Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Revin la ungatoarele de lant:

 

Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)?

 

Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte.

 

Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget ;)

 

Toate sistemele de ungere pun uleiul pe lant, cu acelasi metoda. E o mare gresala, de a crede, ca uleiul ramane doar pe partea respectiva a lantului, pe care parte ajunge pe foaie. Smecheria este in dozarea corecta.

 

Autoiler e slovena si nu slovaca. Are controler cu microprocesor, la care poti regla atat lungimea perioadei activa (cat sa picure) cat si cea pasiva, adica pauza intre cele doua dozari. Plus mai are o facilitate, ce NU prea au ceilalti: ai reglaj de viscozitate a uleiului, pe care poti adapta la orice tip de ulei, pe care vrei sa folosesti. Oare cele vacumatice poate sa faca asta?

 

Cu acestea doua modalitati de reglaj, total diferite, acest sistem iti da un rezultat foarte bun. Raportul calitate pret, excelent!

 

Detalii, impreuna cu poze gasesti aici: www.autoiler.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, Slovenia, gafa mea.

 

Ca in fiecare an cu Stroama, prima zapada m-a prins in activitate.

Ce variante avem pt garaj Buc? (pana acum iernile au fost calde si bune la Fabio).

 

Felicitari pt implicarea cu ungatorul.

As vrea sa vad cati mai multi oameni ca aduc, inventeaza, construiesc chestii pt moto, bune si la pret competitiv, in Ro.

 

Chiar am fost multumit de ce au facut la meseriasii de aici. De ce sa nu cheltuim banii in tara, in loc sa umflam economiile straine?

La anu' tare as vrea sa fac revizia la noi nu la compturele de peste granita

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he ... azi facut timp si verificat jocul la supape.

e super simplu de verificat mai ales daca se da jos radiatorul.

a fost asa:

cilindru fata:

admisie - 0.1 cu 0.1

evacuare - 0.2 cu 0.15

 

cilindru spate:

admisie: 0.1 cu 0.1

evacuare: 0.15 cu 0.15

 

Valorire normale ar fi:

Admisie: 0.1 - 0.2

Evacuare: 0.2 - 0.3

 

La mine par ca admisiile sunt la limita inferioara toate 4 si evacuarile - una e la limita inferioara si celelalte trei tre' reglate (0.15).

Daci o sa trebuiasca sa insist inca o data cu dat jos pastilele, masurate si comandate corespunzator.

ma enerveza ca am avut lere doar cu pas de 0.05

trebuie sa gasesc un set cu pas de 0.01 si atunci o sa masor la fix.

PS - cu ocazia asta am uns si axul schimbator viteza + ax pedala frana cu vaselina MOS2 - astept momentul asta de vre-o 2 ani :D.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24

o intrebare:

daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul?

imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste.

DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului?

daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor?

:D

se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)?

 

merci,

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24

o intrebare:

daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul?

imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste.

DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului?

daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor?

:D

se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)?

 

merci,

stima

 

Nu cred ca 0.1 mm produce prea multe schimbari (in afara de a inlatura pericolul intredeschiderii supapelor) la un motor de 67 de cai.

Eu le-as pune cat mai spre limita maxima (alea cu 0.15 la evacuare sunt deja periculaose) si probabil ca nu va mai trebui umblat la ele deloc (adica doar verificare, nu si ajustare).

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

(ca sa evit sa tin motorul deschis) are cineva "din intamplare" o colectie extinsa de pastile pt dl650?

... pe care mi le poate imprumuta si apoi returnez setul complet eventual pot adauga la set si pe alea ramase de la mine ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tot setul dar distanta ne omoara...

pai daca nu apare cineva pe aici local - si daca ti-e ok si esti dispus sa ma ajuti - mi le poti trimite prin curier pana in tm (eu verific, inlocuiesc, montez axe apoi comand alea inlocuite ca sa completez setul tau) si trimit inapoi setul complet.

transportul evident acopar eu in ambele sensuri.

sau poate ai drum prin tm - ca mai dureaza pana primesc axele vre-o 2 saptamani. sau poate ai drum pana in severin si ne intalnim la un pranz bun la taverna sarbului ... chiar daca asa dublam costul la toata operatia :D.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare:

axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos:

 

post-18136-0-23087900-1414488026_thumb.jpg post-18136-0-03943400-1414488037_thumb.jpg

 

intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea?

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece :whip:

 

Mulţumesc frumos,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare:

axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos:

 

attachicon.gif03intake-front.jpg attachicon.gif03intake-rear.jpg

 

intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea?

 

stima,

paul

Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi?

Imi pare cel putin periculos ce vrei sa faci, motorul fiind unul de interferenta, orice greseala de aliniament al distributiei e costisitoare de reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi?

Ideea a pornit de vre-o 2 ani de aici:

http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=154847

axele difera la inaltimea camelor.

In principiu modificarea a tot fost facuta fara sa fie probleme si poate fi usor verificat daca nu se greseste la montare prin rotatii la liber inainte de a da cheie.

cele existente de admisie se pun pe evacuare si cele SV (admisie) se pun pe admisie.

din masuratori apare o crestere de putere de 4-6-8 hp si crestere de cuplu pe toata plaja de turatii - exista cred ca pe acel topic cateva masuratori dyno.

pentru mine ar fi fix puterea ce imi lipseste atunci cand sunt cu pasager+bagaje.

m-am tot gandit in cei doi ani daca merita cheltuiala - au fost perioade in care am renuntat, au fost perioade in care a revenit idea si tot asa. acum a revenit si nu mi-a mai iesit din cap. nu as fi facut modificarea daca nu trebuia sa schimb pastile.

:)

vedem cum o fi dupa ce le inlocuiesc.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece :whip:

 

Mulţumesc frumos,

Cristi L.

cred ca am eu oxford la 230 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez.

 

Mulţumesc fain!

Cristi L.

pai tu de ce nu ti le montezi? :D

vezi macar sa ti le lege pe circuitul de la ventilatorul radiator sau la mufa OEM lasata de zuzuki pentru manere incalzite.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina?

 

Merci,

Cristi L.

chiar in in spatele plasticului de langa radiator, in partea de sus. posibil sa fie dat cu banda izoliera peste si prins peste un cablu existent.

vezi mai jos 2 poze:

 

post-18136-0-94487800-1414594646_thumb.jpgpost-18136-0-12902300-1414594658_thumb.jpg

 

PS - nu stiam cum sa ma bucur ca nu am garantie la motocicleta.

:D

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. Noroc ca am scos bateria si am pus-o la incarcat cu vreo doua zile inainte de asta, ca am dat mult la automat.

Iarna trecuta a stat 4 sau 5 luni nepornita si a pornit "la sfert de cheie", de parca as fi pornit-o cu o ora inainte. Atunci ii pusesem stabilizator in benzina si a stat in garaj incalzit. A mai stat si in timpul verii cate o luna nepornita si a pornit foarte usor.

Acum a prins niste nopti mai reci, dar nu cred ca dat inghet in vreuna. Rezervorul plin ochi.

Ei, acum efectiv nu a vrut decat dupa ce am inceput sa ciupesc cate un pic acceleratia. Stiu ca la injectie nu se face asa, dar altfel nu a vrut si am zis sa incerc si asta.

In aproape un an de cand o am, mi-a facut doar o singura data o figura asemanatoare anul trecut, dar a pornit pana la urma mai usor, si neajutata din acceleratie. Ca si acum, imi amintesc ca umplusem rezervorul ochi. Bine, nu am pus sa dea pe-afara, doar ca am depasit nivelul gaurii interioare. Sa aibe vreo legatura asta ? Ce altceva ar mai putea fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu.

cold idle functioneaza?

adica cand pornesti la rece iti porneste cu relanti-ul la 1500-1700 si apoi coboara incet spre relanti la cald (1300)?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...