joebrown Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Revin la ungatoarele de lant: Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)? Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte. Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget Toate sistemele de ungere pun uleiul pe lant, cu acelasi metoda. E o mare gresala, de a crede, ca uleiul ramane doar pe partea respectiva a lantului, pe care parte ajunge pe foaie. Smecheria este in dozarea corecta. Autoiler e slovena si nu slovaca. Are controler cu microprocesor, la care poti regla atat lungimea perioadei activa (cat sa picure) cat si cea pasiva, adica pauza intre cele doua dozari. Plus mai are o facilitate, ce NU prea au ceilalti: ai reglaj de viscozitate a uleiului, pe care poti adapta la orice tip de ulei, pe care vrei sa folosesti. Oare cele vacumatice poate sa faca asta? Cu acestea doua modalitati de reglaj, total diferite, acest sistem iti da un rezultat foarte bun. Raportul calitate pret, excelent! Detalii, impreuna cu poze gasesti aici: www.autoiler.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 (editat) Pardon, Slovenia, gafa mea. Ca in fiecare an cu Stroama, prima zapada m-a prins in activitate. Ce variante avem pt garaj Buc? (pana acum iernile au fost calde si bune la Fabio). Felicitari pt implicarea cu ungatorul. As vrea sa vad cati mai multi oameni ca aduc, inventeaza, construiesc chestii pt moto, bune si la pret competitiv, in Ro. Chiar am fost multumit de ce au facut la meseriasii de aici. De ce sa nu cheltuim banii in tara, in loc sa umflam economiile straine? La anu' tare as vrea sa fac revizia la noi nu la compturele de peste granita Editat Octombrie 25, 2014 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 he he ... azi facut timp si verificat jocul la supape. e super simplu de verificat mai ales daca se da jos radiatorul. a fost asa: cilindru fata: admisie - 0.1 cu 0.1 evacuare - 0.2 cu 0.15 cilindru spate: admisie: 0.1 cu 0.1 evacuare: 0.15 cu 0.15 Valorire normale ar fi: Admisie: 0.1 - 0.2 Evacuare: 0.2 - 0.3 La mine par ca admisiile sunt la limita inferioara toate 4 si evacuarile - una e la limita inferioara si celelalte trei tre' reglate (0.15). Daci o sa trebuiasca sa insist inca o data cu dat jos pastilele, masurate si comandate corespunzator. ma enerveza ca am avut lere doar cu pas de 0.05 trebuie sa gasesc un set cu pas de 0.01 si atunci o sa masor la fix. PS - cu ocazia asta am uns si axul schimbator viteza + ax pedala frana cu vaselina MOS2 - astept momentul asta de vre-o 2 ani . numai bine, paul » Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24o intrebare: daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul? imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste. DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului? daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor? se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)? merci, stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) » Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24 o intrebare: daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul? imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste. DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului? daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor? se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)? merci, stima Nu cred ca 0.1 mm produce prea multe schimbari (in afara de a inlatura pericolul intredeschiderii supapelor) la un motor de 67 de cai. Eu le-as pune cat mai spre limita maxima (alea cu 0.15 la evacuare sunt deja periculaose) si probabil ca nu va mai trebui umblat la ele deloc (adica doar verificare, nu si ajustare). Editat Octombrie 26, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 salut, (ca sa evit sa tin motorul deschis) are cineva "din intamplare" o colectie extinsa de pastile pt dl650? ... pe care mi le poate imprumuta si apoi returnez setul complet eventual pot adauga la set si pe alea ramase de la mine ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) Am eu tot setul dar distanta (Bucuresti) ne omoara... Editat Octombrie 27, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Am eu tot setul dar distanta ne omoara... pai daca nu apare cineva pe aici local - si daca ti-e ok si esti dispus sa ma ajuti - mi le poti trimite prin curier pana in tm (eu verific, inlocuiesc, montez axe apoi comand alea inlocuite ca sa completez setul tau) si trimit inapoi setul complet. transportul evident acopar eu in ambele sensuri. sau poate ai drum prin tm - ca mai dureaza pana primesc axele vre-o 2 saptamani. sau poate ai drum pana in severin si ne intalnim la un pranz bun la taverna sarbului ... chiar daca asa dublam costul la toata operatia . numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Nu am drum in afara Bucurestiului in urmatoarea perioada de timp. Poate ai tu pe cineva care are drum la Bucuresti frecvent, l-am putea folosi drept curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Poate ai tu pe cineva care are drum la Bucuresti frecvent, l-am putea folosi drept curier. hai ca intreb printre prieteni ... multumesc! bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Confederatia Elvetiana unde in svitzerlandia ? eu mai merg in Lausanne cu treaba...si deja ma bate si pe mine un gand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Berna, insa astept permisul de munca de la autoritati . Inca nu e sigur 100%/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 o alta intrebare: axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos: intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Salutare! De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece Mulţumesc frumos, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 http://oxfordmoto.ro/catalog/accesorii-ghidon-64 vezi la ei - ca aveau promotii tentante ... nush cum e partea cu timpul. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 o alta intrebare: axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos: 03intake-front.jpg 03intake-rear.jpg intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea? stima, paul Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi? Imi pare cel putin periculos ce vrei sa faci, motorul fiind unul de interferenta, orice greseala de aliniament al distributiei e costisitoare de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi? Ideea a pornit de vre-o 2 ani de aici: http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=154847 axele difera la inaltimea camelor. In principiu modificarea a tot fost facuta fara sa fie probleme si poate fi usor verificat daca nu se greseste la montare prin rotatii la liber inainte de a da cheie. cele existente de admisie se pun pe evacuare si cele SV (admisie) se pun pe admisie. din masuratori apare o crestere de putere de 4-6-8 hp si crestere de cuplu pe toata plaja de turatii - exista cred ca pe acel topic cateva masuratori dyno. pentru mine ar fi fix puterea ce imi lipseste atunci cand sunt cu pasager+bagaje. m-am tot gandit in cei doi ani daca merita cheltuiala - au fost perioade in care am renuntat, au fost perioade in care a revenit idea si tot asa. acum a revenit si nu mi-a mai iesit din cap. nu as fi facut modificarea daca nu trebuia sa schimb pastile. vedem cum o fi dupa ce le inlocuiesc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Salutare! De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece Mulţumesc frumos, Cristi L. cred ca am eu oxford la 230 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez. Mulţumesc fain! Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez. Mulţumesc fain! Cristi L. pai tu de ce nu ti le montezi? vezi macar sa ti le lege pe circuitul de la ventilatorul radiator sau la mufa OEM lasata de zuzuki pentru manere incalzite. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina? Merci, Cristi L. Editat Octombrie 29, 2014 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina? Merci, Cristi L. chiar in in spatele plasticului de langa radiator, in partea de sus. posibil sa fie dat cu banda izoliera peste si prins peste un cablu existent. vezi mai jos 2 poze: PS - nu stiam cum sa ma bucur ca nu am garantie la motocicleta. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. Noroc ca am scos bateria si am pus-o la incarcat cu vreo doua zile inainte de asta, ca am dat mult la automat. Iarna trecuta a stat 4 sau 5 luni nepornita si a pornit "la sfert de cheie", de parca as fi pornit-o cu o ora inainte. Atunci ii pusesem stabilizator in benzina si a stat in garaj incalzit. A mai stat si in timpul verii cate o luna nepornita si a pornit foarte usor. Acum a prins niste nopti mai reci, dar nu cred ca dat inghet in vreuna. Rezervorul plin ochi. Ei, acum efectiv nu a vrut decat dupa ce am inceput sa ciupesc cate un pic acceleratia. Stiu ca la injectie nu se face asa, dar altfel nu a vrut si am zis sa incerc si asta. In aproape un an de cand o am, mi-a facut doar o singura data o figura asemanatoare anul trecut, dar a pornit pana la urma mai usor, si neajutata din acceleratie. Ca si acum, imi amintesc ca umplusem rezervorul ochi. Bine, nu am pus sa dea pe-afara, doar ca am depasit nivelul gaurii interioare. Sa aibe vreo legatura asta ? Ce altceva ar mai putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Asa se mai intampla si la mine dupa intervale de pauza prelungite, cred ca are legatura cu pozitia arborelui cotit in repaus. Cu deschisul acceleratiei se rezolva insa de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. cold idle functioneaza? adica cand pornesti la rece iti porneste cu relanti-ul la 1500-1700 si apoi coboara incet spre relanti la cald (1300)? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.