Jump to content


Photo

Honda Vfr 750/800/1200

VFR model diferente

  • Please log in to reply
8153 replies to this topic

#1 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 15 December 2005 - 11:13 PM

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.
Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.
Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.
In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.
In rest, numai cuvinte de lauda.
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#2 FZS1000

FZS1000

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 159 posts
  • Location:De.
  • Numar: w-99-www

Posted 15 December 2005 - 11:47 PM

Nu cred ca interesul pt. topic e prea mare, sint prea putine VFR-uri in Ro....si avand in vedere pretzul , nu se va schimba prea curand situatia.

Edited by FZS1000, 15 December 2005 - 11:48 PM.

Have a nice ride !

#3 Pacman

Pacman

    Jucator

  • Membru
  • Pip
  • 157 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buc + Focsangeles
  • Numar: Este
  • Club: Shupermanii

Posted 20 December 2005 - 12:56 PM

Motoreta este superba. Inca nu am, dar stau cu creierul la ea si as vrea sa achizitionez una in iarna. Probabil va fi un vfr750 deoarece, intr-adevar, pretul este ridicat chiar si la sh. In rest am auzit ca motoarele sunt foarte fiabile.
Numa' bine!

The difference between the road and the zoo is that when you tease the animals on the road their cages can come after you!

 


#4 windwalker

windwalker

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 32 posts
  • Location:bistrita
  • Interests:motociclismul , inca de cand aveam 8-9 ani am ramas placut impresionat de motoare...pe la 9 ani am avut prima experienta pe o honda zr50 si de atunci nu mi lea putut scoate nimeni din cap
  • Numar: fara nr.fara nr. zile nea militian
  • Club: SO-MOTO RACING BISTRITA

Posted 21 December 2005 - 03:01 AM

aoleoooo fratilor suntetiiii de ai mei eu vreu sa imi cumpar unul de la un prieten (vfr750)

cuvinte de LAUDA ce mai poti zice de un astfel de motor ca e aproape perfect
te duce si de aduce oricat de lung ar fi drumul si sa nu mai vorbim ca daca tragi de el il eau draci de la ture foarte mici pe cuvant cu treapta a 6 la 50 km/h si tragi de acceleratie si placa glont spunetimi voi ce motor de acceasi generatie mai e asa ?


diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente

dai si voi cu parerea de acest motor

Attached Thumbnails

  • afish.jpg

nu ma rog pt un bagaj mai mic ci pt. un spate mai tare

#5 FZS1000

FZS1000

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 159 posts
  • Location:De.
  • Numar: w-99-www

Posted 21 December 2005 - 12:47 PM

cu treapta a 6 la 50 km/h si tragi de acceleratie si placa glont spunetimi voi ce motor de acceasi generatie mai e asa ?
dai si voi cu parerea de acest motor



VFR este aproape de motocicleta "ideala" pt. "calea de mijloc". Proverbiala este fiabilitatea motorului, 150.000 km FARA reparatii sint ceva obisnuit, evident daca-l respecti! Nu pleaca glont intr-a 6-a de la 50km/h, pt. ca n-are cilindree suficienta si nici cuplu motor mare la turatii joase. Daca vrei sa te tina mult motorul nici nu te-as sfatui sa faci asa ceva ! Noul model cu tehnologie VTEC inceraca oarecum sa suplineasca aceasta problema, dar din rahat nu faci bici, cilindreea ramine baza! Eu am trecut la 1000cc tocmai din acest motiv, dar cind va apare un VFR de 1000cc, sint deja abonat :friends: Nu cred ca exista un concept tehnic mai fiabil decit acest V4 ! VFR-ul meu l-am vandut cu 93.000 km la bord, si n-am avut nici o reparatie la motor! Este clar ca ma voi reintoarce la el .
:friends: :baldy: :baldy:

Bafta "tutulor " :friends:

Edited by FZS1000, 21 December 2005 - 12:47 PM.

Have a nice ride !

#6 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 23 December 2005 - 11:15 PM

"diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente" :friends: m-ai pierdut!!!
Transmisia finala e pe lant la amandoua.

Vis-a-vis de cilindree eu n-as spune ca e mica iar VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia.
Intamplarea face ca in noul nr. MotoLife baietii de acolo(FELICITARI! :friends: ) vorbesc de VFR-ul 800 din 2006, care cica e mai al draq ca toate modelele anterioare!
Din ce zic ei pe acolo, se pare ca varianta initiala de 800 era violent cand se deschidea al2-lea rand de supape si putea surprinde pilotul, pe la vreo 6800 de ture. Mai ales daca era pe vreo curba, inclinat, putea rupe aderenta. La asta din 2006 au rezolvat problema, scazand turantia la care se deschid supepele si din managementul injectiei.
Modelul 800, fata de 750, am vazut ca a mai slabit: de la vreo 235kile la gol a cazut pe la vreo 213kile la gol. Ala vechi era destul de greu de manevrat pe loc, din cauza greutatii.
Parerea mea e ca cilindreea de 800 e numai buna la un touring sportiv, cu 106CP si un cuplu disponibil de foarte jos. Consum mai mic, greutate mai mica, configuratie in V, VTEC, pozitie de condus super. Eu cred ca vor sa mentina VTEC-ul la modelul asta si daca ar urca mai sus cilindreea ar avea probleme cand ar intra la joaca toate supapele, probabil ca ar fi mai greu de controlat. In plus, viteza maxima de 235km/h parca, mi se pare ca la un touring e prea buna. Alea-s varfuri pe care le prinzi doar in anumite conditii, in rest nu prea folosesti toata viteza pe care o poate dezvolta motorisca. Vrei viteza mai mult timp, te orientezi catre alta motorisca.
@FZS1000: da si tu mai multe detalii despre cum se conducea VFR-ul 750: cum era in oras, la viteza mare, la drum lung, consum oras/afara, etc. Poate intra si cineva care are VFR-ul de 800 si asa ne formam o parere.
Insa inca nu-mi vine sa cred pretul unui VFR 800 cu ABS nou din 2005: parca vreo 10mii si ceva de euroi CIP, mi se pare ca pe acolo e si CBR-ul de 1000!!!

Craciun Fericit tuturor!!! Sa ne vedem cu bine la anul si fara evenimente! :friends:
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#7 FZS1000

FZS1000

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 159 posts
  • Location:De.
  • Numar: w-99-www

Posted 25 December 2005 - 07:41 AM

"diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente" :friends: m-ai pierdut!!!
Transmisia finala e pe lant la amandoua.

VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia.



@RMG, baiatul se referea la lantul de distributie, nu la cel de transmisie, si are dreptate !

VTEC-ul NU suplineste lipsa de cilindree, crede-ma, l-am testat.

In rest, numai cuvinte de lauda la toate capitolele.

Edited by FZS1000, 25 December 2005 - 07:42 AM.

Have a nice ride !

#8 foxbat

foxbat

    Sustinator

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 5,449 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:All
  • Numar: B xxx FOX

Posted 25 December 2005 - 08:28 PM

@RMG, baiatul se referea la lantul de distributie, nu la cel de transmisie, si are dreptate !

VTEC-ul NU suplineste lipsa de cilindree, crede-ma, l-am testat.

In rest, numai cuvinte de lauda la toate capitolele.


Salutare si iertare de poate, off topic

Da' XX ul ce are frate ? cbr 1100 XX superblackbird?

Ca tot ati amintit de el mai sus

Daca ar avea ABS ar papa vfr ul ?

Din ce "stiu" vfr ul e plin de tehnologie, l am vauzut la 200 cu 2 persoane si n avea nici o jena .

Iar XX ..n are abs :friends:


Mulutmesc

alex

Pr. Arsenie Boca:"Sa-ti feresti capul de frig si de prostie."
 
Nicaieri si niciodata nu ne-a cerut Hristos sa fim prosti. Ne cheama sa fim buni, blanzi si cinstiti, smeriti cu inima, dar nu tampiti.

 

 

 

'Marriage is the triumph of imagination over intelligence. Second marriage is the triumph of hope over experience.'

Oscar Wilde


#9 pistolaru

pistolaru

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,154 posts

Posted 25 December 2005 - 10:50 PM

VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia.


1. Ambele axe se invart tot timpul. Sistemul care permite deschiderea preferentiala a supapelor este hidraulic. Motorul nu are culbutori, cama apasand pe o "galetusa" (en. bucket type lifters) care acopera varful supapei. In galetusa exista un mic distantier actiunat hidraulic. Cand nu exista presiune, distantierul este impins lateral de un arc, si apasarea camei nu se trimite valvei. In turatii, presiunea uleiului impinge distantierul la locul lui si apasarea camei se transmite valvei.
Sistemele fara culbutori controlate hidraulic nu sunt noi. BMW-ul foloseste "galetuse" hidraulice din '91 (incepand cu motorul M42 de pe E30 a.k.a. ursuletul 318is) pentru a elimina reglajul valvelor.
Cateva detalii pentru VFR 800 din 2002 aici.

2. Versiunea de VTEC montata pe VFR are ca scop declarat cuplu mai bun la turatii joase. Dar multi spun ca motorul e mai slab ca cel fara VTEC, si ca scopul real a fost consumul si reducerea noxelor.

3. Nu am avut VFR, dar am un prieten francez care a avut multe motoare inclusiv VFR. Nu mai stiu ce model exact (avea VTEC), dar nu a fost multumit deloc. Zicea ca rupe la turatii mari, dar ca nu era deloc flexibila pe drumuri serpuite sau la munte. Omu' are peste 40 de ani si e pasionat de touring, si se plangea ca la drumuri de cateva sute de km il omora la spate. Acum are un FJR si e super incantat.

#10 Bruce

Bruce

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 13 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda
  • Numar: .

Posted 08 January 2006 - 09:06 PM

Pana acum am avut 4 vfr 750,si pot sa afirm ca e printre cele mai reusite motociclete facute vreodata!
UP THE IRONS!

#11 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 09 January 2006 - 01:07 AM

@bruce: nu te credem daca nu dai mai multe detalii!! ce modele ai avut, cum se comportau pe sosea/oras, consumuri, pozitie condus, cum e cu vantul la viteze mari, etc! :peace:
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#12 cbrxx

cbrxx

    just a biker

  • Membru
  • Pip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gyergyoszentmiklos
  • Interests:Hard enduro,fly fishing.
  • Moto: 1190 Adv
  • Numar: xxx
  • Club: Blues Riders

Posted 09 January 2006 - 11:15 PM

@bruce: nu te credem daca nu dai mai multe detalii!! ce modele ai avut, cum se comportau pe sosea/oras, consumuri, pozitie condus, cum e cu vantul la viteze mari, etc! :D

poti sa crezi ce spune omul,si eu am la activ 3bucati vfr,modele rc 36,primul era din 90,al doilea din 93,modelul din anul asta e din 95.Sunt super multumit de vfr.Daca ai ambitii sportive atunci ia-ti motor mai usor si mai nervos dar,nu cred ca exista model mai fiabil si mai comod la clasa 750 decat vfr .Vit. maxima aprox.235-240,consum 4-6litri.probleme(o data am schimbat un releu de incarcare,in rest....Nimic)Am avut motoare mai tari(Xx,gsx-r,cbr,r6,r1),dar vfr-ul ramane pt mine prima iubire :peace: :ok:

Attached Thumbnails

  • hon_vfr750_94_bikepics_16901.jpg
  • Resize_of_Foto_0001.jpg

Attached Images

  • low_honda_vfr750f.jpg

Only bikers understand,why the dogs love to stick their heads out of car window.
Piese si consumabile cross&enduro de vanzare

#13 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 10 January 2006 - 10:40 PM

Iti dai seama ca glumesc, normal ca-l cred! Daca ar fi singurul care ar spune asta, poate m-as mai gandi, dar asa.... Incercam sa-l trag intr-o discutie sa aflu cat mai multe impresii.
Consumul in afara e de numai 6%? Cam la ce viteze?
Cum se simte motocicleta la viteze de 180-200? Trebuie sa te intinzi de tot pe rezervor?
Care e viteza la care sa ai o pozitie putin ridicata si sa nu simti curentii de aer? Ai idee daca modelul dupa 1998 e mai bun la vant ca ala vechi?
La genunchi cum e cu vantul? Reuseste sa acopere picioarele carena sau cam iei curentul in genunchi?
Ala din '95 cum se simte cand intra si al 2-lea rand de came? E asa nasol daca te prinde culcat pe curba?
Ma opresc aici, am o gramada de intrebari, as fi tare recunoscator daca mi-ar raspunde cineva la ele, punctual.
Ma gandesc ca cine a avut modelul asta, si nu unul si mai multe, poate da o gramada de detalii despre impreasia facuta. Si vreau sa stiu, comparativ cu o vitezana (cbr, gsxr, yzf) daca sunt diferente majore de pozitie, mai ales la viteze ridicate, comoditate pe sa, pasager, etc. Ma intereseaza mai putin sa fie puternica sau sa "bage" viteza, mai mult pt touring si ceva oras.
Pot obtine detaliile si pe un email daca sunt nesemnificative detaliile care le cer pt un forum, insa cred ca mai sunt si altii interesati de ele. Astept cu interes...
Numai bine la toti!
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#14 cbrxx

cbrxx

    just a biker

  • Membru
  • Pip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gyergyoszentmiklos
  • Interests:Hard enduro,fly fishing.
  • Moto: 1190 Adv
  • Numar: xxx
  • Club: Blues Riders

Posted 12 January 2006 - 08:06 PM

Deci,pozitia in care conduci e foarte buna,si pt 2 persoane,frane suspensii bune,carena te apara bine,consum cam 4,5 daca nu te dai mai tare de100-110,acceleratia depinde de raportul cai-greutate deci nu te astepta ca sa accelerezi ca un Xx,gsxr,r etc..,dar motorul asta le bate pe toate in capitol fiabilitate.numai modelul nou de 800 are sistem v-tec(dar nu are deja distributia pe pinioane),se simte diferenta cand trece din regim de 2 supape pe 4,dar nu te astepta la prea mult de la 108 cai,care sunt insa destule.E motor pt oameni seriosi,care vor sa faca touring,cu bagaje,eventual cu 2 persoane,sa calatoreasca rapid si comod.
Only bikers understand,why the dogs love to stick their heads out of car window.
Piese si consumabile cross&enduro de vanzare

#15 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 12 January 2006 - 09:38 PM

Diferenta mare de pozitie fata de o vitezana? Mult mai ridicat sau destul de aplecat pe rezervor?
De la ce viteza devine vantul suparator sa trebuiasca sa te intinzi pe rezervor?
:ok:
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#16 ipman

ipman

    Omu' cu IP-urile

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,160 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Frecatul de IP-uri
  • Numar: B-43-HCY, B-22-XXS

Posted 12 January 2006 - 10:32 PM

Intrebarea asta este dependenta de statura omului. Eu stau in capul oaselor pe moto mare, si inca n-am gasit una sa ma tina culcat.
Deh, daca m-am lungit atit ...
Pentru tine, nu stiu ce sa zic. De ce nu o incerci? Sa-ti pun o pila la Matei?

#17 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 12 January 2006 - 11:12 PM

Man, la inaltimea ta se preteaza un moto mai mare pt ca atingi usor cu picioarele jos la orice moto.
La astia cu picioare mai scurte, e mai greu. Nu-mi place sa ma urc pe moto si abia sa ajung cu varfurile jos, nu stii cand te prinde pe picior gresit si cand incerci sa pui toata talpa jos, sa fie atat de inclinata incat sa n-o mai poti tine si s-o dai de gard! Si sunt ofticos din fire! Sa scapi frumusete de moto si sa-i zgarii carenele ca blegu'!
Asa, daca ajung macar cu un picior cu toata talpa jos si, bazat si pe ceva forta, mai pot s-o tin! Si nici atunci nu-i sigur! Depinde dupa ce te uiti la semafor! :ok:
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

#18 ipman

ipman

    Omu' cu IP-urile

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,160 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Frecatul de IP-uri
  • Numar: B-43-HCY, B-22-XXS

Posted 13 January 2006 - 08:42 AM

Ai si tu dreptate. Dar avind in vedere ca inaltimea difera, eu zic sa probezi daca pentru tine e confortabila, dupa criteriile tale.
Altii pot spune asta doar din "pielea lor".

#19 Matei

Matei

    Adventure Rider

  • Super Membru
  • Pip
  • 483 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: Royal Enfield Classic 500

Posted 13 January 2006 - 09:46 AM

Buna,

Ai dreptate, motocicleta merita numai cuvinte de lauda... singura ei problema fiind uneori lipsa unui motor de 1000, dar asta numai dupa 220 km/h.

In ceea ce priveste design-ul, cel mai mult ma incalzeste modelul 94-98, asta pentru ca are multe elemente vizuale asemanatoare cu NR 750 (pun o poza cu nr si una cu a mea ca sa-ti clatesti ochii:).
...
nr750_2_1_.jpg
PICT0645.JPG
Marea diferenta intre modelele vechi si chele noi, e sportivitatea. cele pana in 98 au o suspensie mai moale si trag putin mai greu (dar oricum suficient). Totusi pt un motor de 750 respectiv 780 trage f bine!

modelul VTEC (pana in 2006) a fost aspru criticat pentru faptul ca intra brusc la 7000 de ture. Asta combinat cu iesirea din curba a dus la multe tavaleli.

Lucrur care spune ca e cel mai reusit sport tourer (singura lipsa fiind cilindreea, dar cei de la honda parca ne pregatesc o surpriza VFiveR de 1200) este chiar pretul. e mai scump decat blackbirdul


Totusi, cea mai tare chestie la motocicleta asta e... sunetul. Attached File  VFR_D_D.mp3   302.86K   1141 downloads



ps, uite un forum tare numai despre VFR http://www.vfrdiscussion.com


numai bine!

PS: daca ai mai multe intrbari la subiect, aduna-le intr-un post si-ti raspund - daca vrei normal :ok:
www.advrider.com
Posted Image


EMA

#20 rmg

rmg

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Location:Bucuresti
  • Club: Nexam

Posted 13 January 2006 - 11:55 PM

Pai daca ai chef si timp, arunca si tu un ochi pe intrebarile care le-am pus mai sus si da-ti o parere.
Daca moto nu-i buna la viteza de 220 inseamna ca nu ai ales moto care trebuie. Pt astfel de viteze bagi o vitezana. Eu ma gandesc la viteze de touring, cu o pozitie buna pe sa, fara sa trebuiasca ca la o viteza mai ridicata sa stai lipit de rezervor, etc,
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!





Also tagged with one or more of these keywords: VFR, model, diferente

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status