Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Linistit. Nu e grea deloc, d-abia se urneste. Mare grija la frane (care-s de lemn) daca ai condus vreodata ceva japonez/european. Plus ca o fata arata f. misto pe un HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ddmkro, faptul ca inca nu te-ai plictisit de Brontozaur inseamna ca iti transmite ceva, ceva-ul asta e mai mult decat poti explica tu, sa-i faci pe unii sa-nteleaga! Cineva spunea ca Harly nu este ok in ceea ce priveste raportul calitate-pret.., cine judeca asa nu are de ce sa-si cumpere un Harly, asta pt ca HD nu este o motocicleta pt pragmatici, ci doar pt visatori. Asta o spune unul care uraste la Hd.., tocmai, pretul! PS Shobolanu.., ai spus bine ceea ce ai spus. M-am si mirat, de obicei ma irita ce scrii.

 

E adevarat, nu imi vine sa il dau ... ca sunt un visator sau nu, naiba stie ... Cat despre "rapoarte" pret/calitate, cai-putere, Newtoni/metri ... in opinia mea sunt copilarii...toti alegem cu inima,emotional, dar unii dintre noi avem nevoie de o confirmare palpabila, masurabila, un fel de autoverificare ca am facut o treaba buna, ca nu ne fraierim ... Dincolo de asta, alegem cu inima...ca e Suzuki, Honda, Mobra, Jeely, BMW, KTM, Ural, Minsk, MZ ...toti suntem legati de jucarica noastra, fie ea cat de amarata ...

 

Fara sa ma consider un exemplu, eu m-am atasat de Sportster ...

Sfatul meu catre cei care discuta despre Sportster: lasati preconceptiile si cliseele la o parte, inchideti ochii la dogme, si dati-va o tura cu Sportsterul. Poate o sa va placa, poate nu. Dar dati o sansa experientei personale sa vorbeasca...

 

Pana una-alta, sa ne bucram de vreme, sa ne bucuram de cele 2 roti, orice emblema ar avea pe rezervor !

 

salutare ddmkro.

 

 

imi cer scuze anticipat pt ca postez pe topicul tau dar nu mi-a venit in cap alt loc mai bun pt. filmuletul asta:)

 

enjoy:)

 

 

 

 

bafta maxima

 

Salutare, no problem

Frumos intr-adevar.

 

o fata poate conduce Iron-ul 883? pur si simplu este superb.

 

Nu vad nici un motiv special ptr care Fieru' ar fi ptr baieti...sau doar ptr fete.

Incearca, macar la rece, in showroom, fa cativa pasi cu el :)

Si mie imi place Fieru' ...

 

Vroiam si eu sa trec de la GSR la Iron883. Parca citeam un post scris de mine :)) Exact din cauza ca deja GSR-ul cere mai mult ma gandeam si eu sa ma linistesc. Pana la urma eu am acceleratia in mana nu GSR-ul. Bine ca am dat peste postul tau si m-ai scutit de niste agitatii in plus, cred ca raman deocamdata la japoneza.

 

GSR-ul e o motocicleta excelenta. Ai dreptate, tu controlezi motocicleta. Ma bcuur ca postul meu te-a scutit de agitatii.

 

:cheers:

 

Sint prea tinar pentru a conduce un cruiser pe la 60 de ani sigur o sa imi iau unul :friends:

 

La 100 de ani ai mei o sa te astept sa dam o tura in tandem ;)

 

Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare.

Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing

 

Ce vrei, unora ne plac carutzele ...depinde de asteptarile fiecaruia, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

Vin sa confirm ce spune ddmkro. Sportsterul meu a revenit la forma initiala, fara comenzi avansate, inaltatoare de ghidon, etc. Il am de trei ani si l-am redescoperit intr-o forma mai dinamica (nu radeti), aporoape "sportster". Este o placere.

Micile probleme au fost rezolvate, buton starter luat de pe net cu 20 euro(fata de 100 la harley), un levier frana, dat de Eugen (service HD), la cat ma lasa inima, iar rugina de pe la aripa spate se pastreaza in forma initiala, nu ma mai deranjaza pentru ca nu am timp de ea. Prefer sa merg, cat mai mult si oriunde, doar ca m-am plictisit teribil de PH!

 

In rest, numai de bine!

Drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

intr-adevar un motor de calibrul HD nu este foarte indicat pt .circulatie in oras ,insa dupa ce te obisnuiest nu este mare diferenta intre un scuter mare si un motor de 400 kg.Si eu imi folosesc motocicleta zilnic inclusiv iarna(bineinteles cand nu este inzapezit drumul).Initial si eu un harley imi doream insa nu-mi permiteam una noua ,prietenii cu HD tot mereu reparau ceva la ele ,asa am ajuns sa-mi cumpar un royal star(yamaha).Deja il am de 3 sezoane si deja am parcurs 32000km(in primul an 17000km)fara nici o defectiune,cu schimb de ulei, placute frana ,anvelope,desi pot sa zic ca am scos untul din ea(viteza maxima 217km/h masurat la o motocicleta de viteza pt ca ea nu arata numai pana la180)

Cu sunetul de la harley insa nu poate concura nici un motor!Din acest punct de vedere yamaha e pe nicaieri.am incercat mai multe tipuri de tobe insa nu sunt multumit cu zezultat!astept sugestii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A postat doar sa spuna ca avea niste prieteni care reparau mereu la Harlane. :)

 

Cat despre sugestii referitoare la sunet: HD are doua biele jumelate pe acelasi maneton al arborelui cotit, care este cotit doar o data, nu de doua ori. Si sunetul.....

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Legat de japoneze si perisabilitatea lor in timp

E o tragedie ce se intampla cu japonezele, dar e vina japonezilor (sau mai degraba intentia lor...)

Iti iei motor japonez...la scoaterea din showroom scade automat - cu 0 kilometri - cu 15-30 %. Peste 2 ani simti nevoia sa o schimbi...a aparut un model mai nou, mai performant, mai aerodinamic..Chiar iti trebuie ?

Perisabilitatea motoarelor japoneze e foarte mare - isi pierd valoarea repede. Cea mai mare vina o are culmea, producatorul, care are cicluri de inlocuire a produselor foarte mici - practic inlocuiesc modele de succes cu modele si mai de succes.

Japonezii au aderat foarte repede la societatea de consum - cream nevoi care nu exista,si al caror raspuns e produsul nostru, ca apoi sa le satisfacem

Tehnologic, ca inovatii,solutii tehnice, materiale sunt varfuri - investesc foarte mult, motoarele lor sunt tot timpul in top...

Ca sa se asigure ca se vand, au si ei nevoie de un mit - mitul puterii si manevrabilitatii.

Cati dintre bikerii cu 100-200 CP folosesc macar intr-o treime din timp 80-90% din putere ?

Foarte putini.

Si totusi exista o categorie care vrea mai multa putere -sau cumpara mai multa putere sau performanta ... nu neaparat ptr ca au nevoie, ci ptr ca este stimulata nevoia asta

 

O sa spun o povestioara legata de putere-performanta si nevoia reala.

O nevoie reala de putere-performanta e justificata doar in cazul in care conduci aproape de limita si simti nevoia reala de mai mult.

E povestita de un campion american, nu cine stie ce, dar campion - Nick Ienatsch. Ei, tipul asta concura ptr o echipa care tocmai ii preparase o motocicleta de curse.Totul de top -ciclistica, motor, gume, aerodinamica.

Nick a luat-o la un drive test pe niste drumuri pustii ...si i-a dat in goarna din ce in ce mai mult...era intr-o portiune cu multe curbe...in timp ce se chinuia sa scoata sufletul din motor, il intrece unu' pe curbe, cu o gioarsa de motor compartativ cu al lui - un motor obisnuit, care cu greu trecuse inspectia tehnica.La intoarcere, pe acelasi drum, la fel, il intrece acelasi biker pe un motor de strada... Tipul care il intrecuse, era Kenny Roberts, care in afeara curselor conducea o motocicleta de strada, mai gioarsa. Dar o conducea tot timpul anului.

O "invatase"

Talcul povestioarei ? ... Poate ca trebuie sa investim mai mult in noi, sa ne cunoastem cat mai bine motoarele, in loc sa investim in alte motoare.

 

Am avut Suzuki GSR inainte...daca e sa fiu sincer ...si o sa fiu..poate de 2 ori m-am apropiat de puterea maxima...si pe perioade scurte

(240 km/h, pe A2, cativa km)...de 2 ori din multe alte jdemii de ori cand m-am dat cu ea...Chiar aveam nevoie de 98 CP ? Mmm...as zice ca nu...

 

O alta intrebare existentiala care m-a "izbit" la un moment dat...

Traiesc in secolul 21, motoarele de acum sunt super high-tec...Oare TREBUIE sa conduc neaprat ceva high-tech-high-performance ?

Ce ma califica ptr postul asta ?

Ce, faptul ca m-am nascut prin anii '70 ma face automat mai bun decat cei care au condus decenii motoare prin anii '50 ? Si ma si face automat eligibil de a conduce ceva high perf ? DOAR ptr ca m-am nascut acum ? ....Nu, nu cred...

 

Sa revin la Harley... "m-a invatat" cateva chestii ... Chiar face diferenta un slalom nebun printre masini fata de un mers linistit ? Practic vorbind, nu. Poate un 10-15 minute in plus la un drum de 10 km ( atat e drumul meu pana la serv)

Unde se grabeste toata lumea asta ?

Ma grabesc, ca sa ajung intr-un loc din care o sa ma grabesc sa ajung in altul, din care tot asa...o sa ma tot grabesc.

Totul in fuga, in goana...ce ne mai ramane ?

Inainte, cu GSR-ul , eram tot timpul flamand de viteza, disperat sa ajung primul la semafor ca sa plec primul si tot asa. De ce ? ...

 

 

 

 

Mesaj completat

Azi simt un respect fata de brontozaur...la cat de proaste referinte au americanii la capitolul tehnic moto, ma temeam ca ca la un mom sa dea chix motorul - sa se caleze, sau sa se opreasca din cauza caldurii.

Cand am luat Sportsterul, io l-am intrebat pe dealer - "Ba, spune-mi clar, are probleme cu racirea, vara in oras ?

Ca sa vezi, ca n-ar trebui, ...ce sa mai evaziv. Zic, da' stii pe cineva care merge zilnic cu ea la serv, prin aglomeratie ? Tot asa, evaziz -nu prea cica.

Asa ca ma cam asteptam sa dea chix.

 

Nu, nu dadu chix. Merge oameni buni ! Merge...stat la rand, cu apele curgand pe mine, taras, grapish 10 km ...

NICI MACAR O PROBLEMA. (Posesorii de japoneze se tavalesc de ras probabil cand aud ce probleme imi pun si io...da' nu-i bai...e ok )

 

Respect Harley-Davidson !

Recitesc topicul acesta acusi..dupa mai mult timp..aceleasi trairi le am avut si io cu Brontozauru meu..chiar daca nu era nou si l am avut dupa un Suzuki Intruder 1500LC..dat la schimb, fie vb intre noi..cateva zile eram kkat pe mine de frica H D ului..o mere..no mere...parca ma intorsesem din nou in trecut., cand imi faceam probleme din orice cu rusestile si RDG ulrile pe care le am detinut..temeri..frici..au renascut din tenebrele subconstientului meu..m au chinuit cateva nopti ca in final..sa fie totul bine..iubesc Sporter ul meu de la zi la zi mai mult si m am acomodat cu el si el cu mine...Harley scrie pe mine de amu incolo..si dintre toate..Sportster ul e pe pottriva cu sufletu meu..ma transpune in 'vremile' in care mi as fi dorit sa traiesc..anii 60-70..mi am redescoperit placerea pt motocicleta si motocilclism intr o vreme in car5e credeam ca imbatranesc..ma simt plafonat si plictisit..si vb autorului acestui topic..Respect HD..pt ca mi ai redat entuziasmul pe care il pierdusem ..incercand sa '"évoluez"..pe japoneze care de care mai perfectionate..m am intors acasa..sunt eu cu mine..asa cum eram cand m am apucat sa calaresc motociclete..si cu aproape douaj de ani mai ..in varsta..Pupa Jean!

» Post actualizat in 15 Oct 2014 17:16

Cand citesc ce scrie initiatorul topicului imi vine sa duc tdm-ul la fiare vechi iar apoi sa ma duc pe jos, drept pedeapsa, pana la Botosani unde mi-am vandut batranul meu Kawasaki, care imi oferea enspe mii de senzatii si..,dureri de sale! oricum, simt ca, chiar daca nu am mers inca pe el, Harley Road King imi vine manusa! mai corect spus.., mi-ar veni manusa. Pana atunci ma voi duce sa plang in perna..,

hahaha..e frumos Road King ul..da nu mi mai vine deloc manusa...Sportster ul e manusa acum..si nu o spun pt ca am unul..ci pt ca mi se pare ca evoca la modul cel mai pur..spiritul anilor 60..70...Road King ul mi se pare acum potrivit pt rideri cu un alt ADN decat al meu...spor lor..si mie..pupa Jean! ps..io acum recitesc acest topic..care este un adevarat omagiu adus Sportster ului..cinste initiatorului acestui topic...

» Post actualizat in 15 Oct 2014 19:09

Legat de japoneze si perisabilitatea lor in timp

E o tragedie ce se intampla cu japonezele, dar e vina japonezilor (sau mai degraba intentia lor...)

Iti iei motor japonez...la scoaterea din showroom scade automat - cu 0 kilometri - cu 15-30 %. Peste 2 ani simti nevoia sa o schimbi...a aparut un model mai nou, mai performant, mai aerodinamic..Chiar iti trebuie ?

Perisabilitatea motoarelor japoneze e foarte mare - isi pierd valoarea repede. Cea mai mare vina o are culmea, producatorul, care are cicluri de inlocuire a produselor foarte mici - practic inlocuiesc modele de succes cu modele si mai de succes.

Japonezii au aderat foarte repede la societatea de consum - cream nevoi care nu exista,si al caror raspuns e produsul nostru, ca apoi sa le satisfacem

Tehnologic, ca inovatii,solutii tehnice, materiale sunt varfuri - investesc foarte mult, motoarele lor sunt tot timpul in top...

Ca sa se asigure ca se vand, au si ei nevoie de un mit - mitul puterii si manevrabilitatii.

Cati dintre bikerii cu 100-200 CP folosesc macar intr-o treime din timp 80-90% din putere ?

Foarte putini.

Si totusi exista o categorie care vrea mai multa putere -sau cumpara mai multa putere sau performanta ... nu neaparat ptr ca au nevoie, ci ptr ca este stimulata nevoia asta

 

O sa spun o povestioara legata de putere-performanta si nevoia reala.

O nevoie reala de putere-performanta e justificata doar in cazul in care conduci aproape de limita si simti nevoia reala de mai mult.

E povestita de un campion american, nu cine stie ce, dar campion - Nick Ienatsch. Ei, tipul asta concura ptr o echipa care tocmai ii preparase o motocicleta de curse.Totul de top -ciclistica, motor, gume, aerodinamica.

Nick a luat-o la un drive test pe niste drumuri pustii ...si i-a dat in goarna din ce in ce mai mult...era intr-o portiune cu multe curbe...in timp ce se chinuia sa scoata sufletul din motor, il intrece unu' pe curbe, cu o gioarsa de motor compartativ cu al lui - un motor obisnuit, care cu greu trecuse inspectia tehnica.La intoarcere, pe acelasi drum, la fel, il intrece acelasi biker pe un motor de strada... Tipul care il intrecuse, era Kenny Roberts, care in afeara curselor conducea o motocicleta de strada, mai gioarsa. Dar o conducea tot timpul anului.

O "invatase"

Talcul povestioarei ? ... Poate ca trebuie sa investim mai mult in noi, sa ne cunoastem cat mai bine motoarele, in loc sa investim in alte motoare.

 

Am avut Suzuki GSR inainte...daca e sa fiu sincer ...si o sa fiu..poate de 2 ori m-am apropiat de puterea maxima...si pe perioade scurte

(240 km/h, pe A2, cativa km)...de 2 ori din multe alte jdemii de ori cand m-am dat cu ea...Chiar aveam nevoie de 98 CP ? Mmm...as zice ca nu...

 

O alta intrebare existentiala care m-a "izbit" la un moment dat...

Traiesc in secolul 21, motoarele de acum sunt super high-tec...Oare TREBUIE sa conduc neaprat ceva high-tech-high-performance ?

Ce ma califica ptr postul asta ?

Ce, faptul ca m-am nascut prin anii '70 ma face automat mai bun decat cei care au condus decenii motoare prin anii '50 ? Si ma si face automat eligibil de a conduce ceva high perf ? DOAR ptr ca m-am nascut acum ? ....Nu, nu cred...

 

Sa revin la Harley... "m-a invatat" cateva chestii ... Chiar face diferenta un slalom nebun printre masini fata de un mers linistit ? Practic vorbind, nu. Poate un 10-15 minute in plus la un drum de 10 km ( atat e drumul meu pana la serv)

Unde se grabeste toata lumea asta ?

Ma grabesc, ca sa ajung intr-un loc din care o sa ma grabesc sa ajung in altul, din care tot asa...o sa ma tot grabesc.

Totul in fuga, in goana...ce ne mai ramane ?

Inainte, cu GSR-ul , eram tot timpul flamand de viteza, disperat sa ajung primul la semafor ca sa plec primul si tot asa. De ce ? ...

 

 

 

 

Mesaj completat

Azi simt un respect fata de brontozaur...la cat de proaste referinte au americanii la capitolul tehnic moto, ma temeam ca ca la un mom sa dea chix motorul - sa se caleze, sau sa se opreasca din cauza caldurii.

Cand am luat Sportsterul, io l-am intrebat pe dealer - "Ba, spune-mi clar, are probleme cu racirea, vara in oras ?

Ca sa vezi, ca n-ar trebui, ...ce sa mai evaziv. Zic, da' stii pe cineva care merge zilnic cu ea la serv, prin aglomeratie ? Tot asa, evaziz -nu prea cica.

Asa ca ma cam asteptam sa dea chix.

 

Nu, nu dadu chix. Merge oameni buni ! Merge...stat la rand, cu apele curgand pe mine, taras, grapish 10 km ...

NICI MACAR O PROBLEMA. (Posesorii de japoneze se tavalesc de ras probabil cand aud ce probleme imi pun si io...da' nu-i bai...e ok )

 

Respect Harley-Davidson !

De recitit postarea asta..pt toti care nu inteleg de ce suntem, unii dintre noi, atrasi de Harly..probabil sigur nu vor intelege nici dupa, dar nu asta e important..postarea merita citita si de catre cei care o inteleg...macar din placere..:)))

» Post actualizat in 15 Oct 2014 19:10

hmm..sunt singur singurel pe topicul asta..parca vb in biserica..da áifilguud'!:)))

» Post actualizat in 16 Oct 2014 16:08

Ddmkro, este o placere pt mine sa-ti citesc posturile! Poate ne vom cunoaste la o bere si o conversatie buna. De aceeasi parere sunt si eu, fiecare motocicleta are farmecul ei! Punct. Mi-ar placea sa am pt fiecare model si clasa moto o viata separata pt a ma satura de fiecare in parte! Acum sunt la enduro-touring dar intentionez sa ma pensionez pe un chooper!

Hmm..oare sunt deja pensionar...si nici macar n am lucrat in armata. Nu..da m am saturat de masurat sezonu in jdemii de km..de goana..confort si alte himere oferite de motociclele astea moderne...intre timp sunt in lucru si la o Honda Gl 1000 din 75..iubesc Harley ul si motocicletele japoneze clasice...altceva nu mai are loc in inima mea egoista..doar familia..putin inghesuita, ce i drept!..:)))

» Post actualizat in 16 Oct 2014 16:10

Mah..da oare nu mai exista nimeni pe forumul asta cu Sportster..sa mai am si io cu cine sa schimb o vorba?!!!..ma sperii...

» Post actualizat in 22 Oct 2014 20:49

Uneori..cand se lasa seara..vb lu Eminovici..ma n cearca pohta de mers cu Porcusoru..dau goana acasa , incalec pe el si l grohai pe unde mi vine. Cu Intrduderu mi se luase ca de mere padurete..era ca o limuzina dar ca senzatii..ioc!. Dau prelata jos..cu miros de pipi de pisi ..am obv ca harley ul meu are un miros specific ancestral as zice..sanchi..de fier brut amestecat cu miros de ulei acru..e un miros barbatesc, placut dar si putin infricosator asa..adica parca ar spune ca , acu merg bine..dar la un drum mai lung orice se poate intampla..e miros de aventura..de surubareala..hmm..poate e doar frica mea nascuta pe vremea cand meream cu rusestile..cu uleiul si benzina taras. In fine.. Porcusorul meu mere brici. Initial am luat o avand o toba finala goala..sa zic ca era de Ij, nu gresesc mult..am pus o toba de Dyna stock..sa schimbat mersul total. Gata cu stranuturile in filtru de aer S&S Super E..alta motocicleta, domnle!. Abia astept sa montezz sapt viitoare ape ul si mai nou, din cauza de bataturi de fund..a devenit musai o prioritate o sa custom pe arcuri..nu de la Corbin, desigur..n am bani de dat pe ea cat pt o alta motoreta. Detest imbracamintea si scrumierele, scutecele si chiloteii HD!..de ce?..pt ca ..habar n am!. Daia!..mie mi e suficienta explicatia asta. Imi place ca porneste mereu perfect si mere perfect. la inceput..privind, repet, fierul brut cu msiros acru de ulei, am crezut ca asta va fi o problema..dar, canci!..mere perfect!. Frica pe care o aveam dupa momentul in care am luat o sa disipat, usor, usor. E bine..si mi e bine! Prietenii m au ajutata sa trec mai usor peste aceasta schimbare...dandu mi depresii dupa depresii cu vb lor ajutatoare.. Mda, cam atat. Deocamdata. ps Pana isi va face aparitia, iarasi, initiatorul topicului..o sa palavragesc io pe aici...oricum..nu citeste nimeni. NB.

post-23362-0-58035900-1414010949_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Am recitit vb mele acum..a trecut aproape un si si cateva mii de km cu Porcusorul meu...am pastrat doar motor, cadru, rezervor furca si rezervor si l am schimbat-accesorizat total..evoca anii 60..old school..hehehe. Imi place in continuare din ce in ce mai mult..e ca o femeie pe care ai luat o de sotie simtind ceva nedeslusit pt ea..dincolo de orice ratiune si apoi descoperi ca e buna in bucatarie si priceputa la pat..de vita nobila dar neiubitoare de banchete princiare..cam asa ceva. Chiar acum o sa ma apuc sa recitesc cu drag..si cu alti ochi, acest topic dedicat familiei Brontozaurilor din care face parte si Porcusorul meu...omule, care ai inceput topicul Brontozaurului..pe unde te mai afli..?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, daca tu esti fericit calare pe fierul ala, indiferent cum ii zice, ce capacitate are si din ce an e... asta e tot ce conteaza. La mai multi km si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, daca tu esti fericit calare pe fierul ala, indiferent cum ii zice, ce capacitate are si din ce an e... asta e tot ce conteaza. La mai multi km si asfalt uscat :)

Multumesc...sunt atat de fericit cu el, incat nu am cuvinte!..parca sunt ca in tinerete cand abia asteptam sa dau macar o tura scurta pana in Targ la Vitan! Multumesc, asemenea!

» Post actualizat in 24 Jun 2015 19:01

Ddmkro, este o placere pt mine sa-ti citesc posturile! Poate ne vom cunoaste la o bere si o conversatie buna. De aceeasi parere sunt si eu, fiecare motocicleta are farmecul ei! Punct. Mi-ar placea sa am pt fiecare model si clasa moto o viata separata pt a ma satura de fiecare in parte! Acum sunt la enduro-touring dar intentionez sa ma pensionez pe un chooper!

Hehehe..nu m am pensionat inca..am doar 42 de ani..dar calaresc un Brontozaur deja!:)). habar n am de ce asociam eu batranetea cu chopperul! Cu Sporty ul meu ma simt mai tanar ca oricand!..si am mai imbatranit deja cu sase ani, de la afirmatia respectiva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Exista vreo sursa de piese de motor Harley? Ma intereseaza sa comand niste tacheti de Sportster fabricati intre 1957 si 1985. As putea sa iau de pe ebay dar din anumite motive as prefera sa cumpar din Romania.

 

Asa arata: http://www.ebay.com/itm/New-Tappet-Lifter-Roller-Harley-Sportster-Ironhead-1957-1985-005-XLH-XLCH-toyo/172659912710?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D41376%26meid%3D62f0c3584b794bc49187ba3f9acfb65a%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D292146926973

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut!

O saptamana, la birou, printre picaturi... am tot citit topicul tau...si inca nu l-am terminat :))

Motivul pt care am decis sa-mi fac cont e acest topic ..pt ca ne asemanam f mult (si am primit validarea contului dupa vreo 3 saptamani (wtf?)

Am si eu un Sporster 883 - 2011 si la fel, il folosesc aproape zilnic pt mersul la munca.

O sa-l prezint zilele astea.

Tinem legatura! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Excelent topic, se pare ca avem un scriitor printre noi!

Am citit tot, de la un capat la altul si nu am gasit decat o scurta referire la luminile brontozaurului. Cum se vede noaptea? Este necesar un upgrade pentru sistemul de iluminat standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...