Jump to content


Photo

SUZUKI DR 350


  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#1 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 25 September 2009 - 07:19 PM

Am cautat pe forum dar nu am gasit undeva sa poti gasi destule pareri la un loc despre acest model de mobra.
Cele mai multe info le-am gasit pe net si acolo ca prezentare de model.
As dori sa aflu parerea unora care au ori au avut,sa aflu daca e ok,ce 'bube" are,ce parti pozitive are.
Din cite vad e o mobra populara la noi.Stiu ca a fost in jurul lumii.
Scuze,daca cumva exista un topic dedicat pentru acest model cu tema similara si nu l-am vazut.
Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#2 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 25 September 2009 - 07:35 PM

Populara, dar mai greu gasesti modele in stare cat de cat buna.

.


#3 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 25 September 2009 - 08:06 PM

Populara, dar mai greu gasesti modele in stare cat de cat buna.


ce inseamna stare cit de cit buna?
optic?
mecanic?
mi se pare normal,totusi nu e un model scos ieri pe piata.
Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#4 x86

x86

    endurist stradal

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: --
  • Numar: --
  • Club: prefer birturile

Posted 25 September 2009 - 08:15 PM

Am cautat pe forum dar nu am gasit undeva sa poti gasi destule pareri la un loc despre acest model de mobra.
Cele mai multe info le-am gasit pe net si acolo ca prezentare de model.
As dori sa aflu parerea unora care au ori au avut,sa aflu daca e ok,ce 'bube" are,ce parti pozitive are.
Din cite vad e o mobra populara la noi.Stiu ca a fost in jurul lumii.
Scuze,daca cumva exista un topic dedicat pentru acest model cu tema similara si nu l-am vazut.


Si eu am cautat un topic dar n-am gasit. Ma tenteaza sa-mi fac un downgrade la un DR de 350.

#5 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 25 September 2009 - 08:20 PM

ce inseamna stare cit de cit buna?
optic?
mecanic?
mi se pare normal,totusi nu e un model scos ieri pe piata.

Eu am fost sa vad vreo 3 pana acum. Toate erau mai rupte decat o comunista stata 3 ani la malu marii. De apreciat ca una avea plasticele facute ca noi si arata bine pe dinafara.

.


#6 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 25 September 2009 - 10:15 PM

prietene,nu te supara,dar sti ceva detalii in legatura cu acest model sau vrei doar sa ne aduci la cunostiinta ca nu gasesti ceva frumos si cu plasticuri noi (probabil si la bani ok cu km putini,segmenti+piston si chiulasa noua)?.
Repet,daca sti ceva in legatura cu acest model de mobra,de genu E BUNA-motive,E NASOALA-motive,E OK-motive,PROBLEME-descriere probleme,scrie/impartaseste,daca nu ,te rog,nu adauga un cuvint.
inca odata,fara suparere.

Edited by 6speed, 25 September 2009 - 10:17 PM.

Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#7 mihaio07

mihaio07

    Corsaro

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,743 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Morini Granpasso
  • Numar: B-50-TNR

Posted 25 September 2009 - 11:04 PM

DR-ul de 350 e o mobra usoara, suficient de puternica, foarte robusta si fiabila, nepretentioasa la intretinere.
Deci ideala pentru enduro hobby. Nu tocmai ideala pentru drumuri lungi (100+ km).
Ca dezavantaje ar fi pornirea la pedala (sunt si modele cu pornire la buton, dar mai rare) si vechimea.
Mai e si racirea pe aer, care poate fi atat avantaj cat si dezavantaj.

#8 Marius A

Marius A

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 54 posts
  • Gender:Male
  • Location:Resita
  • Moto: HONDA CR125R

Posted 26 September 2009 - 02:17 PM

Salut,

Ma bucur ca ai deschis topicul, poate asa cei care au avut sau au aceasta motocicleta pot sa vina cu informatii legate de Dr 350.
Pentru mine DR-ul de 350 este 'prima dragoste'. Am achizitionat una din Italia anul acesta in luna mai dupa ce am citit cateva luni bune orice informatie mai mult sau mai putin pertinenta despre acest model. Cea mai buna sursa de informare este dupa parerea mea forumul advrider. Americanii se pare ca sunt innebuniti dupa modelul asta care face multe si nimic in acelasi timp. Este un dual-sport ce nu se face de ras in off-road, iar pentru un incepator in enduro este ideal. Nu e o motocicleta foarte puternica are aprox 30 - 33 CP, la o greutate 113 - 130 kg in functie de versiuni si anii de fabricatie.
Piese de schimb se gasesc pe toata mana pentru ca modelul este destul de longeviv fiind fabricat din 1990 pana in 2001, la americani gasesti orice chitibus. Timpii de asteptare la noi sunt de aprox. 15 - 20 de zile pentru piese OEM.
Sa revenim la jucaria mea:
Cand am luat-o era intr-o stare jalnica - motocicleta nu mai fusese pornita de aproximativ 3 ani, in acet timp fiind aruncata intr-un colt al curtii plina de rugina, cu plastice coapte de soare si ploi, cabluri uzate, etc... Ce m-a uimit a fost faptul ca a pornit destul de usor dupa ce i-am curatat carburatorul si i-am pus benzina proaspata.
Ca idee cum a aratat la inceput si cum arata acum:

Attached Thumbnails

  • dr_350_001.jpg
  • dr_350_027.jpg

HONDA CR125R - 01
SUZUKI DR 350 - 93

#9 challenger

challenger

    Incepator profesionist ...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 557 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dej
  • Moto: Yamaha TT600E
  • Numar: CJ72WTF
  • Club: Tenere Club Romania

Posted 27 September 2009 - 04:15 PM

Da,e un motor foarte fiabil ,suporta foarte multe .Se preteaza foarte bine la enduro chiar cu tente de hard, destul de puternic ca sa faci cam ce vrei cu el.
Nu e indicat la drum lung ...
Daca gasesti unul in stare buna ,merita sa-l iei sa sti ,nu vei fi dezamagit.

DACĂ AI FOST PROST DE MIC ,ACUMA-I DOAR  O JOACĂ !!!




http://www.manualedereparatie.info/

Save the sport! Ride stealth!


#10 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 28 September 2009 - 10:46 AM

Ma bucur ca se string o gramada de informatii aici.
Sunt sigur ca pentru unu ce e membru,si doreste sa achizitioneze un Dr,acest topic este de un real ajutor.
Astfel,pina acum aflam:
-ca nu se gasesc la noi ,modele sa arate bine,noi daca se poate
-ca nu e indicat sa faci mai mult de 100 km cu ea(motive? )
-ca este fiabila,nepretentioasa la intretinere ( mai multe detalii? )
-ca este usoara si suficient de puternica
-ca are un mare dezavantaj (in cazul in care nu ai noroc sa dai peste un model cu e-starter,despre care aflam ca este rar) si anume pornirea la pedala
-ca are racier pe aer care poate fi avantaj dar si dezavantaj ( ? )
-ca daca am fi in America am fi chiar bucurosi ca am ales acest model de mobra-piese se gasesc pe toate gardurile,mobra fiind acolo extrem de populara si ca la noi timpii de asteptare sunt intre 15 pina la 20 de zile pentru piesele OEM
-ca daca gasim unul in stare buna sa nu ezitam si sa il cumparam ( ce inseamna stare buna ?)
E ceata?
Mai arunca un ochi aici:
-istoria modelului
http://www.suzukicyc...ies/DR350.shtml
-pagina dedicata cu gramada de informatii
http://www.suzukidr350.com/
-review
http://www.motorcycl...R350-1992-1999/
-alte informatii
http://www.motocicli...?...21361&st=10
-plimbare prin tara pe DR 350
http://www.motocicli...?...77&hl=uzunu

Edited by 6speed, 28 September 2009 - 10:49 AM.

Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#11 mihaio07

mihaio07

    Corsaro

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,743 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Morini Granpasso
  • Numar: B-50-TNR

Posted 28 September 2009 - 04:10 PM

-ca nu e indicat sa faci mai mult de 100 km cu ea(motive? )
-ca este fiabila,nepretentioasa la intretinere ( mai multe detalii? )
-ca are un mare dezavantaj (in cazul in care nu ai noroc sa dai peste un model cu e-starter,despre care aflam ca este rar) si anume pornirea la pedala
-ca are racier pe aer care poate fi avantaj dar si dezavantaj ( ? )
-ca daca am fi in America am fi chiar bucurosi ca am ales acest model de mobra-piese se gasesc pe toate gardurile,mobra fiind acolo extrem de populara si ca la noi timpii de asteptare sunt intre 15 pina la 20 de zile pentru piesele OEM


- motive ar fi urmatoarele: viteza mica de croaziera, cam pe la 90 - 100km/h, lipsa protectiei la vant, saua poate parea incomoda (pentru cei sensibili), lipsa locului pentru amplasarea unor bagaje, pozitie incomoda pentru pasager, lipsa de putere pentru a merge decent bagaje + pasager. Eu nu m-am referit la 100km fix. M-am referit la touring in general. Asta nu inseamna ca nu poti sa faci cateva drumuri de 100 - 200 km, poate 300+ km daca ai vointa de fier. Faptul ca s-a facut turul tarii pe DR350 nu inseamna nimic, fiindca s-a facut turul tarii si pe mobra hoinar.
- schimburile de ulei se fac rar, interventiile la motor sunt rare (supape, tacheti, distributie, etc) si ai acel sentiment de indestructibilitate, pentru ca e o mobra care nu trebuie sa fie in stare perfecta ca sa mearga perfect (liric, stiu).
- pornirea la pedala e un dezavantaj, dar nu asa mare. Depinde ce vrei de la mobra si cat de mult iti place sa dai cu piciorul in ea. La rece porneste putin mai greu, dar nu as face o mare tragedie din asta. La enduro totusi, prea multe porniri la pedala sunt obositoare, mai ales cand se ineaca.
- racirea pe aer e avantaj fiindca ofera o mai mare simplitate in constructie si in intretinere, dar e dezavantaj prin oras la caldura mare.
- timpi de asteptare pentru piese de 15 - 20 zile sunt o priveliste obisnuita la noi, cam la orice mobra, nu numai la DR.

#12 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 28 September 2009 - 04:24 PM

multumim de completari.
Si sa nu uit: unii au facut inconjurul lumii pe DR,so...
Un link de la un prieten din strainatate :D :
http://isohunt.com/t...hq=mondo enduro
Foarte interesant
Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#13 Marius A

Marius A

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 54 posts
  • Gender:Male
  • Location:Resita
  • Moto: HONDA CR125R

Posted 28 September 2009 - 04:31 PM

Pornire la Kick o problema - de asta mi-a fost frica si mie fiind si prima motocicleta. Dupa 2 luni a devenit o joaca cu sau fara decompresor. Asta dupa un reglaj ca la carte la supape si o curatare si un reglaj al carburatorului. Pana si un o-ring usor atins iti da peste cap toate reglajele, am vazut-o pe propria-mi piele.
Acum la 'rece' porneste la a 3-a pedala, iar la 'cald' doar o amenint cu pedala si porneste instantaneu.
HONDA CR125R - 01
SUZUKI DR 350 - 93

#14 andreicoroi14

andreicoroi14

    off-road rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 523 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD-TM
  • Moto: -
  • Club: Sportiv

Posted 28 September 2009 - 07:21 PM

Foarte folositor acest topic,multa lume se gandeste la dr mai ales ptr enduro deoarece nu este scumpa si cred ca acest topic va ajuta pe multi,cel putin pe mine m-a ajutat sa imi fac o parere generala despre acest model,care poate fi urmatoarea achizitie.Pacat ca i cam greu.
Un drum fara gropi este plictisitor!!!

4 roti misca corpul,2 roti misca sufletu...
Red Bull Romaniacs 2008 Compilation-amazing video,motivation

Asculta muzica buna,asculta PHOENIX

#15 FlorineluSPR

FlorineluSPR

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 794 posts
  • Gender:Male
  • Location:campulung muscel
  • Moto: Honda CBR
  • Numar: AG 10 UCT
  • Club: inca nu

Posted 28 September 2009 - 08:43 PM

daca in caz aveti nevoie de ceva piese am eu pt dr 350.mai exact tot motorul fara cadru.incusiv instaltie electrica cu toate comenzile cdi stator tot doar infipte mufele la far la semnale...ax cu came multe.un set de segmenti noi nouti.
SAVE THE SPORT.RIDE STEALTH!!!!!!

#16 uzunu

uzunu

    Famous Head Scratcher

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,148 posts
  • Gender:Male
  • Location:intre A si B
  • Interests:foto+moto=love
  • Moto: DR 350; Ducati ST4
  • Numar: B 77 LCR; AG 81 TIK
  • Club: I'd rather go for axe

Posted 30 September 2009 - 08:12 PM

DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :blink: Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :rose:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride that thing could do
The cheapest part on a BMW is the rider
2009: Balcanizare
2008: 14 zile de Romanica

#17 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 01 October 2009 - 02:14 PM

DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :blink: Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :rose:




ce an de fabricatie e mobra? de citi ani e la tine?
citi km a avut cind ai luat-o?........citeam parca de 47.000 km,sau?
ai umblat la motor de cind o ai,in sensul-piston-segmenti-supape?sti sa fi avut montat in cei 47.000 km asa ceva,sau sa se fi umblat la motor,mai mult decit reglaj supape?
daca ar fi sa cumperi una "maine",acum ca sti la ce te bagi,ai mai cumpara una?
o recomanzi?
trebuie folosita "ca pentru virsta ei" sau poti sa ii dai ca lumea?
daca ai putea sa pleci pentru 3 zile, si maine ti s-ar oferi o super iesire,stiind ca ai schimbat doar uleiul+filtru+curatat filtru aer la mobra in ultimele 3 luni de folosire,si in rest ai neglijat-o,ai avea baza/curaj sa o iei la o iesire de 3 zile?
imi cer scuze de stilul "ziaristic"(poate) de a pune intrebarile,dar repet, marea parte din parerile ce le-am gasit pe net,incepeau cu :"de cind am luat-o de noua in '96" sau "in '98 cind am luat-o de la reprezentanta locala" si continua cu "nu am bagat decit ulei....am facut service....e un motor demn de incredere.....s.a.m.d".
mai mare incredere as avea intr-o parere a unui roman,ce si-a luat si el o mobra si vrea de la ea de toate ( ca la Dacia 1310 :D ),nu a avut bani sa o cumpere noua,nu a avut bani de service Suzuki de specialitate si profesianlism, nu a avut bani de cel mai "tare " ulei, de cel "mai bun " filtru de aer, de cele "mai performante" cauciucuri,nu venea de la job si il dezlipea familia cu spaclu de pe motorul tinut in garajul incalzit( iarna).
multumesc
Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#18 aplesa

aplesa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Mures
  • Moto: Suzuki DR350S
  • Numar: MS 32 UNU

Posted 01 October 2009 - 08:39 PM

@6speed
Si eu am un Dr350, fabricatie 1990. Il am de 3 sezoane. Umblu mai putin pe sosea dar mai mult pe coclauri, paduri, forestiere.
Daca ii stii smekeria, porneste usor, la kick. L-am plimbat si pe calduri mari si pe frig mare. Nu m-a lasat niciunde.
Am schimbat la el: bujie, filtru ulei, kit lant, ambreiaj, garnituri supape, cablu ambreiaj. Atat. Numai consumabile.
Km? nu stiu cat am facut. La o iesire cca 100 km. Am iesit de cca 20 ori/an.
Eu zic ca daca ii dai ce trebe, poti merge mult si bine. Face fata si la noroaie si rape abrupte. Trebe sa tragi gazu si sa te ti de el.
Eu cred ca este cel mai echilibrat " dual sport hard enduro". Si are ciclistica buna, lucru important la manevrele la viteza mica.Suspensie e ok, daca e reglata pt greutatea ta, treci peste orice.
La ideea ta de plecare pe 3 zile, cred ca o inspectie vizuala e aprope de juns pt a pleca.
Da trebuie folosita ca pt varsa ei, deorece nu are, ca cele noi, 60CP, dar poti sa ii dai ca lumea si tot nu te lasa balta, merge la competitii de hobby excelent.

#19 6speed

6speed

    supraviețuitor de România

  • Super Membru
  • PipPip
  • 894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara,Banat,RO
  • Moto: fix o pBip !
  • Numar: fara numar
  • Club: 4WD

Posted 01 October 2009 - 09:12 PM

@6speed
Si eu am un Dr350, fabricatie 1990. Il am de 3 sezoane. Umblu mai putin pe sosea dar mai mult pe coclauri, paduri, forestiere.
Daca ii stii smekeria, porneste usor, la kick. L-am plimbat si pe calduri mari si pe frig mare. Nu m-a lasat niciunde.
Am schimbat la el: bujie, filtru ulei, kit lant, ambreiaj, garnituri supape, cablu ambreiaj. Atat. Numai consumabile.
Km? nu stiu cat am facut. La o iesire cca 100 km. Am iesit de cca 20 ori/an.
Eu zic ca daca ii dai ce trebe, poti merge mult si bine. Face fata si la noroaie si rape abrupte. Trebe sa tragi gazu si sa te ti de el.
Eu cred ca este cel mai echilibrat " dual sport hard enduro". Si are ciclistica buna, lucru important la manevrele la viteza mica.Suspensie e ok, daca e reglata pt greutatea ta, treci peste orice.
La ideea ta de plecare pe 3 zile, cred ca o inspectie vizuala e aprope de juns pt a pleca.
Da trebuie folosita ca pt varsa ei, deorece nu are, ca cele noi, 60CP, dar poti sa ii dai ca lumea si tot nu te lasa balta, merge la competitii de hobby excelent.


:rose:

uzunu?

Edited by 6speed, 01 October 2009 - 09:12 PM.

Posted ImagePosted Image



"I'm gonna work my ass off.I'm not not gonna lay down and die.I'm a fighter and I'm gonna be a fighter 'till the end.I don't want enyone to feel sad for me,'cause I'm very happy."-Freddie Roach,on life and Parkinson

Complain less.Go harder. CrossfitRomania on Facebook

#20 vintze

vintze

    k

  • Super Membru
  • PipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:I had an IQ test. The results came back negative
  • Moto: Honda Transalp
  • Numar: B 94 LEV
  • Club: Transalp Club

Posted 01 October 2009 - 09:17 PM

DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :D Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :blink:

:rose: sunt intru totul de acord cu antevorbitorul meu. :P.
eu ador motocicleta asta. a mea e leat 93. am rezistat pe ea până am fost doborât de o vidanjă.
autonomia, hm, i-am luat rezervor de 16 litri dar nu l-am probat pentru că nu am avut bani să o repar. mă gândesc că la consumul ei de 4 la sută nu o să mă dezamăgească.
mai am cam |...........................| atât. dar tare mi-e dor de ea si sper ca să o incalec sezonul ăsta.
dacâ e fiabilă? eu mă găndesc să-i iau si un set de roti de supermoto... chiar daca inseamnă să bag 400-500 de iopuroi intr-o mobră de 1000.
nu stiu unde a vazut lumea căzăturile alea cu plastice noi. eu m-am dus la sibiu am luat-o si am călărit-o 9 ore până la bucuresti. si are plasticele muci, mă gândeam să le acopăr cu autocolant.
am luat-o tocmai are pornire la kick mi se pare funny.
din păcate marii fani ai acestei mobre nu prea stau pe forumuri, sunt plecați pe coclauri. dacă vrei coclauri la greu e mobra ideală.
dacă vrei să fii fițos in bucuresti pe mobră hard enduro... nu-i recomndată

Edited by vintze, 01 October 2009 - 09:18 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status