Jump to content


Photo

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


  • Please log in to reply
16986 replies to this topic

#16881 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 06 June 2018 - 11:37 PM

Teoretic (dar si practic), daca va fi mai bun decat ce e acum pe mobra, tot ar fi ceva. Nu caut super-performanta si nici n-am chef sa sparg pusculita. Initial cineva mi-a zis ca un Hyperpro standard e cca 15-16 mil, Tiberiu Troia mi-a depasit asteptarile cu niste preturi destul de marisoare. Nu contest, amortizoarele respective sunt excelente, dar ce imi spuneti voi sare de 30 mil. Si, sincer sa fiu, mai am si eu ceva gospodarie plus o sotie care, desi imi impartaseste pasiunea, nu cred ca e foarte de acord sa sparg aproape un salariu pe un amortizor. Da, stiu, daca esti sarac, nu-ti lua mobra, ca e scump de intretinut. Trecem peste, ma descurc eu. Mai discut maine un pic cu Marius, dar cred ca voi opta pentru 506, in special datorita pretului. Ma uitam la ce ai la vanzare, insa mi s-a spus ca nu e potrivit pentru gabaritul meu si cel al mobrei. Nu contest ca n-o fi bun, stiu ca te-a costat o galagie de bani, insa am un buget de care n-as vrea sa trec, avand in vedere si plecarea in Grecia peste foarte putin timp si investitiile pe care trebuie sa le mai fac in mobra. Nu cred ca e musai nevoie de justificari, unii ma stiti, stiti ce-mi poate capul (pozitiv sau negativ).


Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16882 ivanp

ivanp

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,125 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club: anonimi

Posted 07 June 2018 - 01:09 AM

Ma uitam la ce ai la vanzare, insa mi s-a spus ca nu e potrivit pentru gabaritul meu si cel al mobrei. Nu contest ca n-o fi bun, stiu ca te-a costat o galagie de bani, insa am un buget de care n-as vrea sa trec, avand in vedere si plecarea in Grecia peste foarte putin timp si investitiile pe care trebuie sa le mai fac in mobra. Nu cred ca e musai nevoie de justificari, unii ma stiti, stiti ce-mi poate capul (pozitiv sau negativ).

Cum ziceam si in postul anterior - nu e corect spus ca nu e bun pentru gabaritul tau si al mobrei. Este gandit pentru acel gabarit - vstrom + 95 sofer/60 sotie si 50 bajaje cu mers touring. 90% solo si in rest full.

Performantele maxime sunt atinse la mers solo. (Nu, nu vreau sa te conving sa il iei pe al meu pentru ca asa cum a stat in debara 2 ani mai sta pana isi gaseste utilizatorul doritor).

Un alt motiv pentru care am optat pentru 10%mers cu pasager si bagaje a fost pentru ca atunci cand merg cu pasager si bagaje drumurile sunt bune - au fost doar ture de asfalt bun unde amortizarea nu era atat de importanta.

Pe mine ma interesa sa lucreze perfect atunci cand mergeam in ture singur - asfalt prost, mai un pic de viteza, mai niste curbe.

 

Eventual poti sa spui ca nevoile tale sunt altele si ai nevoie de acele performanet in zona de mers in doi pentru ca tu mergi 80% cu pasager dar nu are treaba ca nu e potrivit pentru gabaritul tau si cel al mobrei.

Daca o sa comanzi la wilbers o a fii intrebat de greutatea ta fara echipament sau cu echipament, greutatea sotiei, bagaje, stilul de mers - sport sau touring si cat la suta mergi cu pasager si cat la suta cu bagaje. Sigur ca sunt multe calcule in spatele configurarilor dar sigur nu la virgula. 

Legat de alegerea ta - evident ca nu e nevoie de justificari - sunt banii tai facuti pe timpul tau si da - oricare dintre suspensii e o carutza de bani.

 

Numai bine,

Paul


myshop.co

 

>>> Diagnoza pentru motociclete BMW in Timisoara (GS911) <<<

 

//////////////////////////////////////////////////////////////////

www.vstrom.info/Smf/index.php
www.advrider.com/forums

BikesMadeWeird
//////////////////////////////////////////////////////////////////


#16883 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 07 June 2018 - 07:11 AM

Bună dimineața!

Da, cam 80% sunt cu pasager, iar vreo 3-4 săptămâni am și bagaje full. Timp in care se merge zilnic cca 4-600 km.
Azi sau mâine mă voi decide ce iau.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16884 madapribu

madapribu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki V-Strom 1000 DL

Posted 07 June 2018 - 10:52 AM

Ma scuzati ca intervin si eu cu o intrebare. Ca sa mergi pe sosele asfaltate ca-n palma, cu 100 km/h, de ce trebuie amortizoare de competitie? Astea din fabrica sunt atat de proaste incat atinge roata spate de aripa? Habar n-am, intreb si eu, or fi diferite la 650 fata de 1000. 



#16885 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 07 June 2018 - 10:57 AM

Mai merg și pe drumuri proaste (am destule prin zonă) și, in plus, amortizorul meu nu prea... mai amortizează, arcul mi se pare foarte moale, ating ușor cu janta marginile gropilor. Nu e moft, e nevoie. Și dacă tot e nevoie, nu aș dori să sparg mulți bani.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16886 xtx

xtx

    Lurker

  • Membru
  • Pip
  • 364 posts
  • Gender:Male
  • Location:uite-acolo-șa
  • Moto: Suzuki DL1000XT
  • Numar: da

Posted 07 June 2018 - 01:24 PM

Stai ca-mi da cu virgula, cum adica atingi usor cu janta marginile gropilor?...



#16887 ivanp

ivanp

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,125 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club: anonimi

Posted 07 June 2018 - 03:53 PM

Ma scuzati ca intervin si eu cu o intrebare. Ca sa mergi pe sosele asfaltate ca-n palma, cu 100 km/h, de ce trebuie amortizoare de competitie? Astea din fabrica sunt atat de proaste incat atinge roata spate de aripa? Habar n-am, intreb si eu, or fi diferite la 650 fata de 1000. 

Pai nu iti trebuie pentru cand mergi pe sosele asfaltate ca in palma - de asta ziceam ca mie mi-a trebuit in restul de 90% sa imi lucreze corect suspensia.

Si da, suspensia din fabrica este primitiva ... atat fata cat si spatele. 

 

numai bine,

paul


myshop.co

 

>>> Diagnoza pentru motociclete BMW in Timisoara (GS911) <<<

 

//////////////////////////////////////////////////////////////////

www.vstrom.info/Smf/index.php
www.advrider.com/forums

BikesMadeWeird
//////////////////////////////////////////////////////////////////


#16888 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 07 June 2018 - 06:19 PM


Stai ca-mi da cu virgula, cum adica atingi usor cu janta marginile gropilor?...


Intri în groapă, când să ieși, lovești marginea.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16889 ivanp

ivanp

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,125 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club: anonimi

Posted 07 June 2018 - 09:19 PM

Intri în groapă, când să ieși, lovești marginea.

:) cred ca l-ai confuzat mai tare.

Mai o intrebare te rog - la YSS 506 iti pun arc personalizat adica in functie de greutatea, nevoile si stilul tau de mers?

 

numai bine,

paul


myshop.co

 

>>> Diagnoza pentru motociclete BMW in Timisoara (GS911) <<<

 

//////////////////////////////////////////////////////////////////

www.vstrom.info/Smf/index.php
www.advrider.com/forums

BikesMadeWeird
//////////////////////////////////////////////////////////////////


#16890 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 07 June 2018 - 09:53 PM

Nu cred. Voi discuta cu Marius.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16891 brake

brake

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,439 posts
  • Gender:Male
  • Location:ARGES
  • Moto: CBF600SA
  • Numar: AG 68 AXI
  • Club: NU INCA

Posted 08 June 2018 - 10:08 AM

Daca nici Ivan nu stie despre vstrom la cate teste la supus,atunci nimeni nu stie.



#16892 mihai.ch

mihai.ch

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 172 posts
  • Gender:Male
  • Moto: SUZUKI DL 650 V-STROM

Posted 08 June 2018 - 11:56 AM

Daca nici Ivan nu stie despre vstrom la cate teste la supus,atunci nimeni nu stie.

 

like :)



#16893 xtx

xtx

    Lurker

  • Membru
  • Pip
  • 364 posts
  • Gender:Male
  • Location:uite-acolo-șa
  • Moto: Suzuki DL1000XT
  • Numar: da

Posted 08 June 2018 - 02:23 PM

Intri în groapă, când să ieși, lovești marginea.

 

In cimitir, Groparul sapa linistit si din cand in cand mai tragea si din tigara.

La un moment dat vede cum dintr-un mormant iese o mana. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Nu dupa mult timp din pamant iese mortul cu totul. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Mortul face buga-buga pe langa el, sare intr-un picior, incearca sa il sperie. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Vede mortul ca nu are ce sa-i faca, se indreapta spre gardul cimitirului si vrea sa sa sara.

Dintr-o data se trezeste cu ditamai lopata dupa ceafa.
Groparul:
- Radem, glumim, da' nu parasim incinta.

 

:) cred ca l-ai confuzat mai tare.

Mai o intrebare te rog - la YSS 506 iti pun arc personalizat adica in functie de greutatea, nevoile si stilul tau de mers?

 

numai bine,

paul

Mna, io zic ca am priceput, nu? :))



#16894 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 08 June 2018 - 02:26 PM

Întrebare: amortizorul standard e pentru greutatea fiecărui utilizator in parte?! Întreb pentru un prieten. Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat. Capisci?!

Edited by Lucian_M, 08 June 2018 - 02:27 PM.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16895 ivanp

ivanp

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,125 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: bill 1200, lea 250, bubu 150
  • Club: anonimi

Posted 08 June 2018 - 10:24 PM

Întrebare: amortizorul standard e pentru greutatea fiecărui utilizator in parte?!

:)

Nu, nu este personalizat. Este unul dintre motive pentru care este ATAT de prost pentru cand mergi in 2 cu bagaje. Noroc ca are preload hidralulic si pus pe maxim - duce si in doi. Are si rebound si mai poti stoarce ceva si de acolo.

 

Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat. 

Eu am inteles ca vrei ieftin si bun .. dar sa dai 400 de euro pe un amortizor doar cu rebound si cu arc "generic" e fara sens din punctul meu de vedere. Mai pui ceva si iti iei un amortizor decent - oricare o fi el.

Daca iei cu arc nepersonalizat risti mult pe bani la fel de multi - ori cand vei merge singur sau doar cu pasager va fi scandura ori cand vei merge cu cu pasager si cu bajage full - va fi barca. Dar este adevarat - poti sa iti iei alt arc dupa.

 

Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat.

Nu e vorba de mega performaanta, nici macar de performanta. E vorba doar de comoditatea mersului pe mobra si de starea de oboseala de la sfarsitul unei ture lungi. 

 

... și care să poată fi servisat. 

Nu mi-as bate capul cu servisatul - pentru orice amortizor luat nou ai garantie - unii 3 ani si unii 5 ani. Oricare poate fi servisat. Si sunt foarte rare cazurile in care crapa ... mai ales folosit in conditii normale.

 

...Întreb pentru un prieten. ...  Capisci?!

Simt o tenta ironica dar nu ii vad locul. Imi cer scuze daca am s-a simtit vre-o urma de ironie din partea mea in posturile anterioare - nu asta am urmarit.

 

Numai bine si spor in cautari,

Paul


myshop.co

 

>>> Diagnoza pentru motociclete BMW in Timisoara (GS911) <<<

 

//////////////////////////////////////////////////////////////////

www.vstrom.info/Smf/index.php
www.advrider.com/forums

BikesMadeWeird
//////////////////////////////////////////////////////////////////


#16896 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 08 June 2018 - 11:04 PM

Nu la tine mă refeream cu ultima propoziție. Îmi cer scuze dacă te-am deranjat, mă refeream la gropari etc.
» Post actualizat in 10 Jun 2018 18:10
http://www.motocicli...m/#entry4462059
Am un prieten interesat, poate e cineva cu gânduri de upgrade.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16897 Latomeru

Latomeru

    Biker 33

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:VN

Posted 16 June 2018 - 09:46 PM

Salutare la toata lumea. 

Ma mananca sa ma intorc la 2 roti. Nu foarte rau, ca m-am uitat pe niste anunturi dar nu am luat nicio decizie. Doar ca recent, fara planificare, am bagat 80 km pe mobra unui amic. Guess what?  :)))

Nu sint vreun Hercule sau la 18 ani, ma gandesc in primul rand la pozitie, deci ciopar sau turing. Turingul l-am dat ca are peste 200 kg si eu 60. Dar fiindca cioparu iti da probleme la noada si nici nu as da 3k pe un motor de 20 de ani...

Ieri, fiind prin Bucuresti, am vazut un Strom care, fiindca nu sint mecanic, doar din ochi pot sa zic ca pare ok. Acuma... mi se pare ca silver-ul e mai mult in schema de culori pe 2007, dar nu stiu sigur.

Omul a dat de vreo 5 ori la automat si plua. Pe urma i-a pus benzina (bordul zicea dinainte ca mobra nu are combustibil) si tot n-a vrut. A adus un charger si dupa 2 incercari a luat-o: mers rotund, acul de la turometru nu avea friguri. Si imi zice omul: lasat-o sa mai mearga ca pocanitul ala se aude de la bujie, probabil a facut condens si pana se usuca... Intr-adevar, s-a auzit de vreo 7 ori pe urma s-a oprit chestia. Pareri? Tura nu am putut sa dau fiindca mobra nu e inmatriculata. 

A mai luat cineva de acolo, vreun sfat, probleme specifice pt 2008? Mersi!

Pe net am mai gasit si asta

Cat priveste uitatul pe afara, un coleg zicea asa.


Edited by Latomeru, 16 June 2018 - 09:47 PM.

"The difference between who you are and who you want to be, is what you do."


#16898 cooldeep

cooldeep

    Invartitor de roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 548 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: DL 650 V-strom, Suzuki
  • Club: fara club

Posted 17 June 2018 - 03:15 AM

Din cate stiu, dupa iernat,stat nepornit cu lunile, indiferent de temperatura de afara, orice strom porneste la prima cheie fara nici cea mai mica problema.
The Power to Create is In Your MIND

#16899 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 17 June 2018 - 08:39 AM

Subscriu! Bateria sa fie buna, ca-n rest n-are treaba. Si in 2017, dar si in 2018, 650-ul a pornit la prima *cheie*.


Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#16900 SharpD

SharpD

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:Kronstadt
  • Moto: Aprilia Pegaso Cube
  • Club: Lone wolf

Posted 17 June 2018 - 09:06 AM

@Latomeru

Salut! Eu mi-am luat motocicleta din Germania de pe mobile.de prin intermediul lui Ștefan Dumitru de la Japan motors. M-a costat 380 de euro transportul până la Brașov. De la momentul în care m-am decis la un model, a durat o săptămână până am primit-o acasă. Am fost foarte mulțumit de cum s-a decurs totul și mai ales de motocicleta pe care primit-o. Dacă vrei mai multe info, scrie-mi un PM.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status