Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am incercat. Si dupa aia mi-am dat seama ca trebuie scos rezervorul. Eu n-am talentul altora, asa ca sunt oarecum nevoit sa ma adaptez. Cu papucii imi era mai usor, ca am unii zdraveni, cu piedica/siguranta impotriva desfacerii accidentale. Inca nu am bagat mobra la iernat, asa ca oricum n-am chef sa ma apuc de mesterit. Nici mansoanele incalzite nu au fost montate, desi au fost cumparate de ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.12.2018 la 14:14, Lucian_M a spus:

Că dacă se buleste, e durerea sufletului până îl scot.

Ivan, de aia am întrebat mai întâi. Știam că la auto/moto nu prea e recomandată lipirea, că sunt șanse mai mari de a se rupe cablul de lângă lipitură.

Ca fapt divers, am montat pe F-ul meu doua relee de incarcare si doua CDI-uri (ca sa schimb in caz de "deces" subit si imi ia exact 15 minute). Am repozitionat ambele piese fiindca loc si locuri sunt destule pe orice motor (trebuie doar sa le descoperi si sa faci mici ghidusii ca sa nu-ti faci alte probleme) si firele le-am lipit, pus termocontractant pe fiecare fir si pozitionat lejer, fara sa strang micul manunchi de fire. Singurele prinderi mobile (tip mufa) le-am folosit in apropierea celor doua aparate electrice, dar si pe alea le-am verificat sa cupleze corect si sa nu se incalzeasca suplimentar mai mult decat este normal in functionare. Si sunt deja la sezonul doi fara probleme. O singura data am umblat la mufe ca sa verific si sa le potejez cu spray de contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufele (la care am avut acces) le-am dat cu wd40. Pe altele le-am murdarit cu vaselina siliconica, care rezista bine. Faza e ca as vrea sa imi iau un releu (de rezerva), pe care sa-l iau cu mine la drumurile lungi, sa-l schimb imediat daca imi face figuri. Nu am chef sa ma trezesc prin Croatia sau Austria ca-mi face figuri incarcarea. Astea doua sezoane nu mi-a facut figuri, insa de la 14,4 cat mi-a indicat ca incarca pana prin primavara, imi sta la 14,2 maxim, indiferent ce i-as face. Iar cu faza scurta si cu avarii imi scade la 12v. Asa ca un releu de schimb nu mi-ar strica, sa-l schimb rapid si usor. Si daca tot iau unul, vreu ceva cu mosfet, care sa suporte si ceva sarcina mai mare (nu ca as vrea sa pun cine stie ce pe mobra, insa ma tenteaza incalzirea in sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti. M-ar bate si pe mine gandul sa trec la un Suzuki V-Storm de 650 cc dupa ce am condus din 2010 pana acum numai maxiscutere. Maxi-ul e destul de satisfacator pentru mine acum dar as vrea moto pentru a efectua depasirile mai repede si pentru variatie. As avea un buget aproximativ de 4000 EUR si as dori un model cat mai "dotat", cu ABS daca se poate. Problema pentru mine e la inaltime, am doar 1,72 m si nu as ajunge cu picioarele bine pe jos. E exclus sa-l tin pe varfuri pentru ca am avut un accident acum 2 ani cu maxi-ul care mi-a indoit laba piciorului drept spre interior si nu pot sta pe varfuri, trebuie sa pun tot piciorul pe sol ca sa am stabilitate (si acum ma mai resimt). Voi calatori destul de mult si cu pasager deci e de inteles de as dori aceste lucruri. Am inteles ca exista kit-uri (oase) de coborare pentru acest model dar nu stiu cat l-ar cobora si daca nu cumva afecteaza ciclistica. As dori ca modelul pe care il voi achizitiona sa aiba neaparat si cric central pentru ca locuiesc la bloc si nu am incredere sa las moto parcata pe cricul lateral perioade indelungate de timp (legata de un stalp cu antifurt). Am inteles ca daca montez kit de coborare as trebui sa tai din cricul central si din cel lateral dar nu stiu cat. De asemenea, daca mai exista si alte modalitati de coborare eficiente pentru acest model va rog sa-mi spuneti. Astept parerile voastre pertinente in acest sens. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe cineva care il coborase 25mm (kit de 25mm pt spate + coborat din jug cam tot atat) si ii mai trebuiau vreo 3-4 cm ca sa stea cu toata talpa (el avand vreo 160cm). Tu la 172 as zice ca 90% vei ajunge cu toata talpa cu kit de 25mm (si eventual bocanci). Totusi, ti-as recomanda mai degraba un CBF600s (de exemplu), care va fi si mai stabil pe sosea, si nici nu-ti mai bati capul cu coborarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cobori motocicleta va trebui sa umbli si la cricuri. Ala central poti sa nu il modifici dar va cere efort mai mare ca sa ridici motocicleta pe el. Mai poti sa faci si o modificare la sa ca sa ajungi si mai bine jos. 

Si legat tot de cric: motocicleta e mai stabila pe cricul lateral decat pe cel central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, bozoro a spus:

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :)))) 

Pentru ca tine de skill. Daca nu ai experienta e bine de avut cat mai mult picior pe jos, in caz contrar pui mobra jos din cauza de lipsa de experienta. Imi aduc aminte de cand eram incepator ca am culcat-o chiar daca am avut ambele picioare jos. Si V-Stromul nu e chiar o 'pana' de motoreta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am culcat eu ER5, deși eram cu ambele picioare jos. Și aia e bicicletă pe lângă Vstrom. Neatenția. Pe asta mare încă nu am dat-o jos. Adică a văzut cimentul, că se agățase furtunul de la compresor de cric (lucram la ea). Ghinion de neșansă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer să fiu, la 1.80 mi se pare chiar joasă, spre motocicletă de stradă... Iar pe off-road șaua aia e absolut infectă. Nu îți permite să te muți față-spate... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTZ750 e mai înaltă iar de XR650R nu mai zic... Încercați un KTM Adventure... O să vi se pară în pod :D

De câte ori văd discuția asta despre înălțimea la șa la v-strom mă bușește instant râsul... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.01.2019 la 18:35, Lucian_M a spus:

Am culcat eu ER5, deși eram cu ambele picioare jos. Și aia e bicicletă pe lângă Vstrom. Neatenția. Pe asta mare încă nu am dat-o jos. Adică a văzut cimentul, că se agățase furtunul de la compresor de cric (lucram la ea). Ghinion de neșansă.

astia pe la scolile de soferi au si ajutatoare la motoare , vb cu ei sa-ti tina un set

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nici nu a inceput bine anul si ai si inceput sa imparti complimente, Lucian.  

Omul a glumit. Tu ai raspuns plin de ura si de parca ai ceva de impartit cu el sau de parca ai castiga ceva daca iesi in fata in duelul asta virtual. 

 

Revenind on topic:

Stromul are saua lata. Din cauza asta pozitia este mai cracanata/paranteze, respectiv unii ajung cam repede pe varfuri.

KTM-ul 1190 este, dpmdv, mai inalt. 

Pare la fel de "pe varfuri", dar de fapt are saua este mai ingusta si mai inalta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.01.2019 la 12:18, vrajitoru a spus:

Pentru ca tine de skill. Daca nu ai experienta e bine de avut cat mai mult picior pe jos, in caz contrar pui mobra jos din cauza de lipsa de experienta. Imi aduc aminte de cand eram incepator ca am culcat-o chiar daca am avut ambele picioare jos. Si V-Stromul nu e chiar o 'pana' de motoreta.

 

Sincer nu stiu daca merita sa sacrifici garda la sol ca sa te simti in siguranta cand stai pe loc. Mai bine inveti iute sa stai pe 2 roti. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca merita. Daca nu, tot schimbi o maneta, o protectie de mana, sau, mai rau, o carena.

Asa ca in  primul an poti sa iti pui oasele de coborare si cand te inveti le pui la loc pe alea originale. Ca si asa in primul an nu te dai pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat le schimbi oricum dupa ce incepi sa iesi de pe asfalt. Sunt extraordinar de putine mobrele carora nu li s-a umblat la carene, manete sau oglinzi, indiferent cat de atent o fi fost proprietarul cu ele.

Pana la urma, cred ca cel mai ok e cum se simte riderul mai bine, daca se simte mai in siguranta cu mobra coborata din oase, poa' sa bage mare, n-are nimeni nicio problema cu asta. Numai ca frica o sa fie tot timpul acolo si cred ca, odata coborata, sunt foarte putini care la un moment dat spun ca, gata, am mai multa experienta asa ca o sa infrunt chestia asta si o ridic la loc.

Pe termen lung, hobby-ul asta e oricum scump si tot timpul e ceva de inlocuit, fie din motive de pitici fie pentru ca se-ndoaie sau se strica.

 

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...