Jump to content


Photo

Unde pot gasi motor 50cmc?


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 turbokompressor

turbokompressor

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Moto: Ducati Monster Dark
  • Numar: cinjimii
  • Club: nu

Posted 07 June 2009 - 04:00 PM

Buna ziua si felicitari pentru ca aveti ce eu inca n-am:motocicleta!
As vrea sa cumpar un motor (nu motocicleta, doar motorul) de 50cmc pentru a il monta pe un cadru de bicicleta.
Cautand pe Google motor de 50cmc am gasit -deloc surprinzator- doar scutere,motociclete cu aceasta cilindree.
Pe cine stie unde as putea gasi un motor il/o rog sa-mi spuna.
Multumesc!

PS: pentru ce urmeaza sa fac:motor 50cmc pe cadru de bicicleta,e nevoie de vreo adeverinta,inspectie,inmatriculare et c. ?
Nu cunosc legislatia.

#2 robertkiran

robertkiran

    Propietar de honda

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,433 posts
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Moto: Honda Transalp XL700VA + chinezarii
  • Numar: Toate de Suceava
  • Club: Nu am

Posted 07 June 2009 - 04:11 PM

Salutare. Eu am facut deja asa ceva. Am cumparat un motor de aici: http://bicicletecumotor.biz.ly/. De aici poti lua un kit intreg ce contine motor(motor de 48cmc in doi timpi), rezervor lant pinion ... etc. tot ce iti trebuie. Mai ai nevoie doar de o bicicleta. Montajul nu este greu ... eu l-am facut in trei dupamieze (aproximativ 6-7 ore de lucru). Am luat kit-ul l-am montat pe o bicicleta DHS ... si gata. Am mai pus pe bicicleta (ca sa arate mai bine) un vitezometru mecanic (nu recomand electronic, datorita motorului se reseteaza cand tie lumea mai draga), si un stop cu semnalizare. Plus un cos pe spate pentru cumparaturi. Bicicleta poate fi folosita atat cu motor, cat si cu pedale (doar apesi ambreiajul opresti motorul si dai cu spor la pedale). Asa arata vehicolul:
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#3 turbokompressor

turbokompressor

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Moto: Ducati Monster Dark
  • Numar: cinjimii
  • Club: nu

Posted 07 June 2009 - 05:01 PM

Salutare. Eu am facut deja asa ceva. Am cumparat un motor de aici: http://bicicletecumotor.biz.ly/. De aici poti lua un kit intreg ce contine motor(motor de 48cmc in doi timpi), rezervor lant pinion ... etc. tot ce iti trebuie. Mai ai nevoie doar de o bicicleta. Montajul nu este greu ... eu l-am facut in trei dupamieze (aproximativ 6-7 ore de lucru). Am luat kit-ul l-am montat pe o bicicleta DHS ... si gata. Am mai pus pe bicicleta (ca sa arate mai bine) un vitezometru mecanic (nu recomand electronic, datorita motorului se reseteaza cand tie lumea mai draga), si un stop cu semnalizare. Plus un cos pe spate pentru cumparaturi. Bicicleta poate fi folosita atat cu motor, cat si cu pedale (doar apesi ambreiajul opresti motorul si dai cu spor la pedale). Asa arata vehicolul:
Posted Image
Posted Image
Posted Image



Superb!
1-Ati incercat sa plecati de pe loc, direct cu motorul?Adica,motorul+lantul pot face fata inertiei ansamblului om+bicicleta cu motor?
Eu as vrea sa desfiintez pedalele si sa am doar o minimotocicleta (micsorand astfel si masa totala).
2-Cum va descurcati cu gropile,tinand cont ca bicicleta nu are amortizoare?Tine furca din fata?
3-Ati avut nevoie de vreun certificat pentru a putea circula?
Multumesc mult pentru raspuns!
Am sa-i intreb pe cei ce vand kitul daca au si motoare mai puternice.
Astept si sugestii din partea membrilor forumului(motor 50cmc mai puternic de 1,7kW)

#4 robertkiran

robertkiran

    Propietar de honda

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,433 posts
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Moto: Honda Transalp XL700VA + chinezarii
  • Numar: Toate de Suceava
  • Club: Nu am

Posted 07 June 2009 - 05:34 PM

Nu prea vad cum sa renunti la pedale ... pentru ca nu ai cum sa il pornesti. El porneste pe urmatorul principiu .... apesi maneta de ambreiaj ... dai la pedale ... mergi cu bicicleta cativa metrii ... apoi eliberezi usor ambreiajul, continuand sa pedalezi un pic. Practic acelasi principiu ca la masina cand nu ai baterie ... prin impingere :rock: ! Dupa ce a pornit motorul nu mai ai nevoie de pedale ... Nu vad cum ai renunta la pedale ... numai daca ii faci un sistem complementar de pornire (baterie+demaror)... dar asta s-ar putea sa fie mai greu decat pedalele. Iar la pornirea de pe loc (chiar daca motorul e pornit) trebuie sa o ajuti un pic din pedale. Cei drept eu sunt mai greu ... am 120 kg. Poate cu unul mai usor pleaca de pe loc si fara pedale cand are motorul pornit.
Despre legislatie ... nu stiu ce sa zic. Eu am facut-o mai mult de hoby, nu o folosesc chiar asa des (nu am decat vreo 200 km). Nu am inscris-o nicaeri. Am oprit o data langa o masina cu doi politisti cu bicicleta si i-am intrebat daca trebuie inscrisa sau altceva. S-au uitat lung la ea, s-au consultat intre ei ... nu au stiut ce sa raspunda. In final mi-au spus ca daca nu ies din oras nu o sa am probleme (ca politisti din oras inteleg). Mi-au zis sa am curs de legislatie sau permis si o casca (eu am permis categoria B si casca port intodeauna). Deci ... nu stiu ce sa zic. Si nu vad cum sa o inscrii ... ce acte prezinti? La motor nu iti da decat o factura, instructiuni de montare (si sunt destul de clare astea, iti da si un cd cu un video cu tot montajul), si cam atat. Cu ce acte sa te duci sa o inscrii?
Referitor la gropi (in oras la mine sunt enorm de multe) ce sa zic? Pana acum a tinut bicicleta ... numai ca te doare groaznic sezutul la fiecare groapa. O simti pana in crestetul capului.
O ultima editare: motor mai puternic nu recomand. Si la motorul acesta bicicleta cam tremura din toate incheieturile. Si o sa ai probleme la franare. Poate numai daca iei o bicicleta mai tare (eu am luat un DHS care e foarte slaba). Sa incerci ceva cu frane pe disc.

Edited by robertkiran, 07 June 2009 - 05:42 PM.


#5 turbokompressor

turbokompressor

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Moto: Ducati Monster Dark
  • Numar: cinjimii
  • Club: nu

Posted 07 June 2009 - 07:56 PM

Eu m-am gandit la un sistem de pornire ca la drujba:cablu cu maner.
Pentru amortizare,am sa cumpar o furca foarte usoara cu amortizor pentru fata si o sa cu arcuri -ca la bicicletele vechi- + tendonul lui Achile (clasicele fandari la trecerea prin gropi).

#6 kato_arad

kato_arad

    veteran

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,978 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:motociclism
  • Moto: Honda Transalp XL650V
  • Numar: AR 63 KAT
  • Club: Arad Bikers

Posted 07 June 2009 - 09:27 PM

Eu m-am gandit la un sistem de pornire ca la drujba:cablu cu maner.
Pentru amortizare,am sa cumpar o furca foarte usoara cu amortizor pentru fata si o sa cu arcuri -ca la bicicletele vechi- + tendonul lui Achile (clasicele fandari la trecerea prin gropi).


Pai atunci ia-ti motor de drujba :rock: .Sunt karturi adaptate cu motoare de generatoare de curent,care am inteles au diferiti cmc,in functie de puterea generatorului si unele sunt dotate cu motoare Honda si Yamaha.Pornirea tot asa se face dar sunt unele cu pornire la buton,dar acestea necesita acumulator.Si sunt mai mari,nu mai vb de cele pe motorina...Chestia aia cu kit-ul de motor ptr bicicleta mi se pare sic,frumoasa.Poti sa-ti pui astea pe o bicicleta prevazuta cu suspensii,sunt o gramada de modele.

Edited by kato_arad, 07 June 2009 - 09:29 PM.


#7 turbokompressor

turbokompressor

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Moto: Ducati Monster Dark
  • Numar: cinjimii
  • Club: nu

Posted 08 June 2009 - 01:37 AM

Sa pui un motor de la un generator pe altceva nu e o idee buna;acel motor e facut sa lucreze la sarcina constanta pentru ca a fost proiectat pentru randament maxim la acea sarcina...poate doar sa fie montat la o cutie variabila care sa-i asigure functionarea la aceeasi turatie...dar asta e alta discutie.
Ce cred c-am sa fac e urmatorul lucru:cumpar un kit din asta,il montez dupa care incep sa optimizez: motor mai puternic,un cadru mai jos...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status
Site administrat de catre: EVENIMENTE MOTO SRL / CIF: J40/3869/2011 /forum@motociclism.ro