Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46

P   T   R

Postări Recomandate

heeh da e la caterinca ... dar oricum super ideea...

chiar zicea cineva aici pe forum cat de bune sunt relatile intre reporteri si sportivi, si ce reusesc sa faca ei.super misto ... am ras cu lacrimi :laugh:

asa ca roxa poti sa stai linistita.... vale e free :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

heeh da e la caterinca ... dar oricum super ideea...

chiar zicea cineva aici pe forum cat de bune sunt relatile intre reporteri si sportivi, si ce reusesc sa faca ei.super misto ... am ras cu lacrimi :D

asa ca roxa poti sa stai linistita.... vale e free :laugh:

:lol: :P

Link spre comentariu

super filmul. ma bucur ca sunt mai multi fani ai lui rossi pe aici. btw, merge cineva la vara la balaton pe moto sa vedem cursa??

sigur o sa fim multi ...

cine nu a fost sa vada live o cursa sa mearga odata sa vada ce diferenta e intre tv si a urmari live o cursa.

sunt sigur ca o sa fim peste 1000 de romani acolo.o sa fie ca o cursa "acasa" :laugh:

heheh iata ce am gasit :lol:

:D

Editat de gixxxer
Link spre comentariu

sigur o sa fim multi ...

cine nu a fost sa vada live o cursa sa mearga odata sa vada ce diferenta e intre tv si a urmari live o cursa.

sunt sigur ca o sa fim peste 1000 de romani acolo.o sa fie ca o cursa "acasa" :laugh:

heheh iata ce am gasit :lol:

da, arata ok circuitul. stiu ca e mare diferenta, am vz 2 circuite pana acum si am ajuns dependent :P , dar am fost numai cu masina. vroiam sa stiu daca reusesc sa ma lipesc de un grup sa merg cu moto pana acolo. daca se programeaza o plecare pe moto (balaton / brno), va rog sa anuntati din timp pe forum, sa avem timp sa ne pregatim.

Link spre comentariu

Italian racer Valentino Rossi i reported to be interested in F1 following his retirement from motorcycles in 2011, an experience Rossi has already enjoyed with Ferrari. “In case I could chose among every option, something improbable now, in 2011 I’d really love to race in Formula One,” Valentino Rossi told Italian daily “Corriere dello Sport”.

And the driver explained the reason: “In rallys I could still have some years to decide what to do: a high-level career. But at 35 I’m afraid I could lose the chance driving in Formula One due to my age.”

20082811corsport_G.jpg

ROSSI IN F1 LA FERRARI DIN 2011????ALONSO DIN 2010???? CE ECHIPA...CE PILOTI

Link spre comentariu

mai mult ca sigur rossi o sa aleaga F1... iar daca o sa fie asa, speram sa faca ce a reusit sa faca si in mtoogp.Daca el ar reusi sa iasa si acolo campion mondial... va dati seama ce istorie s-ar scrie.Sincer sunt sigur ca ar da 110% din el sa iasa campion... pentru el ar fi o noua provocare.. care la motogp nu o are.

rossi invitat la o emisiune si dicuta despre anumite faze din gp :friends:

1-a

2-a

3-a

Editat de gixxxer
Link spre comentariu

Cica lui Rossi i-ar placea sa alerge o data in SBK, insa ii pare rau ca nu mai e acolo Bayliss sa concureze cu el. Totusi Bayliss ar putea reveni pt o cursa in care sa concureze si Rossi.....

Rossi: "I do not know when, but I hope that I can make a race in WSB. I am sad that I would not be able to race against Bayliss on track now because I would like to challenge him on a superbike. Maybe, if I ask him he might even come back for one race for the challenge."

http://uk.eurosport.yahoo.com/03122008/58/...ge-bayliss.html

Link spre comentariu

"Motorcycle is more fun".....f tare. Trebuia sa mearga cu un enduro. L-am vazut si eu aseara la rezumatul raliului pe Eurosport cu sapca aia de rasta, parca era Bob Marley. Degeaba, are carisma omu. Imi place de el din ce in ce mai mult.

Link spre comentariu

ce face ce nu face tot simpatic e.asa dezinvolt cum e..

eu cred ca as fi un figurant si jumatate daca as fi in locul lui... la ce palmares are...

e de apreciat ca pare ca un om de rand.asta imi place cel mai mult la el.Mi-a placut ce a declarat cand a fost in SUA.. a zis ca ii place acolo ca nu il cunoaste nimeni si se poate plimba linistit pe strazi, fara sa fie sufocat de fani :D

Link spre comentariu

la o emisiune( nu stiu care), cineva a zis (nu stiu cine) ca ar trebui sa ne simtim privilegiati ca traim in aceleasi timpuri cu valentino rossi...

rossi e the best...GO ROSSI!

Link spre comentariu

highlights 2008 motogp

Rossi comes home twelfth in Rally GB event

Monday, 08 December 2008

One-off WRC appearance ends in success for MotoGP title holder in Wales.

MotoGP World Champion Valentino Rossi´s weekend of WRC action ended as a resounding success for the Italian, as he claimed a creditable twelfth position after a gruelling three days of the Rally GB.

Driving a Stobart-backed Ford Focus for the event, Rossi and co-driver Carlos Cassina moved up three places from fifteenth on Sunday after a thrilling final two stages, concluding his progression up the field. He had leapt from 45th (at the end of the first stage) to 24th by the end of day one, and continued to pick up speed over the course of the remaining two days. His twelfth place not only banished demons of his first Rally GB appearance –which he was unable to complete after an early crash- but was also just one position off his 2006 finish in the New Zealand round of the WRC series.

`I´m very happy today, firstly to finish the rally and secondly to set some very good times on the four stages today,´ said Rossi after the event´s conclusion, upon which he received the Abu Dhabi Spirit of the Rally award for his efforts.

`The car was fantastic and I was finding it easy to drive when we got a precise setting. My approach here was to take the race step-by-step and try not to make any mistakes and this worked well. I think this rally was very difficult and finishing it makes me very happy indeed. The Focus was really nice to drive and it´s been fantastic working with the Stobart team.´

Big mistakes there weren´t, but the six-time MotoGP titlist did have an edge-of-seat moment in the icy conditions on Saturday. Taking on the Crychan stage of the rally, Rossi overshot a corner and smashed up the front of his car, cracking the windscreen and losing the front bumper.

In placing twelfth, Rossi placed higher than six regular WRC riders, and was 13´10.4 behind Citroen´s Rally GB winner Sebastien Loeb.

o compilatie misto ... chiar misto :)

:laugh:

Editat de gixxxer
Link spre comentariu

yamxmas1.jpg

Vale Makes Good On The Santa Clause In His Contract

Let's face it, Rossi dressing up as Santa isn't just possible, it's probable.

image by yamaha

For 2008, 'Soup's annual Christmas card competition has been won by Yamaha.

Yamaha's 2008 Christmas card features reigning MotoGP World Champion Valentino Rossi in a Santa suit. The bright, scarlet garb is actually quite appropriate for Vale since "rossi" is, in fact, Italian for "red."

In 2007, Laguna Seca Raceway won our highly unofficial competition with an homage to their racetrack and the surrounding Northern California hills.

Yamaha's 2008 card features Rossi and a quip about a "gift-giving claus" in his contract. One of the first things we thought of after tearing open the envelope was, "Is there anything that Yamaha US's Bob Starr CAN'T get Vale to do?"

Oh those contract clauses, bane of the existence of many a rider.

image by yamaha

Rossi, off-line because of the current MotoGP testing ban, is heavily rumored (this week) to be racing the World Superbike race at Qatar in 2009, if—and if there was ever an enormous if this is it—recently retired WSBK champ Troy Bayliss decides to ride again.

Many thanks to all that entered by sending us cards. Merry Christmas.

Link spre comentariu

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...