Sari la conținut

Casti BMW Motorrad


KHK
 Share

Postări Recomandate

salut!

 

In februarie apare noua casca flip-up BMW Systemhelm 6 care va fi si mai usoara si mai silentioasa. De asemenea va avea integrat vizorul de soare iar vizorul normal va fi dublu.

Interior din Alcantara si DuPont Coolmax detasabil si "spalabil"

Greutate: 1570g. Marimi: de la 48/49 pana la 64/65.

Culori (pt inceput): negru mat, gri inchis metallic, white-silver metallic si 2 modele cu decor.

Preturi (Germania): negru mat: 495euro; metalic: 520; cu decor 570.

Casca poate fi deja vazuta si in pozele oficiale cu noile modele BMW din seria K 1300.

 

post-9546-1226412621_thumb.jpgpost-9546-1226412636_thumb.jpgpost-9546-1226412660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda...si eu care nu stiam de ce-au fost tantalai nemtii si n-au pus pe System 5 vizor de soare.

Iete d-aia: ..ca acu' sa nu stiu io cum sa vand vechiu system 5 ca sa cumpar noul sysytem 6

Ca-i mare lucru vizoru' integrat.

 

La greutate..nu-i mare lucru diferenta...

.....m-am tuns scurt si am dat jos cele 100 de grame de pe capatana :drink:

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
1570 de grame ! Ori iti pui un pepene pe cap ori system 6 iesi tot acolo la cintar . Si dai si 500 de eurei pentru privilegiul asta . Interesant mod de pacalire !

 

Stai ca nu ma prind ...

Ce casca porti ?...invata-ne si pe noi...cate grame are casca ta ?

 

..prevad ca nu primesc un raspuns documentat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

System 6 care nu-i altceva decat un Schubert C3 rebranduit, ca de obicei. Iar Schubertul exista deja in magazine. Apropos, System5 (Schubert C2, cu alte cuvinte) a fost declarata cea mai sigura modulara. Just for the record...

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

System 6 care nu-i altceva decat un Schubert C3 rebranduit, ca de obicei. Iar Schubertul exista deja in magazine. Apropos, System5 (Schubert C2, cu alte cuvinte) a fost declarata cea mai sigura modulara. Just for the record...

 

Daca intr-adevar la SH6 se vede ca se trage din C3, SH5 nu are nici o legatura cu C2.

C2 se poate deschide doar cu mana stanga (ceea ce mi se pare o prostie), nu se poate face jet-helm (SH5 se poate si este excelenta vara). Iar de calitatea materialelor, nici nu se compara! (la interior). SH5 are si o aerisire in plus pe crestetul capului, foarte utila.

 

SH6 nu am apucat sa o vad live inca pt ca apare in februarie dar C3 nu mi-a lasat o impresie extraordinara. (oricum, a mai evoluat fata de C2). Asa ca inca nu ma pronunt!

 

Asa ca, "just for the record", hai sa nu ne mai dam cu parerea ca sa ne aflam in treaba cand nu stim despre ce este vorba!

Hai intai sa avem una, sa testam, sau macar s-o atingem sau sa o vedem in realitate si apoi sa dam verdicte!

Era o vorba, cu vulpea care nu ajunge la struguri si zicea ca sunt acri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

System 6 care nu-i altceva decat un Schubert C3 rebranduit, ca de obicei. Iar Schubertul exista deja in magazine. Apropos, System5 (Schubert C2, cu alte cuvinte) a fost declarata cea mai sigura modulara. Just for the record...

 

Sistem5=C2...?...le-ai vazut pe ambele...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Sint foarte incintat de ea.Am mai avut Schubert S1 Pro si Schoei multitec.

In comparatie cu cele 2 modele detinute pot spune ca este mai mica,usoara si silentioasa.

Ce ma incinta cel mai mult este faptul ca aerul nu-mi mai vine direct in sinusuri (eu am sinuzita) ,deoarece imbinarea vizierei cu "barbia" castii se face undeva in dreptul gurii,deci mai jos de sinusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

A aparut in sfarsit si sistemul original de comunicatie pt Systemhelm 6.

 

Se poate conecta via bluetooth la telefon, navigatie, mp3-player dar si la casca pasagerei sau chiar la casca altui motociclist (pe o raza de 30-100m).

Am inteles ca are si ceva functii speciale de conectare cu noul sistem de navigatie BMW Navigator IV.

 

Cel de pe Systemhelm 5 era excelent calitativ, cu un mare plus pt microfon (foarte flexibil ca pozitie si bun ca si calitate a sunetului chiar si la vant). Marele minus era calitatea sunetului la muzica (distorsiuni la bass) dar pt voce (navi/telefon) era excelent.

Se pare ca la cel nou pt SH6 s-a imbunatatit considerabil si calitatea sunetului pt muzica dar si calitatea transimisiei bluetooth.

Din pacate pretul ramane cam prohibitiv, 395 euro... dupa ce ai dat cei 500 pe casca...

 

Vlad :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A aparut in sfarsit si sistemul original de comunicatie pt Systemhelm 6.

 

Se poate conecta via bluetooth la telefon, navigatie, mp3-player dar si la casca pasagerei sau chiar la casca altui motociclist (pe o raza de 30-100m).

Am inteles ca are si ceva functii speciale de conectare cu noul sistem de navigatie BMW Navigator IV.

 

Cel de pe Systemhelm 5 era excelent calitativ, cu un mare plus pt microfon (foarte flexibil ca pozitie si bun ca si calitate a sunetului chiar si la vant). Marele minus era calitatea sunetului la muzica (distorsiuni la bass) dar pt voce (navi/telefon) era excelent.

Se pare ca la cel nou pt SH6 s-a imbunatatit considerabil si calitatea sunetului pt muzica dar si calitatea transimisiei bluetooth.

Din pacate pretul ramane cam prohibitiv, 395 euro... dupa ce ai dat cei 500 pe casca...

 

Vlad :)

 

 

cum ar spune unii

ce dracu ba ai moto bmw de o "gaoaza" de bani

si nu ai 900 euro pt o casca cu comunicatie..... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
A aparut in sfarsit si sistemul original de comunicatie pt Systemhelm 6.

 

Se poate conecta via bluetooth la telefon, navigatie, mp3-player dar si la casca pasagerei sau chiar la casca altui motociclist (pe o raza de 30-100m).

Am inteles ca are si ceva functii speciale de conectare cu noul sistem de navigatie BMW Navigator IV.

 

Cel de pe Systemhelm 5 era excelent calitativ, cu un mare plus pt microfon (foarte flexibil ca pozitie si bun ca si calitate a sunetului chiar si la vant). Marele minus era calitatea sunetului la muzica (distorsiuni la bass) dar pt voce (navi/telefon) era excelent.

Se pare ca la cel nou pt SH6 s-a imbunatatit considerabil si calitatea sunetului pt muzica dar si calitatea transimisiei bluetooth.

Din pacate pretul ramane cam prohibitiv, 395 euro... dupa ce ai dat cei 500 pe casca...

 

Vlad :crack:

 

am folosit noul sistem de comunicatie realizat pentru System 6 in calatoria de sambata. cateva concluzii:

-bateria a tinut de la 8.00 si pana la 19.00 cand am ajuns nu s-a terminat

-am folosit casca tot drumul pentru muzica luata din garmin si se aude bine cred eu

-am dat si vreo 2-3 telefoane si la viteza f. mica(20-30km/h) se aude f. bine si persoana de dincolo ma aude bine

-am mai folosit sistemul si printr-o statie cu bluetooth dar colegii nu ma auzeau bine si dupa 1 ora am renuntat la statie

- se conecteaza usor si cu GPS-ul si cu bluetoothul de la statie

-acest distem de comunicatie e produs pentru BMW de PEIKER acustic GmbH & Co KG si pare un produs de f. buna calitate

 

eu l-am cumparat in special pentru telefon si mai trebuie testat ca sa imi fac o parere mai corecta

 

 

am mai avut inainte schubert c3 cu un sitem de la Midland BT2 Intercom si a fost ok

aceasta casca pare mai buna decat c3, nu se abureste si pare mai putin zgomotoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

A aparut SH6 in culoarea "fluorgelb", aparuse de ceva timp la Schubert; mie imi si place si ma tenteaza mult si din punct de vedere al sigurantei.

(pret: ca si alb metalic sau gri mat, 520euro)

 

 

 

 

Mesaj completat

Pt. cei care aveti SH6:

 

Nu stiu sigur daca doar la modelele produse in 2009 dar au fost probleme cu viziera, atat ca etansare cat si faptul ca nu se inchide usor cu un deget la ultima treapta.

BMW recunoste problema si in stilul caracteristic o rezolva prompt prin schimbarea pieselor latrale care sustin viziera.

(nu dezbatem aici ce sau cum face Bavaria in Ro, eu am scris sa va stiti drepturile; in mod normal se face in 3min. si bineinteles gratuit)

post-9546-1276703604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

A aparut SH6 in culoarea "fluorgelb", aparuse de ceva timp la Schubert; mie imi si place si ma tenteaza mult si din punct de vedere al sigurantei.

(pret: ca si alb metalic sau gri mat, 520euro)

 

 

 

 

Mesaj completat

Pt. cei care aveti SH6:

 

Nu stiu sigur daca doar la modelele produse in 2009 dar au fost probleme cu viziera, atat ca etansare cat si faptul ca nu se inchide usor cu un deget la ultima treapta.

BMW recunoste problema si in stilul caracteristic o rezolva prompt prin schimbarea pieselor latrale care sustin viziera.

(nu dezbatem aici ce sau cum face Bavaria in Ro, eu am scris sa va stiti drepturile; in mod normal se face in 3min. si bineinteles gratuit)

 

Care piese schimbate fac tot aia,adica iti ploua in casca.Multumesc Vlad pentru ajutor,dar,din pacate anunt stimata audienta ca este o casca in care ploua.Casca de 600 eur.HAhaha.

Ca atare,atat eu cat si nevasta am trecut pe C3.

Istoria castilor la mine:

- in 2009 la Garmisch cumparat Sistem 6 ptr mine.Foarte multumit de ea,dupa cum am scris si mai sus.Dar,acum,in 2011 a devenit inutilizabila la touring.Momentan o folosesc la enduro.

De ce?Bate vantul si are un zgomot infernal.

Dar si mai picanta e povestea castii nevestei.Cumparata in 2009 din Wiena(multumesc Vlad),la scurt timp se constata ca viziera nu se inchide decat fortata.Mai apoi a cedat mecanismul de actionare a lentilei fumurii.Tot in 2009,in timpul turei 2 a lui Vlad,casca este schimbata pe loc la un dealer Bmw,dar nu mai stiu orasul.Din nou multumesc Vlad.Toate bune si frumoase,toata lumea fericita,pana la prima ploaie,cand ce sa vezi,PLOUA in ea.O duce Vlad in Austria,ii schimba baietii aia piesele de care se vorbea mai sus,o aduce Vlad in tara (inca o data multumesc Vlad),dar din pacate finalul e acelasi.

Nu doresc nimanui sa cunoasca gustul pe care-l ai atunci cand dai aproape 600 eur pe o casca in care te uda ploaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcelino, la a ta putem schimba acele parti si POATE se rezolva; pacat ca nu mai ai bonul sau ca nu ti-am luat-o eu ca aproape sigur o schimbam.

 

La Bia chiar nu mai inteleg; te rog trimite-mi casca lui Bia pt ca sigur nu s-au facut inca 2 ani si sper sa o schimbam.

Nu am mai auzit pe altii sa se planga.

 

Chiar, cine mai are System 6 poate isi experima aici opinia.

 

Tot in 2009,in timpul turei 2 a lui Vlad,casca este schimbata pe loc la un dealer Bmw,dar nu mai stiu orasul.

 

Casca am schimbat-o la Salzburg.

 

Din cate stiu, si SH6 si C3 au avut probleme la inceput; chiar la un moment dat au stopat productia pt. a face unele modificari. Ambele casti ale voastre au fost din primul lot, chiar si cea schimbata la Salzburg probabil. A ta cu siguranta, cand ai luat-o in 2009 la Garmisch era dintre primele produse.

 

Iti doresc sa n-ai probleme si cu C3, cu atat mai mult cu cat mi-e greu sa cred ca sistemul de garantie functioneaza asa bine ca la BMW. Din cate stiu eu, la ditai mai firma Louis daca ai o porblema cu un Schubert de exemplu, casca trebuie trimisa la fabricant care isi exprima parerea, eventual o repara si o trimite inapoi.

 

Oricum, asa cum am spus, cu a lui Bia ar trebui sa rezolvam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, tipic BMW. au ajuns sa aibe recall-uri si la casti, nu numai la frani se pare; desi preturile sunt in continuare de B0$$. Parerea mea, ramaneti la "amatorii" care chiar chiar se ocupa cu chestii din astea, gen Shoei, Schuberth, Arai etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparata in 2009 din bucuresti, deci:

 

- intradevar sistemul de inchidere al vizierei merge mai strans insa se inchide si se inchide bine

- insonorizare: f buna dupa parerea mea - de cand o am nu mai pun dopuri in urechi la drum lung (am citit pe un site de teste ca SH6 are vreo 1-2 decibeli in plus fata de sora ei - C3 , insa in rest erau cotate ca cele mai bune de pe piata in 2009/2010)

- aerisire: f buna si cea de pe scafarlie si cea din barba

- izolare foarte buna sub barba

- vizoarele mi se par super - nu le dau cu nimic antiaburire si nici nu e nevoie. singura situatie mai dificila - pe ninsoare cu fulgi mari si exact zero grade afara si-au cam atins limitele insa nu cred ca s-a inventat inca ceva sa reziste la asta. deci ofera vizibilitate foarte buna si asta nu numai calitatii vizoarelor dar si formei decupajului castii - adica unghi pt vederea periferica mare cat si vertical - cu unele casti trebuie sa lasi capul in jos ca sa iti vezi bordul din cauza partii inferioare mai masive - desigur asta variaza si functie de pozitie pe moto respectiv model moto.

 

dat cu ea de asfalt (in timp ce o aveam in cap) - a fost o pernuta moale. nu s-a desfacut flip-up-ul cum auzisem pe la altele. au sarit vizoarele amandoua (s-au rupt din sistemul de fixare). casca nu s-a spart - s-a luat din "carne" in zona de impact. drept urmare acum am una la fel dar fabricata in 2010 la care este modificat sistemul de inchidere a vizorului (are sigurante de inchidere in ambele parti - in punctul in care pivoteaza - cea "veche" avea doar pe stanga)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,Vlad,esti un mare domn.

La casca mea am comandat prin Bavaria viziera,pinlock(sper ca am scris corect) si prinderile vizierei de casca,adica acele piese de care vorbesti.Vreo 600 ron toate.

Le montez,viziera culisa mult mai bine,dar pinlock-ul nu statea lipit de viziera in partea de jos.Iti dai seama ca antiaburire pa.

Oricum zgomotul si vantul nu de la viziera erau,ci de la mandibula,care parca s-a labartat fata de casca,sau casca a intrat la apa.Cand casca e inchisa,se vede in ea prin fantele stanga-dreapta barbiei.E acolo un luft de vreo 2-3 mm.Dar ma rog,am facut cu ea vreo 80.000 km,sa zicem ca s-a amortizat,mai ales ca mi-e utila la enduro.

Dar casca lui Bia m-a facut cu nervii.

 

Pe mine BMW m-au pierdut de client la echipamente.Am mai avut niste ghete care s-au descusut dupa 1,5 ani,cizme care ma bat si dupa 2 ani,cu toate ca le-am dus si la cizmar,deci le tin doar ptr ture scurte de 2-300 km,cizmele lui Bia s-au labartat de trebuie sa-si puna 2 perechi ciorapi,ca altfel ii joaca in picior,etc

Vorba cuiva mai sus: casti fac cei de la Schubert,Shoei,Arai,etc iar cizme cei de la Sidi,Daytona,Alpinestar,etc. Bmw sa-si vada de motocicletele lor.

Stiu ca echipamentele lor doar poarta sigla bmw si dracu stie de cine-s facute si pe unde,dar eu nu le mai vreau.Cel putin cizme si casti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai te lamuresc eu, Schuberth le face castile, Daytona pingelele si Rukka izmenele.

Toate firmele crem de la creme pe domeniul lor, concurenta este departe..

Un baiat virusat de BMW care sa-nvarte pe aici ti-ar putea spune spune jurandu-se ca asta inseamna parteneriat, sanchi, dar de fapt aia vin cu knowhow-ul si bavarezii cu sigla :grinbandit:

De rasul curcilor, tot pe aici, pe la colturi se sustine ca echipamentele BMW sunt mai bune chiar decit cele produse de firmele asociate, cele enumerate mai sus!

Adica Loganul este mai bun ca Renoul, ca sa ma-ntelegi..

In fine, cert este ca nu-i poti banui de lipsa a calitatii pe astia de la BMW avand in vedere cu cine lucreaza, dar nu mai este ce a fost odata, se poate sa fi nimerit si voi ceva mai slabut, cine stie..

De cizme descusute am auzit si eu, este adevarat ca au fost schimbate dupa indelungi certuri pe la Bavaria..

Deranjant este intr-adevar ca toate costa o palarie de bani, dar este interesant ca sunt destui care cumpara numai de acolo, convinsi fiind ca BMW a inventat gaura din Kurtos..

PS:Am S1 de 7 ani si sta ca unsa, nu intra apa si este silentioasa, desi este batranica, saraca..

Daca aveam bani imi luam si eu o casca mai ca lumea, fabricata de BMW :crack: , asa..stau si suspin.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Revin pe acest topic pentru ca mi-am revizuit pozitia.

Acum,dupa 15.000 km facuti cu un C3 pe cap spun ca System 6 este net superioara,asta cu conditia sa nu ai ghinionul care l-am avut eu cu casca Biancai.

System 6 este mai usoara si mult mai silentioasa,lucruri care la ture lungi conteaza foarte mult.

Ca si conceptie,proiectare pe viitor as alege System 6.Consider ca fiind ghinion casca nevestei,si,pentru a fi sincer pana la capat,a fost si delasare din partea mea.Aveam timp suficient pentru a o trimite lui Vlad,caruia,cu siguranta i-ar fi schimbat-o cei de la reprezentanta Wiena.

Imi cer scuze,in mare parte au fost vorbe spuse la suparare.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Marcel..

Hmm, cititorii care nu stiu anumite detalii despre individ :haha:(se stie el care) ar putea sa fie indusi in eroare.. :scratch:

Sarmanii, ei ce sa mai inteleaga..ca lufturile castii au disparut subit, cizmele descusute s-au autoreparat, pinlock-ul a facut dintr-o data corp comun cu viziera?

Bataturile alea facute de cizme le-ai uitat?

Pe sotie ai mai intrebat-o cum ii vin cizmele alea labartate?

Fiindca lumea-i mica, informatia zboara, am auzit numai lucruri bune despre tine de la amicii comuni din Brasov, nu te banuiesc decit de un singur lucru:prea mult bun simt!

Si fiindca pe forumul asta, unde "cititorii nostri sunt mai inteligenti decit ai lor", ne mai invartim (si) printre oameni seriosi, doxati si cunoscatori de dedesubturi am sa-mi permit, cu voie de la tine, sa avansez o varianta:

Nu cumva discutia cu ucenicul vrajitor(la propriu..), parsuasiv, cum il stii :wink: , te-a sugestionat sa-ti schimbi parerile?

Si ai facut asta aici, pe forum, desi stiai ca aveai dreptate, din prea mult bun simt si un pic fiindca te simteai dator?

..Nu trebuie sa-mi raspunzi in niciun fel, oricum tu ai tot respectul meu.. :peace:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un plus pt system 6 si de la mine... am 10k de km cu ea o port aprope zilnic de 1 an si e ca in prima zi.

 

Comparativ cu casca care am avut-o anterior, schuberth C2, pot spune despre system6:

plusuri: greutatea mica, culoarea verde neon, flip-up cu o singura mana, aerodinamica (testata pana la 240km/h) in sensul ca nu batzaie pe cap, nu smuceste gatul (am parbriz scurt si stau numai cu casca in vant direct) pot intoarce capul lejer stanga/dreapta chiar si la 160km/h, ochelari de soare mai inalti (curbati pe conturul nasului) pot merge cu viziera ridicata, doar cu ochelarii chiar si la 130km/h fara sa fie deranjant.

Singurul dezavantaj.. cand ploua se uda aparatoarea de la barbie care este din material textil cu apa scursa de pe viziera.

 

De schuberth c2 dupa 2 sezoane pot spune ca in afara de campul vizual mai maricel am gasit numai defecte

- este foarte mare si grea

- nu poti merge cu ea flip-up (iti aluneca in nas)

- nu se poate inchde cu o singura mana

- ochelarii de soare sunt prea scurti, vine prea multa lumina pe sub ei si la 120km/h iti flutura ploapele de la vant

- aerodinamica buna pana in 150km/h la viteza mai mare vibreaza ingrozitor pe cap (o senzatie de bormasina cu percutie)

- dupa 1 an se lasa captuseala devine mai larga

 

Desi C2 e cea mai renumita pe piata la silentiozitate, System6 e la fel de silentioasa. Daca ai noroc de o toba mai sport cum am avut eu inainte pe la o anumita frecventa imi rezona casca si auzeam un tiuit foarte neplacut.

 

De schuberth C3 nu pot spune multe insa prietena mea (pasagerul) are una si se plange ca la drum mai lung dupa cateva sute de km o doare capul ingrozitor.

@Impresiile mele despre cele mai renumite casti touring. :P

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...