Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Asa ar trebui - la momentul comenzii i-am intrebat pe cei de la MTP daca is compatibile cu Stroama si asta este varianta recomandata de ei. Ar trebui sa mearga. De montaj is curios, se potriveste in locul celui original, trebuie modificari, trebuie mutat mai la aer, etc.

Multam de sfat.

Salut,

 

Da - si mie mi s-a parut ca nu arata ca si shindengen 775 desi in text scrie ca el este - poate este doar o poza.

mufele comandat sunt OK.

SH775 incape fix in gaurile de la cel OEM. Nu trebuie pus mai la aer ca e ok acolo. Eu nu am simtit ca atunci cand stau in coada de masini la pe caldurile de vara ar fi vre-un pic afectata incarcarea (aveam voltmetru pe bord si nu scadea deloc tensiunea).

Deci e ok in locul celui OEM. Eu am mai facut o treaba - am pus pasta termoconductoare intre releu si placa de cadru - doar de siguranta.

Pentru mufele care intra in releu - atentie ca trebuie sa le conectezi foarte bine - eventual mergi la cineva care are crimper pentru dimensiunile respective.

 

La releul OEM ai 3 faze (stator), 2 conexiuni "+" si 2 conexiuni "-".

La SH - ai 3 faze (stator), 1 "+" si 1"-"

(fazele stator nu conteaza ordinea in care le legi, 1 la 1 - nu zic mai mult).

Mufele din partea cealalta spre instalatia moto - le iei de pe releul OEM? Tai cablurile de acolo si le crimpezi direct in pinii pentru mufa SH?

La releul OEM ai 3 faze, 2 conexiuni <+> si 2 conexiuni <->

La SH - ai 3 faze, 1 <+> si 1<->

 

 

Daca da - releul OEM are 2 cabluri plus si 2 cabluri minus (pe langa cele 3 faze) cu care intra in insalatia motocicletei, la SH ai cele 3 faze, 1 cablu plus si 1 cablu minus. - o sa iti fie greu sa crimpezi 2 cabluri intr-un pin dinacela.

Va trebui sa folosesti un cabluri mai groase intermediar intre mufa de la instalatia OEM si mufele ce vin cu SH, intr-un capat crimpezi in mufa de SH si incelalalt capat - vei lipi cate 2 cabluri (plus sau minus) la cablurile tale intermediare.

trecerea de la 2 mai subtiri la un cablu mai gros - mie cel mai frumos mi-a iesit cu conectori prin compresie si poti si cositori.

aici gasesti niste video-uri: http://www.roadstercycle.com/ - poate ajuta.

 

Daca mai ai intrebari - ne putem auzi la un telefon dupa ora 6.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super multam de sfaturi si de vestea buna ca se potriveste cu OEM. Sper sa nu am nevoie de ajutor, nu ma apuc chiar singur de toata treaba. Daca dau de greu, apelez totusi - iti trimit un PM pentru telefon.

Mai jos pozele cu releul, cum ziceam nu este cel de Honda si da, mufele se potrivesc :D.

 

 

post-44625-0-77126200-1492083290_thumb.jpg

post-44625-0-04842300-1492083292_thumb.jpg

post-44625-0-04556200-1492083293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat si hamul cu relee pentru faruri. Mai multa lumina, e alta viata, noaptea e o placere.

 

Cu ocazia intalnirii moto saptamanale din Piatra, am aflat ca mai e un V-strom DL650 K5 prin zona. L-am invitat pe Catalin pe la mine, o sa mai avem ce mesteri la jucarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de suit pe ea pot sa ma sui ca e in garaj dar de venit nu am cum ca nu porneste inca. nu am terminat de schimbat releul de incarcare ca nu mi-au ajuns conectorii si vreau sa-i mai fac si un mic upgrade la diverse plastice si sa iau la strans toate suruburile.

apropo, verificați-vă suruburile de pe motoreta ca se mai desfac in timp. eu am avut ceva probleme cu treaba asta. am tras vreo cateva voblaje nasoale din cauza unor suruburi din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea :D

numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric :) , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea :D

numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric :) , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata :D

nu nu ...

Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva.

Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu ...

Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva.

Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste.

 

stima,

paul

Confirm, inainte de a pleca in orice tura, dau saua jos si strang suruburile alea. Unul din ele, cel de pe dreapta, e cel mai jucaus.

 

In alta ordine de idei, astazi mi s-a resetat bordul, inclusiv ceasul, la o franare mai puternica. V-ati confruntat cu asa ceva? Am vazut ceva scris in reply-urile anterioare, dar se refereau la mufele/mufa din spatele bordului, care nu reseteaza si ceasul.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat şuruburile de la cadru şi sunt ţepene. Când am montat crash-bar-ul, bolturile noi au fost unse bine cu thread-locker albastru. Ţeava aia vibrează un pic, dar nu ceva să fie prea deranjant.

Placa Givi pentru topcase a fost ancorată bine, s-a făcut şi probă de traseu, totul ok.

Tampoanele de la şa nu s-au desfăcut, ceea ce mă bucură.

Ungatorul funcţionează stas, nu aş mai modifica nimic la el.

Azi am spălat echipamentul textil, parcă are altă culoare. 😂 Detergentul a fost luat de la louis. Dacă programam şi o clătire suplimentară, era perfect. De ştiut pe data viitoare.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ceva saptamani sunt posesor de vstrom,pentru motor am cumparat Ulei Motul 5100 10w40. Dar pentru cutia de viteze??

 

Multumesc anticipat si Paste fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ceva saptamani sunt posesor de vstrom,pentru motor am cumparat Ulei Motul 5100 10w40. Dar pentru cutia de viteze??

 

Multumesc anticipat si Paste fericit.

salut,,,a nu se confunda cu autoturismele !! la motociclete uleiul din motor corespunde si la cutia de viteze

 

cantitate ulei 2700 ml sau 3100 ml cu filtru si atat

 

cu repect

 

acum am vazut ca esti din Buzau !!

Editat de piffi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...