Jump to content


Photo

Bicicleta cu motor de drujba 4cp


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 cata_cata_cata

cata_cata_cata

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Numar: nu am
  • Club: nu am

Posted 28 June 2009 - 03:28 PM

Salut! De mult ma gandesc sa realizez o bicicleta cu motor de drujba. Mentionez ca drujba este una ruseasca de aprox 40cm3 de 4 cp cu manere pe care este prins rezervorul. ansamblul este prins cu o clema , iar cand spun ansamblu ma refer la manere+partea cu lama . planuiesc sa dezasamblez manerele si lama si nimic altceva pentru ca asa nu voi avea probleme cu aprindere etc pentru ca toate accesoriile care fac motorul sa functioneze sunt prinse de motor. Problema este cu transmisia. m-am gandit sa prind motorul sub cadru ca la mopeduri si sa mai atasez o foaie de angrenaj pe partea stanga la care sa atasez un lant de la drujba la ea si pe partea dreapta voi cupla lantul pe foaia mica si voi schimba vitezele cu ajutorul pinioanelor. Va rog sa ma ajutati cu pareri

Attached Thumbnails

  • proiecct.JPG


#2 ALT_ZOLA

ALT_ZOLA

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 130 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Calu '
  • Numar: n'a stat calu sa ii pun

Posted 28 June 2009 - 03:57 PM

Esti sigur ca motorul ala iti permite sa pleci dupa loc bine cat de cat decent , deci sa ai un demaraj aceptabil ? eu as pastra foile origninale cu tot cu pedale , iar pe parea cealalta as face actionarea mecanica .. pinion mare si foie mica :disappointed: . trebuie sa tii cont ca motorul ala nu este construit sa mearga perioade mari de timp deci cel mai probabil o sa moara in cateva ore de mers .

#3 Rolly

Rolly

    The Captain of road captains

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,444 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ceair, Pitesti
  • Numar: Pitesti-Arges-145
  • Club: CSR-Arges

Posted 28 June 2009 - 04:37 PM

Ho ho ce idee :disappointed:

Foarte interesant mai ales ca poti tine pinioanele, iti cumperi un set cu pinion de-ala foarte mare si restul mai mici (ca la first bike) si pleci ca si cu o cutie de viteze, cu pinionul mare si apoi pe masura ce prinzi viteza schimbi spre mic. Eu zic ca o sa mearga, si motorul o sa tina avand in vede ca am vazut asa ceva. Doar ca trebuie tras cablu de acceleratie, si facuta o cutie de aer pentru ca am vazut ca drujbele nu au, cu o elice pentru a asigura racirea.
Only GOD Will Judge me!

#4 cata_cata_cata

cata_cata_cata

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Numar: nu am
  • Club: nu am

Posted 28 June 2009 - 05:23 PM

Esti sigur ca motorul ala iti permite sa pleci dupa loc bine cat de cat decent , deci sa ai un demaraj aceptabil ? eu as pastra foile origninale cu tot cu pedale , iar pe parea cealalta as face actionarea mecanica .. pinion mare si foie mica :disappointed: . trebuie sa tii cont ca motorul ala nu este construit sa mearga perioade mari de timp deci cel mai probabil o sa moara in cateva ore de mers .

Pai asta am zis si eu... pentru ca pe partea stanga voi avea o foaie originala me montain bike care va sta numai pe foia mica si la cealalta foaie tot pe cea mica si nu prea as pastra pedalele pentru ca la ideea mea in mers s-ar roti haotic si nu vreau accidente...

Ho ho ce idee :kick:

Foarte interesant mai ales ca poti tine pinioanele, iti cumperi un set cu pinion de-ala foarte mare si restul mai mici (ca la first bike) si pleci ca si cu o cutie de viteze, cu pinionul mare si apoi pe masura ce prinzi viteza schimbi spre mic. Eu zic ca o sa mearga, si motorul o sa tina avand in vede ca am vazut asa ceva. Doar ca trebuie tras cablu de acceleratie, si facuta o cutie de aer pentru ca am vazut ca drujbele nu au, cu o elice pentru a asigura racirea.

cu cablul nu e problema dar imi poti da indicatii cu privire la construirea unei raciri pentru ca cum ai spus si tu motorul nu are nici un fel de racire add cata_cool_65 ;) sa mai discutam

Am pus poze cu drujba. Prima poza este drujba ca atare si a doua este ce voi folosi de la drujba(evident si rezervorul)

Attached Thumbnails

  • drubj21.JPG
  • drubj22.JPG
  • drubj21.JPG
  • drubj22.JPG

Edited by cata_cata_cata, 28 June 2009 - 05:27 PM.


#5 ALT_ZOLA

ALT_ZOLA

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 130 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Calu '
  • Numar: n'a stat calu sa ii pun

Posted 28 June 2009 - 11:07 PM

NU ai inteles pe partea dreapta a bicicletei ai foaia si pinionul original al bicicletei da ?bun ....PU PARTEA STANGA iti pui drujba (pinionul de la drujba sa fie cat mai mic poti adapta la nevoie un pinion de schimbator , iar foiaa de la roata cat mar mare , scurt pe doi :disappointed: o sa ai pe ambele partii lant cum sunt ma mopedele vechi , iar cu pedalele alea mai ajuti praitoarea sa mearga din cand in cand .
ca fapt divers , stim si noi cum arata o drujba , poza asta nu ne/te ajuta cu absolut nimic , si inca ceva cand iidai cuiva pm sa te ''ajute'' il rogi si tu... ii spui mai frumos , nu zici ca VREI tu sa fie pe topic :kick: .


L.E. numai deschide zece topicuri cu acelasi subiect , roaga un moderator sa le uneasca .

Edited by ALT_ZOLA, 28 June 2009 - 11:09 PM.


#6 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,428 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 29 June 2009 - 06:42 AM

salut...lasati dom'le omul in pace ca vrea sa incerce si el o fantezie ca sa zic asa o adaptare care pana la urma o sa vada cat de bine merge...
...in primul rand iti trebuie un reductor de turatie ....vezi ca sant motorasele alea mici rusesti speciale pt bicicleta care se prind pe cadru...au in interiorul lor un pinion mic pe axul de la ambielaj si unul mai mare pe axul care iese din motoras si e montat pe el piniuonul care vine lantul de la roata acolo e o diferenta de turatie de 8 ture ala mic de pe ambielaj la 1 tura la cel mare....

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#7 ALT_ZOLA

ALT_ZOLA

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 130 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Calu '
  • Numar: n'a stat calu sa ii pun

Posted 29 June 2009 - 06:54 AM

Nu zice nimeni ca nu merge , dar trebuie gamdita inainte :disappointed: daca foloseste decat motorul ca misloc de propulsie . in rampa o sa ii se opreasca motorul . cand aveam 10-11 ani tatal meu mi-a facut o trotineta cu motor , dintr-un motor de masina de tuns iarba asta avea si un soi de abraiaj centrifugal pentru a nu rupe lama daca dadea de vreo radacina ceva ma rog .. avea raport transimise 1/8 parca numai stiu . daca vroiam sa urca un deal mai abrut un pic trebuia sa dau si din picior :kick: , apoi daca la o trotineta ramai in pana de benzina . sau se strica motorul etc etc nu'i mare lucru sa dai la picioare in continuare , dar la o bicicleta nu e chiar asa dragut sa ramai in pana si sa nu ai pedale :| ( nu a ii sa rupt nimanui lantul ? ) .
Kiturile alea de pus pe biciclete sunt cele mai marii tampenii , nu au nici macar serie pe motorul ala iar ce am vazut eu nu avea segment pe pistot iar cilindrul era o bucata de teava ordinara .

#8 ALT_ZOLA

ALT_ZOLA

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 130 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Calu '
  • Numar: n'a stat calu sa ii pun

Posted 02 July 2009 - 10:17 AM

Ei bine ? nu ai mai facut nimic ? ai deschis sapte topicuri .. ci atat ? :|

#9 paulvld

paulvld

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 14 posts
  • Gender:Male
  • Location:oradea
  • Moto: yamaha tdr
  • Numar: BH18TDR

Posted 02 July 2009 - 01:53 PM

salut, nu vreau sa ma bag ca musca in lapte, dar contrar celor spuse de Rolly,drujba daca este complecta, are racire proprie pe aer(asemanator cu al Mobrei),iar aceea elice despre care postul de mai sus exista,magnetoul avand si functia de racire,am acasa 2 drujbe rusesti functionale deci stiu despre ce e vorba, :P Vlad088.jpg ,Vlad089.jpg ,Vlad090.jpg , 1.jpg , in padure este obligatoriu ca drujba sa aibe racire fortata pentru a putea functiona normal :rose: asa au toate drujbele (Stihl,Husqvarna etc), Mult succes in realizarea bicicletei!!! :D
O motocicleta pe sosea face cat doua aflate in magazin.

#10 robertkiran

robertkiran

    Propietar de honda

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,433 posts
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Moto: Honda Transalp XL700VA + chinezarii
  • Numar: Toate de Suceava
  • Club: Nu am

Posted 12 July 2009 - 11:45 AM

O jucarie asemanatoare cat de cat mi-am facut eu. Am luat o bicicleta DHS, un kit motor in doi timpi pentru bicicleta (48 cmc) si ... uite ce a iesit:
Posted Image
Posted Image

#11 fara roti

fara roti

    pescar pescuitor

  • Super Membru
  • PipPip
  • 516 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 04 November 2009 - 11:00 PM

stie careva vreun kit cu motor de montat pe bicla?exclus cele chinezesti care se vand pe la noi..parca rusii aveau ceva ..??

#12 kartistu

kartistu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 35 posts
  • Moto: kart
  • Numar: 18 StIcSk
  • Club: niciunul

Posted 06 February 2010 - 02:50 PM

LoL am si eu multe piese pt drujba de aia:)) si aprinderi electronice pt ele carburatore :wink:
-=Kart race boy =-
www.console-sighet.tk

#13 warden_ro

warden_ro

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts

Posted 12 June 2010 - 09:59 AM

stie careva vreun kit cu motor de montat pe bicla?exclus cele chinezesti care se vand pe la noi..parca rusii aveau ceva ..??


Sa sti ca cei de la www.bicicletecumotor.com , comercializeaza si motoare de 80cmc , chinezesti cei drept insa cu mult mai mult "umff" decat chinezariile de 49 :ok:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users