Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

salut!

sunt viitorul fost posesor unui suzuki dr 250 s...m-a inbolnavit un prieten cu un f 650 din '93: consuma mai putin decat suza, duce bine la drum lung si...e frumusel

vreau un f 650 din 96-99

am 4 intrebari mari si late!

1) Am vazut ca are scut din plastic...De unde iau scut metalic(se gaseste? ) ? ? ?

2) De unde iau cutii laterale si cat ma coasta??

3) ce omor poate suporta un asemenea exemplar, comenteaza daca o fac submarin(imi bag dr-ul pana la bujie si nu comenteaza)?

4) imi place aparatoarea de fata a Dakarului...pot sa o pun pe modelele cu aparatoare pe roata?

 

 

1 - da poti sa iti iei scut metalic si e f util. La f650 gs este standard metalic

2 - nu vrei cutii laterale originale (scumpe si mici) vrei sa iti faca prietenii lu kuki fiare (suporti f buni) si sa iti agati si cate un rucsac de 80l de laterale daca vrei :crack:

3 - dan de la automobile bavaria zicea ca a inercat sa strice unul si nu a reusit... Poti sa il faci submarin cu incredere...

4 - nu stiu dar nu prea conteaza ca la ce bine merge...

 

 

@motopompist - in ultimele ture se cam certau fetele care sa mearga cu mine ca le placea acolo in spate si pe alte moto le durea popoul sau nu se tineau bine... (just kidding - e comod si pt pasager). Doar sa nu ai topcase de la bmw ca atunci ii intra balamalele in spate fetei de poti apoi sa o clipsezi de perete... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

3 - dan de la automobile bavaria zicea ca a inercat sa strice unul si nu a reusit... Poti sa il faci submarin cu incredere...

 

 

 

Pot sa confirm asta, a mers ~10.000km numai in zona rosie chitit sa-l strice sa vada fiabilitatea, cu schimbarea uleiului la 10.000km conform manualului si cu ulei mineral de la bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@motopompist - in ultimele ture se cam certau fetele care sa mearga cu mine ca le placea acolo in spate si pe alte moto le durea popoul sau nu se tineau bine... (just kidding - e comod si pt pasager). Doar sa nu ai topcase de la bmw ca atunci ii intra balamalele in spate fetei de poti apoi sa o clipsezi de perete... :ok:

 

 

pretenul meu Petrica din targoviste lua cate 2 gagici la plimbare pe bmw....tare faza

 

care-i viteza maxima si cea de croaziera a unui F 650 de dupa 96??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

NU ESTE RECOMANDAT ULEI SINTTIC IN F, cel mult semisintetic.

Am avut sintetic ca asa m-am gandit eu ca e mai bine pt motor dar nu e asa. Acest motor a fost gandit sa functioneze cu ulei mineral si cand am avut sintetic in el se simtea ca nu-i place. Dupa aia m-am documentat mai bine pe net si am trecut pe ulei bmw mineral......s-a simtit diferenta in bine. Acest motor nu este gandit sa mearga cu ulei sintetic.

 

NU recomand ulei sintetic in f cel mult semisintetic. Iar daca se schimba uleiul si filtru la timpul lor nu vad de ce sa apara probleme.

 

 

Spunet-mi si mie va rog ce ulei sa iau ca m-am dezorientat complet! Ba sintetic, ba mineral.

In plus vreau sa schimb si lichidul de racire si iar nu stiu ce sa iau. Va rog sa ma sfatuiti si cum sa fac sa cunosc pe cineva care sa imi regleze carburatoarele si sa imi zica de ce porneste mai greu pe frig. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah nene eu sunt mare fan f650, iarna asta vreau sa-mi iau iau si yo unu.. poate auziti de vr'unu care vrea sa marite vr'una.

 

Apropo, la Targoviste, am vazut un 650 dakar, alb, si cand m-am dus si yo ma uit mai bine, a sarit omu scarile cu el si l-a tavalit destul de rau (nu stiu cine era, se stie el cine e) :angryfire:

 

Pacat de el.. ma doare sufletul si acum... :angryfire:

 

Baftaz

..... eu vreau sa-l dau pe-al meu - 0724749848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Avand in vedere ca parerile sunt impartite in ceea ce priveste uleiul am sa aleg unul mineral pt ca am citit si pe alte site-ri de afara si tot cam asa zic si pe acolo unii ca motorul ar fii facut sa mearga cu mineral.

In alta ordine de idei, unde ma duc sa curat si sa reglez carburatoarele (in Bucuresti). Ca daca imi bag eu degetele s-ar putea sa las ceva piese pa langa ... :angryfire:

 

Inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

F650 din '97, carburatie, motor rotax monocilindru cu doua bujii.

Am luat motorul de un an de zile si nu cred ca exista motor mai bun pentru un oras plin de gropi. Este foarte manevrabil iar cand dai de "o lipsa profunda de asfalt" abia atunci simti cum se trezeste la viatza. Am inceput sa-mi fac un obicei din a o alerga pe langa sosea (atunci cand e posibil).

In fine... am facut aproape 8000km cu ea (am luat-o de la 34000) si pot sa va spun urmatoarele:

1)consum in oras cam...7-8%

2)consum in afara in ultima treapta la 100km/h 4000rpm 5,2%

3) pe partea de manevrabilitate in traseu enduro am aproape numai cuvinte de lauda insa... este o motocicleta destul de grea pentru coclauri innoroiate, albii de rauri si pante foarte abrupte. (am zis pante si nu rampe FOARTE abrupte).

4) Daca ai trantit-o in rampa, pe un drum plin de noroaie poti sa iti blestemi zilele... E foarte grea si numai cu un cauciuc foarte bun o poti scoate de acolo... (are aproape 200kile...)

5)Pana acum nu a fost drum pe care sa nu-l pot face cu ea. Fie ca am trecut prin vaduri de apa, fie ca am avut de urcat sau coborat coclauri pline de noroaie sau bolovanis...fata mea s-a descurcat de minune (si 90% din trasee le-am facut cu sotia ca pasager)

6) Mi s-au rupt pana acum 3 spite. Si nu in traseu enduro ci..pe strada. Ridicatul pe o roata nu-i face prea bine...cred :peace:

7) Piesele sunt in general acceptabile ca pret chiar la reprezentanta la Bavaria

8) Uleiul l-am luat tot de la BMW cu 210000/L

 

 

Cam astea..deocamdata.

Hai sa ne vedem intregi...de fiecare data

 

 

 

Ideea e ca nu o sa ma pot dezvata de mersul la (pe) munte asa ca am de gand sa-mi iau un motor care sa poate macar putin si pe munte.

...............

Motorul imi tre pt Bucuresti caci din toamna asta am constat ca nu mai pot circula cu masina din lipsa de timp de pierdut. Vreau sa merg cu el si in ture in afara Bucurestiului si poate si ceva drumuri forestiere.

 

..........

 

Acum vine intrebarea. Sa-mi caut BMW la 3500 euro (bani care se presupune ca pot sa ma bazez), dar varianta standard si mai vechi, si vai mama lui sau o Aprlia Pegaso de dupa 2000 intr-o stare f buna?

 

 

Majoritatea celor stresati de mine mi-au raspuns ia-ti ce vrei ca oricum in 2 ani maxim o sa o schimbi pt ca doar atunci vei sti ce iti doresti. Acum au dreptate, caci deocamdata le aleg din poze.

 

Exact aceleasi intrebari imi treceau si mie prin cap la inceput! Stiu ce simti pentru ca muntele e o parte din mine.

Am stat si am analizat, am calculat ...transalp, KTM, dakar, aprilia, f, africatwin... si... pana la urma am vazut un F650 la 3500E. M-am hotarat instantaneu. Am zis gata! P-asta il iau. Si l-am luat.

Am cautat cuplu motor, putere, cilindree, comparatii pe bikez intre diferite tipuri de motoare... si stii ce rezultat iesea mereu in prim plan?? BMW!

BMW f650 GS

dar...nu aveam atatia bani. F650 clasic iesea mai mereu prin locurile fruntase in comparatii asa ca... m-am hotarat. Am luat F650 in ideea ca in cativa ani o voi vinde si imi voi lua GS. Am deja un an cu ea si....nu vreau sa o vand. Motorul cu alimentare prin carburatie este SFANT! NU e pretentios la carburant si...daca se opreste...e la fel ca Dacia. Il poti repara singur, in mijlocul padurii. Dar daca ai sistem de injectie cu calculator... ce te faci acolo, in valea aia pe care te-ai hotarat sa o cobori si...nu mai porneste> A>

Sfatul meu este sa iti iei un F650 clasic.....

Te satura de tot ce iti este pofta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ala originat tot regina sau did este doar ca o sa coste mult mai mult decat cumparat din Louis.

Singura diferenta este: - pinionul vine imbracat pana la nivelul dintilor in cauciuc. Cauciuc care are un rol anume dar nu stiu care :baldy: Evident ca am decupat acest cauciuc si l-am atasat pinionului din kitul Regina care e chel. Oricum in Louis costa in jur de 110Euro la pretul normal (de obicei toamna si iarna intra la reducere si o sa costa 90E asa am luat eu anul trecut) iar la Bavaria parca peste 150Euro (nu stiu sigur). Durata de viata nu stiu sigur dar din auzite tine ~10.000km kitul meu are ~5.000km.

 

Vezi si tu cat costa si analizezi singur ...... asta am observat sa fie diferenta intre cele doua kituri de lant cel original fata de kiturile din Louis/Polo.

post-794-1159978866_thumb.jpg

post-794-1159978881_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Azi dimineata am achizitionat vehiculul pentru a deveni membru in "gasca" :)

 

F650 din 1995, cu 22.800km la bord, in stare foarte ingrijita. Am mers doare cateva strazi cu ea ... am sa revin cu detalii peste cateva luni/mii de km.

 

Sunt din Cluj, mai sunt alti posesori din regiune cu F650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea... m-ar interesa si pe mine ce bube are un f650 de prin 95-96... si e fiabila? consum? piese? am cam 1.82 inaltime.. si vro 90 de kile... e buna? nu prea sunt fan enduro... dar imi place ce este cu cramponi si toba akrapovik :ok:. cum e cu intretinerea.... oricum cred ca se poate face si super moto nu? imi place bmw... ca sunt si posesor de conserva bmw... si stiu ce poate marca :angry: multumesc anticipat... si vreau sa stiu si niste preturi.... bafta all.. si asflat uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea... m-ar interesa si pe mine ce bube are un f650 de prin 95-96... si e fiabila? consum? piese? am cam 1.82 inaltime.. si vro 90 de kile... e buna? nu prea sunt fan enduro... dar imi place ce este cu cramponi si toba akrapovik :ok:. cum e cu intretinerea.... oricum cred ca se poate face si super moto nu? imi place bmw... ca sunt si posesor de conserva bmw... si stiu ce poate marca :angry: multumesc anticipat... si vreau sa stiu si niste preturi.... bafta all.. si asflat uscat.

 

S-a mai discutat pe tema asta putin mai sus. Uite aici: Link

 

De bube...nu prea am ce sa zic..

La cate cazaturi prin coclauri am luat cu ea...nu are decat un semnal rupt. ATAT! Carenele sunt facute dintr-un material OZN-istic!! Poti sa dai cu ciocanu-n ele (dar nu cu lupa :) ) ca nu se rup!!!

Scutul metalic isi face treaba cu sarg iar aparatorile de pe coarne iti feresc de'shtele de crengi, oglinzi, oameni, tancuri si alte alea. Este un motor ce nu are moarte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag CASTROL 10W 40 semisintetic la BMW-ul meu din 1996. Asa mi-a recomandat neamtul de la reprezentanta Bmw din SIEGEN de unde l-am cumparat. Ori ulei mineral ori ulei semisintetic dar NU ULEI SINTETIC. NU LA MODELUL ACESTA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug:

 

care este diferenta intre f650, GS,ST,CS

 

CS - e un cursier mai mult decat enduro. atasez si o poza sa vezi ca are jante de strada.

GS - e un enduro, soft enduro, pur avand cateva elemte ce il diferentiaza de anteriorul si care il fac sa fie numa' bun pentru un drum forestier.

ST - e tot ceva mai mult pentru strada. (Sport Turning ST). Acest model acum nu se mai fabrica la aceasta sectiune existand CS-ul.

Daca am gresit rog pe cei in masura sa ma corecteze.

 

post-6081-1162202375_thumb.jpg CS

 

post-6081-1162202455_thumb.jpg GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Tocmai ce am cumparat si eu. F650, 1999. Intrebari:

- cum se schimba uleiul?

- ce ulei ar fi cel mai bun? eu as prefera ceva semisinteic sau chiar sintetic. Am vazut ca producatorul recomanda mineral dar mie mi se pare ceva putred aici.

- are cineva o carte tehnica ? Dar in lb. romana ca nu pricep deloc germ. sau engl.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am cumparat si eu. F650, 1999. Intrebari:

- cum se schimba uleiul?

- ce ulei ar fi cel mai bun? eu as prefera ceva semisinteic sau chiar sintetic. Am vazut ca producatorul recomanda mineral dar mie mi se pare ceva putred aici.

- are cineva o carte tehnica ? Dar in lb. romana ca nu pricep deloc germ. sau engl.

Multumesc.

 

 

Ulei mineral de la bmw costa 4,5E/litru, filtru 7E si ai scapat de problema.

Daca nu vrei mineral pune cel mult semisitetic, motorul nu este gandit sa mearga cu ulei sintetic, eu am avut sintetic si nu mi-a placut cum megrea motorul...producatorul nu recomanda aiurea uleil pt motorul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

eu in ultima vreme am inceput sa am mici probeleme la cutie: sare din viteza 1 insa nu si din alte viteze. nu tot timpul dar am ajuns sa stau cu frica in san de fiecare data cand vreau sa plec de la semafor.

stie cineva ce se intampla?

a mai avut cineva aceasta problema? am un F650 din '99.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...