Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutari! Am si eu nevoie de un mic sfat. Asta toamna am reusit sa sparg "sticla" de la semnalizatorul fata dreapta. Corpul semnalizatorului, becul, totul e intact, doar plasticul alb s-a spart.

Intrebarea mea este, de unde as putea face rost doar de plasticul respectiv fara sa dau 100+ ron pe un semnalizator nou complet? Se vinde pe undeva doar plasticul? As putea sa adaptez ceva, gen de la un alt model de moto/scuter care sa se potriveasca cat de cat? Pe net chiar nu am gasit nimic pt v-strom, majoritatea ce se gasesc vad ca sunt pentru scutere. Am stromul de 650 din 2006.

Salut, daca scormonesti pe net ai sanse sa gasesti, Altfel sticla o gasesti doar originala si e vreo 20 de euri sau un semnal complet aftermarket vreo 120. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inscrierile pentru V-Stromania deschiere de sezon 2017 si V-Stromania editia IX au inceput. Hai cu V-Stromania!!!!!

 

LE: gasiti informatii pe vstromania.ro

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a zis Gospo, cred că mă bag și eu + madam.

 

Veniți cu mobrele, sper...

 

Nu! Cu masinile si mobrele pe platforma. ;)

Normal ca cu mobrele!!! Indiferent de vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plătim integral sau doar un acont de 200 lei? Sau cum procedez?

 

Uitasem că e în iunie.

 

Atenție, din Chei până la Sovata (aproape) asfaltul e bombardat, am mers luni pe acolo.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare: am lanț DID, pinioane Sunstar. Mai am 4 linii și un pic până la capăt (cu tot cu slack). Ar trebui inlocuit? Mi s-a făcut ofertă pentru kit, tot DID, 450 lei, nu știu dacă e cu tot cu za de îmbinare, încă. E ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai aveam 6 sau 7 linii si era tot lantu blocat din cauza coroziunii, iar altii cand nu il mia pot intinde se gandesc sa mai scoata niste zale, ai zis ca te uiti la pinionul de fata, daca ala e aproape inexistent, mai bine schimbi si stii o treaba, de acum inainte stii ce faci cu lantu. Avem printre noi lanturi la peste 40 de mii de km si avem lanturi printre noi care nu au prins 20 de mii. Deci ce crezi ca putem sa iti raspundem noi ? :) troncane? bate? zornaie? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câte oleacă, atât cât se poate.

» Post actualizat in 03 Mar 2017 14:59

Pozele promise.

Deci, îl mai las?

Io zic ca foaia si pinionul arata ok,,,probabil lantul va trebui sa-l schimbi

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi doar lantul o sa se duca si ala nou rapid.

Eu am schimbat la un moment dat doar pinionul de fata si in 10000km era distrus si ala. Trebuie schimbat tot kit-ul.

Al tau arata bine. Unge lantul si o sa taca.

 

Lantul meu are vreo 45000. S-a blocat o za pe la 40000 dar si-a revenit dupa o baie de WD40. Important sa fie spalat si uns cat mai des(al meu nu prea e).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de info!

 

AM uitat sa pozez liniile de pe bascula, dar mai are 4 liniute si 1 mm. In concluzie, sotia va primi casca noua, poate mai duce sezonul asta kitul de lant, care va primi ungator cat de curand.


» Post actualizat in 04 Mar 2017 18:06

Azi i-am pus paravanturile chinezesti, nu is foarte aspectuoase, dar isi fac treaba. Sunt semi-elastice, adica rezista si la busituri (probat involuntar).

I-am grejat cu WD40 cablul ambreiaj, spalat cu spray de frane melcul de la ambreiaj, gresat biiine cu vaselina cu litiu, facut reglajele (traiasca manualul in PDF, oricand la indemana), scos o tona de jeg de la capacul pinionului de atac. Sa ma frec in el (a doua oara) spray de lant, ca multa zmacolina am mai scos de acolo. Va dau un pont: nu umblat cu spray de frane, ca-l goliti degeaba. Cel mai fain merge motorina si peria de unghii. Nu am mai facut poze, ca eram negru (cu tot cu manusi, ca le mai scoteam).

Rezultatul: ambreiajul (scurtata maneta cu vreo 3 cm) se actioneaza aproape ca la R1200. Daca gaseam dracia aia de taspoc de la spray-ul cu vaselina, ii bagam vaselina de rulmenti, insa nici cu WD40 n-a sughita cateva luni, sper.

Toba a primit luni patru nituri, ca ii pierdusem capacul si vata.

post-92464-0-88342900-1488650771_thumb.jpg

post-92464-0-94508400-1488650772_thumb.jpg

post-92464-0-10859800-1488650774_thumb.jpg

post-92464-0-26465700-1488650776_thumb.jpg

post-92464-0-44086600-1488650777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti, ma numesc vali, vin dupa un funduro si sunt in cautarea unui v-strom de 650.

am citit o mica parte din acest topic (chiar va place sa comunicati nu gluma), si cred ca e motocicleta pe care o vreau si care sper sa imi vina ca o manusa.

 

am observat ca unele au probleme cu regulatorul de tensiune, cele de 1000 cu oala de ambreaj si cam atat. ce alte probleme mai pot aparea, dupa ce sa ma uit?

 

am gasit si un anunt mai pe langa mine, cu un v-strom din 2006 la doar 29k km... stiu suna aiurea km astia. imi pare ca ati postat pe aici ca discurile ar trebui sa fie cele originale (si placutele cred) si nu ar trebui sa depaseasca 4.9mm uzura.

 

cunoaste cineva moto din imaginile de mai jos? vedeti ceva la nelalocul lui?

92444196_6_1000x700_suzuki-v-strom-.jpg

92444196_1_1000x700_suzuki-v-strom-timis

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-am grejat cu WD40 cablul ambreiaj,

 

Vezi ca WD40 nu prea este ok de gresat cablurile. Este doar de degripat si pt curatat.

Se evapora de la caldura si o sa iti mearga mai prost ca la inceput.

Incearca cu un sprai de lant, sprai cu vaselina sau orice dedicat de uns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din pozele alea, mare lucru nu prea se vede. Are crash-bar, parbriz after-market (AM), topcase. Ar merge puse niste hand-guards, eventual un scut (bash-plate). În rest caută un mecanic bun să o verifice. Atenție la gume, kit lanț, stare furca, eventuale carpeli. După aia, revizie completă și... plimbări.

 

Big-boy, în regim de urgență a mers și wd40, am scris că îi puneam vaselină, dar nu s-a putut, pierdusem tispocul de la spray. Cumpăr alt spray și îi dau cu vaselină lichidă (se îngroașă în câteva secunde).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...