Sari la conținut

Cei cu Honda Pan-European sa posteze.


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Pe meleagurile noastre inca nu am vazut un alt exemplar in afara de al meu si cel de la reprezentanta.Da iata ca am dat de inca un posesor si anume Plosnita si m-am hotarit sa o pun de un MARE club Pan-European.

Pe cale de consecinta invit pe toti posesori de Honda Pan-European sa posteze aici ,sa-si spuna parerea despre aceasta superba motocicleta.Si nunumai pe posesori.Cum zicea cineva pe acest onorabil forum:" e la liber".Deci poate posta oricine.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce mistio e clubul tau....nu e aglomeratie,poti face excursii si nu te intreaba nimeni unde "mergeti"...daca nu aveam statura asta de ponei cred ca iti faceam concurenta...

Ai ghicit exact esanta clubului meu.Danke,danke ,danke.Ce naiba sa fac.Am o motocicleta Honda X4 de 1300 ce nu sunt decit vreo 300 buc.in toata Europe.in Romania nu sunt decit 4 buc.Acu am honda Pan-European.In Europa nu sunt decit vreo 200 buc.Probabil ca in aceasta progresie va urma un motor din care sunt numai 200 buc. dupa aceeea unu care o sa fie numai 100buc si dupa aia un motor......Las-o naibi.O sa merg pe un motor singur in lume.

Inca astept sa apara posesori de Honda Pan-European 1300 ST.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
hai ca nu esti singur... uite eu am 1100 si vreau 1300.

 

Cred ca mi-am gasit identitatea intr-o motocicleta in sfarsit... Pentru o perioada

Eram sigur ca nu sunt singur.Pacat ca posesori de astfel de motocicleta sunt prea discreti ,sau nu se uita pe aici,si nu apar la suprafata.As fi incintat sa ne vedem si sa ne uitam la motoare ca sa facem oarece comparatii.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Pan,dar contemplez ideea. Adica 1200RT vs 1300ST. Momentan nu m-am decis. Clar o sa castige FJR1300. :scratch:

 

Acu am honda Pan-European.In Europa nu sunt decit vreo 200 buc.

 

Doar in Olanda sunt 115 Pans de vanzare pe marktplaats.nl. Pe mobile.de sunt 167. Si astea sunt doar 2 tari. Sa zicem ca doar 20% dintre ele sunt 1300ST ...

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Pan,dar contemplez ideea. Adica 1200RT vs 1300ST. Momentan nu m-am decis. Clar o sa castige FJR1300. :friends:

Care-i o vaca de autostrada si stie sa mearga doar drept. RTu', budd-ule, ca sa nu te sperii cand vezi vreo curba :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ne omoare HondaSan din cauza off-topicului,but here it comes : 1200RT merge brici pe serpentine. M-am dat cu el. Intensiv. Ba chiar era s-o iau in bot si sa cad in prapastie :scratch: . As fi aratat ca un imbecil cu un 1200RT peste mine.

Si ca sa nu fiu total off topic : cand mi-am luat calul era un nene ce se dadea jos de pe un 1200GS. Scund,sa zic la vreo 165 cm. Hai 170. Credeam ca venise sa dea GS-ul pe un 1300ST. Il intreb pai mah, tu acum ca esti obisnuit cu GS-ul si vaz ca ai o gramada de aftermarket pe el,nu-i pacat sa-l dai la schimb? Pan-ul era aproape nou si sigur GS-ul nu facea cat el. Zice,nu! Asta sta aici ca garantie pana ma dau eu cu Pan-ul. Daca-mi place Pan-ul il cumpar da' tin GS-ul :friends:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ne omoare HondaSan din cauza off-topicului,but here it comes : 1200RT merge brici pe serpentine. M-am dat cu el. Intensiv. Ba chiar era s-o iau in bot si sa cad in prapastie :cheers: . As fi aratat ca un imbecil cu un 1200RT peste mine.

Si ca sa nu fiu total off topic : cand mi-am luat calul era un nene ce se dadea jos de pe un 1200GS. Scund,sa zic la vreo 165 cm. Hai 170. Credeam ca venise sa dea GS-ul pe un 1300ST. Il intreb pai mah, tu acum ca esti obisnuit cu GS-ul si vaz ca ai o gramada de aftermarket pe el,nu-i pacat sa-l dai la schimb? Pan-ul era aproape nou si sigur GS-ul nu facea cat el. Zice,nu! Asta sta aici ca garantie pana ma dau eu cu Pan-ul. Daca-mi place Pan-ul il cumpar da' tin GS-ul :bounce:

Nu te omoara nimeni.D-aia e forum sa mai discutam si noi.Sa stii ca ST-ul are o bicicleta extraordinara.Este tare manevrabila.M-am dat si eu cu amea pe Cheia.Nu m-am facut de ocara.In ce priveste amicul cu GS-ul sa sti ca nu se pune.GS-ul e una si ST-ul e alta.Poate sa compari ST-ul cu LT-ul de la BMW.Sper ca l-am nimerit.Sunt din aceiasi clasa si anume clasa balena.dupa ce va face testdrive-ul cu o Honda Pan-European sigur va cumpara una.

In ce priveste numaratoarea mea gresita o recunosc si mi-o asum.Nu m-am bazat pe nicio statistica si a fost o parere personala.Am sa ma documentez pe net si daca va fi cazul voi face rectificarea ce se cuvine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...... :cheers: .......si eu, am un pan european, am modelul anterior st 1100 , anmatriculat en romani. e o uzina si sant f fmultumit de ea, e din 2000, cu abs, cbs...etc . anim pe oricine vrea un turing elegant si puternic, cu o tinuta de drum impecabila, si ptr traectorii scurte, dar mai ales lungi........ai anim sa_si cumpere un paneuropean. evident ca modelul nou, e....super, dar personal, sant fascinat de pan_ul meu. nu am mi vazut nici unul , prin romania........cu siguranta, ca de modelul asta, de la honda, nici nu prea sa auzit pe la noi. en fin...sant un fan touring....mai am (neanmatriculate), un pan si un deauville 650, tot cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@HondaSan : cele mai populare mobre in Olanda,in ordinea vanzarii sunt 1200 GS/GSA, 1150/1200RT , 1100/1300ST. S-au vandut peste 500 BMW noi anul trecut (GS/GSA) aici si mi-e greu sa cred ca o mobra atat de populara ca Pan nu s-a vandut si ea in sute de bucati (chiar daca a fost anul BMW). In traffic jams daca vezi o mobra este clar un RT.Si daca nu e un RT este un Pan de o mie sau un 1300. Cand da soarele apar si vitezanele forjand printre masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu sunt foarte multumit de pan-u meu.

Dupa vreo 10 motoare detinute in sfarsit imi gasisem si eu identitatea intr-o motocicleta.

Acum o vand, ca sa mai schimb si eu.

 

Eu, anul trecut, cu prietena ma urcam pe motocicleta Vineri si reveneam Duminica dupa vreo 5-600 km, asta daca nu aveam timp sa ma duc mai departe. Nu era obositor sa facem 500 km pe zi. Insa facusem si mai mult. Ultima oara Veliko-Tarnovo si Turda am facut-o intr-o zi. A doua zi deja ma manca in fund sa ma mai duc undeva si hop pe motor sa-mi rezolv alte treburi...

 

 

Acum e insarcinata (prietena :D ) si poate ma incumet si imi iau GS 1200 de curiozitate si pentru ca va trebui sa ma duc singur si si pe rute mai accidentate. Dar numai pana ce prietena e iarasi capabila de drumuri lungi. Dupa aceea imi iau iarasi pan... de 1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@HondaSan : cele mai populare mobre in Olanda,in ordinea vanzarii sunt 1200 GS/GSA, 1150/1200RT , 1100/1300ST. S-au vandut peste 500 BMW noi anul trecut (GS/GSA) aici si mi-e greu sa cred ca o mobra atat de populara ca Pan nu s-a vandut si ea in sute de bucati (chiar daca a fost anul BMW). In traffic jams daca vezi o mobra este clar un RT.Si daca nu e un RT este un Pan de o mie sau un 1300. Cand da soarele apar si vitezanele forjand printre masini.

Nu neg calitatile BMW-urilor.Si mie imi plac foarte mult.Poate daca reuseam sa gasesc reprezentanta din Bucuresti azi aveam un BMW 1200 sau 1300 GT.Norocul meu a fost ca am facut un test cu Panul de 1300 si asta a fost.In alta ordine de idei.In drumul meu de anul trecut de 7200 km prin Europa nu am vazut panuri mai deloc.E drept ca nu am fost prin Olanda .Da ma duc anul asta.Sa vedem ce si cum.Si o spun pe bune ce am vazut.In scimb ,la Salonul Moto de la Buc.unde am expus Panul meu la standul AMR,am avut surpriza de adiscuta cu niste motociclisti din Germania care aveau si ei Panul cel nou si erau entuziasmati de comportamentul lui si de cum arata.Si.....surpriza,Pan-Europeanul de 1300 avea atasata o mare remorca.Neamtu a scos mobilul din buzunar si mi-a aratat citeva poze cu motorul lui.Bineinteles ca nemti erau trecuti bine de prima tinerete.Da ce mai conteaza cind iubesti.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mirci,unul din copii mei(motociclist si Membru Fondator AMR) a fost zilele acestea la Londra.Si ce a vazut acolo?

Zeci de Pan-European ce zburdau in voie pe superbele cai de circulatie din GB.Corect:sunt multe astfel de motociclete in Europa.Pacat ca sunt considerate exclusiviste numai in Romania.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
salutare...... :D .......si eu, am un pan european, am modelul anterior st 1100 , anmatriculat en romani. e o uzina si sant f fmultumit de ea, e din 2000, cu abs, cbs...etc . anim pe oricine vrea un turing elegant si puternic, cu o tinuta de drum impecabila, si ptr traectorii scurte, dar mai ales lungi........ai anim sa_si cumpere un paneuropean. evident ca modelul nou, e....super, dar personal, sant fascinat de pan_ul meu. nu am mi vazut nici unul , prin romania........cu siguranta, ca de modelul asta, de la honda, nici nu prea sa auzit pe la noi. en fin...sant un fan touring....mai am (neanmatriculate), un pan si un deauville 650, tot cardan.

Salut! Poti te rog sa-mi dai mai multe detalii despre motocicleta ta, ma intereseaza pozitia picioarelor( la NTV sunt cam ghemuite si amortesc la drum dupa 200km, eu am 1.90m inaltime), consumul...cu pasager si bagaje. Am vazut ca pe la 3000euro poti gasi ST1100 din 90-92 cu 60000-90000km in germania. Ce parere ai, merita ? Ce stii despre modelele mai vechi? Al tau din ce an e si cati km are? Ntv-ul meu este din 91 si inca merge foarte bine. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Poti te rog sa-mi dai mai multe detalii despre motocicleta ta, ma intereseaza pozitia picioarelor( la NTV sunt cam ghemuite si amortesc la drum dupa 200km, eu am 1.90m inaltime), consumul...cu pasager si bagaje. Am vazut ca pe la 3000euro poti gasi ST1100 din 90-92 cu 60000-90000km in germania. Ce parere ai, merita ? Ce stii despre modelele mai vechi? Al tau din ce an e si cati km are? Ntv-ul meu este din 91 si inca merge foarte bine. Multumesc.

Amea este din 2008 si este facuta pentru curse lungi si foarte lungi.Ai pe ea o pozitie comoda pentru oricare organ din posesie.Eu nu am gasit inconveniente la ea.Consumul,in cazul in care mergi mai linistit,adica sub 140la ora,se situeaza in jurul valorii de 5;5,5;6 l la 100km.Daca te dai la ea( sa nu uitam totusi ca este un Sport Turism)consuma pina in 10 l la 100km.Astea mai noi au computer si arata mereu citi km poti face in acel moment cu un litru de benzina.Deci daca arata 20 km inseamna un consum de 5l la 100 km si arata uneori si 25km cu un l de benzina.Despre cele mai vechi nu am date.Daca o sa te uiti pe aici ,sunt trei topicuri dedicate acestei motociclete.O sa gasesti multe date si aprecieri pentru ce te intereseaza.Modelu asta mai nou are un singur mare defect.Costa o groaza de bani.In rest despre ea numai de bine.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirci,unul din copii mei(motociclist si Membru Fondator AMR) a fost zilele acestea la Londra.Si ce a vazut acolo?

Zeci de Pan-European ce zburdau in voie pe superbele cai de circulatie din GB.Corect:sunt multe astfel de motociclete in Europa.Pacat ca sunt considerate exclusiviste numai in Romania.Bunu.

Bunule, si in Spania exista Paneuropene. Unele sunt albe si scrie pe ele "POLICIA". Uite aici un filmulet cu doi baieti in misiune de escorta. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=Tb7NH6RuAkw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amea este din 2008 si este facuta pentru curse lungi si foarte lungi.Ai pe ea o pozitie comoda pentru oricare organ din posesie.Eu nu am gasit inconveniente la ea.Consumul,in cazul in care mergi mai linistit,adica sub 140la ora,se situeaza in jurul valorii de 5;5,5;6 l la 100km.Daca te dai la ea( sa nu uitam totusi ca este un Sport Turism)consuma pina in 10 l la 100km.Astea mai noi au computer si arata mereu citi km poti face in acel moment cu un litru de benzina.Deci daca arata 20 km inseamna un consum de 5l la 100 km si arata uneori si 25km cu un l de benzina.Despre cele mai vechi nu am date.Daca o sa te uiti pe aici ,sunt trei topicuri dedicate acestei motociclete.O sa gasesti multe date si aprecieri pentru ce te intereseaza.Modelu asta mai nou are un singur mare defect.Costa o groaza de bani.In rest despre ea numai de bine.Bunu.

Multumesc frumos pentru informatii, am sa caut topicurile de care spui, desi la o prima vedere nu l-am gasit decat pe acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt foarte multumit de pan-u meu.

Dupa vreo 10 motoare detinute in sfarsit imi gasisem si eu identitatea intr-o motocicleta.

Acum o vand, ca sa mai schimb si eu.

 

Eu, anul trecut, cu prietena ma urcam pe motocicleta Vineri si reveneam Duminica dupa vreo 5-600 km, asta daca nu aveam timp sa ma duc mai departe. Nu era obositor sa facem 500 km pe zi. Insa facusem si mai mult. Ultima oara Veliko-Tarnovo si Turda am facut-o intr-o zi. A doua zi deja ma manca in fund sa ma mai duc undeva si hop pe motor sa-mi rezolv alte treburi...

 

 

Acum e insarcinata (prietena :cheers: ) si poate ma incumet si imi iau GS 1200 de curiozitate si pentru ca va trebui sa ma duc singur si si pe rute mai accidentate. Dar numai pana ce prietena e iarasi capabila de drumuri lungi. Dupa aceea imi iau iarasi pan... de 1300.

 

Buna Spartacus,

daca te mai intereseaza BMW-ul, ofer pentru Pan Europeanul tau un R1100 RS, din 1994, la 55000 km +diferenta, multumesc, Viorel 0723409772.

post-48168-1245305755_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati,reprezentanta Honda din Bucuresti are la vanzare un Pan-European ST 1300 ,argintiu,20.000 km,la pretul de aproximativ 9.000 E.Merita vazut si incercat.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati,reprezentanta Honda din Bucuresti are la vanzare un Pan-European ST 1300 ,argintiu,20.000 km,la pretul de aproximativ 9.000 E.Merita vazut si incercat.Bunu.

 

 

unde il au ?....In Dorobanti sa la Gara ?....as fi interesat sa fac un ride test cu asa ceva, daca se poate face, numai sa vad si eu pentru ce este atat de laudat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde il au ?....In Dorobanti sa la Gara ?....as fi interesat sa fac un ride test cu asa ceva, daca se poate face, numai sa vad si eu pentru ce este atat de laudat :)

In Militari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...