Jump to content


Photo

Reconditionare Dnepr


  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#41 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,699 posts
  • Gender:Male
  • Location:La 1 km de stâna lui Bucur.
  • Moto: Vandut tot. Ramas cu YP250.
  • Numar: Cu TOY la final.

Posted 22 January 2009 - 11:46 AM

Bine, acum poti sa dai linkul de unde ai dat cu copy paste.





 

 


#42 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 22 January 2009 - 09:25 PM

asa cum ziceam azi dimineata...

am lustruit pistoanele noi, am desfacut si spalat cu benzina motorul, am curatat filtru de ulei,s-au scos bielele si pistoanele vechi (ii multumesc lui Rock'n'Roll pentru sfaturile la telefon) si bineinteles ca a aparut si Andreea Marin. Am gasit niste urme urate pe cuzineti, niste zgarieturi nu prea adanci dar indeajuns incat sa-ti prinzi unghia in ele.
Acum va intreb: sa-i schimb, si daca schimb cuzinetii nu trebuie sa umblu si la arbore :scratch: ?.
cateva sfaturi:
aveti nevoie de o cheie speciala (tiganeasca) sa desfaceti chiulasele, nu merge cu tubulara.

fiertul pistoanelor va avea loc pe vapor la taica-miu la munca... intr-o zi

Attached Thumbnails

  • a.jpg
  • aas.jpg
  • cheia.jpg
  • cuzineti.jpg
  • dasdasdas.jpg
  • ego.jpg
  • ghjhg.jpg
  • sdasdsa.jpg

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#43 BiG

BiG

    Iron Works Workshop

  • Super Membru
  • PipPip
  • 944 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Keep IT Pure
  • Moto: 640Adventure DR-Z400SM Honda650bobber
  • Numar: BiG
  • Club: Vereritze.ro

Posted 22 January 2009 - 09:35 PM

daca-mi este permis, am vazut in primul post ca vrei sa iti cobori aripa pe roata, nu o sa insist mai mult dar cel mai usor este sa ii faci o prindere de bascula pe spate si direct de amortizoare de fata, in felul asta aripa sau aripile se vor misca o data cu roata, putand astfel sa le apropii cat vrei de mult. Imi pare rau, dar si eu am avut problema asta estetica odata si m-am simtit obligat sa intervin. Dar, in sfarsit, pana la urma motorul sa mearga!
spor la surubarit
KeeP^IT^PurE

#44 Aleko

Aleko

    inoculat cu virusul M

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,216 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nepre, Urale, IS-uri si MTR-uri
  • Moto: M,2Dnepr, BMWR1100RS
  • Numar: 90
  • Club: Russian Iron MCC

Posted 22 January 2009 - 09:47 PM

mishule e buna lectia, dar e vorba de aluminiu :scratch:)

Magic4ce
cuzinetii schimba-i oricum, daca si arborele (fusul maneton) are urme (insa ceva mai fine decat cuzinetii din poza) ar fi cazul sa rectifici, sa treci la cota urmatoare (-0,25) si implicit cuzineti cota 1 (+0,25). Fa o poza la arbore.
E bien ca arborele sa fie lucios si fara urme radiale

Edited by Aleko, 22 January 2009 - 09:51 PM.

www.imz-ural.com & www.kmz.com.ua
BASARABIA E ROMANIA


#45 dany_oldmoto

dany_oldmoto

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,318 posts
  • Gender:Male
  • Location:suceava-siret
  • Numar: fara numar

Posted 22 January 2009 - 09:49 PM

daca pe vibrochen nus urme e ok.?vezi ce cota sint cuzineti sau daca scrie ceva pe ei,daca nu scrie nimic sint cota normala.
fac eu cinste cu o pereche de cuzineti :scratch:

Edited by dany_oldmoto, 22 January 2009 - 09:50 PM.


#46 mishu_canishu

mishu_canishu

    Service MotoRegal

  • Super Membru
  • PipPip
  • 576 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Motociclete moderne şi retro; Auto retro; Arme albe; Orice fiare!!
  • Moto: BMW K 1200 R
  • Numar: Corp Diplomatic
  • Club: MotoRegal

Posted 23 January 2009 - 01:03 AM

Bine, acum poti sa dai linkul de unde ai dat cu copy paste.


:D Nu exista link! Am copiat dintr-un curs (in format electronic) de prin facultate!
Happy! :scratch:

#47 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 23 January 2009 - 10:30 AM

daca pe vibrochen nus urme e ok.?vezi ce cota sint cuzineti sau daca scrie ceva pe ei,daca nu scrie nimic sint cota normala.
fac eu cinste cu o pereche de cuzineti :scratch:


vibrochenul arata ca nou. pic de urma.
pe cuzineti nu scrie nimic sau nu vad eu. unde ar trebuii sa scrie ceva?

multumesc dany :D


@ aleko: poza la arbore peste cateva zile cand mai ajung in ovidiu


daca-mi este permis, am vazut in primul post ca vrei sa iti cobori aripa pe roata, nu o sa insist mai mult dar cel mai usor este sa ii faci o prindere de bascula pe spate si direct de amortizoare de fata, in felul asta aripa sau aripile se vor misca o data cu roata, putand astfel sa le apropii cat vrei de mult. Imi pare rau, dar si eu am avut problema asta estetica odata si m-am simtit obligat sa intervin. Dar, in sfarsit, pana la urma motorul sa mearga!
spor la surubarit


m-am gandit si eu la asa ceva dar imi va zguduii stopul la fiecare groapa. plus ca eu nu vreau sa modific forma ci doar inaltimea de asta am ales sa umblu in amortoizoare nu in prinderi.
multumesc oricum :P



am uitat sa precizez. ieri toata mestereala a durat 7 ore. voi face si un calcul estimativ al timpului investit.
banii nu se socotesc sa nu cumva sa trec pe medicatie :huh:

Edited by magic4ce, 23 January 2009 - 10:31 AM.

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#48 mircea_simson

mircea_simson

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,508 posts
  • Location:Baia Sprie Maramures
  • Numar: MM90AOU
  • Club: nici unul

Posted 23 January 2009 - 06:02 PM

Seul are prin definitie capacitati antioxidante iar grafitul era inoculat impreuna cu el inainte de aplicarea pe lant. Sincer ma lasa rece toate componentele care le enumeri acolo - am vazut si sprayuri de lant cu teflon sau toate magariile dar care daca dadeau de un pic de praf se transforma lantul in piatra de polizor.
In cazul meu, ungerea cu ulei de transmisie la fiecare 300 de km si spalatul lantului la 1000, au efect excelent.
Cer scuze initiatorului topicului ca vb. de ungerea lantului pe un topic de Nipra si promit ca nu mai intervin.

Asemanator se foloseste ceara de albine in amestec cu parafina ( de la lumanari) prin fierbere si racire nu permite lipirea prafului si are si proprietati de ungere. Dar se face cand lantul este nou , degresat.
Numai bine

#49 Aleko

Aleko

    inoculat cu virusul M

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,216 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nepre, Urale, IS-uri si MTR-uri
  • Moto: M,2Dnepr, BMWR1100RS
  • Numar: 90
  • Club: Russian Iron MCC

Posted 23 January 2009 - 07:54 PM

gaseste un micrometru si masoara in 3 puncte, ca nu cumva printr-o minune sa fi fost degrosat o cota fusul maneton. Cotele le gasesti in manualele de Nipru. Aia zero e aproape de cm, si alelalte 3 scad cu cate 25 sutimi.
Asta daca nu vezi pe spatele din tabla al cuzinetului nimic si chiar ai dubii.
In principiu e cota 0.

Edited by Aleko, 23 January 2009 - 07:57 PM.

www.imz-ural.com & www.kmz.com.ua
BASARABIA E ROMANIA


#50 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 05 February 2009 - 06:57 PM

Fa o poza la arbore.
E bien ca arborele sa fie lucios si fara urme radiale



nu sunt zgarieturi pe arbore, doar niste urme mai lucioase dar nu in relief

@Dany: cuzinetii erau la cota zero :D

@Rock'n'roll: poze cu rezervorul de ij :





L.E.

a venit si rezervorul de nipru original :P de la Rock'n'Roll (impreuna cu cateva sfaturi)

care ai de vanzare un buson de rezervor?

de asemenea au ajuns in ct cuzinetii, instalatia electrica si alte maruntisuri de la Dany :scratch:
maine le ridic si pun poze

Attached Thumbnails

  • dfdffff.jpg
  • fffffffff.jpg
  • gffgf.jpg
  • ghgh.jpg
  • dsaas.jpg
  • cvccvc.jpg
  • dfdfdf.jpg

Edited by magic4ce, 05 February 2009 - 06:58 PM.

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#51 cristi 57

cristi 57

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,689 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: B 44 VXW

Posted 05 February 2009 - 08:58 PM

nu sunt zgarieturi pe arbore...

!!! ..aspectul exterior al cuzinetului indica faptul ca nu se aseaza bine (pe biela sau capac), sau poate ca cel ce a facut o reparatie anterioara a polizat capetele cuzinetului pt a-l strange(amanunt f. important). Faptul ca acel cuzinet nu este strans pe exterior de catre biela, in functionare va duce la deteriorarea lui fiind o prindere elastica. Asta ar explica zgarietura aparuta fara ca pe maneton sa existe aparent nimic.

Daca vrei mai mult, citeste:   http://cristi57.blogspot.com


#52 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 06 February 2009 - 07:51 PM

!!! ..aspectul exterior al cuzinetului indica faptul ca nu se aseaza bine (pe biela sau capac), sau poate ca cel ce a facut o reparatie anterioara a polizat capetele cuzinetului pt a-l strange(amanunt f. important). Faptul ca acel cuzinet nu este strans pe exterior de catre biela, in functionare va duce la deteriorarea lui fiind o prindere elastica. Asta ar explica zgarietura aparuta fara ca pe maneton sa existe aparent nimic.


astazi mi-am ridicat cuzinetii noi si maine sper sa-i montez. nu stiu daca cei din-nainte au suferit vre-o interventie intrucat par a fii originali si neumblati. in legatura cu aspectul exterior acum mi-ai dat de gandit. maine seara dau detalii despre operatiune. multumesc pt sfaturi

vreau si eu un buson pt rezervor de nipru si o schema electrica, aveam si eu una dar nu o gasesc si mi-e lene sa caut prin foldere. multumesc

maine poze clare :scratch:

Attached Thumbnails

  • Magic4Ce115.jpg
  • Magic4Ce116.jpg
  • Magic4Ce118.jpg

Edited by magic4ce, 06 February 2009 - 07:53 PM.

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#53 cristi 57

cristi 57

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,689 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: B 44 VXW

Posted 06 February 2009 - 10:07 PM

..ajunge sau mai vrei?

Daca vrei mai mult, citeste:   http://cristi57.blogspot.com


#54 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 06 February 2009 - 10:18 PM

..ajunge sau mai vrei?


e foarte buna. multumesc.
acum vedem cum o descifram in totalitate si daca e conform cu realul( adica manunchiul ala de fire ce sta in sufragerie)
multumesc cristi :scratch:


PS: daca mai ai nu ma supar :lol:

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#55 cristi 57

cristi 57

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,689 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: B 44 VXW

Posted 06 February 2009 - 10:35 PM

..ajung?

Daca vrei mai mult, citeste:   http://cristi57.blogspot.com


#56 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 07 February 2009 - 09:52 PM

..ajung?


Multumesc frumos :lol:
astazi am montat bielele la loc pe arbore... apropo, aceasta operatiune se poate face si fara sa scoti arborele doar ca trebuie sa ai rabdare si degete subtiri (oricum m-am ales cu niste zgarieturi :P )
am montat capacul de la distributie si baia de ulei si inafara de 2 suruburi rupte pe care a trebuit sa le scot (unul nu am reusit si i-am marit gaura si i-am facut alt filet :scratch: ) nu am intampinat probleme.
dupa aceea am desfacut o chiulasa si iar am dat ochii cu Andreea care si-a facut simtita rezenta de Zana a surprizelor cu un joc spectaculos de supape in ghiduri. In schimb scaunele arata bine (alea de la supapa :P , ca poate se trezeste vre-un carcotas sa ma intrebe de culoare, densitate si temperatura :D ) si inafara de calamina nu cred ca ar fii mari probleme. luni o duc la doctor si poate tratam jocul.

Poze:

Attached Thumbnails

  • cvnbvcbvc.jpg
  • gfdgfdgfd.jpg
  • gdfgfdg.jpg
  • gfdsgsgsdf.jpg
  • nghgfhgf.jpg
  • sgfdsgfd.jpg

Edited by magic4ce, 07 February 2009 - 09:59 PM.

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#57 cristi 57

cristi 57

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,689 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: B 44 VXW

Posted 08 February 2009 - 12:43 AM

..astazi am montat bielele la loc pe arbore...

..de curiozitate: le-ai cantarit?

Daca vrei mai mult, citeste:   http://cristi57.blogspot.com


#58 Motojurnal

Motojurnal

    Bai... Care ai furat veverita!?

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Numar: CT 98 ACS

Posted 08 February 2009 - 12:35 PM

..de curiozitate: le-ai cantarit?


stiam eu ca am uitat ceva :lol: :scratch:
toata ziua m-am gandit la asta

Edited by magic4ce, 08 February 2009 - 12:44 PM.

MOTOJURNAL

 

Accepta ce nu poti schimba si schimba ce nu poti accepta.
 
gypsiesoldschoolbikes

Nipra pe drum
Nipra în lucru
Bombiţa 2012


#59 krokodilu

krokodilu

    ANTI TAXE

  • Membru
  • Pip
  • 496 posts
  • Gender:Male
  • Location:bacau
  • Moto: Dnepr mt11;Ural;IJ56;MZ125
  • Numar: BC 96 KRK/96KRO

Posted 08 February 2009 - 02:13 PM

Stie cineva daca pastilele din capul supapelor sint obligatorii?...La ural nu am gasit asa ceva :scratch:...si fuge de rupe pamintul!!:lol:

Edited by krokodilu, 08 February 2009 - 02:16 PM.


#60 Aleko

Aleko

    inoculat cu virusul M

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,216 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nepre, Urale, IS-uri si MTR-uri
  • Moto: M,2Dnepr, BMWR1100RS
  • Numar: 90
  • Club: Russian Iron MCC

Posted 08 February 2009 - 02:19 PM

La Nipru cred ca sunt mai mult ca, culbutorul sa apese totusi supapa chiar daca are joc mare axial :scratch:.
Uralul nu are si nici la Dnepr nu-s necesare defapt.

www.imz-ural.com & www.kmz.com.ua
BASARABIA E ROMANIA





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status