Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

HONDA XR


  • Please log in to reply
487 replies to this topic

#481 yamaha yzf

yamaha yzf

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Location:Mures
  • Moto: DUCATI750SS minsk125 XL400r
  • Numar: 11 TRA

Posted 02 October 2017 - 04:31 PM

Eu am modelul XL nu xr dar ma gandesc ca e acelasi motor pe ambele,din cate am inteles difera doar cutia de viteze.

Edited by yamaha yzf, 02 October 2017 - 04:33 PM.


#482 vladinsky

vladinsky

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 10 posts
  • Moto: Honda XR 250R

Posted 03 October 2017 - 02:42 PM

Salut,
Am revenit cu pozele dupa revizie:
S-au investit in mobra 610 lei (kit lant DID 13+48, placute frana fata/spate TRW Lucas sinterizate).
Cablul de ambreiaj l-am facut eu, dintr-un cablu la fel de gros.

Senzatia...wow, e alta mobra acum!  
DSC_2583.jpg 
DSC_2586.jpg



#483 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,337 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 04 October 2017 - 09:27 PM

Vezi ca ai pus invers siguranta lantului. Intoarce-o urgent. 


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#484 vladinsky

vladinsky

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 10 posts
  • Moto: Honda XR 250R

Posted 04 October 2017 - 09:53 PM

S-a rezolvat! Ma bucur ca sunteti atenti! Tot respectul :)

#485 yamaha yzf

yamaha yzf

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Location:Mures
  • Moto: DUCATI750SS minsk125 XL400r
  • Numar: 11 TRA

Posted 08 October 2017 - 06:35 PM

Salut.

M-am potmolit cu mobra si la propriu si la figurat :),recent am luat un XL400R din 89 cel putin asta mi-a spus fostul proprietar,motorul a avut carte de identitate/talon dar am radiat-o,pe talon era scris XL400R.

Problema e ca trebuie sa schimb kitul de lant si cauciucurile dar cand dau sa aleg modelul meu de motor pe site nu este XL400r doar Xr400r,din ce am vazut exista xl de la 50cc pana la 1000cc dar 400cc nu,sunt de 400 dar numai XR.

 

Am si seriile sasiu/motor.   Motor ND01E-1001578///// Sasiu ND01-1001553  dar nici cu astea nu am reusit sa aflu daca e XL sau XR

 

 

Intrebarile mele sunt,se potriveste kit de lant de la XR la un XL aceeasi capacitate 400cc?

Stie cineva sa-mi spuna exact ce model e motorul acesta din imagini ca eu nu reusesc sa-i dau de capat?

 

 

 

 

Attached Thumbnails

  • 20171006_185745_HDR.jpg


#486 vladinsky

vladinsky

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 10 posts
  • Moto: Honda XR 250R

Posted 08 October 2017 - 09:53 PM

Nu trb neaparat sa stii modelul exact. Daca vrei kit de lant, numeri dintii de la pinion si foaie, dupa care numeri zalele. Pe XR250R din 1993, al meu, original s-a pus pinion de 13, foaie de 48 si lant cu 108 zale.

#487 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,046 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 09 October 2017 - 08:31 AM

Tu ai o Honda XL.

https://www.google.r...iw=1680&bih=959

nu un XR

https://www.google.r...iw=1680&bih=959

Probabil ai vreun model exotic. La fel am eu, un Transalp 400, specific Japoniei (numai ei sunt cu cilindreea asta ciudata). Se potriveste pe al meu orice de pe Trabnsalp 600 din acelasi an, cu exceptia pistonului si cilindrului. Deci si tu va trebui sa te uiti dupa piese de XL600R, nu de XR400.

La obiect, tie iti trebuie lant cu pasul de 520. Ar fi bine sa numeri zalele, si cele interioare si cele exterioare, sa vezi cate sunt.

Apoi treci la pinion fata. E la fel cu asta?

http://romimoto-pies...article/580319/

E pe un ax cu 6 caneluri, cu dimensiunea interioara de 22 si cea exterioara de 25, iar distanta dintre gauri este de 42? Atunci asta e pinionul pe care-l cauti.

Foaia spate e asta?

http://romimoto-pies.../article/90369/

Ai diametrul interior de 130 iar distanta intre 2 prinderi opuse este de 150? Atunci aia e foaia.

 

Apropos, de ce sa radiezi un motor care e facut mai mult de strada decat de poteci?



#488 yamaha yzf

yamaha yzf

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Location:Mures
  • Moto: DUCATI750SS minsk125 XL400r
  • Numar: 11 TRA

Posted 09 October 2017 - 07:37 PM

Mersi fain pentru raspuns,chiar am asteptat un raspuns,pinioane si lant am sa iau ce este momentan pe motor,numar zalele si masor pinioanele la asta m-am gandit si eu.

Din ce am vazut eu mai exista si XL500r si XL350 asta inseamna ca se potrivesc la al meu si de pe XL500r sau poate vorbesc aiurea.

Am schimbat bujia cu un NGK DR8ES-L si uleiul dar nu am gasit locatia filtrului de ulei pe urma am gasit pe net cum ca modelul meu nu are filtru de ulei ci o "sita" care trebuie doar curatata,ceea ce e destul de nasol ca va trebui sa desfac capacul.

Motorul nu a mai fost folosit de aproximativ 8 ani,a stat in garaj,e din '89 si arata ca unul din 2000 zic eu,l-am luat de la un nene in varsta de aprox. 60 ani si e ingrijit motorul merge foarte bine.

Motivul pt care l-am radiat este pt ca am sa-l folosesc doar in weekend la iesiri padure/dealuri,cu greu am gasit un motor in mintile lui pe net,e plin de motoare "nu scoate gram de fum...trage de rupe",mai am un Ducati750ss asta e de drum.

Din ce am inteles eu diferenta dintre un XL si XR e doar cutia de viteze,la XL vitezele sunt mai lungi decat la XR,poate gresesc.

 

Am gasit un manual de intretinere si e pentru modelul meu de xl400 dar e si pt xl500,am sa incerc  sa-l atasez aici daca se poate daca nu atunci un link.

http://www.hondaxl.it/manuali.htm

 

 

Apropo,fiind un motor mai mult pt strada ce numar de dinti recomanzi la pinioane pt mers pe dealuri/pasuni/paduri etc?


Edited by yamaha yzf, 09 October 2017 - 07:40 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status