Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ultima suta de metri pentru tricourile DryKlim cu V-Stromania si harta pe umar: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=48&id=10385

Deja se fac plati. Cine mai vrea sa se inscrie si sa plateasca acum ca pe urma patesc la fel ca si cu hanoracele cand s-au trezit multi ca vor dupa ce s-au facut,

Aveti in postul ala si poze si linkuri pentru inscriere si plata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care nu ati desfacut niciodata etrierii fata, faceti-va o pomana si puneti mana de ii dezmembrati oleaca. Pistonele erau pline de jeg, am si cateva urme de coroziune pe unul. Nu va curge lichid pe acolo, dar e bine de stiut. Garniturile erau in stare buna, totusi. Ma mir cum de nu a curs nimic pe acolo, avand in vedere ca jumatate din lungimea pistoanelor erau full de jeg, pe care l-am indepartat cu periuta de dinti si smirghel de 1000 imbibat cu motorina. Interiorul etrierului insa e impecabil, ceea ce e de apreciat. Am pus vaselina cu cupru pe toate partile de frictiune ale etrierului aflate la vedere, inclusiv pe spatele placutelor.

Maine voi desface si celalalt etrier, in caz ca mai am lichid de frana intr-un bidonas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipci Hosch- kleber, garantat, vopsit cu spray negru mat sau texturat, sau folie.

mersi. e bine de stiut!

am gasit plasticul intreg la Fabio deci am scapat de grija. o sa il lipesc si pe cel vechi (poate il vand pe ebay :D )

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata buna rideri,

 

Am schimbat cei 3 rulmenti de la roata spate si simeringurile. A ramas jocul fata-spate care e de la tampoanele de cauciuc. Nu e mare, dar e. Am inspectat tampoanele vizual si par ok.

 

Intrebarea mea e daca sunt efecte secundare daca nu le schimb.

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat si eu comanda de adezivul ala, vad ca e fantastic, chiar am cateva chestii pe care le-as putea rezolva (inclusiv ciclonul de la aspirator).

de unde l-ai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata buna rideri,

 

Am schimbat cei 3 rulmenti de la roata spate si simeringurile. A ramas jocul fata-spate care e de la tampoanele de cauciuc. Nu e mare, dar e. Am inspectat tampoanele vizual si par ok.

 

Intrebarea mea e daca sunt efecte secundare daca nu le schimb.

 

Multumesc,

Mihai

cel mai mult va resimti lantul care o sa trebuiasca sa absoarba toate socurile accelerarii si decelerarii. le poti carpi provizoriu cu bucati de camera de roata bagata pe langa ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are joc asa mare incat sa intre camera de bicicleta :)

eu am luat niste latex subtire pe care pana la urma l-am scos. cand jocul devine prea mare schimbi tampoanele si gata. e normal sa aiba un mic joc. de asta au si pus tampoane de cauciuc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

de unde l-ai luat ?

De pe site-ul lor din Ro. Cred că ajunge mâine.

» Post actualizat in 06 Apr 2017 16:09

Servisat şi celălalt etrier. Era sa cad in nas azi în intersectie, când maşina din faţă a frânat brusc înainte să vireze stânga. Deci nu am muncit degeaba. Umplut rezervorul cu lichid (luat din oraş, pe un vânt cumplit - 55 km), reglat maneta, verificat scurgeri. Lichidul e TRW, 12 lei pentru 500 ml, pus peste alt lichid, tot nou, dar care a fost insuficient. Urmează plăcuţele, Brembo albastre musai (tot de astea am). Mâine lipesc si rimstripes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai mult va resimti lantul care o sa trebuiasca sa absoarba toate socurile accelerarii si decelerarii. le poti carpi provizoriu cu bucati de camera de roata bagata pe langa ele.

salut,

... si o sa se uzeze mai repede lantul din cauza socurilor.

daca vrei sa tii mobra - nu inteleg de ce nu ti le-ai lua acum. ... peste 10k km cand uzezi si un lant de-am'pix si tot aici ajungi - sa le schimbi.

mai ales ca mergi nervos cu mobra si nu o ierti - am citit in presa.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

... si o sa se uzeze mai repede lantul din cauza socurilor.

daca vrei sa tii mobra - nu inteleg de ce nu ti le-ai lua acum. ... peste 10k km cand uzezi si un lant de-am'pix si tot aici ajungi - sa le schimbi.

mai ales ca mergi nervos cu mobra si nu o ierti - am citit in presa.

 

stima,

paul

Salut Paul,

 

Pana gasesc niste bani pentru noua Africana vreau sa tin mobra...asta inseamna cativa ani buni. :)

Imi aduc tampoane de cauciuc originale Suzuki cei de la Motorline din Tirgu-Mures la 38 lei/buc doar ca ajung in aproximativ doua saptamani si cum vreau sa ies duminica la o tura mai lunga am pus temporar bucati de camera de roata.

Sigur in presa de scandal ai citit ca merg nervos cu mobra. :)

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce face cu mobra. De ce ai pune tkc-uri daca stai doar pe strada? Fata de celelalte, pe asfalt sunt fix fas. Pentru un 10/20% off nu are rost sa strici distractia pe asfalt.

 

Doi prieteni au incercat TKC70, unul pe Transalp 700 si celalalt pe GS1200 Adv, dar acum ca trebuie sa le schimbe nu mai iau TKC70. Se uzeaza urat si neuniform si nu merita pentru 10-20% off road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te si la Continental TKC 70. Eu am de anul trecut si sunt geniale!

M-am dat cu un TKC 70 pe o mobra mai mare si nu prea mi-au placut pe curbe.

Banuiesc ca pe off sunt ok. Clar ca Stomului, in opinia mea, ii sta mai bine cu Anakee2-3, Tourance,,,,,sau chiar TKC.

Insa,,la cat enduro o sa fac, cu siguranta ma voi descurca si cu Next sau Scorpion.

Oricum,,,greu de ales insa banuiesc ca invingatorele vor fi din ultimele doua.

Clar, ca si rezistenta in timp, (evident, in conditii de utillizare asemanatoare), care tin mai multi km? Diferenta , daca exista este remarcabila? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si km tin cam la fel. Chiar m_a surprins Scorpionul ca a tinut ceva mai mult, e tot doublecompound dar parca pe mijloc tine mai bine. La ce diferenta de pret e intr ele, clar merita Pirelli.

PS. pentru cronica: Metzeler e a lu Pirelli ca si brand. Deci e totuna ce iei! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit prin posta si flasher-ul, i-am facut o proba cu un acumulator de bormasina, functioneaza ca in descriere. Am vrut sa il instalez, dar la 6 grade nici pisica nu o dau afara, d-apoi sa stau eu pe langa motor. Mi-ar mai trebui un soclu cauciucat pentru un bec de pozitie, ca vreau sa fac niste modificari la stop. In plus, as vrea sa duc semnale electrice spre side-cases (semnalizari, pozitie si frana), asa ca o sa cam fie de lucru.

post-92464-0-08935200-1491575555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...