Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


metaxa
 Share

Postări Recomandate

Momentan are Pirelli Angel GTII bune  dot 2019, nu schimb nimic. Am mai avut "angele" pe alte 🏍🏍, nu sunt ca Michelin PR4 și 6 pe care le-am avut pe Napoleon, dar 100% nu de la gume vine lipsa de încredere. 

Probabil voi izola supt rezervativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 276
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Momentan are Pirelli Angel GTII bune  dot 2019, nu schimb nimic. Am mai avut "angele" pe alte 🏍🏍, nu sunt ca Michelin PR4 și 6 pe care le-am avut pe Napoleon, dar 100% nu de la gume vine lipsa de încredere. 

Probabil voi izola supt rezervativ.

ziceai de chicken strips, si de aia. Cand am mers in paralel pe doua fjruri, gen 1 si gen 2, gen 1 avea niste anvelope tot asa , uzate pe mijloc, patrate. Era horror ca si feel, nu mai zic de manevrabilitate.  Dupa ce le-a schimbat, a fost cu totul altceva.

Dar daca are angel gt2, nu i cazul ,daca s in stare buna.

ca alea s anvelope bunisoare, sport touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
La 28.04.2022 la 21:22, ENEOS a spus:

De strecurat cu ea mă strecor la fel ca și cu FZ6, fără cutii bineînțeles. Consumul însă nu e la fel, iar 5-6 la 160 km/h doar în vis! La drum (cu pasager) cel mai mic consum l-am scos acum câteva zile, 6.1 l/100 pe vreo 600 km dar cu viteză de 110-120. Și e bine pusă la punct, etrierele revizuite, când am luat-o consumul era cu cel puțin 0.5l/100 km mai mare. 

În București așteaptă-te la minim 8.

Salut. Am si eu FJR mai nou si voiam sa intreb ce legătură are faptul ca etrierele sunt revizuite cu consumul? 

E posibil ca etrierele sa frece puțin cand nu sunt acționate? 

Intreb pentru ca aud uneori acel bazait de franare cand nu franez.. sau mi se pare, cert este ca zgomotul se schimbă daca pisc maneta de frână.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, B.B. a spus:

Salut. Am si eu FJR mai nou si voiam sa intreb ce legătură are faptul ca etrierele sunt revizuite cu consumul? 

E posibil ca etrierele sa frece puțin cand nu sunt acționate? 

Intreb pentru ca aud uneori acel bazait de franare cand nu franez.. sau mi se pare, cert este ca zgomotul se schimbă daca pisc maneta de frână.

Discuri ovalizate? sunt flotante? ia vezi cat au joc. Apoi vezi si pistonasele, poate nu iti revin calumea, si ai nevoie de un kit de revizie/reparatie etrierei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

ce legătură are faptul ca etrierele sunt revizuite cu consumul? 

Faptul că o frână care freacă înseamnă lucru mecanic consumat și transformat în căldură, iar etrierele revizuite asigură o frecare minimă a plăcuțelor pe discuri. Dorel obișnuiește la înlocuirea plăcuțelor să împingă pistonașele cu tot cu jeg înapoi în cilindri, mai ales atunci când nu trebuie demontat etrierul din suport pt operațiune. 😉

Contact există oricum și e posibil să-l auzi dacă ai urechile sensibile.

FJR mai nou? Cât de nou?

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou adica mai nou am eu FJR... Nu ca e el mai nou. :D

E 2011, 30k km.

Da, exact la asta ma gandeam si eu ca daca inca freacă normal ca produc lucru mecanic.

Da. Are plăcuțe noi si am rotit roata fata față ridicata de la sol si se aude hrrss hrsss la rotire. O sa ma apuc azi de demontat.. nu cred ca e neapărat necesar de schimbat garnituri.. am mai făcut operațiunea asta si la altele. Extinse pistonasele, curatate cu ulei siliconic, impinse inapoi.. si tot asa, asta sub baie generoasa de silicon si se curata apoi se misca butter-smooth.

Da, discurile sunt flotante.

Merci de info.

Consum pana acum din ce indica ea are 6.2 pe DN mers 100-130 si drum lung pe autostradă 160-140 cu reprize (sa vedem cat baga) un 6.5 dar nu stiu cum calculează.. posibil sa fi fost o medie cu ceva condus mai incet.

Pana acum am condus-o Iași - Timișoara cand am adus-o acasa acum 2 săptămâni plus we trecut vreo 600 sambata si duminică plimbări aiurea.

Bai ce motocicleta... Nu am cuvinte. :)

Eu ultima oara am avut VFR800 din 2000 iar in ultimii trei ani am mers doar enduro si cu scuterul în oraș. (Burgman400)

 

Are si sidecases, evident.. dar nu pe ea in poza asta.

IMG_20231020_092843.jpg

Si un prim mod pe care l-am făcut in primul weekend acasa cu ea a fost sa dezactivez funcția de auto-revenire a parbrizului la oprirea motorului.

Eu nu stiu ce a fost in capul lor când au inventat-o am tot stat sa ma gândesc la motive si la ce ajută.. si nu găsesc. 

Vreau sa ramana parbrizul cum era! Mai ales la calatorii lungi.. 

Bine ca se poate foarte ușor cu deconectarea acelei mufe de sub bord.

Acum 16 ore, ENEOS a spus:

Faptul că o frână care freacă înseamnă lucru mecanic consumat și transformat în căldură, iar etrierele revizuite asigură o frecare minimă a plăcuțelor pe discuri. Dorel obișnuiește la înlocuirea plăcuțelor să împingă pistonașele cu tot cu jeg înapoi în cilindri, mai ales atunci când nu trebuie demontat etrierul din suport pt operațiune. 😉

Contact există oricum și e posibil să-l auzi dacă ai urechile sensibile.

FJR mai nou? Cât de nou?

 

Mai devreme am demontat etrierul de pe stanga de pe roata, intr-adevar pistonasele pe o parte erau tepene calumea, a fost nevoie de 5-6 curse full in-out si a lot of lube sa le fac sa se miste usor.. 

Acusica ma apuc si de cel de pe dreapta..

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor! Poți divulga și prețul de achiziție? În privat eventual.

Și eu dezactivasem coborârea parbrizului, la asta pe care o am acum nu merge de când am luat-o, a avut câteva zvâcniri prin iunie la un drum de Sofia dar i-a trecut. Probabil că să fie mai compactă în parcare și să aibă priză mai mică la vânt au făcut funcția asta.:what:

Da, mișto agregat, din tot ce am călărit până acum FJR gen2 m-a încântat cel mai mult.

S-o stăpânești sănătos! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieți, știți cumva de o sculă de bătut cuzinetul median de la furca unui fjr din prima generație? Am impresia că și la a doua e cam la fel. E o țeavă cu interiorul de 48 mm și maxim 49,5 exterior. Din metal, nu plastic. Lungimea de cca 50 cm.

Așa ceva caut: https://m.youtube.com/watch?v=yCHzRfvzOn0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

o sculă

O bucată de țeavă de gard/eșapament/whatever. Eu am bătut cu o țeavă de pvc (de scurgere) lipită cu duct tape pe tubul cromat și acționând tubul. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al naibii că nu găsesc, l-am rugat pe un prieten cu magazin auto să-mi caute, sper să îmi și găsească. În cel mai rău caz, când vine mobra, fac măsurători exacte și iau la pas magazinele, cumpăr eșapament cu totul. O alta varianta e să nu scot decât simeringurile, fără să demontez complet jamba, curăț temeinic și reasamblez. Dar e un drac de țeavă, aș dori să o am la îndemână la nevoie.

Merci de pont, nu m-am gândit. Pentru partea superioară am sculă dedicată (cea albastră).

IMG_20230918_200115.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Spor! Poți divulga și prețul de achiziție? În privat eventual.

Și eu dezactivasem coborârea parbrizului, la asta pe care o am acum nu merge de când am luat-o, a avut câteva zvâcniri prin iunie la un drum de Sofia dar i-a trecut. Probabil că să fie mai compactă în parcare și să aibă priză mai mică la vânt au făcut funcția asta.:what:

Da, mișto agregat, din tot ce am călărit până acum FJR gen2 m-a încântat cel mai mult.

S-o stăpânești sănătos! :cheers:

Merci!

 

Da, eu am vreut gen2 neaparat dupa ce am inceput sa citesc despre ele si in general cat mai noua posibil. E cea mai noua mobra pe care am avut-o ever, eu inca caut butonul de stins si aprins farurile! :D 

 

Am gasit-o super bine.. in tara la un baiat de nota 20 din Iasi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

Cumva îl cheamă Dan D?

Nope.

 

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Fjr urile nu au câteva poziții la care se ridică automat parbrizul când pornești motorul?

La GTR exista 4 trepte, poți fixa la oricare sau deloc din meniul bord.

 

PS : să te bucuri de ea!

Nu, are infinit de multe pozitii im care il poti da tu, din milimetru in milimetru.

Dar cand iei contactul coboară automat in poziția 0. Am scapat de asta.. thanks to FJR group pe FB, o mufa de scos sub bord si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu are.. poti eventual sa-ti desenezi niste liniute pe carena bordului in dreptul bratului parbrizului.. sa stii cat sa-l ridici la pozitia "presetata" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Dezmembrează cineva FJR 1300A din 2004? Compatibilitate piesă 2003-2009, din ce am înțeles. E vorba despre valvă din partea inferioară a cartușului furcii. Sudura nu a ținut.

IMG_20240304_201214.jpg

IMG_20240301_185810.jpg

IMG_20240301_185802.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Lucian_M a spus:

Compatibilitate piesă 2003-2009

Hmm, la gen 2 știu că diferă furcă față de gen 1, dar posibil s-o fi schimbat la facelift-ul din 2003... Și ar trebui să fie aceeași până în 2012 mă gândesc eu.

Vezi că era un anunț pe olx, dezmembra cineva gen 2 de poliție.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 06.03.2024 la 20:44, Lucian_M a spus:

Dezmembrează cineva FJR 1300A din 2004? Compatibilitate piesă 2003-2009, din ce am înțeles. E vorba despre valvă din partea inferioară a cartușului furcii. Sudura nu a ținut.

IMG_20240304_201214.jpg

IMG_20240301_185810.jpg

IMG_20240301_185802.jpg

Salut, cum ai reusit sa rupi aia? La strangere sau la desfacere? Surubul de acolo are loctite pe el si daca e de-ala roșu trebuie încălzită zona inainte de desfacere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era Mannol albastru, pus de mine acum 3 ani (așa a zis proprietarul, dar eu cred că sunt vreo 4), strâns la cuplu, totul ok, dar s-a rupt la desfacere. Șurubul de pe cealaltă jamba l-am desfăcut preventiv cu flacără, montat înapoi, fără probleme. 35 Nm e cuplul de strângere.

Alaltaieri mi-a ajuns piesă originală, sh, dacă e călduț azi (măcar 7 grade), montez la loc. Attila e băiat de nota 10, pun datele lui, dacă e și altcineva interesat.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...