Sari la conținut

Kawasaki ER6-n


tzantaru'
 Share

Postări Recomandate

post-8376-1235600557_thumb.jpgpost-8376-1235600580_thumb.jpgpost-8376-1235600597_thumb.jpgpost-8376-1235600604_thumb.jpgpost-8376-1235600657_thumb.jpg

 

 

Salut,

 

Ma alatur si eu comunitatii, cu un ER6-n. Am considerat ca e cea mai buna alegere pentru mine, facand trecerea de la aprilia RS50 ;).

 

Sper sa ma poarte mandra, sa facem casa buna :-L , si sa nu ne desparta nicio conserva respectiv alte obstacole... :bounce:

 

Acum ca tot m-am prezentat si am facut cunostinta, astept cu nerabdare sa vina vremea buna, sa facem o iesire, 2,3 ...nnnnoua. Sunt Pitestean student in Bucuresti, deci o sa ma impart cand pe la pitesti cand pe la capitala :P

 

Orice parere, sfat, sunt binevenite.

 

Ca planuri pe termen scurt ar fi un parbriz si crash-paduri... Cine poate sa ma ajute in a gasi cea ma buna oferta, raman recunoscator si....dau o bere :friends:

 

Numai bine, Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto modelul...s-o stapanesti sanatos! ma gandesc serios la varianta asta cand o sa trec la categoria A :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto modelul...s-o stapanesti sanatos! ma gandesc serios la varianta asta cand o sa trec la categoria A :bounce:

 

Ti-o recomand cu mare drag, poate faci bine si-ti tragi modelul 2009 ca sa ma pe cine sa invidiez.

Parerea mea, si nu numai, e ca ER6-n e o motocicleta super buna pentru inceput si are multe atuuri pentru a sustine asta..... E foarte prietenoasa, manevrabila, se simte foarte usoara, are un unghi mare de bracare, trage de la cele mai mici turatii, are centrul de greutate jos.... Acum iti dai seama ca sunt si subiectiv, si nu pot sa caracterizez comparativ ca na, n-am calarit zeci de mobre. Am trecut de pe motor in 2 timpi de 50 pe unul in 4 de 650 :-L.

Momentan n-am gasit omul sa-i faca un reviw negativ, asa ca e bine. :friends:

Link spre comentariu