Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Salutare si tie! ma bucur ca a fost ok pentru voi, totusi am promis o bere pe care nu am apucat sa o dau...ma gandeam sa vin sa te caut, sa mai vorbim un pic duminica dimineata dar ai aparut la poarta cu arme si bagaje....si dus ai fost.Eu sper sa mai avem ocazii sa "ne reglam conturile" :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 680
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu o intrebare, aveti cumva idee cam cat costa o carena fata, cu far, bord si parbriz pentru o Aprilia Caponord din 2002? Vreau sa cumpar un ETV, doar ca are cele enumerta mai sus sparte. Se poate circula cu ea, fiind montate un far rotund de naked, si nu stiu sigur, daca are bordul original sau altul. oricum, daca o iau acum, pana in primavara nu voi circula, ceea ce inseamna ca as putea strange niste banuti pentru a completa motocicleta. Aveti idee ce suma si unde as putea gasi, in afara de United Motors? daca aduce cineva la comanda sau dezmembreaza cineva asemenea modele?

 

Mersi mult,

Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!Urmeaza cat de curand sa achizitionez o Aprilia Caponord de prin 2001.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi in ceea ce priveste verificarea ei la momentul cumpararii?La ce sa ma uit in mod special,ce sa verific,etc.Orice informatie imi este de mare ajutor.

Precizez ca pana acum am avut un BMW F 650 Gs si din diverse motive am fost nevoit(cu durere in suflet) sa-l dau.Am ales Caponordul pt ca mi s-a parut un raport capacitate/pret foarte bun si recunosc ca,din categoria lui,Caponordul imi place cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Urmeaza cat de curand sa achizitionez o Aprilia Caponord de prin 2001.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi in ceea ce priveste verificarea ei la momentul cumpararii?La ce sa ma uit in mod special,ce sa verific,etc.Orice informatie imi este de mare ajutor.

Precizez ca pana acum am avut un BMW F 650 Gs si din diverse motive am fost nevoit(cu durere in suflet) sa-l dau.Am ales Caponordul pt ca mi s-a parut un raport capacitate/pret foarte bun si recunosc ca,din categoria lui,Caponordul imi place cel mai mult.

 

 

Salut. felicitari pentru modelul ales. o s afi foarte multumit de el , in ciuda rautatilor pe care o sa le auzi de la oameni care inca viseaza la ea.

 

Treb sa te uiti la urmatoarele:

 

- ACTELE- SERIILE DE SASIU SI MOTOR

 

- urme de cazaturi ca la orice motocicleta: mai ales in zona scutului unde este rezervorul de ulei , radiatorul de ulei

- urme care pot trada km afisati- tocirea mansoanelor, scaritelor, etc

- verifica sistemul de incarcare al motocicletei. treb sa fie intre 13 si 15 conform manualului ins ao valoare buna de 14 s eva obtine cu un regulator aftermarket

 

VERIFICA DACA ARE CODURI DE EROARE- in stanga bateriei la polul de - se afla doua mufe rotunde mama tata- conecteazale si pune contactul daca apare alt cod in afara de 1 sau -1 are cod de eroare si treb vazut in manual la ce corespunde.

 

- VERIFICA CONECTORUL MARO- este aflat in partea dreapta a motocicletei unde sunt fantele de racire ale regulatorului de tensiune- acela in timp s etopeste( problema de fabrica- se rezolva fara problema)

 

- verifica starea bateriei- cu motorul oprit da drumul la toti consumatorii- faruri semnale etc nu treb sa scada de 12

- verifica pornirea la rece - daca a stat mult este acceptabil o pornire mai grea " o invartire de max 2 ori a electromotorului"

- apoi test de drum acceleratie in trepta superioara

- accelerare brusca in treapta 1,2 ,3

- sunete neregulate ale motorului

- starea suspensiilor - scurgeri de lichid

- starea discurilor care nu sunt tocmai ieftine

 

In mare cam atat despre Capo. Daca ai nelamuriri da mi un semn ori la telefon 0766274854 ori pe mes : azenkel

 

Numai bine si bafta

Editat de alexrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. felicitari pentru modelul ales. o s afi foarte multumit de el , in ciuda rautatilor pe care o sa le auzi de la oameni care inca viseaza la ea.

 

Treb sa te uiti la urmatoarele:

 

- ACTELE- SERIILE DE SASIU SI MOTOR

 

- urme de cazaturi ca la orice motocicleta: mai ales in zona scutului unde este rezervorul de ulei , radiatorul de ulei

- urme care pot trada km afisati- tocirea mansoanelor, scaritelor, etc

- verifica sistemul de incarcare al motocicletei. treb sa fie intre 13 si 15 conform manualului ins ao valoare buna de 14 s eva obtine cu un regulator aftermarket

 

VERIFICA DACA ARE CODURI DE EROARE- in stanga bateriei la polul de - se afla doua mufe rotunde mama tata- conecteazale si pune contactul daca apare alt cod in afara de 1 sau -1 are cod de eroare si treb vazut in manual la ce corespunde.

 

- VERIFICA CONECTORUL MARO- este aflat in partea dreapta a motocicletei unde sunt fantele de racire ale regulatorului de tensiune- acela in timp s etopeste( problema de fabrica- se rezolva fara problema)

 

- verifica starea bateriei- cu motorul oprit da drumul la toti consumatorii- faruri semnale etc nu treb sa scada de 12

- verifica pornirea la rece - daca a stat mult este acceptabil o pornire mai grea " o invartire de max 2 ori a electromotorului"

- apoi test de drum acceleratie in trepta superioara

- accelerare brusca in treapta 1,2 ,3

- sunete neregulate ale motorului

- starea suspensiilor - scurgeri de lichid

- starea discurilor care nu sunt tocmai ieftine

 

In mare cam atat despre Capo. Daca ai nelamuriri da mi un semn ori la telefon 0766274854 ori pe mes : azenkel

 

Numai bine si bafta

 

 

 

 

Multumesc foarte mult "alexrider" pt sfaturile date.Imi sunt mai mult decat utile.Multumesc si pt nr-ul de telefon,daca voi avea vreun dubiu in ceea ce priveste starea tehnica, nu voi ezita sa te contactez :o .O sa postez aici primele impresii despre motor si poate chiar niste poze.

 

P.S Ce poti sa-mi spui de piese,service si importatori?Ma poti indruma catre un importator care sa aduca piese, relativ repede?

 

Cu stima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult "alexrider" pt sfaturile date.Imi sunt mai mult decat utile.Multumesc si pt nr-ul de telefon,daca voi avea vreun dubiu in ceea ce priveste starea tehnica, nu voi ezita sa te contactez :o .O sa postez aici primele impresii despre motor si poate chiar niste poze.

 

P.S Ce poti sa-mi spui de piese,service si importatori?Ma poti indruma catre un importator care sa aduca piese, relativ repede?

 

Cu stima!!!

 

Salutari !

Daca doresti pot sa-ti trimit manualul de service al motorului (sper sa nu ai nevoie de el) , modul cum se reseteaza computerul de bord (se rezolva problema in 5 minute), cartea de intretinere a motorului (e bine sa stii la ce sa te uiti din cand in cand). Am genul asta de motor de ceva timp asa ca unele informatii poti sa le mai primesti si de la mine. Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

Daca doresti pot sa-ti trimit manualul de service al motorului (sper sa nu ai nevoie de el) , modul cum se reseteaza computerul de bord (se rezolva problema in 5 minute), cartea de intretinere a motorului (e bine sa stii la ce sa te uiti din cand in cand). Am genul asta de motor de ceva timp asa ca unele informatii poti sa le mai primesti si de la mine. Sa auzim de bine!

 

 

Salut Mircea! Multumesc mult pt pt sustinere.E bine de stiut ca ai pe cine sa te bazezi atunci cand ai nevoie. :o

 

M-ai facut curios cu resetarea computerului de bord.In ce conditii se face si cat de des trebuie facuta operatiunea?

 

Stima!

Mesaj completat

Intrebare pt "alexrider" si "MirceaB". Aveti ABS pe modelele voastre?

 

In comparatie cu F 650-ul pe care l-am avut,Caponordul pe care intentionez sa-l achizitionez nu dispune de ABS(care,recunosc ca m-a scos din cateva situatii neplacute).

Exista posibilitatea de a monta sistem ABS pe acest model(chiar si aftermarket)?Daca da,aveti idee cam cat ar costa?

 

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mircea! Multumesc mult pt pt sustinere.E bine de stiut ca ai pe cine sa te bazezi atunci cand ai nevoie. :crack:

 

M-ai facut curios cu resetarea computerului de bord.In ce conditii se face si cat de des trebuie facuta operatiunea?

 

Stima!

Mesaj completat

Intrebare pt "alexrider" si "MirceaB". Aveti ABS pe modelele voastre?

 

In comparatie cu F 650-ul pe care l-am avut,Caponordul pe care intentionez sa-l achizitionez nu dispune de ABS(care,recunosc ca m-a scos din cateva situatii neplacute).

Exista posibilitatea de a monta sistem ABS pe acest model(chiar si aftermarket)?Daca da,aveti idee cam cat ar costa?

 

 

Stima!

 

 

Salutari si tie!

Motorul meu e din 2003 si nu am ABS pe el. Nu stiu daca se poate pune ulterior sau ce costuri montarea aftermarket. Legat de resetarea computerului o data pe an trebuie facuta treaba asta. Apare pe display la bord la un moment dat mesajul SERVICE si atunci trebuie facuta operatiunea. Daca esti interesat de mai multe amanunte pot sa-ti trimit un document word in care scrie pas cu pas ce ai de facut. Poti sa o faci foarte simplu acasa si dureaza 5 minute. In rest, daca ai nevoie am toata documentatia legata de motorul asta, adica manual de service strict pt motor, manual de intretinere, date si nr de km la care trebuie efectuate reviziile.

Sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu de anul trecut Caponord Raid model 2005. Intr-adevar, n-am avut nici o problema pana acum, cu exceptia indicativului "service" de pe bord, care a aparut inainte de a-i face revizia de 1000 si cei de la service nu au resetat computerul. Ai putea pune documentul cu resetarea aici? ca vad ca suntem mai multi interesati...

Am mai observat ceva, mi s-a intamplat cand am pus contactul pe on sa porneasca motorul fara sa apas pe buton. Oare e posibil sa mai ramana blocat butonul de start sau o fi altceva ? Ati mai patit asa ceva ? Cat despre reglatul farului, nu dau de surubul de reglaj, am manualul de intretinere de la Caponord clasic, dar nu il gasesc sub carena...o fi diferit la modelul Raid ? voi unde il aveti, sub un platband de cauciuc?

In rest , am fost in Grecia si in Bulgaria cu ea (vedeti la rubrica imagini din calatorii), unde a fost super comod si misto cu ea, o adevarata motocicleta de calatorii si de super soft-enduro(drum forestier)...am 8000 km (putin pt. modelul asta), astept primavara sa-i mai bag altii. Si userul Placebo are un Caponord Raid, poate ne mai spune si el cateva tipuri, ca a facut destui kilometri pe ea...

 

Pt. administrator: Soso, muta te rog topicul mai sus, langa celelalte cu modele enduro-touring, suntem din ce in ce mai multi Caponorzi...si ne inmultim pe zi ce trece...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu de anul trecut Caponord Raid model 2005. Intr-adevar, n-am avut nici o problema pana acum, cu exceptia indicativului "service" de pe bord, care a aparut inainte de a-i face revizia de 1000 si cei de la service nu au resetat computerul. Ai putea pune documentul cu resetarea aici? ca vad ca suntem mai multi interesati...

Am mai observat ceva, mi s-a intamplat cand am pus contactul pe on sa porneasca motorul fara sa apas pe buton. Oare e posibil sa mai ramana blocat butonul de start sau o fi altceva ? Ati mai patit asa ceva ? Cat despre reglatul farului, nu dau de surubul de reglaj, am manualul de intretinere de la Caponord clasic, dar nu il gasesc sub carena...o fi diferit la modelul Raid ? voi unde il aveti, sub un platband de cauciuc?

In rest , am fost in Grecia si in Bulgaria cu ea (vedeti la rubrica imagini din calatorii), unde a fost super comod si misto cu ea, o adevarata motocicleta de calatorii si de super soft-enduro(drum forestier)...am 8000 km (putin pt. modelul asta), astept primavara sa-i mai bag altii. Si userul Placebo are un Caponord Raid, poate ne mai spune si el cateva tipuri, ca a facut destui kilometri pe ea...

 

Pt. administrator: Soso, muta te rog topicul mai sus, langa celelalte cu modele enduro-touring, suntem din ce in ce mai multi Caponorzi...si ne inmultim pe zi ce trece...

 

Salutari!

In zilele urmatoare o sa pun aici modul de resatare a computerului. Cat despre problemele semnalate de tine, nu stiu ce sa zic, eu nu am patit nimic din ce spui tu. Farul nu am fost niciodata curios sa-l reglez pentru ca nu a prea fost nevoie. :crack:

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In privinta pieselor vin foarte greu de la acei dealeri ofiiciali dar s epoate rezolva cu ebay si alte siteuri asemanatoare.

 

La service , la toate motoarele pe care le am avut eu le am facut serviceul si chiar si la prieteni, ma pricep destul de bine la acest aspect si nu am incredere in niciun mecanic.

 

Eu nu am abs pentru ca este un model din 2002 si sincer nici nu as lua un motor cu abs.

 

 

Pentru baiatul care pornesc motorul din contact- desfa contactul din dreapta si vezi daca nu se ating lamelele sa faca un contact continuu.

 

Ce ziceti baieti de o intrunire a noastra ca cei de la bmw?

 

Mesaj completat

Baieti mare atentie la regulatorul de tensiune ( cel oem este de proasta calitate ) si la conectorii maro "brown connector" care se topesc, in timp. din cauza contactului imperfect.

 

Aceste probleme au si un antidot :

 

- pentru regulator se cumpara unul de la af1 racing aftermarket sau se potriveste unul de la Honda Goldwing 1200( eu asta o sa pun)

 

- pentru conectori se indeparteaza cei 2 conectori maro mari si se conecteaza firele cu alti conectori mai buni- cate unul pentru fiecare 2 fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De ieri,sunt fericitul posesor al Caponordului cu care va "amenintam " zilele trecute.Am batut palma cu vanzatorul ,urmand ca marti sa mi-o livreze in Bucuresti.Recunosc ca,spre rusinea mea,ieri a fost pt prima oara cand am vazut "live" un Caponord.Desi eram documentat in cea ce priveste gabaritul motorului,recunosc ca am ramas un pic surprins sa constat cat de masiv si greoi este pt mine,eu avand 1.83 inaltime si vreo 72 kg.Sper ca dupa cateva ture prin Buc sa ma obisnuiesc cu el si totul sa fie doar o ingrijorare nefondata.Oricum imi place mult motorul asta si sunt foarte incantat de el.

 

Voi cum va descurcati cu Caponordul prin oras?Cam care este profilul fizic ideal al posesorului de Caponord?

 

Stima!

 

 

Saptamana viitoare promit sa postez si niste poze cu "monstrul". :crack:

Mesaj completat

Acum,odata cu achizitionarea mobrei incepe si procesul de mentenanta.Daca are cineva un manual

tehnic in limba engleza(ca in romana ma indoiesc ca exista), i-as fi profund recunoscator daca l-ar posta in veun fel pe aici.Mentionez ca modelul meu este din 2001.

 

 

Pana atunci as avea nevoie de niste sfaturi/informatii in ceea ce priveste schimbul de ulei si filtre(tip,pret,cantitate,etc)

 

Stima!

Mesaj completat

Salut.

 

In privinta pieselor vin foarte greu de la acei dealeri ofiiciali dar s epoate rezolva cu ebay si alte siteuri asemanatoare.

 

La service , la toate motoarele pe care le am avut eu le am facut serviceul si chiar si la prieteni, ma pricep destul de bine la acest aspect si nu am incredere in niciun mecanic.

 

Eu nu am abs pentru ca este un model din 2002 si sincer nici nu as lua un motor cu abs.

 

 

Pentru baiatul care pornesc motorul din contact- desfa contactul din dreapta si vezi daca nu se ating lamelele sa faca un contact continuu.

 

Ce ziceti baieti de o intrunire a noastra ca cei de la bmw?

 

Mesaj completat

Baieti mare atentie la regulatorul de tensiune ( cel oem este de proasta calitate ) si la conectorii maro "brown connector" care se topesc, in timp. din cauza contactului imperfect.

 

Aceste probleme au si un antidot :

 

- pentru regulator se cumpara unul de la af1 racing aftermarket sau se potriveste unul de la Honda Goldwing 1200( eu asta o sa pun)

 

- pentru conectori se indeparteaza cei 2 conectori maro mari si se conecteaza firele cu alti conectori mai buni- cate unul pentru fiecare 2 fire.

 

 

Foarte buna initiativa ta cu intrunirea,mai ales ca (sper sa nu gresesc),nu sunt foarte multi posesori de Caponord in Romania si n-ar fi deloc rau sa ne "unim fortele" :rock: .Eu ma bag! :D

Editat de strajeru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! revin, asa cum am promis cu modul de resetare al mesajului SERVICE ce apare pe computerul de bord la Caponord:

 

 

1. Remove the driver’s seat and locate the gray wire female end, and gray wire male end.

These wires will be located near the battery and next to the 6-pin diagnostic connector.

After connecting these two wires you will enter the “WORKSHOP MODE”.

2. Turn the ignition key on.

3. Depress the “SET” and “MODE” button located in the dashboard for >15 seconds, until

the Service indicator resets.

4. Turn off the ignition key. Disconnect the gray wires.

5. Reinstall the driver’s seat.

 

Sper ca va descurcati cu traducerea. Operatiunea de mai sus este verificata de mine de vreo 2 sau 3 ori asa ca merge fara probleme!

Sa auzim de bine!

Mesaj completat

Salut! De ieri,sunt fericitul posesor al Caponordului cu care va "amenintam " zilele trecute.Am batut palma cu vanzatorul ,urmand ca marti sa mi-o livreze in Bucuresti.Recunosc ca,spre rusinea mea,ieri a fost pt prima oara cand am vazut "live" un Caponord.Desi eram documentat in cea ce priveste gabaritul motorului,recunosc ca am ramas un pic surprins sa constat cat de masiv si greoi este pt mine,eu avand 1.83 inaltime si vreo 72 kg.Sper ca dupa cateva ture prin Buc sa ma obisnuiesc cu el si totul sa fie doar o ingrijorare nefondata.Oricum imi place mult motorul asta si sunt foarte incantat de el.

 

Voi cum va descurcati cu Caponordul prin oras?Cam care este profilul fizic ideal al posesorului de Caponord?

 

Stima!

 

 

Saptamana viitoare promit sa postez si niste poze cu "monstrul". :crack:

Mesaj completat

Acum,odata cu achizitionarea mobrei incepe si procesul de mentenanta.Daca are cineva un manual

tehnic in limba engleza(ca in romana ma indoiesc ca exista), i-as fi profund recunoscator daca l-ar posta in veun fel pe aici.Mentionez ca modelul meu este din 2001.

 

 

Pana atunci as avea nevoie de niste sfaturi/informatii in ceea ce priveste schimbul de ulei si filtre(tip,pret,cantitate,etc)

 

 

Hello!

Am atasat primul document pdf cu partea de verificare si intretinere a Caponordului (o sa gasesti informatii despre cantitatea de ulei) . Mai sunt o multime de documente dar din pacate nu am cum sa le pun aici pentru ca sunt destul de mari. Cat despre partea "de fizic" necesara stapanirii unui astfel de motor cred ca pana la urma totul se rezuma la...obisnuinta. In timp o sa afli singur care sunt limitele (cat sa-l inclini pe loc,cum sa-l manevrezi, s.a.m.d.). Eu personal nu ma plimb cu motorul prin oras.Daca vreau sa-l calaresc plec undeva la drum mai lung.Parerea mea este ca nu are rost sa te misti prin oras cu un motor asa mare, poate doar in cazuri exceptionale. Sa auzim de bine!

Cartea_tehnica_caponord.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Caponordul isi face treaba cu brio si prin oras, dar nu este construit pentru asa ceva ( este devorator de km) mai mult il "amagesti" prin oras.

 

Si eu trebuie sa-i fac iarna asta ( cred ca prin februarie) o revizie generala- la mine inseamna ca ramane decat cadrul pe motor in rest verificat si schimbat tot ce este nevoie.

 

Pentru ulei - eu am mers pana acum la toate motoarele pe motul si castrol , aceste din urma fiind de viteza si implicit de mare turatie. Pentru Caponord o sa iau in considerare si Putoline sau Motorex.

 

In privinda manevrabilitatii- aceasta nu o faci din muschi ci din creier si incheietura fina a mainii- asta se invata in timp.

 

Am bagat Caponordul in noroaie si merge bine cu cauciucuri de strada gen tourance si foarte bine cu ceva mai offroad cramponat.

 

Este un motor destul de greu care necesita un timp de acomodare si invatare.

 

Cateva poze cu al meu

 

post-18966-1263152757_thumb.jpg post-18966-1263152728_thumb.jpg

 

 

 

Totdeauna inainte

 

post-18966-1263152494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt posesorii de Caponord...de ce ati ales acest model si nu Varadero 1000? sau de ce as(ati) alege Aprilia Caponord si nu Honda Varadero? nu stiu daca am formulat bine intrebarea dar cred ca se intelege...sper :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu pentru ca am mers si reparat un astfel de motor.

 

Nu am ales varadero pentru ca:

 

- nu are indicator de benzina( un adventure touring care se respecta ii pune un astfel de indicator)

 

- suspensii net inferioare fata de Caponord

 

- ciclistica tot in favoarea Caponordului

 

- Varadero are garda la sol mai joasa decat Caponord

 

- jentiile de aliaj- incomparabile cu cele cu spite

 

- consum destul de mare - problema stiuta la Varadero

 

- sistemul de frana dual cbs- foarte bun pentru asfalt dar o prostie pe offroad ( cand pui spatele pe nisip nu ai vrea sa franeze si fata)

 

- este orientata exclusiv as putea spune pentru asfalt

 

- pozitie mai comoda pe Caponord

 

- design categoric in favoarea Caponordului

 

Ce mi-a placut la Varadero este motorul care trage mai de jos putin fata de Caponord si sunetul mai gros putin( mai ca pentru un v)

 

 

Aceste afirmatii sunt pur personale prin comparatie a celor 2 modele cu care am mers si desfacut. Motocicletele fiind stock fara imbunatatiri aftermarket.

Editat de alexrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt posesorii de Caponord...de ce ati ales acest model si nu Varadero 1000? sau de ce as(ati) alege Aprilia Caponord si nu Honda Varadero? nu stiu daca am formulat bine intrebarea dar cred ca se intelege...sper :wacko:

 

Hello!

Am ales Caponordul in general pentru motivele foarte bine expuse mai sus + ca dupa parerea mea designul e mult mai reusit pe Aprilia (e o chestiune ce tine strict de gusturi). Per ansamblu consider ca este un motor cu mai multe plusuri si la un pret ceva mai mic decat Varadero.

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati aprilisti :lol: puneti si voi poze cu caprele voastre sa ne cunoastem mai bine, ca doar suntem o mana de oameni , deocamdata :banana: :D

 

 

Eu o sa postez poze cat de curand cu motorul meu.Momentan este in inspectie tehnica,adica bucati. :cheers:

Mesaj completat

Am si eu o intrebare legata de indicatorul de temperatura a apei.Dupa ce pornesc motorul, trebuie sa astept sa ajunga la o anumita temperatura pt a pleca sau a tura motorul?

Mesaj completat

Inca o dilema.Ce ce tip de ulei imi recomandati? Semisintetic,sintetic sau full sintetic.Care este diferenta?

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa postez poze cat de curand cu motorul meu.Momentan este in inspectie tehnica,adica bucati. :cheers:

Mesaj completat

Am si eu o intrebare legata de indicatorul de temperatura a apei.Dupa ce pornesc motorul, trebuie sa astept sa ajunga la o anumita temperatura pt a pleca sau a tura motorul?

 

Stima!

 

Hello! Temperatura normala de functionare este undeva pe la 72-74 grade. Daca ajunge aici poti sa-l turezi cum vrei.Oricum pana nu-ti arata la bord cateva grade ( initial ai doua liniute) nu are rost sa te agati de acceleratie!

Bye!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello! Temperatura normala de functionare este undeva pe la 72-74 grade. Daca ajunge aici poti sa-l turezi cum vrei.Oricum pana nu-ti arata la bord cateva grade ( initial ai doua liniute) nu are rost sa te agati de acceleratie!

Bye!

 

Multam mult,Mircea! :cheers:

Mesaj completat

Am o problema la cutia de viteze.Intra foarte greu pe Neutral si din a 1-a si din a 2-a.Ma gandeam sa schimb uleiul din cutie,dar nu stiu daca asta e solutia.A mai avut cineva problema asta?Ce ma sfatuiti?

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...