Sari la conținut

Sa Facem Cunostinta!


bau-bau
 Share

Postări Recomandate

Hai sa lasam si noi ID aici... pt a putea iesi la plimbare impreuna... sincer m'am plictisit sa ies singur si sa caut baicarii ba` pe la sala , ori la mamaia la baloane, ori la aQua ... mai pe scurt cand e vreme frumoasa vorbim si poate dam o tura !

incep eu : dtu_silviu , aproape non- stop pe mess :laugh:

PS : pentru cei din Constanta

Editat de SSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unbreakable_technique

mentionez ca sunt incepator si... ma gasiti des in parcare la barca aceea din mamaia "Ovidius".

eu ma plimb singur nu cunosc pe nimeni. lemme know daca iesiti!:laugh:

 

unbreakable_technique

mentionez ca sunt incepator si... ma gasiti des in parcare la barca aceea din mamaia "Ovidius".

eu ma plimb singur nu cunosc pe nimeni. lemme know daca iesiti!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut multe motoare noi, si toti care mai de care mai viteji. Ar trebui sa o lasati mai moale :disappointed:, nu de alta, dar e frig acum de inmormantare, si tot drumu de la biserica la cimitir... ne termina incheieturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca ai vrut sa fii ironic pe undeva...

sa te citez de pe topicul asta ?

 

 

 

eu unul nu merg tare prin oras, dar... esti off-topic, aici se lasa id-uri de mess si se face cunostinta.

Aia puteau fi prinsi pe autostrada/circuit etc. Voi sunteti bikerii aia cuminti nu? :disappointed: Am spus-o ca un sfat prietenesc, tu ia-o cum vrei. La fel de atosi erau si fostii mei prieteni, acum nu mai pot nici sa-mi dea dreptate, nici sa ma contrazica. Dar lasa, ca voi aveti 1000 km si stiti sa va dati bine, si in nici un caz nu mergeti tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri