ( High- und Low-Speed )

....lucru foarte placut comparativ cu o japoneza ....este foarte usoara...

 

 

 

Mesaj completat

 

...este in lucru, da! vei afla in curind unde te poti inregistra.....

te-as ruga totusi sa te alaturi in primul rind la propunerea ta de a posta niste poze............

uite poze de la mine

Mesaj completat

adica exista o asociatie la noi de rideri de triumph ? nu stiam. cum fac sa aflu si eu mai multe - eventual sa ma alatur ?

si eu as vrea sa ma alatur.dar cred ca nu prea avem la ce .cred ca noi treb sa infiintam acea asociatie si sa promovam marca

Editat de cristik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

ziua buna domnilor

 

s-a dat drumul la vreme buna deci am scos sobolanul de la hibernare si i-am dat o pedala.

ma bate gandul la o iesire - cand si unde ramane de stabilit. poate o facem cu mai multe triumph-uri. dat un semn daca va tenteaza.

 

asfalt uscat

Mesaj completat

revin cu ideea cu iesitul de incalzire azi la arc sa ne mai cunoastem astia cu 3 cilindri.

 

se baga cineva ? eu m-as duce pe la un 5.30 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma puteti ajuta cu un sfat, doua la achizitionarea unui Speed Triple 955i! Ce minusuri are motorul in mod uzual, la ce ar trebui sa ma uit in mod special?

 

...welcome!

te referi in mod special la motor? sau motocicleta la modul general?

 

+ motor, fiabilitate, optic ca design si calitate, sound, cuplu ...

 

- lumini, oglinzi, consum, pozitia de sezut la >1,85 m ...

Editat de Bimbo's Fighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...