Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Angi fara suparare, saua pe care ne-ai aratat-o este mai inalta , dar in nici un caz mai lata. F 800GS este inalta oricum saua asta fiind probabil pt cei trecuti de 1,90. Rezervorul bagat sub sea este un dat la care nu mai poti umbla si inca o data, dupa mine, 16 L sant putini. Eu nu zic ca este o moto rea, dar fata de ce ne-a invatat BMW despre semnificatia literelor GS , F 800 GS este dintr-un alt film. Sant sigur ca nu vom vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata continentele pe asa ceva. 1200 GS si 1200GS Adv sant deja clasici in viata pt astfel de activitati, si asta nu atat datorita puterii, cat pozitiei relaxate la mers, protectiei la vant si intemperii si bineinteles fiabilitatii. :laugh:

 

 

Bogdan, de ce sa fie cu suparare? :lol:

 

-Din ce-am citit acolo, touratech-ul zice ca pe langa o aerisire mai buna la cour, saua aia ofera si un confort bun. Acum tu zici ca e inalta, iar asta cu inaltimea nu prea are legatura cu confortul, nu? Ca parca de asta discutam....

-La aia cu rezervorul, mai citeste o data ce-am scris, si de data asta cu atentie. N-am zis ca 16L sunt suficienti. Am zis ca rezervorul sub sa nu determina obligatoriu o cantitate mica de benzina. Si ti-am dat exemplu Tenere 2008, care are 23L cu rezervorul tot sub sa.

-BMW ne-a invatat ca GS inseamna off si on road. E, daca ma intrebi pe mine, 800-le mi se pare cu mult mai polivalent comparativ cu 1200.

-Esti sigur ca nu vei vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata lumea cu asa ceva? 1200 e clasic pentru asa ceva? Dar gs650 cum ti se pare? Nefiind un clasic in viata precum 1200, probabil ca nici cu asta nu prea vezi multi calare in jurul lumii, nu? Ia vezi aici ( http://www.2aufweltreise.de/index_engl.html ), si ca astia sunt ffff multi.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Angi priveste numai poza de intrare pe site-ul dat de tine si uite ce rezervoare imense au GS-urile de 650 de acolo. La F800 nu se pot monta rezervoare majorate sub sa, iar seile de la F-urile vechi nu sant inspirate dupa KTM. Eu am asteptat altceva de la BMW F800 GS si sincer am fost foarte dezamagit. Doresc un BMW mediu pt drumuri lungi, dar deocamdata nu am avut noroc. Poate data viitoare. Pana atunci V-Strom :lol:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi priveste numai poza de intrare pe site-ul dat de tine si uite ce rezervoare imense au GS-urile de 650 de acolo. La F800 nu se pot monta rezervoare majorate sub sa, iar seile de la F-urile vechi nu sant inspirate dupa KTM. Eu am asteptat altceva de la BMW F800 GS si sincer am fost foarte dezamagit. Doresc un BMW mediu pt drumuri lungi, dar deocamdata nu am avut noroc. Poate data viitoare. Pana atunci V-Strom :lol:

 

Exemplul cu gs-urile 650 era dat cu alt scop. Am dat exemplul cu referire stricta la ideea ta cum ca marea majoritate a calatorilor de cursa lunga prefera doar clasicul in viata.

Ti-am explicat ca exista solutii si pentru sa (cum ar fi chiar si asta http://www.louis.de/_40e103bea987e43634ee8...2&anzeige=0 ). Pentru benzina mai multa, probabil touratech-ul va face si niste rezervoare suplimentare, cum a facut si pentru gs-ul 650 care are deasemenea rezervor mic tot sub sa (rezervoarele alea mari din link-ul ala sunt touratech), si, in general, exista solutii pentru orice neajuns. Dar tu nu, o tii pe a ta, si nici nu prea intelegi chiar exact ceea ce vreau eu sa zic.

Cand discut cu cate unii din voi, am impresia ca eu sunt mutul si ceilalti sunt surzii.

Oricum, vad ca ai o fixatie. Esti dezamagit de 800 si vrei sa convingi si pe altii. Ok. Te las in durerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, de ce sa fie cu suparare? :lol:

 

-Din ce-am citit acolo, touratech-ul zice ca pe langa o aerisire mai buna la cour, saua aia ofera si un confort bun. Acum tu zici ca e inalta, iar asta cu inaltimea nu prea are legatura cu confortul, nu? Ca parca de asta discutam....

-La aia cu rezervorul, mai citeste o data ce-am scris, si de data asta cu atentie. N-am zis ca 16L sunt suficienti. Am zis ca rezervorul sub sa nu determina obligatoriu o cantitate mica de benzina. Si ti-am dat exemplu Tenere 2008, care are 23L cu rezervorul tot sub sa.

-BMW ne-a invatat ca GS inseamna off si on road. E, daca ma intrebi pe mine, 800-le mi se pare cu mult mai polivalent comparativ cu 1200.

-Esti sigur ca nu vei vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata lumea cu asa ceva? 1200 e clasic pentru asa ceva? Dar gs650 cum ti se pare? Nefiind un clasic in viata precum 1200, probabil ca nici cu asta nu prea vezi multi calare in jurul lumii, nu? Ia vezi aici ( http://www.2aufweltreise.de/index_engl.html ), si ca astia sunt ffff multi.

 

:laugh:

 

 

 

 

 

Angi,

 

 

Touratech-ul din asta traieste!

 

Pai la un model nou - precum gs 800 - cu ce putea sa "sara" k sa fie "din acelasi film"?

Clar ca cu saua, parbrizul, rezervoru', suporti de coburi, protectie de motor etc.

 

Nu e normal sa spuna ca saua e mai comfortabila, ca extensia la parbriz e la fel, si asa mai departe?

 

Au si ei departament de marketing - care-i invata cum sa promoveze si sa-si vinda marfa!

Daca nu ar face asta, cum ar motiva posesorii de gs 800 - si nu doar pe ei, ci vorbind in general - sa cumpere de la ei?

 

Personal cred ca saua Touratech nu este diferita - si aici ma refer la lungime si latime - fata de cea stock!

Si spun asta comparaind-o cu cea pe care o au pt. gs-ul 1200! Astfel, saua Touratech-ului e construita in toate variantele de LUNGIME, LATIME SI INALTIME ca si cea stock - pentru simplul motiv ca daca ar fi altfel ... nu s-ar potrivi pe cadru. Da, difera materialul, culoare si cusatura!

In plus, ofera varianta "extra-low" - ceea ce bmw-ul nu are.

DAR, latimea si lungimea sunt la fel ca si la modelul / modelele oferit(e) de bmw.

 

Gindesc ca daca ar fi mai lata, nu s-ar mai "pupa" cu linia rezervorului. Pai nu?

 

Ca vorbim de alt material din care e confectionata ... da, asta e altceva, DAR LATIMEA ... RAMINE ACEEASI!

 

Ori din acest punct de vedere, Bogdan - dar si eu - sustine(m) ca nu poate fi vorba de touring - sau cel putin in adevaratul sens al cuvintului!

 

 

 

Toate cele bune,

 

 

Aurelian

 

 

 

PS

Nu cred ca e corect sa spui ca gs-ul de 800 e "cu mult mai polivalent comparativ cu 1200"!

Chiar si pentru simplul motiv ca la capitolul touring, gs-ul de 800 ... "ramine acasa"!

 

Personal consider ca desi "au acelasi adn" - anume gs - totusi ... sunt cam doua clase diferite, si k atare, ar trebuie judecate separat!

 

Mai degraba vad gs-ul de 800 pe linga un ktm lc4, o husaberg, o husqvarna.

 

Lasa ktm 990 adv. sa se ocupe de gs-ul de 1200 .... daca poate :D !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e baieti. Aveti dreptate. Eu ma retrag.

 

 

Esti copil, te superi degeaba!

Ne-am exprimat fiecare o parere, si cu asta basta!

 

PS

Si pentru ca (stii ca ) am avut f 650 gs, si pentru ca DOAR am stat - si mi-a fost de ajuns - pe f 800 gs, LISTEN TO ME: stai si tu pe el, si CREDE-MA ... O SA-TI IUBESTI SI MAI MULT DAKARUL!

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este loc de suparare. Avem doar pareri diferite si eventual o afinitate mai mare sau mai mica pt o anumita marca. Personal nu sant fanul absolut al nici unei marci de moto, eu caut mereu motocicleta ideala pt mine, sa stiu ce pot cumpara peste 1,2 sau 3 ani cand actuala s-ar invechi. Asta a fost si scopul pt care am intrebat despre F800GS, dar eu asteptam pareri de la proprietari care au folosit-o cateva luni si care sant singurii intradevar avizati sa-si dea cu parerea despre comportamentul la drum lung. Noi astilalti doar privim si oftam. Cele bune si calm, ca iarna-i lunga si santem toti stresati de vremea de afara. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa adaug si eu o parere ca tot m-am plimbat cu un F800GS. Daca as avea o carca de bani,l-as fi luat de nou in locul lui 1150GSA doar pentru ca e motor nou. Mobra asta arata foarte repede insa e foarte mult plastic in ea. Chiar prea mult (si pentru standardele mele relaxate). Banuiesc ca BMW vrea sa devina un super duper green company pentru ca altfel nu-mi explic de ce multe dintre chestii arata a chinezarie. Nu pot spune nimic despre comfort pentru ca in total m-am plimbat cam 80 km cu ea. Nesemnificativ. Mobra are zvac pe sosea si pe pietris. Chiar prea fain. Cu Dakkarul nu m-am dat niciodata deci as vorbi in necunostinta de cauza in a le compara. Ma declar,insa,mai multumit de 1150GSA. e mult mai greu insa asa imi place. Io-s mai tourer de felul meu deci poate ca F800GS nu este pentru mine. In rest,ce sa zic,incercati sa va dati pe ea. Nu e rea deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din poza aia scutul iti zic sigur ca e original; nu stiu de crashbarurile alea. Pe principiul BMWului, vreo 300 euroi pentru fiecare accesoriu. Vezi pe vreun site oficial BMW un configurator sau o lista de preturi de accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poza aia scutul iti zic sigur ca e original; nu stiu de crashbarurile alea. Pe principiul BMWului, vreo 300 euroi pentru fiecare accesoriu. Vezi pe vreun site oficial BMW un configurator sau o lista de preturi de accesorii.

 

Eu nu am gasit preturi pe site oficial. Tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am gasit preturi pe site oficial. Tu?

http://www.bmwmotorcycles.com/bikes/bike.j...eSection=enduro

...sau cel putin acolo gaseai scorurile la modelul 2008. :laugh:

 

Oricum te-a scutit invictus de un search pe google de "f 800 gs engine guard" :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici la un dealer bmw din state scutul pentru motor http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=47920 si protectia http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=47947, la numai 700 de coco, un chilipir.

 

In principiu ma interesa mai mult scutul. Vad ca asta iese cam pe la 200 euro, ceea ce mi se pare ok.

 

Multumesc pentru raspuns :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am vazut ca pe langa side-cases normale se pot monta acum si cele tip ADV.

 

Oricum, imi mentin parerea ca este o moto incomoda: am 1,86 dar ajung greu jos cu picioarele. Saua de asemenea incomoda dar macar se sta bine in picioare.

 

post-9546-1233490018_thumb.jpgpost-9546-1233490027_thumb.jpg

 

 

 

 

 

post-9546-1233491504_thumb.jpgpost-9546-1233491511_thumb.jpg

 

Raman la parerea ca F650GS (bicilindru) este un compromis f bun (all-rounder). As vedea-o ca moto ideala pt RO.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, apropo de BMW g650x Challenge. este de o persona sau doua?

 

si a doua intrebare ar fi: necontand pretul care ar fi motocicleta ideala ptr enduro (sa stie pe noroi, dealuri etc nu numai pe forestiere) si fie ok si la drumuri mai lungi (300 - 500km) si sa fie si de doua locuri?

Mentionez ca practic hard enduro de ceva ani dar a venit momentul sa imi plimb si prietena.

 

Pt XChallenge exista posibilitatea sa adaugi (original) scarite si manere pt pasager dar confortul tinde spre zero.

Moto e super in teren si poti merge si cu ea pe strada unde poti folosi si pretiosul ABS.

 

Prerea mea, dupa ce am testat tot: G450, toate G650, F650/800, HP2, 1200GS/ADV:

- G450 bestial in teren... dar atat! ( /index.php?...p;#entry1658613 )

 

- G650Xchallenge... super in teren si la nevoie merge si pe strada... dar nu prea mult (nici singur)

 

- G650XCountry... merge in teren mai accidentat, excelent de oras, merge si cu pasager... nu touring

 

- F650GS (bicilindru) bun la toate, sunt convins in ceva teren/forestiere stie si mai important este ce stii TU (evident, si cauciucurile), super in oras, merge si de un touring decent pt 2 pers. Pui parbriz mai mare (ex de la 800GS), crash bar, ABS, manere incalzite, computer etc. Pacat ca spre deosebire de 800GS nu are disc dublu pe fata (dar am inteles ca e super-ok si asa) si puterea mai redusa... dar cuplul e tot de 800cmc.

 

- F800GS... avand in vedere saua si inaltimea... eu il vad indicat doar pt adventure d-alea prin tari indepartate, cu drumuri proaste... si sa mergi mult in picioare. Motorul este super!

Clar as lua un 1200GS second decat un F800GS nou!

Nici pasagera nu va sta bine deloc pe asta.

Dar pt ce ai descris tu (mai hard) poate faci rabat la confort si pe ture asa scurte (300-500km) te-ai descurca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mie imi place tot ce am citit despre F800 GS,dar din pacate nu am putut testa unul.

Saua se poate inlocui cu una de la Touratech sau modifica la Corbin

 

 

 

 

 

hai ca e frumoasa,nu-i asa? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, daca ma tin buzunarele, promit solemn sa ti-o dau si tie sa dai o tura :D Pana atunci... noi sa fim sanatosi :)

Ai de gand??? :D noua sau SH??

 

 

salut, apropo de BMW g650x Challenge. este de o persona sau doua?

 

si a doua intrebare ar fi: necontand pretul care ar fi motocicleta ideala ptr enduro (sa stie pe noroi, dealuri etc nu numai pe forestiere) si fie ok si la drumuri mai lungi (300 - 500km) si sa fie si de doua locuri?

 

Mentionez ca practic hard enduro de ceva ani dar a venit momentul sa imi plimb si prietena.

Va multumesc anticipat ptr sfaturi.

bre matale practici hard enduro de ceva ani si inca nu te-ai dumirit care e mai buna?Tu pe ce ai facut Hard Enduro?

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

preturile accesoriilor nu sunt mari dar se aduna pt ca e nevoie de mai multe.

La prima strigare, ceea ce am considerat eu necesar:

 

cric central - BMW - 750 ron (cu tot cu kitul de instalare, adik arc si suruburi) e pret bun si prin alta parte nu se prea gaseste

scut metalic - Touratech (din 2 bucati) - aprox 200 euro

crash bar - Touratech (tot din 2 bucati) - 150 euro

suport topcase - Touratech - vreo 60 euro

hand guard-uri - Touratech - 75 euro (la BMW erau aproape 200...?)

 

alte mici maruntisuri mi le-am luat din considerente ce tin de fiecare, nu sunt importante in general.

 

Ce cred ca ar mai trebui, pentru mine cel putin (1,70 inaltime) o sa mai scobita...care mi-ar folosi pt offroad (ajung cu varfurile, dar pt asfalt e suficient)

si poate alt parbriz dar inca nu am apucat sa fac vre-un drum mai lung, deocamdata nu ma deranjeaza cel original.

 

Concluzie:

cu 500-600 de euro ii poti cumpara accesoriile "obligatorii" restul sunt accesorii pe care fiecare si le pune in functie de necesitati sau fitze personale.

 

Acum nu cred ca mai are rost sa va spun cum merge pt ca ati facut deja drive test la Bikers. Motocicleta e ok, eu o aseman foarte mult cu un KTM 990 adventure diferentele sunt doar de "culoare" si un pic la putere (ktm-ul e mai fortos dar nu stiu daca e mai bine sau mai rau...pt mine BMW-ul e destul de puternic si asa).

 

Va mai spun eu pe parcurs ce mai observ la ea...a, consumul...e foarte mic.

 

Bafta!

Andrei

Editat de plescoi rulz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut, la inceputul lui martie, am facut si eu un test de 30min cu F800GS...

 

Ieri am avut ocazia sa fac alte teste (organizate de BMW Viena) de data asta de cate 90min, in grup, pe dealurile din jurul Vienei, un traseu de 70km. Am facut primul test cu F800GS si al doilea (acelasi traseu) cu K1300GT.

 

De data asta am ales F800GS cu saua joasa... cea de anul trecut cu saua normala mi s-a parut incomoda (prea inalta, desi am 1,86m).

Mi-a placut consumul mic (4,6 pe tura respectiva, multe curbe, urcat/coborat) si elasticitatea motorului (pleaca intr-a 6-a la 60km/h fara probleme). In rest... dupa 45min imi doream deja sa ajung cat mai repede inapoi sa ma dau jos de pe ea...

 

Ce nu mi-a placut deloc: la primul contact, faptul ca ambreiajul lucra pe o plaja foarte scurta, la inceptul cursei, si nici nu se actioneaza usor. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc...

Apoi, brutalitatea motorului si zgomotul (toba de serie evident si cred ca tb sa fii cam dus si sa te doara undeva de cei din jur sa vrei alta toba)... mereu simteam nevoia sa urc repede in trepte superioare si apoi veneau curbele unde trebuia sa tot retrogradez...

Saua (si zgomotul) nu au nici o legatura cu un meres decent (confortabil)... deci, dupa parerea mea, nici cu notiunea de touring. In nici un caz nu o vad motocicleta cu care mi-ar placea sa dau ture prin Alpi de exemplu.

Protectia la vant slaba, normal, dar probabil un parbriz de la Touratech sau Wunderlich rezolva partial problema.

 

Sunt convins ca cei care merg mult in teren dificil o apreciaza... dar a se compara cu R1200GS de exemplu mi se pare cam deplasat. Poate cu alta sa, ceva mai decenta, se mai schimba putin lucrurile.

Evident, nu se poate compara la vreun capitol cu K1300GT dar mi s-a parut ciudat faptul ca pe drum prost acesta (intr-adevar dotat cu ESA) era mult mai confortabil si nu zdrucina ca F800GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu mi-a placut deloc: la primul contact, faptul ca ambreiajul lucra pe o plaja foarte scurta, la inceptul cursei, si nici nu se actioneaza usor.

 

Apoi, brutalitatea motorului si zgomotul (toba de serie evident si cred ca tb sa fii cam dus si sa te doara undeva de cei din jur sa vrei alta toba)...

 

Saua (si zgomotul) nu au nici o legatura cu un meres decent (confortabil)... deci, dupa parerea mea, nici cu notiunea de touring.

 

Sunt convins ca cei care merg mult in teren dificil o apreciaza...

 

Tot ce spui tu aici sunt vesti bune pentru mine. Inseamna ca in sfarsit bmw a renuntat la a face motociclete doar pentru "pensionari".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...