Jump to content


Photo

TOPICUL RECENZIILOR


  • Please log in to reply
168 replies to this topic

#81 uzunu

uzunu

    Famous Head Scratcher

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,148 posts
  • Gender:Male
  • Location:intre A si B
  • Interests:foto+moto=love
  • Moto: DR 350; Ducati ST4
  • Numar: B 77 LCR; AG 81 TIK
  • Club: I'd rather go for axe

Posted 13 May 2009 - 04:37 PM

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW R 1100 GS, 1997
Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1085cc/80CP/97Nm; rosu de la 7500rpm
Numarul de trepte: 5
In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2008
Nr. de kilometri la achizitie : 64000
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 66000
Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 90/10
Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: touring prin tari necivilizate.
Greutatea la gol: 225 kg
Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 25 / 4 / racita pe aer
Inaltimea seii: 840/860mm
Dimensiunile rotilor: 110/80-19 si 150/70-17
Jantele - materialul de fabricatie: nici cea mai vaga idee, spitate
Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telelever, reglabila pe preload
Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Paralever I, reglabila pe preload si rebound
Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, metal
Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): relativ tare, dar suporta bine greutatea; pasagerii stau extrem de confortabil
Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): odometru, trip, martori de semnalizare, neutru, faza lunga, rezerva, baterie, ulei, ABS + RID (temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, treapta de viteza si ceas)
Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar electrostarter
Ambreiajul si actionarea lui: uscat, prin cablu
Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): motor - mineral 20W-50, cu variante 10W-40 sau 5W-40 iarna; schimb la 12.000km. cutie, cardan si final drive - 80W-90, cu varianta 75W-140, schimb la 24.000km
Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei, radiator de ulei
Numarul de bujii pe cilindru: 1 - se schimba la 24000
Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat
Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): cardan
Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): o gasca intreaga de crash-uri; le am pe cele originale BMW, dar trebuie date jos pentru interventii la cureaua alternatorului si la schimbul de ulei
Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral si central; motocicleta nu poate fi pornita daca cricul lateral este lasat, indiferent de pozitia cutiei
Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): grea pe loc si la viteze mici, bine echilibrata la viteze mari; pe off, atat timp cat ii stii limitele, sta bine plantata chiar si pe noroaie
Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): frane Brembo cu ABS, 2 discuri pe fata, 2 etriere cu 4 pistonase fiecare, 1 disc pe spate, 4 pistonase
Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: extraordinara. trebuie vazuta pentru a fi crezuta. ABS-ul are un "lag" destul de vizibil, dar nimic deranjant. in plus, nu prea exista "brake dive" datorita suspensiei fata
Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cuplu de neam-prost. de la 60 la 120 intr-a 5-a ajungi in 6-7 secunde
Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. cardan :)
Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 180km/h. mai mult n-am avut cohones
Consumul - urban / extern / mixt. 7.5/5/6
Puncte slabe ale motocicletei. probleme clasice de electrica la BMW, parbriz destul de mic (sau rider prea inalt), far slabut, cardanul cere putin exercitiu
Puncte forte ale motocicletei: consum mic pentru capacitatea cilindrica, confort extrem, suspensii geniale, frane geniale, cuplu, simplitatea motorului
Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? te urci in Bucuresti si mai te dai jos abia cand vezi un ocean
Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? cumparata cu baterie sulfatata; cablurile senzorilor hall mancate
Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? parbriz mult mai mare, ventilator la radiatorul de ulei pentru mersul in oras, diverse "farkles" ca orice BMW-ist :eek:
Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. R 1150 GS Adventure. The ultimate adventure bike.
Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. ca peste tot: marci banu' si vine piesa in 2-3 saptamani

Vroiam sa mai adaug chestii, dupa 10.500km de convietuire cu mobra asta:
- am schimbat placutele, am pus SBS sinterizate pe fata si Braking semi-sinterizate pe spate. Spatele e la fel, insa fata, daca-s incalzite placutele, se opreste instant. 35m de la 100km/h. Combinat cu Telelever-ul, ABS-ul si ciclistica perfecta, e un squid killer :D
- am schimbat guma pe spate tot cu un Metzeler Tourance. Se simte diferenta de aderenta, in special pe curbe la inclinari mari
- am rupt un cablu de ambreiaj. 110 lei la Bavaria (cam scump, parerea mea)
- mi-a crapat electromotorul. L-am dus la un atelier de reparatii si ma costa 450 lei toata reconditionarea
- am rupt o cutie laterala (nu va luati cutii BMW)
- am ramas blocat in nisip :P
- am pus Xenon, diferenta s-a vazut imediat. Am 3 secunde de vizibilitate pe faza scurta (aveam 2 inainte) si 14 secunde pe faza lunga (comparativ cu 8 pe halogen)
- viteza maxima de confort este 150km/h la 5200rpm. Peste incepe sa vibreze la nivelul scaritelor, ghidonului si seii
- am incercat sa pun protectii de manete de la Acerbis. Nu merge pe partea dreapta din cauza rezervorului pompei de frana
- am mers maxim 600km/zi. Saua ramane confortabila... la limita. Urmeaza tuning cu Tempur
- poate doar mie mi se pare, dar am inceput s-o controlez ca pe DR: sarit borduri, mers prin noroaie si freeride, controlat foarte frumos din scarite la viteze foarte mici, derapaje controlate
- parbrizul ridicat la maxim creaza turbulente in casca. Coborat la minim bate la nivelul gatului si-i liniste, insa toate insectele vin direct in casca
- consum minim 4.9%, viteza medie 70km/h. Consum maxim 8%, in oras
- consum de ulei: 1L la 10.000km
- viteza maxima: 202km/h pe ceas
- pasagerul sta perfect. Daca-i o tipa mai mica, nu se simte, dar are probleme la urcat si coborat de pe mobra. Daca-i un tip mai mare (un coleg de munca de-al meu, aproape 2 metri), scaritele sunt cam sus si sta cu picioarele destul de flexate. Dar confortul seii si protectia la vant sunt perfecte

Edited by uzunu, 13 May 2009 - 04:37 PM.

If loud pipes save lives, imagine what learning to ride that thing could do
The cheapest part on a BMW is the rider
2009: Balcanizare
2008: 14 zile de Romanica

#82 Xomin

Xomin

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,130 posts

Posted 13 May 2009 - 04:47 PM

- consum de ulei: 1L la 10.000km


in primi 10.000 a trebuit sa completez 900 ml in urmatorii 10.000 am completat 150 ml desi nu era cazul, nivelul era la jumate. diferenta a fost data de pornirea numai de pe cricul central in ultimi 10.000 km - e posibil sa fie si din faptul ca in primi 10.000 isi face rodajul etc... dar momentan o pornesc numai de pe cricul central ... o sa revin cu alte informati la urmatorii 10.000 km :eek:

PS. eu am un r1200gs, dar e acelasi boxer

Edited by p.c., 13 May 2009 - 04:48 PM.

do you like spam?
do you need to denigrate others users, under anonimacy?
use this account for free ...


username forum: Xomin
password: 1234567890


email cont: motoadvpunctromotociclism@yahoo.com
password: 1234567890

#83 DarkDrac

DarkDrac

    Semisuperbu'

  • Membru
  • Pip
  • 330 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha Fazer
  • Numar: La Vedere !
  • Club: Antitiganiada

Posted 13 May 2009 - 04:47 PM

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992
Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km

-Am gresit la numarul de km parcursi,vroiam sa spun de 4000 km adica diferenta intre kilometrii de la achizitie si cei "impliniti" pana in prezent.

-Vad ca sunt al doilea cu recenzia despre dominator,nu mi-am dat seama
Vand Yamaha Fazer FZS 600 cc-Pret avantajos,pentru detalii accesati linkulClick aici

#84 uzunu

uzunu

    Famous Head Scratcher

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,148 posts
  • Gender:Male
  • Location:intre A si B
  • Interests:foto+moto=love
  • Moto: DR 350; Ducati ST4
  • Numar: B 77 LCR; AG 81 TIK
  • Club: I'd rather go for axe

Posted 13 May 2009 - 05:33 PM

Ah, mi-am mai amintit chestii (Raul, daca poti lipi postul asta cu cel precedent...)
- am mers maxim 450km intre plinuri si mai aveam ceva benzina in rezervor. Cred ca ma pot intinde pana la 500km, chiar putin peste in caz de urgenta.
- daca merg in drum drept, ultimii 3 litri de benzina raman nefolositi in lobul din stanga. Solutia e culcarea mobrei pe dreapta pentru ca gazul sa se scurga acolo unde-i pompa de benzina. Cand incepe sa ramana fara se aude pompa uruind din ce in ce mai tare.
- daca sta mai mult de 5 minute pe lateral, pornirea o face cu fum. Explicatia e ca se aduna ulei in cilindrul stang care se arde la pornire. Daca stau mai mult in acelasi loc, intotdeauna o urc pe central
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride that thing could do
The cheapest part on a BMW is the rider
2009: Balcanizare
2008: 14 zile de Romanica

#85 dasdas

dasdas

    bmf

  • Membru
  • Pip
  • 117 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: Honda XL1000 Varadero
  • Numar: CJ-12-CKW
  • Club: No, Thank You

Posted 10 June 2009 - 04:06 PM

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:
Honda XL 1000V Varadero - 12.10.2001
Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?:
996cmc / 95cp / 98nm - 9000rmp
Numarul de trepte:
5 trepte
In posesia mea din (luna si anul):
08.2008
Nr. de kilometri la achizitie:
32.500
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:
42.000
Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km):
80%/20%
Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala:
Drumurile rele din romania.
Greutatea la gol:
Vreo 270 cu toate acesoriile(cantarita de mine personal :D).
Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:
25L benzina, 3.4L (fara filtru)/3.6L(cu fitru), 2.8 apa.
Inaltimea seii:
845mm, dar te fura ca ii destul de lata.
Dimensiunile rotilor:
Fata - 110/80-R19; Spate: 150/70-R17
Jantele - materialul de fabricatie:
Jante turnate(fara spite) din aliaj alu.
Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare
Normala, 175mm, rebound reglabil.
Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare
Normala(arc cu telescop), 155mm, preload(simplu de la robinet) si rebound(mai complicat din surub) reglabil.
Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)
Exista ceva "belly-pan" din plastic, dar nu stiu daca poti sa ii spui scut. Merge scut de africana modificat.
Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului).
Extrem de comfortabila(datorita latimii) pt. ambii.
Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)
Turometru/Vitezometru analogice, kilometraj electroni cu 2 tripuri, ceas electronic, indicator de temperatura analogic.
In rest ca de obicei... bec semnaliari, bec ulei, bec benzina, bec faza lunga.
Posted Image
Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?
Electro start. Nu.
Ambreiajul si actionarea lui
Ambreiaj in ulei cu actionare prin cablu.
Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)
10W40 API SE/SF/SG/JASO MA sau mai bine. Nu scrie daca se recomnada sintetic sau mineral.
Eu personal bag Motul 7100 10W40 full sintetic.
Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)
Racire pe apa cu circuit de incalzire carburatoare.
Numarul de bujii pe cilindru
1 bujie pe cilindru.
Sistemul de intindere a lantului de distributie.
Automat.
Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala
Transmisei pe lant. Intindere din surub. Mecanizm clasic si simplu.
Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)
Da se poate, toti producatori mari au in ofertele lor (GIVI, Hepco, etc.)
Din plan apropiat spre palnul indepartat: Hepco and Becker, Givi, Hepco and Becker :moto:
Posted Image
Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?
Standard doar lateral. Se poate adauga cric central fie original fie aftermarket.
Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)
Mare balena la manevre pe loc dar te obisnuiesti. Dupa ce trece de 10 km/h nu mai simti greutatea.
Foarte manevrabila in curbe, stabila la viteze mari. In off-road merge bine atat timp cat terenul este
tare(piatra, pamant batatorit), pe noroi si pe iarba asa mai cu grija...
Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)
Fata: discuri duble cu 3 pistonase pe etrier. Spate: un singur disc cu 3 pistonase.
Are sistem CBS(Combined Breaking System). Apesi frana fata se actioneaza toate pistonasele pe fata + un pistonas
din etrierul spate. Apesi frana spate se actioneaza toate pistonasele franei spate + cate un pistonas de pe
fiecare etrier din fata.
Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?
Frana bine calibrata (din punctul meu de vedere). Nu musca dintr-o data(scade sanasa sa blochezi roata), dar la o
actionare ferma opreste bine si de la viteze mari.
Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)
Trage bine, urca in ture rapind. Cuplu bun, poti depasi din scurt si cu 300Kg pe motor (pasager + bagaje).
Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament
16/47. Poate ar merge un 17 pe fata, cuplu are destul si ar mai scadea consumul umpic. Eu personal nu as schimba-o.
Viteza maxima la care ati ajuns cu ea
210 pe ceas, vreo 200 pe GPS. Si singur si cu pasager si bagaje.
Consumul - urban / extern / mixt
Relativa treaba cu consumul. Urban nu i-am facut niciodata(nu umblu in oras cu ea decat in trecere). Un consum mixt
care imi iese cu regularitate ii in jur de 6.25 (320km cu 20L - la 320 se aprinde becul de benzina).
Puncte slabe ale motocicletei
Are o problema clasica cu pompa de benzina (aceiasi pompa ca si la Africa Twin). Pt. incarcaturi mari (pasager + bagaje) s-ar
potrivi niste arcuri mai bune(se gaseste kit de arcuri progresive fata/spate pe la 200E - urmatoarea investitie).
Puncte forte ale motocicletei
Cuplu/Putere/Inaltime/Fiabilitate
Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?
Ca ii mare :D
Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?
Termostatul blocat pe deschis(inlocuit cu termostat de Tico).
O garnitura de la imbinarea tobelor.
Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?
Suspensia, atat fata cat si spate.
Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.
Nu. Poate as schimba-o cu noul model de Varadero ce va aparea in 2010. L-as cumpara prin 2015 SH cand estimez ca pe
curentul il scot la pensie.
Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.
De la Honda, piesele originale sunt ff scumpe. Se gaseste o piata aftermarket destul de bogata.
Alte mentiuni
Motorul pe care mi l-am dorit, care isi face foarte bine treaba pt. care l-am luat: mers mult, pe drumuri asa si asa,
cu pasager si bagaje.

#86 Norsemann

Norsemann

    Old school, yet newest biker kind...!

  • Membru
  • Pip
  • 289 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Motoare, istorie, graphic design, arta, ROCK..., calatorii, munte, ...etc
  • Moto: E pe vine...!
  • Numar: de BZ
  • Club: None...!

Posted 04 July 2009 - 10:21 PM

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...
Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...
Multumesc si multa bafta tuturor!!!

Driving a car is like watching a movie, but riding a motorbike is like being in one...!!!



Graphic design and artwork...!!!

Posted Image


#87 pedros

pedros

    VECHI..... DAR BUN.

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,939 posts
  • Gender:Male
  • Location:Grozavesti.Leu.BUC
  • Interests:0723172823 0762260449
  • Moto: IJ PLANETA 5 CU ATAJ SI HONDA TRANSPLANT
  • Numar: B 600 DRO
  • Club: consumatorilor.

Posted 05 July 2009 - 02:07 PM

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990.
Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM
Numarul de trepte….5
In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009
Nr. de kilometri la achizitie : 39000
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900
Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF
Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA
Greutatea la gol 210 KG
Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL
Inaltimea seii
Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE
Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL
Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR.
Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT
Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL.
Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS.
Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)
Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER.
Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI
Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT
Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI
Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL
Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA
Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525.
Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE
Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE
Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE
Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN.
Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA.
Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M.
Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE.
Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL
Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT.
Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT
Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA.
Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR .
Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV
Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE
Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE.
Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC.
Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Edited by pedros, 05 July 2009 - 02:16 PM.


#88 adiy

adiy

    mergem

  • Super Membru
  • PipPip
  • 742 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sept-Iles
  • Interests:teleleisme
  • Moto: de teleleu

Posted 08 July 2009 - 03:45 PM

suzuki dr-z 400s. am avut 2 motociclete de acest tip> model 2000 si pt ca mi-a placut la maxim am cumparat acum un an jumate una noua (model 2007).
cu cea din 2000, am avut destule probleme dar am apreciat modul in care inca functiona dupa ce a avut ''posesori'' care cred ca au vrut sa vada cand se strica si cat poate sa mearga fara ulei sau cu ulei de la bunica, asta ca am voie sa injur aici. n-au reusit probabil s-o strice si am cumparat-o eu....asa am descoperit aproape totul despre aceasta motoreta. o sa o descriu putin:
-cadrul fisurat in 2 locuri iar la punctele de sudura vopseaua sarita din cauza torsiunii.
-toate piesele din motor care nu erau in frecare directa erau acoperite cu ulei ars dar in stare buna.fara joc in biela.
-dupa vreo 3000 de km de la achizitionare cand avea 5000 mii s-a ars garnitura de chiulasa(sau era arsa asta nu stiu ca atunci nu stiam absolut nimic despre motoare). cand am schimbat-o pistonul era ok ca si dimesiuni la fel si axele cu came dar pline de calamina si ulei ars. mecanicu zicea ca n-a mai vazut asa ceva.
-la scurt timp s-a rupt arcul de la intinzatorul arcului de distributie.
-discurile de ambreaj erau cam praf
-apoi pe la vreo 10000 de km cat arata pe ceas mi s-a stricat garnitura de la pompa de apa iar apa a intrat in ulei.- garnitura era coapta probabil din cauza temperaturilor ridicate.
-in iarna urmatoare(2006-2007) l-am desfacut pt sudura cadru si revopsire + o inspectie generala. a mai necesitat schimbul a 2 rulmenti (din cei 16) la bascula spate.
-lant de distributie schimbat la 13000
-la scurt timp (14000 de km) probabil din cauza ca statorul era acoperit de ulei ars si nu se putea raci s-a ars.
tipul de la care l-am cumparat mi-a zis ca pot baga si lubrifin dar sa-l schimb la 500-1000 de km maxim ca-i mai bine sa-l scimb des decat sa bag un ulei scump si sa-l schimb rar. :blink: propietarul mi-a zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu l-a mai schimbat de mult (acest model nu are cutia de viteze separata)
acest motor avea vopseaua aceea de control de la 4 concursuri.
toate acestea m-au determinat sa apreciez acest motor foarte mult pt ca atunci cand mergea mergea bine :laugh: si-mi placea cum se comporta.

acu' sa vorbesc despre ala din 2007 pe care l-am utilizat si intretinut doar eu.




Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:2007
Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 400 40 40
Numarul de trepte:5
In posesia mea din (luna si anul) :iunie 2007
Nr. de kilometri la achizitie :3
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:24500
Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) :60strada /off25/''hard'' 15.
Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: daca n-ai bani de mai multe asta face de toate la costuri minime.
Greutatea la gol: 133
Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:10 /1,7 /1,5
Inaltimea seii: variabila
Dimensiunile rotilor:18/21
Jantele - materialul de fabricatie: dural
Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:dupa 2003 suspensii full reglabile
Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: dupa 2003 suspensie full reglabila. plaja larga de reglaje. soft-hard, foarte multumit.
Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, dural sub cadru plastic laterale. este bine de achizitionat unul care ofera mai multa protectie.
Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): solo ok pt ca-ti poti schimba pozitia in timbul mersului, cu pasager mai greu.
Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): distanta pe 2 tripuri, nr total de km, ceas, cronometru, countdown. nu are turometru si indicator de nivel benzina.
Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electro, se poate adauga kick.
Ambreiajul si actionarea lui: umed prin cablu.
Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). motul 10w40 eu recomand cu caldura motul 300v (10 w 40) schimbat la 5000 de km nu la 6000 cum da cartea. dupa rodaj filtrul se schimba la 2 scimburi (12000 km)- asa zice cartea-insa pt 15 lei....
Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa cu ventilator pe radiatorul stang.
Numarul de bujii pe cilindru:1- se scimba la 12000
Sistemul de intindere a lantului de distributie:automat
Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala):lant
Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)
Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?standard, nu se poate adauga
Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): supermanevrabila in majoritatea conditiilor. la ''hard'' se simte greutatea.
Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 1disc fata 2 pistonase ,1spate 1 pistonas. placutele originale fata au rezistat 24 000 discul arata ok. placutele frana de pe spate sunt ok.
Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?:din cauza dimensiunii mai reduse a discului fata(pt a putea controla franarea si pe off road) pe sosea frana trebuie apasata mai ferm insa poti face stoppie fara proobleme.acest lucru uneori poate fi un avantaj alteori nu :D
Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): treptele 1-3 bine, 4 accetabil, 5 dupa 110
Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. daca pui configuratie de off o omori pe sosea la 100 km/h daca pui de strada ii strici discurile de amb. la off road. cu combinatia standard maneta de ambreaj se elibereaza complet dupa 12km/h.
Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 150
Consumul - urban / extern / mixt. urban max 5, extern sub 4. off n-am trecut de 5.5
Puncte slabe ale motocicletei. design urat, claxon defectuos, ghidonul din fabrica destul de slab, daca nu ai mai pornit-o de cel putin 5-6 zile tre' sa sufli cu pompa in carburator, poate putin cam grea
Puncte forte ale motocicletei: nu se strica, costuri de intretinere minime, consum de pana la 3.6% la 90 km/h
Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? bagi cheia in contact si o tai unde vrei-toate formele de relief si starile de agregare
Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? a curs amortizorul dupa niste noroaie mari, claxonul cand merge cand nu si asta dupa ce m-am plimbat cu ea prin mare, bateria.
Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-as pune aparatori de radiatoare dar nu gasesc si mansoane incalzite
Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. as schimba-o cu yamaha wr 2 track...motivul....as avea bani prea multi si aia chiar e o motoreta tare insa costa dublu.
Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. piese originale cam in 2-3 saptamani.

Alte mentiuni - :P este un dual sport deci nu merge bine nici la concurs (motocros, enduro cross, rodeo,trial etc) ca n-a fost facuta pt asta, iar daca pleci pe ea in turul lumii nu te intorci cu fundul la fel de moale ca si cand ai fi fost cu avionu!

multa bafta!


tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje
http://www.motocicli...?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari.
ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua )
intotdeauna exista ceva mai bun

#89 uzunu

uzunu

    Famous Head Scratcher

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,148 posts
  • Gender:Male
  • Location:intre A si B
  • Interests:foto+moto=love
  • Moto: DR 350; Ducati ST4
  • Numar: B 77 LCR; AG 81 TIK
  • Club: I'd rather go for axe

Posted 08 July 2009 - 04:17 PM

adiy, nu ca as avea vreo problema cu asta, da' nu crezi ca ai gresit mobra? :laugh: Chestia asta ma intrebam eu cand faceam zile de 700-800km cu DRu'. La cat mai multi fara probleme :blink:

Edited by uzunu, 08 July 2009 - 04:20 PM.

If loud pipes save lives, imagine what learning to ride that thing could do
The cheapest part on a BMW is the rider
2009: Balcanizare
2008: 14 zile de Romanica

#90 Norsemann

Norsemann

    Old school, yet newest biker kind...!

  • Membru
  • Pip
  • 289 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Motoare, istorie, graphic design, arta, ROCK..., calatorii, munte, ...etc
  • Moto: E pe vine...!
  • Numar: de BZ
  • Club: None...!

Posted 08 July 2009 - 04:17 PM

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...
Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...
Multumesc si multa bafta tuturor!!!



Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...
Mersi si mult abafta!!! :blink:

Driving a car is like watching a movie, but riding a motorbike is like being in one...!!!



Graphic design and artwork...!!!

Posted Image


#91 _Raul_

_Raul_

    Pentru ca motociclete

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,550 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Harti, motoscouting
  • Moto: Tenere 3AJ, R1100RT

Posted 08 July 2009 - 06:04 PM

Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...
Mersi si mult abafta!!! :blink:



Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.
Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.
Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.
Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.

Edited by Popescu_ MihailRaul, 08 July 2009 - 06:08 PM.


#92 Norsemann

Norsemann

    Old school, yet newest biker kind...!

  • Membru
  • Pip
  • 289 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Motoare, istorie, graphic design, arta, ROCK..., calatorii, munte, ...etc
  • Moto: E pe vine...!
  • Numar: de BZ
  • Club: None...!

Posted 09 July 2009 - 01:11 PM

Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.
Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.
Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.
Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.


OK, am inteles ideea...

Driving a car is like watching a movie, but riding a motorbike is like being in one...!!!



Graphic design and artwork...!!!

Posted Image


#93 Kevinn

Kevinn

    dependent

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,606 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Motociclete
  • Moto: Honda Transalp 600 PD10
  • Numar: -
  • Club: none

Posted 10 July 2009 - 03:27 PM

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)
MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST
CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000
NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring
IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008)
NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500
NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial
APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal
PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras
GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate
CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l)
INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica)
DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata)
JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) :lol: am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa
SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata
SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri)
SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal)
SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele :) dar pare confortabil si pt pasager
TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa
si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului)
PORNIRE:electric starter
AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras)
TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok
TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire
NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1)
TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina
POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta :)
CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura
MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara
FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas
FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor
RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede
VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza
CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol
PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road
PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri)
CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil)
CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat
CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste
ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort :) si cuplu
PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede
ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super.
te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin

Attached Thumbnails

  • 020520092330.jpg
  • 201220082209.jpg
  • 04012009198.jpg
  • 04012009174.jpg
  • 04012009172.jpg
  • bord_ST.jpg
  • BORD_CLASIC.jpg


#94 nick 85

nick 85

    Intermediar

  • Membru
  • Pip
  • 324 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alba
  • Moto: BMW F 650
  • Numar: De Alba
  • Club: In cautare...

Posted 11 July 2009 - 02:55 PM

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)
MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST
CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000
NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring
IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008)
NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500
NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial
APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal
PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras
GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate
CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l)
INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica)
DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata)
JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) :) am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa
SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata
SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri)
SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal)
SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele :) dar pare confortabil si pt pasager
TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa
si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului)
PORNIRE:electric starter
AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras)
TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok
TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire
NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1)
TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina
POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta :)
CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura
MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara
FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas
FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor
RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede
VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza
CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol
PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road
PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri)
CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil)
CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat
CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste
ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort :) si cuplu
PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede
ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super.
te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin

As vrea sa adaug 2 observatii sa nu inducem lumea care citeste in eroare: la BMW F 650 scutul nu este de metal ci din plastic si ceasul din bord indica temperatura apei nu cea a uleiului. In rest buna caracterizare. Numai bine :lol:

#95 Kevinn

Kevinn

    dependent

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,606 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Motociclete
  • Moto: Honda Transalp 600 PD10
  • Numar: -
  • Club: none

Posted 12 July 2009 - 06:40 AM

de scutul de la clasic nu eram sigur,am scris asta
la poze am pus bordul de la clasic si cel de la ST
mi a scapat treaba cu temperatura,e intr adevar a apei,pt ulei se poate instala after market
mersi pt corectari,inseamna ca ai citit cu atentie :lol:

#96 Norsemann

Norsemann

    Old school, yet newest biker kind...!

  • Membru
  • Pip
  • 289 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Motoare, istorie, graphic design, arta, ROCK..., calatorii, munte, ...etc
  • Moto: E pe vine...!
  • Numar: de BZ
  • Club: None...!

Posted 15 July 2009 - 12:22 PM

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)


:laugh: Mersi mult...Bafta maxima!!!

Driving a car is like watching a movie, but riding a motorbike is like being in one...!!!



Graphic design and artwork...!!!

Posted Image


#97 JCDenton

JCDenton

    Cum fac sa-i dau a 7-a? Conservar sub acoperire.

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,049 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din pacate, Bucuresti.
  • Moto: ZX-9R
  • Numar: Murdar si indoit.
  • Club: Cel mai lung drum acasa.

Posted 27 August 2009 - 08:06 AM

Topic foarte bun!

Pus la bookmarks.

semnatura racing rizoma.

P.S. sunt băsist.


#98 Kevinn

Kevinn

    dependent

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,606 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Motociclete
  • Moto: Honda Transalp 600 PD10
  • Numar: -
  • Club: none

Posted 18 January 2010 - 10:36 PM

o completare:30 de clickuri la preload fac f 650 ul foarte placut pe viraje si in general pe asfalt,stabil si precis

#99 intrusu

intrusu

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,070 posts
  • Gender:Male
  • Location:buciuresti
  • Moto: cu ghidon
  • Numar: are
  • Club: mortii vii

Posted 04 March 2010 - 11:01 AM

Raul;
tot respectul !!
HatsOff.jpg
topicul este numai pentru enduro / touring ?

as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....
ce alegi intre confortul tau si confortul altora ?
atunci ramai burlac.

#100 _Raul_

_Raul_

    Pentru ca motociclete

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,550 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Harti, motoscouting
  • Moto: Tenere 3AJ, R1100RT

Posted 04 March 2010 - 12:04 PM

tot respectul !!
topicul este numai pentru enduro / touring ?
as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....


Multumesc frumos!
Daca vrei, ia calupul de intrebari de recenzie de aici, daca consideri ca trebuie sau vrei elimina-le pe unele sau adauga altele si fa un topic al recenziilor si la chopper/cruiser sau chiar la discutii generale, pentru mai multe categorii de motociclete stradale :nono: :crack: .
Nu o zic cu rautate :laugh: .
Sincer, eu chiar m-as bucura sa vad un topic de genul acesta si la alte categorii de motociclete. La alte categorii eu nu am stiut sigur despre ce sa intreb la o recenzie si din cauza aceasta topicul de fata se adreseaza doar motocicletelor despre care stiam ce sa ii intreb pe posesorii lor - enduro-turismele adica.

Edited by Popescu_ MihailRaul, 04 March 2010 - 12:13 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users