Jump to content


Photo

Kawasaki Zx12r


  • Please log in to reply
348 replies to this topic

#1 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 14 March 2006 - 09:48 PM

Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model.
Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier)
Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ?
A fost un model de succes? sau nu?

Attached Thumbnails

  • ZX12green_800x600.jpg

The best ii cel mai bun!!

#2 Dark Daemon

Dark Daemon

    War Lord

  • Membru
  • Pip
  • 121 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:.
  • Moto: Suzuki Gsx-r1300
  • Numar: INDOIT
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 14 March 2006 - 10:04 PM

Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model.
Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier)
Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ?
A fost un model de succes? sau nu?


Lasa tu asta mai Radu...tu spune-ne cât bagă !!!!?!!!! :crack:
P.S. traiasca ZX-12/3 R :crack:

Edited by Dark Daemon, 14 March 2006 - 10:14 PM.


#3 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 14 March 2006 - 10:37 PM

Povestea lui ZX12R incepe la finele anului 1996 cand Kawasaki porneste in a fabrica un urmas pentru ZZR1100.
Astfel la sfarsitul anului 1999 apare primul model Kawasaki ZX1200A1, la show-urile moto din intreaga lume. Prima aparitie oficiala o are in Franta la salonul de la Paris in culoarea Rosie, urmat de aparitia lui si in culoarea verde in Australia.
Mai tarziu in anul 2000, au aprut primele zvonuri, modelul va dezvolta 178CP sau 175,5CP? Tot atunci s-au inregistrat primele intarzieri ale livrarii primului model ZX12R.
O data cu crearea unor motociclete foarte rapide precum Hayabusa si ZX12R, politicienii din acea vreme s-au sesizat si desi existau masini cu specificatii similare. (viteza de top) Cand aproape toata lumea se putea bucura de asemenea performante au fost instituite restrictii. Incepand cu anul 2001, toate motocicletele au fost restrictionate la 300km/h. Modelul din 2000 este capabil sa realizeze o viteza reala de 308 km/h.
Cateva date tehnice preluate de pe site-ul Kawasaki:
Engine:
Type Liquid-cooled, DOHC, 4-stroke, 4-cylinder, 16-valve
Displacement (cm3) 1,198
Bore and Stroke (mm) 83.0 × 55.4
Compression Ratio 11.0:1
Maximum horsepower 131kW(178PS)/10,500rpm
Maximum torque 134N·m(13.66kgf-m)/7,500rpm
Ignition system Digital
Lubrication system Forced, wet sump
Starting system Electric
Carburator type Electric Fuel Injection
Transmission type 6-speed constant mesh return shaft
Clutch type Wet multi disc
Final drive system Chain
Gear ratio 1st 2.428(34/14)
2nd 1.823(31/17)
3rd 1.440(36/25)
4th 1.250(30/24)
5th 1.130(26/23)
6th 1.033(31/30)
Primary reduction ratio 1.596(83/52)
Final reduction ratio 2.500(45/18)
Frame type Monocoque aluminium
Tire size Front 120/70-ZR17
Rear 200/50-ZR17
Brake type Front Dual disc
Rear Disc
Suspention type Front Telescopic
Rear Uni-track
Overall length (mm) 2,080
Overall width (mm) 725
Overall height (mm) 1,185
Seat height (mm) 810
Wheelbase (mm) 1,440
Road clearance (mm) 120
Dry weight (kg) 210
Fuel tank capacity (L) 20
Engine oil tank capacity (L) 4.0


Cateva poze cu detaliile motocicletei.

Attached Thumbnails

  • a1_green_1.jpg
  • pariskawa7.jpg
  • australiashow.jpg
  • brochure1.jpg
  • brochure3.jpg
  • brochure8.jpg
  • brochure9.jpg
  • brochure11.jpg
  • cutawayfront.jpg
  • cutawaymiddle.jpg
  • cutawaytank.jpg

The best ii cel mai bun!!

#4 pepsi

pepsi

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,791 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca / Campia Turzii
  • Moto: 954

Posted 14 March 2006 - 10:42 PM

am vzut un filmulet de la Fast bikes si din cate s-o inteles, in treptele inferioare si in a 6-ea o lua de la busa, in rest busa o lua de la el. :crack:

#5 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 14 March 2006 - 10:53 PM

Un link interesant pentru cine iubeste acest model:

http://www.zx11.info/zx12r/home.htm

Pe acest site puteti gasi multe informatii interesante despre acest model!

Si eu am vazut acel film, nu shtiu la ce trepte de viteza te referi tu insa....nu asta am vrut de la acest topic!
Eu am vrut sa aflu pareri! despre acest model! ce credeti voi nu ce ati vazut in reviste?
Nu am scris ZX12R vs Busa pe nicaieri!
The best ii cel mai bun!!

#6 pepsi

pepsi

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,791 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca / Campia Turzii
  • Moto: 954

Posted 14 March 2006 - 11:12 PM

pai daca e vb. de pareri. la design nu imi place aca gura de aerisire de sub faruri, puteau sa fie mai inspirati in leg. cu forma ei, si cu pozitionarea ei. , but then again, e doar parerea mea :crack:

#7 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 14 March 2006 - 11:18 PM

:crack: Si despre aceasta gura de la RAM AIR este o mica poveste, echipa de design a dorit sa o taie mai scurta la nivelul carenei frontale, insa inginerii au calculat ca vor pierde pana la 20% din randamentul RAMAIR-ului astfel au ramas cu ea in aceasta forma.

La noua generatie de ZX12R din 2002 apare un nou model pentru adimisia RAM AIR-ului, cu un alt design si cu un randament mai bun. :crack:

Attached Thumbnails

  • 83kawasaki_zx12r20041.jpg

The best ii cel mai bun!!

#8 pepsi

pepsi

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,791 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca / Campia Turzii
  • Moto: 954

Posted 15 March 2006 - 06:50 AM

eh, in culoare neagra i mai faina, ca nu prea se vede ramair-ul deloc :crack:

#9 SILVIU.C

SILVIU.C

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,020 posts
  • Location:0
  • Interests:moto
  • Numar: prin casa...
  • Club: nu-mi plac...

Posted 15 March 2006 - 11:08 AM

Stiam ca e o motocicleta mai spre sport-touring si concureaza cu haya :blbl: .In rest ca design mi se pare mai frumoasa ca hayabusa ,dar e doar parerea mea. :crack:

Ps:un termen de comparatie eu zic ca se impune ,dar asta nu inseamna sa se ajunga la jigniri ca pe alte topicuri :crack: :D
Prietenia unui om destept e mai de pret decat prietenia tuturor prostilor -Democrit

#10 stege

stege

    Calator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: curenta
  • Numar: personalizat
  • Club: s o l o

Posted 15 March 2006 - 11:39 AM

Dpmdv, o incadrez la Super sport-touring. Din aceeasi clasa mai fac parte si busa si CBR 1100xx. Nu am probat niciodata asa ceva, nici macar nu am atins modelul asta, sicer sa fiu. Si nici busa de altfel. Dar este foarte frumoasa, asta e clar, si din cate am inteles, pana in 7000 se comporta ca un ST bland.
The older I get the faster I was. But then again.... Posted Image

#11 sabin_sbz

sabin_sbz

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 236 posts

Posted 15 March 2006 - 02:54 PM

ZX12 si Hayabusa nu se pot compara cu XX-ul. Sunt mult peste....diferentele intre cele 2 sunt prea mici ca sa spui ca una e mai tare decat cealalata si cred ca se rezuma strict la gusturi.
Sabin, SBZ Moderator

#12 pepsi

pepsi

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,791 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca / Campia Turzii
  • Moto: 954

Posted 15 March 2006 - 04:04 PM

tot in acel filmulet de la fastbikes ziceau ca cu XX-ul pot face cel mai usor wheelly-uri la viteza mare, deci are si el parti bune :crack:

scuzati pt off topic

#13 ipman

ipman

    Omu' cu IP-urile

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,159 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Frecatul de IP-uri
  • Numar: B-43-HCY, B-22-XXS

Posted 15 March 2006 - 05:14 PM

Mare si rea, cam asa se caracterizeaza monstrul in cauza.
Si el si Hayabusa sint mult mai spre sport decit XX-ul, care a fost orientat dupa 1999 mai spre touring.

#14 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 15 March 2006 - 07:11 PM

Intr-adevar, ZX12R, prin constructie si prin solutiile adoptate se doreste a fii un motor cat mai sportiv!! pentru gabaritul si clasa din care face parte! (cu acest motor Kawasaki a dorit sa imbine puterea bruta cu o sportivitate si agilitate foarte buna)

Ampatamentul este cel mai mic al clasei din care face parte, asta il face teoretic mai sprinten pe viraje!

Cadrul monococa a incercat sa tina gabaritul motocicletei sub control :crack:)! aici ma refer ca este un motor subtirel in raport cu XX-ul si cu Haya!

Despre propulsor va pot spune ca sa dezvoltat pe baza propulsorului de ZX9R, care a fost "dopat" si garnisit cu fineturi pentru a face fata noilor solicitari.

In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor.
The best ii cel mai bun!!

#15 SILVIU.C

SILVIU.C

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,020 posts
  • Location:0
  • Interests:moto
  • Numar: prin casa...
  • Club: nu-mi plac...

Posted 15 March 2006 - 10:34 PM

In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor.

La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? :crack: :crack:
Prietenia unui om destept e mai de pret decat prietenia tuturor prostilor -Democrit

#16 ady_viteza

ady_viteza

    Straights are for fast cars, corners are for fast drivers...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 887 posts
  • Gender:Male
  • Location:Romania
  • Moto: YAMAHA WARRIOR XV1700
  • Numar: #45
  • Club: -

Posted 15 March 2006 - 11:05 PM

La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? :D :ok:


Esti penal :crack: :crack: :blbl:

Edited by ady_viteza, 15 March 2006 - 11:06 PM.

Cu adevarat dezaprob duelul. Daca un om ma va provoca, il voi lua gingas si iertator de mana si il voi conduce intr-un loc linistit si-l voi omori!

#17 bogdan kawa

bogdan kawa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 419 posts
  • Location:constanta
  • Interests:banii
  • Numar: ct-08-fly
  • Club: nu mi-am facut!

Posted 15 March 2006 - 11:32 PM

oftopic

:crack:
Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele
de la gpx750r.

p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e
la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel.
:crack:

#18 Carbone

Carbone

    mica zdreantza

  • Super Membru
  • Pip
  • 319 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr Taberei
  • Interests:cursele de melci
  • Moto: Suzuki GSXR k8
  • Numar: B-99-OZN
  • Club: DT - garaj reising

Posted 15 March 2006 - 11:45 PM

oftopic

:crack:
Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele
de la gpx750r.

p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e
la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel.
:crack:

mi se pare mie sau ninge afara ? :blbl:

#19 SILVIU.C

SILVIU.C

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,020 posts
  • Location:0
  • Interests:moto
  • Numar: prin casa...
  • Club: nu-mi plac...

Posted 16 March 2006 - 11:52 AM

Esti penal :ok: :ok: :ok:

Pai ....daca pot :P :ok: :crack: :ok: :D .Era o mica paralela ,sper ca nu s-a suparat nimeni pe adevar :blbl: :crack:
Prietenia unui om destept e mai de pret decat prietenia tuturor prostilor -Democrit

#20 NinjaMan

NinjaMan

    SUBLERUL

  • Membru
  • Pip
  • 193 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Riding all day!
  • Numar: SB90 ...
  • Club: REBEL PISTONS MC SIBIU

Posted 16 March 2006 - 07:45 PM

Nu, nu este nimeni suparat pe tine tu eshti cel mai cel, de aici de pe forumul asta.

Ai dreptate suzi e mai tare cu 3CP decat Kawa deci....

Sa iti spun ceva ZX12R are la roata undeva la 164 vis a vis de 156 ai Busei acum cum e cu puterile?
The best ii cel mai bun!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status