Sari la conținut

De Unde Pot Cumpara Kerosen?


JUPITER_M
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si eu ma gandeam la motorina... pe cutia lantului scria sa il spal cu jet de apa sau kerosene.. apa nu vad eu cum poate curanta un lant plin de ulei ,vaselina etc.. iar kerosenul nu prea se comercializeaza . am lantz regina .. cei de la DID recomanda exact acelas lucru .. sa le ia naiba de oringuri mai bine cumparam unul fara asa cum am avut si pana acum. ma intreb cum procedeaza cei care au lant la fel si traiesc ca si mine in romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma gandeam la motorina... pe cutia lantului scria sa il spal cu jet de apa sau kerosene.. apa nu vad eu cum poate curanta un lant plin de ulei ,vaselina etc.. iar kerosenul nu prea se comercializeaza . am lantz regina .. cei de la DID recomanda exact acelas lucru .. sa le ia naiba de oringuri mai bine cumparam unul fara asa cum am avut si pana acum. ma intreb cum procedeaza cei care au lant la fel si traiesc ca si mine in romania.

241837[/snapback]

 

 

si care este problema cu apa??? Mergi la o spalatorie auto si intrebi pt spalat lantul cu presiune cat te costa??? eu cu 2Roni imi spal lantu la spalatorie auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DACA...: KEROSEN=GAZ LAMPANT ATUNCI LAMPA SE TRANSFORMA INSTANTANEU IN HAYABUSA.......KEROSENUL ESTE BENZINA CARE SE FOL LA AVIOANE.......SI NU CRED CA SE GASESTE DE CUMPARAT...AI PUTEA INCARCA CU NEOFALINA CARE SE GASESTE LA BENZINARIA PETROM DE LA DOROBANTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DACA...:  KEROSEN=GAZ LAMPANT ATUNCI LAMPA SE TRANSFORMA INSTANTANEU IN HAYABUSA.......KEROSENUL ESTE BENZINA CARE SE FOL LA AVIOANE.......SI NU CRED CA SE GASESTE DE CUMPARAT..

242036[/snapback]

 

:lol: :ok: :) :eek:

Mda, genius !!!!!!!!!!!!!!!!!

Mai stiu eu niste faze cu "uleiul de avion" vandut pe sub mana si bagat in comuniste :drink: Hayabuza frate :drink:

 

 

Kerosenul este o benzina proasta si ieftina :P Adica un fel de gaz. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa cumperi un spray de curatat si unul de uns, amandoua pt o-ringuri , si ai rezolvat...problema era cu ce il curatam fara sa se strice, evitand sa dam banii pe spray :eek: Deh, ca romanul :P La noi in magazin orice costa dublu fata de afara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KEROSENUL nu este benzina care se foloseste la avioane ci combustibilul care se foloseste la avioane.. am intrebat daca kerosenul= gaz lampant pt ca asa susstinea un oarecare specialist .. iar eu am pus la indoiala acest fapt si am preferat sa cer opinia celor de pe forum. Pt moment am rezolvat ,cineva care lucreaza otopeni imi aduce un litru dar asta nu inseamna ca am rezolvat problema pe termen lung .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa cumperi un spray de curatat si unul de uns, amandoua pt o-ringuri , si ai rezolvat...problema era cu ce il curatam fara sa se strice, evitand sa dam banii pe spray :eek: Deh, ca romanul :P La noi in magazin orice costa dublu fata de afara  :)

242064[/snapback]

Nu evit sa dau bani pe spray dar ei (regina,did) nu recomanda decat kerosen si apa .. niciun cuvant depsre vreun spray anume.. doar despre benzina recomanda a nu se folosi pt ca ataca o-ringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat petrol lampant da n-am prea gasit. Ultima data la petrom mi s-a spus ca s-a oprit productia pina prin octombrie ????

 

Pe forumul sv650.org am vazut un filmulet cu curatarea lantului cu vestitul kerosen. In Anglia , baiatul avea un bidonas pe care scria 'kerosene' si cu siguranta nu era benzina de avioane.

 

Pentru ca traim in Romania, recomand cu caldura motorina. Nu ataca o-ringurile, pina acum am curatat lantul de 2 ori cu motorina si sint foarte multumit.

 

Pentru uns : spray de uns lantul.

 

Un litru de motorina ajunge cam vre-o 2-3 curatari.

Editat de mihaip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun o faza dura... Kerosene-ul nu e o benzina super speciala, CO100++... ci chiar REZIDUURILE ramase de la distilarea benzinei... adica chiar un fel de gaz lampant... si DA, se foloseste la reactoarele avioanelor!

 

Am vazut pe Discovery... Reactoarele alea au niste conditii de ardere atat de bune ca nu au nevoie de o benzina atat de buna (CO100 etc). Merg cu ... gazul asta lampant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si eu o data cu motorina si nu am realizat altceva decat sa umplu totul de jeg :eek: Nu sunt convins de metoda, bagi nisipul in spatele o-ringului si nu sunt sigur ca nu afecteaza o-ringurile. Lantul meu tocmai e pe cale sa ma paraseasca, s-a intins excesiv brusc in 1500 km si pt noul lant trebuie sa gasesc o metoda "brevetata" .

 

Ce zic cei de la Regina

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si eu o data cu motorina si nu am realizat altceva decat sa umplu totul de jeg :eek: Nu sunt convins de metoda, bagi nisipul in spatele o-ringului si nu sunt sigur ca nu afecteaza o-ringurile. Lantul meu tocmai e pe cale sa ma paraseasca, s-a intins excesiv brusc in 1500 km si pt noul lant trebuie sa gasesc o metoda "brevetata" .

 

Ce zic cei de la Regina

:)

242120[/snapback]

inseamna ca avem o problema.. stiam de la bun inceput ca lantul cu o-ringuri sunt cele mai sensibile si necesita o mare atentie la intretinere.daca ai lantz cu o-ringuri si sa uzat dupa 1500km inseamna ca ma asteapta acelas lucru , eu am cumparat moto cu un lantz obisnuit care era deja uzat si necesita schimbare urgenta si totusi am mai mers cu el 1500km mai tot timpul pe off-road .Eu trag o concluzie :llantul cu o-ringuri nu renteaza la enduro. lantzul vechi il spalam cu motorina,benzina , apa cu detergent etc , si il lubrificam cu ulei, vaselina, spray de lantz etc.Probabil ca lanturile acelea banale sunt mult mai fiabile dar si mai putin performante. Daca lantul nou cumparat ma tine 1500-2000 km il voi schimba cu unul obisnuit fara o,x -ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit la Regina, am observat ca insista pe partea cu uscarea imediata cu aer comprimat.

Ce fac cei care nu au compresor acasa ? Spala lantul la benzinarie (din aia cu aer comprimat) sau la vulcanizare ?

Sau cumpara spray cu aer comprimat ? De unde / cit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca avem o problema.. stiam de la bun inceput ca lantul cu o-ringuri sunt cele mai sensibile si necesita o mare atentie la intretinere.daca ai lantz cu o-ringuri si sa uzat dupa 1500km inseamna ca ma asteapta acelas lucru , eu  am cumparat moto cu un lantz obisnuit care era deja uzat si necesita schimbare urgenta si totusi am mai mers cu el 1500km mai tot timpul pe off-road .Eu trag o concluzie :llantul cu o-ringuri nu renteaza la enduro. lantzul vechi il spalam cu motorina,benzina , apa cu detergent etc , si il lubrificam cu ulei, vaselina, spray de lantz etc.Probabil ca lanturile acelea banale sunt mult mai fiabile dar si mai putin performante. Daca lantul nou cumparat ma tine 1500-2000 km il voi schimba cu unul obisnuit fara o,x -ringuri.

242135[/snapback]

 

 

 

Nu...ai inteles gresit

Am luat motorul cu kitul asta de lant deja uzat putin. Adica....mers. In vreo 5000 km nu a dat semne ca s-ar accentua uzura, in timpul asta l-am spalat o singura data dar de uns l-am uns frecvent cu spray Valvoline( castigat pe la concursuri, deci moka-->deci f. bun :P ).A vazut si drum forestier, si nisip pe plaja, si mers pe ploaie samd.

L-am intins o singura data in astia 5000, era cam slab de cand l-am luat.

 

In urmatorii 1500 km uzura a inceput sa creasca exponential, adica am plecat spre brasov cu lantul intins corect si uns si la intoarcere a trebuit sa-l intind iar. :eek:

Mai am o intindere de facut si ating maximul, lantul se vede ca e lungit, nu mai calca exact pe foaie.Deci tocmai ma pacaleste de vreo 3,5-4 milioane :)

 

 

P.S. Am gasit si explicatiile celor de la DID : http://www.didchain.com/question.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu...ai inteles gresit

Am luat motorul cu kitul asta de lant deja uzat putin. Adica....mers. In vreo 5000 km nu a dat semne ca s-ar accentua uzura, in timpul asta l-am spalat o singura data dar de uns l-am uns frecvent cu spray Valvoline( castigat pe la concursuri, deci moka-->deci f. bun :drink: ).A vazut si drum forestier, si nisip pe plaja, si mers pe ploaie samd.

L-am intins o singura data in astia 5000, era cam slab de cand l-am luat.

 

In urmatorii 1500 km uzura a inceput sa creasca exponential, adica am plecat spre brasov cu lantul intins corect si uns si la intoarcere a trebuit sa-l intind iar. :eek:

Mai am o intindere de facut si ating maximul, lantul se vede ca e lungit, nu mai calca exact pe foaie.Deci tocmai ma pacaleste de vreo 3,5-4 milioane  :)

242152[/snapback]

5000-6000 km cu un lantz e rezonabil.. inseamna ca renteaza si cu o-ringuri!!:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou gresit...:eek: sunt 6500 de cand il am eu, si nu era nou. Din cate am inteles un kit de lant cu o/x/z ring intretinut cum trebuie tine pana la 30.000. km :drink: Inca nu stiu daca e asa sau nu, inca nu am avut ocazia sa testez un kit de la nou la uzat.

:) Ah, pe jawa am mancat un lant de nou in 7000 km , dar ala nu se pune, si oricum l-am instalat pe foaia veche si fara burduf de protectie :P

 

 

 

 

 

 

Am deschis un poll sa ne lamurim...cat te tine un kit de lant?

Editat de Axa cu Scame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun o faza dura... Kerosene-ul nu e o benzina super speciala, CO100++... ci chiar REZIDUURILE ramase de la distilarea benzinei... adica chiar un fel de gaz lampant... si DA, se foloseste la reactoarele avioanelor!

 

Am vazut pe Discovery... Reactoarele alea au niste conditii de ardere atat de bune ca nu au nevoie de o benzina atat de buna (CO100 etc). Merg cu ... gazul asta lampant.

242104[/snapback]

 

ma....voi confundati treburile..

ray are oarece dreptate, dar nici chiar asa....nu e vorba ca motorul se multumeste cu mai putin, ideea e ca motoarele turbo-reactoare au alte principii de functionare decat cele MAS, nici nu mai vorbim de MAC...

Kerosenul este combustibilul pt motoare turboreactoare, nu o benzina mai slaba sau reziduri.E cu totul altceva.Si da, exista oarecare asemanare cu gazul lampant. Petrolul asta (kerosenul) se poate folosi la lampi, dar invers nu.E vorba de puritate,de cat de rafinat e...( asa, babeste vorbind...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu o intrebare: Care e diferenta intre o/x/z ring-uri?

Lantul la motorul meu e in aceiasi stare acum ca si atunci cand am cumparat-o adica in urma cu 5 000 de km. I-am dat cu sprei de fiecare data cand am vazut ca e un pic mai uscat + o curatenie generala cu motorina din belsug (de', cine a avut odata ARO si accum mai are printr-un butoi pe la tara niste motorina luata mai ieftin)

Pe aparatoarea lantului scrie ca lantul poate rezista intre 15 000km si 45 000km cred ca e putin exagerata ideea dar cu o gramada de spreiuri plauzibila nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator AndreiRN

si care este problema cu apa??? Mergi la o spalatorie auto si intrebi pt spalat lantul cu presiune cat te costa??? eu cu 2Roni imi spal lantu la spalatorie auto.

Daca spalati cu apa sub presiune pe la lant si orice lagare va intra apa si rugini.

Si lantul la fel, va intra apa in micile alezaje si se va bloca de rugina.

 

:Kerosenul este o benzina proasta si ieftina :cheers: Adica un fel de gaz. :banana:

Kerosenul este o motorina. Motoarele cu reactie functioneaza cu motorina nu benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerosenul care trebuie folosit la curatarea lantului, referit in engleza ca "kerosene", e carburantul pentru motoare (turbo) reactoare, adica ceva foarte apropiat de gaz lampant (da, se pune in lampa). Confuzia apare de la faptul ca la noi se spune kerosen la orice combustibil de avion (am auzit termenul folosit asa in unitati de aviatie), si asa ca evident ca mai toata lumea asociaza numele asta cu carburantul de avion cu motor cu ardere interna (i.e. CO 120-140), care sunt mult mai raspandite. Evident ca nu e deloc indicat sa dai cu asa ceva pe lant, ca iti iei la revedere de la o-ringuri.

 

Si eu am lant cu o-ringuri, si in manual scrie ca daca folosesti motorina sau kerosen cel mai bine e sa-l lasi cateva ore sau o zi intr-un vas cu asa ceva, in special daca e foarte murdar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...