Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

In conditii casnice, intretinere la propria motocicleta si inca cativa prieteni fara garaj, o trusa 100% cinezeasca, cumparata cu mai putin de 200 roni, dupa 8 ani este intacta. O singura piesa a rupt-o un destept fortand un surub de roata auto. Am gasit in targul de vechituri sa complectez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trusa de la lidl, aia mare de peste 400 de lei, pana acum un singur bit rupt intr-un surub ruginit pus intr-o scula de desfiletat cu impact. Asta dupa ce se mai rupse un bit dintr-o trusa de aia mega scumpa a mecanicului :) aceasi scula cu impact i-a venit de hac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms

 

Salut, am un kit nou cumparat acum doi ani pe care am renuntat sa il mai montez. Coboara spatele 35mm - asta se traduce cam in 20mm inaltime la sa.

Daca doresti da-mi PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms

Eu mi-am facut, prin baieteii de la MetricMotion, un kit de ridicare cu 60 de lei. Practic nu e nimic complicat, nu sunt rulmenti integrati, ca la BMW, de exemplu. Chiar si ala, la BMW, cu totul, a fost in jur de 200 de lei. Mi se pare exagerat 300 de lei pentru doua platbande mai groase. Daca vrei, te pun in legatura cu oameni normali.

De coborat, nu am idee cu cat ar putea cobori, dar mare atentie. Cu kit-ul original, aveam probleme cu scutul metalic deoarece atingea diverse, mai ales pe off, din cauza ca este coborat fata de cel original.

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut, prin baieteii de la MetricMotion, un kit de ridicare cu 60 de lei. Practic nu e nimic complicat, nu sunt rulmenti integrati, ca la BMW, de exemplu. Chiar si ala, la BMW, cu totul, a fost in jur de 200 de lei. Mi se pare exagerat 300 de lei pentru doua platbande mai groase. Daca vrei, te pun in legatura cu oameni normali.

De coborat, nu am idee cu cat ar putea cobori, dar mare atentie. Cu kit-ul original, aveam probleme cu scutul metalic deoarece atingea diverse, mai ales pe off, din cauza ca este coborat fata de cel original.

O zi faina!

... si eu am rămas cam gura casca cand am vazut pe ce am dat 300 ron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: pentru o tura lunga (25.000 de Km), cu drumuri in cea mai mare parte proaste sau foarte proase, plus ceva zone in care mai deloc (Mongolia, dar oarecum cuminte, fara sa ma bag in nebunii daca am pe unde sa ocolesc), ce anvelope recomandati?

Pana acum am cam pus ochii pe deja clasicele Heidenau K60 Scout, cu care, dupa unele vorbe de prin internet, as putea indrazni sa sper ca m-ar duce chiar tot drumul. Cumva greu de crezut, dar am varianta sa vad cum progresam pe drum si sa trimit unele prin curier (sau sa comand direct la un service, aparent exista optiuni), sa le schimb undeva in a doua parte a drumului, daca se impute treaba.

Deci, ca sa recapitulez: ce anvelope recomandati care sa:

- aiba viata lunga, cat mai aproape de 25.000 de Km sau mai sus

- aiba un comportament decent pe asfalt si de incredere pe zone prafuite/nisipoase

 

PS - din cate am citit, punctul slab la K60 Scout este asfaltul ud. Cei care ati mers cu asa ceva, e o problema cu adevarat serioasa sau este mai degraba din zona de bun simt, daca ploua oricum o lasi mai moale?

Va foarte multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Scout-urile pe Africa Twin de 18.000 km si tind sa cred ca mai merg 5.000 cu ele, cel putin....deci s-ar putea sa te tina toata tura. Au fost gumele pe care le-am abuzat cel mai mult pe offroad de cand ma dau cu motocicleta, nu le-am menajat deloc si s-au comportat excelent. Pe asfalt ud nu e atat de tragica situatia cum o descrii tu, eu nu am simtit nimic notabil pana acum cu ele, decat ce simti cu orice guma cand exagerezi pe udatura....

Pararea mea e ca Heidenau K60 scout e SINGURA optiune pt tine.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pararea mea e ca Heidenau K60 scout e SINGURA optiune pt tine.

Daca vreau sa sper sa ma tina tot drumul, cam asa inteleg si eu. Alternativa ar fi sa trimit un set de gume inaintea mea undeva pe drum, dar parca nu m-as complica, daca sunt sanse sa ma tina. Daca longevitatea nu ar fi asa de importanta, si ar fi de ajuns undeva pe la 15.000 de Km, ce alternative bune la un asa drum recomandati pentru DL650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.moto-ontheroad.it/moto/prove-moto/prova-su-strada-pneumatici-metzler-karoo-3/

 

Indiferent de cat de multi km tin, trebuie sa te gandesti ca vor avea cramponul din ce in ce mai mic. Asa ca pe ultima bucata cand o sa mai ai 2-3 mm de cauciuc o sa tot strangi din coor daca ai bucati de off sau ploaie.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, comunitate!

Problema: 1 buc vstrom 1000 cu un consum de 0,5l ulei/ 100 km. Posesorul este tanar si neamt( are varsta si strazile sa o alerge. Schimbul de ulei este facut dupa cum zice cartea(la 10-12km, nu stiu).Mobretu are 72k km.

Este un consum normal in anumite conditii sau este cazan? Nu stiu stilul de mers al neamtului

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te reorientezi.

Modelele de pana in 2014 schimbau uleiul la 6000. Alea de dupa la 10000 (parca). Dar si asa, in 6000km, bagi 3 litri. La ce sa mai schimbi uleiul?

Mie personal mi se pare mult chiar si pentru unul model pre2014, chiar daca il tragi de mustăți rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca mergi tare cu ea, peste 170km/h, constant, consuma ulei. Chiar si mai mult de 0,5l la 1000 km. Vorbesc de motoarele de 1000 cmc, nu stiu la cele de 650. In limitele vitezei normale, hai sa-i zicem legale, nu ar trebui sa consume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello I had no problems with the motorcycle the engine is running perfectly. it consumes about half a liter of oil at 1000km.ori a gresit, ori nu stie engleza( oricum nu prea stie) ori asta e consumul

Daca tot se voteaza ... Intreaba-l detaliat. Eu sunt sigur ca e 0.5 la 10000 km ... nu i-a iesit numarul de zero-uri din prima :).

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor cu tolerantele vstromului un consum de 0,5 la 1000km in conditia in care dai in ea e chiar putin. Am completat si mai mult la unele. E important si ce ulei foloseste. Daca a bagat sintetic papa mult. Ala semi il consuma mai putin. Nu e neaparat o problema. Ar ajuta mult un test de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...