Sari la conținut

SUZUKI DR 350


6speed
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

885 mm daca nu ma insel .

suspensiile sunt insa destul de moi si mobra se lasa cu tine dupa ce o incaleci .

ca sa nu mai vorbim ca o poti cobori .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ma documentez cum fac sa ajung cu inaltimea seii la 800mm si cred ca o sa fie perfect. Imi place mobra asta rau de tot.....inainte am avut atv, dar parca pe doua roti e altceva.....accesul in teren este mult mai facil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna colegi DR-isti sau forumisti ???????????

 

Sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb daca stie cineva cum sau daca se regleaza aprinderea la un DR 350 ???

Din 'vasta' mea experienta in ale motoarelor stiu ca daca are CDI nu prea se regleaza, doar la cele cu platina.

intreb deoarece vreau sa il duc la un doctor pentru un reglaj al carburatorului si un schimb de distributie si au fost cativa meseriasi care mi-au spus ca imi regleaza cu acesta ocazie si aprinderea !??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna colegi DR-isti sau forumisti ???????????

 

Sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb daca stie cineva cum sau daca se regleaza aprinderea la un DR 350 ???

Din 'vasta' mea experienta in ale motoarelor stiu ca daca are CDI nu prea se regleaza, doar la cele cu platina.

intreb deoarece vreau sa il duc la un doctor pentru un reglaj al carburatorului si un schimb de distributie si au fost cativa meseriasi care mi-au spus ca imi regleaza cu acesta ocazie si aprinderea !??

 

Ce meseriasi? Mecanici de Dacie? Ce sa regleze la aprindere? Sa mai puna un tranzistor in CDI? Dupa ce or sa tina toata iarna motoreta in atelier, o sa-ti zica ca au avut mult de lucru: reglat carburator, reglat aprindere, schimbat toata distributia (adica un lant).

Sfat: ia-ti manual, niste chei, pisele pe care vrei sa le inlocuiesti si pune-te pe treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

am de vanzare dr 350 shc, cu sistemul in functiune, inmatriculat, itp valabil, doua seturi de roti, o furca normala cu arcuri progresive, echipament!!

motorul 1600, negociabil!!!!

Mesaj completat

oferta suzuki dr 350 shc, inmatriculat, itp valabil+un set roti cross+tricou cross suzuki ===== 1500 euro

oferta valabila pana la sfarsitul saptamanii!!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate ca nu e topic de vinzari........dar e pe subiect.

niste poze cit mai detaliate cu fierul,eventual si un filmulet cum toarce motorul,cred ca ar fi in avantajul tau.

tu,ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motive subiective vand rezervorul de plastic pentru DR 350 .

 

Este Acerbis si are vreo 16 litri. Include kitul de montaj...

 

Astept oferte ... pe PM...

Spune cat vrei pe rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand instalatie electrica completa dr 350 absolut toata inclusiv comenzile pt ghidon tot tot+ cdi releu de incarcare stator senzori !din dezmembrare dr 350..adica am schimbat motorul am pus altul din nefericire si astea au mai ramas..stator perfect cdi releu de incarcare+instalatia electrica cu toate anexele!daca in caz aveti nevoie rog pm!

Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

caut dr 350 cu pornire la buton, inmatriculat si in stare buna.

Mesaj completat

am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste).

cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva?

merci de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa iei compresia motorului inainte sa-l cumperi.

 

Si al meu domi mustaceste un pic de ulei pe la prinderea axului care sustine culbutorii; pana acu nu m-am invrednicit sa schimb nimic pentru ca inauntru arata ca nou iar mustacirea e mai mult o umezeala vizibila dupa mai bine de o luna de la spalat.

 

Ai grija sa nu fie si alte probleme mai nasoale la motor.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut dr 350 cu pornire la buton, inmatriculat si in stare buna.

Mesaj completat

am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste).

cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva?

merci de ajutor

 

probabil garnitura de la unul din capacele de la culbutori. nu trebuie sa te sperie atata lucru, o poti rezovla foarte ieftin si usor, ori comanzi garnitura, ori confectionezi una din carton, ori folosesti silicon negru. dar cum a spus si switch, fii atent si la alte lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. treaba cu atentia e mai usor de zis decit de facut.. :lol: zicea ca a incercat cineva sa-i puna silicon da nu a nimerit siliconul care trebuie si nu s-a rezolvat nimic. modelul asta are si un surub de scurgere undeva sus?

iata mai jos o explicatie de la alt vinzator, vazusem ca e foarte murdar motorul in zona pinion atac/bucsa bascula/capac ambreiaj. e abureala sau e adevarat?

 

"Intradevar e murdarie de la ulei dar asta e din cauza ca s-a slabit surubul care tine uleiul din motor in partea de sus langa supape"

 

acuma, ma gindesc ca un om ce vrea sa vinda un motor, ii face si el niste poze cind e curat nu cind e murdar de ulei... sau poate nu-i pasa cum arata sau daca-l vinde sau nu :)

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil garnitura de la unul din capacele de la culbutori. nu trebuie sa te sperie atata lucru, o poti rezovla foarte ieftin si usor, ori comanzi garnitura, ori confectionezi una din carton, ori folosesti silicon negru. dar cum a spus si switch, fii atent si la alte lucruri.

 

Depinde de la model la model dar, deobicei, nu se pune garnitura la capacul chiulasei pt ca lagarele axei cu came sunt jumate in chiulasa si jumate in capacul chiulasei. Se foloseste pasta de etansare (rosu, negru, loctite de etansare etc). Trebuie sa reziste la ulei si temperaturi inalte.

 

Surub de scurgere nu poate fi deasupra la nimic. Un motor la vanzare ar trebui sa nu prezinte nici o urma de ulei. Macar atat, chit ca inauntru e leopardul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...