Sari la conținut

Rezervoare


TheFatBob
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in varianta romaneasca rezervor de MZ din 60' mi-a atras atentia de cand am dat ochi cu un asemenea rezervor si i-am vazut " flat baly-ul" am zis ca e ceea mai buna materie prima de scos un rezervor in stil Frisco!

in lini mari ar duce catre un rezervor de sporsty, in linii mari nu complet identic.....

dupa ce am modoficat partea de jos a rezervorului, am bagat apa in el pentru ai verifica etanseitatea.

sunt curiuos daca nimerieste cineva cai litri de apa a intra in el dupa modificare?

pina luati o pauza de publicitate vine si raspunsul :crack: (vezi Discovery!)

 

Peanut, ori Sportster, eu cred ca totusi cel mai frumos este rezervorul de Ij 49...! :crack:

Agree!

 

Pai nu puneti si voi discutia aia, ca sa vedem si noi despre ce este vorba. Sau macar link-ul.

/index.php?...16566&st=30

uite aici inceput discutia EASYBIKER!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acest topic a aparut ca urmare a unei discutii avute cu mas oyama,ref. la rezervorul "peanut".

 

 

eo gata nu mai vorbesc cu tine ...mas(e) ma scuzi nenea da eo i-am dat ideea .se pare ca ursu a uitat :crack:

 

na si dovada :

 

(TheFatBob @ Feb 18 2009, 10:52 AM) *

peanut este si cel de sporster,inca de cind a aparut prima data...dar hai sa nu mai continuam ,in acest topic ,despre rezervoare...

 

 

...INCEPE UNU NA ! wink.gif (sry de of)

 

...asta-mi place asta postez ... :

viewimg.jpg

 

west coast choppers villain gas tank

 

ps:daca aveti de gand sa-mi comentati (in rau mai ales) alegerea sau preferintele va rog eu sa nu va mai obositi :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Foarte fain! :wacko:

dar

...n-ar strica un fullfuk si la transmisie, un fullfuk la uleiul de la cutie , si binenteles un fullfuk la carterul motorului...

si crezi ca nu m-am gandit la asta?

 

un hublon din acela mic amplasat pe exteriorul carterului,ceva in stilul rabelor si buldoexcavatoare(nivelul uleiului hidraulic)

realizezi? nu mai e nevoie de joja :blink:

o operatie de executat relativ simpla, mai greu cu amplasatul exact unde trebuie pentru a indica corect nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

o intrebare pt cei dejteptzi...... cum curatz rezervoru de benzina... ca e plina de rugina shi mizerii!!! va rog mult!

 

 

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut!

 

 

m-am apucat sa-mi fac un chooper de la zero si ma nevoie de ceva informatii despre rezervoare.

 

o sa fac ceva de genu asta:

 

post-46617-1243592050_thumb.jpgpost-46617-1243592062_thumb.jpg

 

 

vreu sa stiu cum e pe interior,... stiu ca are un "santz" pe mijloc... si nu inteleg unde vine furtunul de alimentare, daca mai are compartimente pe interior, ........................

 

Sper sa intelegeti ce caut :)

 

Mi-ar fi de ajutor si niste poze, schite, orice.....

 

Multumesc!

 

 

Cadrul, care este in constructie, este 80% asemanator cu cel din imaginile de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat niste rezervoare facute de mine ... pot face cam orice fel de rezervor la comanda preturi intre 900-1600 ron daca este cineva interesat contact pe PM sau www.bastybikes.com (acolo sunt toate datele de contact )

Editat de basty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat niste rezervoare facute de mine ... pot face cam orice fel de rezervor la comanda preturi intre 900-1600 ron daca este cineva interesat contact pe PM sau www.bastybikes.com (acolo sunt toate datele de contact )

Scuze de off topic dar nu pot sa nu :cheers: oricum faina treaba! Numa bine si sanatate!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat niste rezervoare facute de mine ... pot face cam orice fel de rezervor la comanda preturi intre 900-1600 ron daca este cineva interesat contact pe PM sau www.bastybikes.com (acolo sunt toate datele de contact )

 

IN SFARSIT IN P_LM VAD SI EO NISTE LUCRARI CARE CHIAR AU TREABA CU ''CUSTOM''-ul !!! THE REAL SHIT !

''iesirile'' de genul asta ma fac foarte bucuros, pentru ca sunt foarte rare la noi si pe mine ma lasa cu un zambet mare pe sfecla :cheers:

 

petru cei ce chiar vor sa fie ''altfel'' in adevaratul sens al cuvantului... fara ''chestii de catalog'' ;)

 

bravo tata ! frumos ;)

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

...

 

pai.... hai ca zic eo cate ceva nah...ca si eu urasc sa postez o rugaminte si pul@ raspuns .

santul de care zici e locul prin care rezervorul ''intra'' efectiv in/pe cadru. uite o asemanare retarda : tu si rucsacul ,tu esti cadrul,rucsacul e reze ,got it ? ;)

nu are compartimente (din cate stiu eu)...compartimentele de care zici tu sunt partile alea doua care rezulta odata ce ia nastere asa numitul ''sant'' ,dar ele sunt unul si acelasi compartiment .numai ca incadreaza si ''santul'' (mor cand scriu ''sant'' ;) ) . trebuie sa fie sudat foarte bine, testat pt presiune si daca chiar vrei exista un fel de chit/pasta pe ebay (mai ales) care iti izoleaza foarte bine rezervorul pe dinauntru :cheers: aia e recomandata daca nu pui benzina mult timp in el...adica daca il folosesti rar. nu sunt expert dar incerc sa ajut : dupa ce e sudat (sudura finala,completa) reze e curatat,degresat, vopsit antiruginire, dupe aia ii dai cu ''primer'' (=grund) si abia dupe aia vopseaua propriu-zisa si lacul...

furtunul de alimentare ( dotat cu un robinet) vine undeva jos in stanga sau in partea de jos ...pozitionat cat de inferior se poate pentru a putea folosi pana si ''ultimul'' strop de benzina :D

 

post-44001-1243983055_thumb.jpgpost-44001-1243983114.jpgpost-44001-1243983148.jpg

 

pt tine asa :

post-44001-1243983411_thumb.jpgpost-44001-1243983365_thumb.jpgpost-44001-1243983623_thumb.jpgpost-44001-1243983670.jpg

 

o frumusete bruta:

post-44001-1243984362_thumb.jpg

 

niste ''baeti'' care sunt in business cu ceea ce agreezi tu ( si anume genul de custom lowrider. pro street) :

 

http://www.independentcycleeast.com/about.asp

http://www.nyccustommotorcycles.com/index.htm

 

salut !

 

ps : bun venit pe forum

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...