Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu asa stiu ca vtec-ul a fost introdus doar la modelul cel nou din 2002 in sus (cel cu far vertical)

 

Matei! motorul tau e super fain, dar mor de curiozotate, oare cum suna cu toba aia sport?!

nu-l poti inregisrta cumva intr-o calitate mai cat de cat sa-l auzim si no? :ok:

al meu e cu tobele originale pe ambele parti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, asa s-ar parea, ca VTEC-ul e la modelul din 2002, cand s-a trecut si la transmisia pe lant. Nu am inteles foarte clar din ce an au introdus injectia pe ele.

Ma bucur ca a inceput topicul sa miste, astept insa mai multi VFR-isti sa posteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmisia finala pe lant a fost dintotdeauna, asa cum se vede si in poza lui Matei.

Poate e vorba de distributie.

Cit despre sunet, spun eu in locul lui Matei: suna ciudat, o combinatie de i4 si v2 cumva, cu bataie rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ipman, mersi de raspuns :ok: dar stiu cum suna VFRĂźeul, doar si eu am deja de ceva timp :moto:. eu am vrut doar sa aflu oare cum suna cu toba sport, ca al meu are icele originale, si alea nuĂźs prea bune...

 

iar cu lantul toata lumea se refera bineinteles la distributie si nu la final :welcome:

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, in primul rand : FOARTE TARE acest topic :laugh::D:D.

Vreau sa achizitionez si eu un vfr in curand, modelul din 92. Ideea e ca omul care il vinde zice ca are o problema la pornire, in sensu ca se aude doar un "click" si nu porneste deloc. Cineva i-ar fi spus ca ar fi carbunii de la electromotor de vina, in sensu ca s-au cam ...dus. A mai avut cineva (vreun posesor de vfr) aceasta problema, sau a mai auzit cineva de asa ceva? As fi foarte recunoscator pentru un raspuns pentru ca imi place foarte mult modelul si sunt destul de hotarat sa o cumpar.

Multumiri anticipate pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi pacman! :laugh:

 

s-ar putea sa fie ceea ce zice si tipul dar eu i-ti recomand sa mergi cu motoru' la un mecanic, ca daca nu are mare problema, merita sa ai VFR (sau Viffer, cum spunei matei :moto:).

pe de alta parte se poate doar o siguranta, sau releul, pt ca am un prieten care a patin exact cum spui tu. de cate ori apasa butonul de pornire, se auzea un TAC puternic de undeva de la releu si atat. (e vorba tot de un honda mai mic de 125).

totlu a costat cam un milion

 

multa bafta si sa ne scrii daca ai reusit ceva :(

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi everybody! :cheers:

 

hai baieti, sunt sigur ca mai suntem vifferisti :)

hai sa mai vb cate un pic despre motorul asta. nici eu nu stiu foarte mult despre ea, doar cat am citit...

unii zic ca e cea mai fiabila motor. e in stare sa mearga si 150.000 km fara probleme (bineinteles daca nu o folosesti la curse...:moto: )

a-s fii curios cine ce parere are despre "strangerul" asta V-four :(

 

numai bine la toata lumea, si speram sa vina primavara cat mai devreme :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iara eu! :moto:

 

a-s m,ai avea o intrebare: ce fel de posibilitati tuning sunt la vfr (in special rc24)?

ma gandesc la filtru de aer, tobe...ce mai exista? cum se mai poate baga cativai caluti in motoras? :(

 

si care metoda cam cat pune in plus? sa zicem un filtru de ear si asa mai departe.

 

mersi mult anticipat! :laugh:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor , mi-am luat VFR 800. Astazi l-am adus acasa.Nu-mi cereti sa va spun impresii despre cum merge ca inca n-am apucat (decat o tura mica).Dar abia astept sa o inmatriculez , sa vina si vreme mai buna si sa ies cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adusa din Italia , e din '99 , culoare alba.Nu i-am facut poze ca nu am avut cu ce. promit in curand.Deocamdata sunt stresat cu toata "umblatura" asta la care trebuie sa te supui pana o vezi inmatriculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo adi, asteptam un tel, dar ma bucur sa aud si asa.

 

am vazut ca parca tu, rmg, ma intrebai daca nu am o inregistrare mai buna... din pacate nu - cert e ca nu suna ca o moto normala.. (suna cam ca o herghelie de harley'uri sau o masina de raliu, mai ales cand e in sarcina).

 

cineva mai intreba de tuning. primii trei pasi:

toba sport

filtru sport

dynojet

 

si deja ai mai scos 7-9 caluti...

 

 

iar motorul chiar este tapan... in de se vand bine si de la 75000 km.

 

dar am vazut una pe mobile.de.... model 97 rosu, intretinut impecabil, DOAR 10.000 km la 5000 E. mi-as vinde sufletu' pt ea!!!

 

iar in ceea ce priveste problema cu starteru' - cunosc pe cineva care avea aceeasi prob la un DR - un scurt.... asa ca poate ar fi mai bine sa verifici firaraia...

 

 

ale voastre cat consuma?... ca's tare curios.

a mea, la o viteza de 140-150 cam 5.5% ce ziceti?

 

sa ne vedem cu bine la arc! (cand se mai incalzeste) :finger: VIFFERS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa s-ar parea, ca VTEC-ul e la modelul din 2002, cand s-a trecut si la transmisia pe lant. Nu am inteles foarte clar din ce an au introdus injectia pe ele.

Ma bucur ca a inceput topicul sa miste, astept insa mai multi VFR-isti sa posteze.

Injectia a fost introdus la modelu 800,incepand cu,1998,dar abia dupa 2000 s-a comportat cum trebuie in sensul ca daca ai forjat motorul consuma chiar cu aproape 2 litri mai mult decat un vfr 750 pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai sa inteleg, VFR'urile noi nu mai sunt pe cascada de pinioane? ci pe lant? de ce? nu vad logica.... poate au castigat cateva grame... dar e ca si cum ai inlocui cardanul cu lant, n-are logica.... parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matei , te sunam duminica asa cum am zis dar din pacate nu aveam ce sa iti arat , pt. ca vineri nu am reusit sa o scot din vama ci abia astazi (adica ieri , ca uite cat e ceasul).Te sun maine(azi) si vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrian inc-odata iti doresc numai bine (si in topicul asta ;)) si s-o stapanesti sanatos fara probleme! ma bucur ca incet-incet suntem mai multi vifferisti :10:

 

matei, al meu consuma cam tot asa, ca si al tau. o singura data am tras de ea constant intre 160 -190 (desi mi-a fost frica pe drumurule noastre :10:) ca ma grabeam, dar nici atuncia nu iesea mai mult de 6,5 la 100. nu stiu ce sa zic...ori nou suntem prosti sui nu putem calcula :finger:, ori avem motoare super bune (dar am impresia ca versiunea nr 2 e valabil) X-(

 

numai bine!

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrian inc-odata iti doresc numai bine (si in topicul asta ;)) si s-o stapanesti sanatos fara probleme! ma bucur ca incet-incet suntem mai multi vifferisti :10:

 

matei, al meu consuma cam tot asa, ca si al tau. o singura data am tras de ea constant intre 160 -190 (desi mi-a fost frica pe drumurule noastre :10:) ca ma grabeam, dar nici atuncia nu iesea mai mult de 6,5 la 100. nu stiu ce sa zic...ori nou suntem prosti sui nu putem calcula :finger:, ori avem motoare super bune (dar am impresia ca versiunea nr 2 e valabil) X-(

 

numai bine!

 

am constatat ca a mea se simte cel mai bine la 7000 ture (se echilibreaza toate vibratiile) - asta in treapta a 6 inseamna 160-170, si consumu' e bun.

 

dar in general stau in a 5cea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi VIFFERISTI

 

am fost la adrian sa-i vad noua jucarie.

 

ESTE SUPER!!! STARE PERFECTA ATAT VIZUAL CAT SI TEHNIC!!!

 

si cu toate ca are teava standard, suna bine, probabil si-au dat seama aia de la honda ca tevile erau de cacao, si le-au mai schimbat. e omologata la 89 decibeliu la 5250 rpm --- ceea ce e cam tare.... pt o teava standard

 

are niste abtibilduri caraghioase, care insa nu prea deranjeaza... si nici nu sunt extrem de greu de inlaturat.

 

se vede o mica diferenta intre injectie si carburatie -- am impresia ca a lui sare ceva mai repede in ture (dar nici pe a mea nu am mai fost de muta vreme...)

 

Bravo Adrian ;) FOARTE buna achizitie!!!

 

la cati mai multi VIFFER'isti

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...