Jump to content


Photo

Honda Vfr 750/800/1200

VFR model diferente

  • Please log in to reply
8092 replies to this topic

#8081 zis_ungureanu

zis_ungureanu

    Enjoy teh Ride

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:0724131953
  • Moto: VFR 800
  • Numar: DB 10 AER
  • Club: Taxi cu Parapanta.ro

Posted 13 July 2018 - 10:45 PM

ce dumnezo va trebuie asa animale nu stiu , ia un GS800 fara ezitare .

Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km 



#8082 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,616 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 13 July 2018 - 10:48 PM

Gixule,
Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...
» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49
Gixule,
Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...
» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49
Gixule,
Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...
» Post actualizat in 14 Jul 2018 17:06
Consum de 5,2 %.
Salutari din Delta.

Attached Thumbnails

  • 661176CC-6283-462C-BC3C-2D0E58AF1414.jpeg

TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#8083 Gixu.

Gixu.

    Master of puppets

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,759 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bayern
  • Moto: Heritage Softail /K 1200 RS
  • Numar: De Bayern

Posted 15 July 2018 - 02:48 PM

Coane, ca sa te plangi de consum la 170 kmh inseamna sa-i cauti nod in papura unui motor :))


 


#8084 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 962 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: enduro-cruiser

Posted 15 July 2018 - 07:45 PM

Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200.  :alcy:


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#8085 Sorin128

Sorin128

    advrider.com

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,401 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Hornet / VFR / RT1200
  • Numar: Da.
  • Club: Prieteni

Posted 15 July 2018 - 08:05 PM


Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km 

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT.

Edited by Sorin128, 15 July 2018 - 08:08 PM.

2hi064x.jpgxerbyp.jpgifd8r6.jpg


#8086 zis_ungureanu

zis_ungureanu

    Enjoy teh Ride

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:0724131953
  • Moto: VFR 800
  • Numar: DB 10 AER
  • Club: Taxi cu Parapanta.ro

Posted 15 July 2018 - 11:43 PM

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT.

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?


» Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer :)



#8087 Sorin128

Sorin128

    advrider.com

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,401 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Hornet / VFR / RT1200
  • Numar: Da.
  • Club: Prieteni

Posted 16 July 2018 - 12:08 AM

A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT.

Edited by Sorin128, 16 July 2018 - 12:12 AM.

2hi064x.jpgxerbyp.jpgifd8r6.jpg


#8088 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,616 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 16 July 2018 - 09:59 AM

Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere. 


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#8089 Sorin128

Sorin128

    advrider.com

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,401 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Hornet / VFR / RT1200
  • Numar: Da.
  • Club: Prieteni

Posted 16 July 2018 - 10:29 AM

Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii.

2hi064x.jpgxerbyp.jpgifd8r6.jpg


#8090 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,616 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 16 July 2018 - 11:48 AM

Da man, stiu. Imi dau seama ca semighidoanele si saua tare nu fac echipa buna cu gropile.

Dar nah, asta avem, cu asta defilam.


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#8091 zis_ungureanu

zis_ungureanu

    Enjoy teh Ride

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:0724131953
  • Moto: VFR 800
  • Numar: DB 10 AER
  • Club: Taxi cu Parapanta.ro

Posted 16 July 2018 - 06:12 PM

Pai RT am mai avut dar 1100 si nu mia placut sunetul motorului.

E adevarat ca mi a consumat cel mai putin din toate mobrele 5% dar era un motor linistit,fara nici o veleitate sportiva,plictisitor chiar pt ca eram mai tanar :)

Al tau arata mai bine si de aia te intrebam concret cat ai dat pe el.



#8092 Sorin128

Sorin128

    advrider.com

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,401 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Hornet / VFR / RT1200
  • Numar: Da.
  • Club: Prieteni

Posted 16 July 2018 - 07:55 PM

@6k+. E total diferit ca feeling fata de 1150. Mult mai liniar, desi tot a tractor suna. Imi inchipui ca fata de 1100 cu atat mai mult este superior. Dar da, desi este foarte flickable si are o ciclistica foarte misto - neasteptat de buna pentru clasa din care face parte si net superioara generatiei anterioare, nu se compara cu VFR la capitolul “fun”. Inca nu sunt 100% obisnuit cu el si asta are cu siguranta ceva de a face cu ce inteleg eu acum din el fata de ce intelegeam dupa vreo 4-5 ani de VFR, dar chiar si asa cu siguranta nu e atat de amuzant pe cat poate fi un VFR pe curbe - cel putin nu inca pentru mine. In rest este mult peste la toate capitolele.
Poate ar trebui sa te uiti si catre ceva gen K1200GT sau K1300GT. Banii sunt cam tot aia dar castigi un pic de sportivitate alaturi de competentele de touring si in plus e un motor in linie - mai aproape un pic de feelingul ala de motor aproape electric al V4lui...doar mai aproape ca de egalat nici o sansa. Motorizarea aia V4 pe pinioane este cel mai misto propulsor pe are l-am incercat vreodata. Daca as putea avea genul ala de motor pe RT cred ca mi s-ar parea motocicleta perfecta. Stiam ce sacrific si ce castig in momentul in care am schimbat si eram multumit de raport. Asteptarile in schimb mi-au fost depasite, asa ca ma bucur cu atat mai mult de alegere.

Edited by Sorin128, 16 July 2018 - 07:56 PM.

2hi064x.jpgxerbyp.jpgifd8r6.jpg


#8093 zis_ungureanu

zis_ungureanu

    Enjoy teh Ride

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:0724131953
  • Moto: VFR 800
  • Numar: DB 10 AER
  • Club: Taxi cu Parapanta.ro

Posted Yesterday, 11:44 PM

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.
Toate bune!

Super sfat.asa am de gand sa fac.

Imi comand ghidon si distantiere sa o inalt si pe fata  de pe aliexpress dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie sa mi intre mansoanele si restul 

vad ca sunt 2 marimi : de 22 si 28 ...poate stii tu .

https://www.aliexpre...2793840430.html

https://www.aliexpre...2839837478.html


» Post actualizat in 17 Jul 2018 21:47

Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema.

 

https://www.ebay.co....ar=572459729640


» Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44

 

 

Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

Super,asa o sa fac .Deja imi caut chidon si inaltatoare.Nu cred ca mi mai schimb mobra :)

Cum dau de Belbadea asta sa mi spuna daca sa schimbat ciclistica la mobra si cum se simte cand esti mai sus. 







Also tagged with one or more of these keywords: VFR, model, diferente

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status