Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente" ;) m-ai pierdut!!!

Transmisia finala e pe lant la amandoua.

 

Vis-a-vis de cilindree eu n-as spune ca e mica iar VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia.

Intamplarea face ca in noul nr. MotoLife baietii de acolo(FELICITARI! :10: ) vorbesc de VFR-ul 800 din 2006, care cica e mai al draq ca toate modelele anterioare!

Din ce zic ei pe acolo, se pare ca varianta initiala de 800 era violent cand se deschidea al2-lea rand de supape si putea surprinde pilotul, pe la vreo 6800 de ture. Mai ales daca era pe vreo curba, inclinat, putea rupe aderenta. La asta din 2006 au rezolvat problema, scazand turantia la care se deschid supepele si din managementul injectiei.

Modelul 800, fata de 750, am vazut ca a mai slabit: de la vreo 235kile la gol a cazut pe la vreo 213kile la gol. Ala vechi era destul de greu de manevrat pe loc, din cauza greutatii.

Parerea mea e ca cilindreea de 800 e numai buna la un touring sportiv, cu 106CP si un cuplu disponibil de foarte jos. Consum mai mic, greutate mai mica, configuratie in V, VTEC, pozitie de condus super. Eu cred ca vor sa mentina VTEC-ul la modelul asta si daca ar urca mai sus cilindreea ar avea probleme cand ar intra la joaca toate supapele, probabil ca ar fi mai greu de controlat. In plus, viteza maxima de 235km/h parca, mi se pare ca la un touring e prea buna. Alea-s varfuri pe care le prinzi doar in anumite conditii, in rest nu prea folosesti toata viteza pe care o poate dezvolta motorisca. Vrei viteza mai mult timp, te orientezi catre alta motorisca.

@FZS1000: da si tu mai multe detalii despre cum se conducea VFR-ul 750: cum era in oras, la viteza mare, la drum lung, consum oras/afara, etc. Poate intra si cineva care are VFR-ul de 800 si asa ne formam o parere.

Insa inca nu-mi vine sa cred pretul unui VFR 800 cu ABS nou din 2005: parca vreo 10mii si ceva de euroi CIP, mi se pare ca pe acolo e si CBR-ul de 1000!!!

 

Craciun Fericit tuturor!!! Sa ne vedem cu bine la anul si fara evenimente! :finger:

 

mici reglementari:

viteza max la VFR 2006 256 km/h, cp 109

viteza max vtr 2006 250, cp 106

 

sa mai zica cineva ca nu sunt toti cei 783 cm cubi pusi la treaba!!! pentru un sport touring e GENIAL

 

PS: sa vedem daca scoate honda modelul mult barfit V Five Racing 1200

 

din ciclul "vreau si io " :10:

post-5135-1140113297_thumb.jpg

post-5135-1140113303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma cam bate gandul sa-mi duc vifferul la nivelul urmator

dynojet + filtru K&N (+teava sport am deja) + o carburatie calumea = aprox 115 cp :finger:

investitia ar trebui sa fie undeva in jurul a 250 E.

 

 

pareri? sugesti? VIFFERI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei-ei :10:

 

sa nu crezi ca tu esti singurul, care s-a gandit la asta ;)

 

daca stii ceva infornmatie de pret mai precis, spune-mi te rog.

m-ar interesa si pe mine, oare cam la ce pret a-s gasi chestiile astea (dynojet +filtru)

 

bafta la "more power" :finger:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matei si BH99mes , credeti ca merita? Stiti cata benzina bagati de banii astia? Eu zic ca pentru un touring-sport are putere destula , si nu o sa ajungeti sa stoarceti 100% din ea. Dar la fel de adevarat ca e placerea fiecaruia sa-i mai "faca" cate ceva in plus.Eu deocamdata nu vreau decat sa termin inmatricularea mai repede ca uite ce frumos e afara , baietii au inceput sa iasa , si...ma cam mananca palmele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian

 

sa stii ca diferenta de consum nu e f mare, max 0.5 %

dar diferenta in acceleratie e mare! devine muuult mai nervoasa.

top speed nu e afectat de loc, dar se simte diferenta cand bagi mana in gaz!

 

oricum, ramane de vazut.... pana una alta nici nu am aflat cine exact importa chestiile astea in ro

am intrebat la motoboom, si... bum olaie, acu intreb la "aia de la mario plaza"

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream la diferenta de consum.Chiar nu ar conta 0.5l in plus.Ma refeream la cheltuiala de cateva sute de euro pe care o implica aceste modificari si la cata benzina poti baga de acesti bani daca o lasi asa cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, ramane de vazut.... pana una alta nici nu am aflat cine exact importa chestiile astea in ro

am intrebat la motoboom, si... bum olaie, acu intreb la "aia de la mario plaza"

bafta

 

Am cautat pe louis.de. Pt VFR nu am vazut kit Dynojet. Pt alte modele preturile variaza intre aprox 90 si 150 de euro. E insa la Louis filtru K&N pt VFR la 92 euro. Parerea mea este sa iei de la Louis prin cineva daca poti si sa nu faci ghisheftul la romanasi ca de obicei baga adaosuri sa fie. Eventual scrii un mail in engleza la louis in care sa intrebi daca nu cumva au si Dynojet pt VFR.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai sa inteleg, VFR'urile noi nu mai sunt pe cascada de pinioane? ci pe lant? de ce? nu vad logica.... poate au castigat cateva grame... dar e ca si cum ai inlocui cardanul cu lant, n-are logica.... parerea mea

Nu mai au distributia pe pinioane,poate ca sau mai economisit asa cateva gramuri,nu stiu cauza,dar asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimul numar de la motolife (sau poate penultimul...) era un articol despre VRF -ul de 800 modelul 2006, acol o scris ca sport tourerul perfect sau asa ceva.... si parca o castigat de 8 ori titlul motorcicleta anului... repect ....

totusi cat costa o asemenea "jucarie' de prin 89 - 90 ...

mai mult de 2000 E???

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matei , ce vrei sa spui ? Sper ca e o gluma! Doar n-o sa ne lasi tocmai acum cand mi-am luat si eu.Apropo...de maine pot sa merg sa iau talonul , asa ca in weekend daca sunt conditii o scot pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all!

 

matei! ce vrei sa zici? i-ti iei alt motor??? :yikes:

 

pepsi: una din 88-89 (modelul ca si al meu) e cam 2500. dar problema e ca nici nu prea se gaseste. ori i-ti cumperi una care are deja vreo 100-120 de mii la bord, ori la pret foare mare. :yikes:

eu am avut noroc ca l-am cumparat mai "ieftin" (2400) ca era un pic cam urat estetic, dar motorul e super-bun.

 

deci cine are vfr buin, n-o sa-l vinde, iar cine o vinde, 98% e forjat de tot si nu prea mai ai ce face cu ea.

 

dar oricum bafta, poate i-ti gasesti una buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o intrebare :cheers:)) pt ca nu mai postase nimeni...

:D)

 

ce alt motor? - poate un scooter de oras :baldy:

am o veste buna si una proasta:

 

aia buna:

mi-a venit regulatorul si maine il pun pe moto

 

aia proasta... mi-a expirat lizingu' si tre' sa-mi pierd 2 zile sa o inmatriculez pe numele meu...

 

aveti sugestii in privinta asta? marea prob e ca tre' sa merg cu ea la RAR pt identificare... si nu am duba... adrian. poate stii tu pe cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus regulatoru' merge, incarca.... dar bateria e de cacao!!!

 

eum am scris "cacao" dar a iesit cacao pe forum.. tare...

 

 

am scris "capacapate" , na, sa te vad acuma hehehehe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@matei: salut, spune-mi si mie te rog cum se manifesta motoreta cu "regulatorul" ala vechi (defect presupun). Te intreb pentru ca am vrut sa iau un vfr de la cineva mai demult si avea o problema : nu pornea, se auzea doar un click (sau clack, dupa gusturi) cand incerca sa o porneasca si...atat. bateria era ok, cica. merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacman: poate ca in cazul asta era mai mare problema, dar eu am mai patit odata tot asa tot cu un honda (un rebel de 125)..de cate ori am apasat butonul, numai tak-ul s-a auzit si altceva nimic. dupa o chinuiala cam de 3-4 zile, am observat ca doar la siguranta principala era ceva problema de contact...

dar am mai auzit undeva ca honda are o "boala". mai ales dupa ce sta mult fara pornire, releul de incarcare se oxideaza sau ce, si trebe luat jos, curatat bine suprafatele de contact si pus inapoi...

 

bineinteles e posibil ca in cazul vifferului era altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dear horiabt!

tu ai vazut in topicul asta undeva FJR? :baldy: ca eu nu.

dar ha sa nu ne legam una de alta, doar intr-un fel suntem "frati" (motociclisti).

multe detalii nu stiu despre modelul asta, dar am un prieten care are una de 1300 si face cu ea ture adevarate fara nici o probl3ema. bineinteles depinde cum o nimeresti...dar asta merge bine. :cheers:

pe de alta parte nu prea sunt prieten de yamaha (oops) :baldy:

 

 

numai bene :D

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...