Sari la conținut

Yamaha Xjr 1300


HAMMON
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Mi-am comandat de pe louis.de farul original (din pacate nu am gasit ce am vrut pe doua faruri) si un parbriz mini.

Farul: http://www.louis.de/_401dd7bf012c6c8a1bc5b...tnr_gr=10033993

 

Parbrizul: http://www.louis.de/_401dd7bf012c6c8a1bc5b...tnr_gr=10006508

pe culoarea fumuriu.

 

Insa nu gasesc nici cum unde erau cutiile de a vitezometru, nichelate!!! Stiu ca am gasit o data pe net dar nu mai stiu unde.

Daca gasiti careva dati un link va rog.

Multumesc.

 

PS: de indata ce primesc comanda si instalez chestiile fac poze si le pun aici.

 

 

VOILA ! :(

Mesaj completat

picturi :cheers:

post-10353-1250770054_thumb.jpg

post-10353-1250770105_thumb.jpg

post-10353-1250770161_thumb.jpg

post-10353-1250770184_thumb.jpg

post-10353-1250770222_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

@Metaxa, Arata interesant motorul cu auriul ala pe el... :lol:

Multumesc pentru link. Din pacate am sunat acolo (era cat peaici sa comand piesa) insa alea sunt incomplete. Le lipseste sticla si ramele de sus. Asa ca, daca nu e cu suparare, cand mai ai timp mai cauta ceva...complet. Multumesc.

mai am o rugaminte, poti masura suportii de la far, pt ca am comandat farul original, insa am uitat sa comand si suportii, care am aflat de pe louis ca sunt pe dimensiuni. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

@Metaxa, Arata interesant motorul cu auriul ala pe el... :lol:

Multumesc pentru link. Din pacate am sunat acolo (era cat peaici sa comand piesa) insa alea sunt incomplete. Le lipseste sticla si ramele de sus. Asa ca, daca nu e cu suparare, cand mai ai timp mai cauta ceva...complet. Multumesc.

mai am o rugaminte, poti masura suportii de la far, pt ca am comandat farul original, insa am uitat sa comand si suportii, care am aflat de pe louis ca sunt pe dimensiuni. :laugh:

 

Ceasuri (carcase) numai astea am gasit :lol:...sorry

Nu inteleg ca vrei sa spui cu masuratoarea suportilor de far....ce anume vrei sa masor la suporti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_40e03bc81051f0cae3e52...OT=detail_xsord

 

aici sunt suportii pentru farul original. Insa sunt pe mai multe dimensiuni, si habar n-am de care trebuie sa iau.

 

 

intr-adevar observ ca sunt 4 dimensiuni, dar nu pot sa imi dau seama ce reprezinta dimensiunile alea :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar observ ca sunt 4 dimensiuni, dar nu pot sa imi dau seama ce reprezinta dimensiunile alea :)

 

Se refera la grosimea jambei. Banuiesc ca XJR are 43 mm, deci trebe ala cu 43-48. L este lungimea in mm.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am comandat.

 

mai pune te rog ceva poze cu protectiile de motor...cat mai detaliate

 

thx :D

Mesaj completat

ce parere aveti de asta ?

 

aripa din ABS si aparatoare lant din aluminiu...

Mesaj completat

inca un ACCESORIU super interesant :D ....... underatil....vopsit in culoarea motoretei, porno rau !

 

nu prea pot acum sa imi dau seama daca chiar se potriveste pentru toate modelele. Si-a mai montat cineva asa ceva, in caz ca nu a murit topicul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Salut baieti. Spuneti-mi si mie: cat va consuma motoarele? Ma bate gandul la un xjr sau cb 1300. Din ce an se fac cu injectie? Numai bine.

 

din 2005 se face XJR cu injectie, iar din 2007 a suferit si un facelift :)....motoreta consuma in oras ceva ...in jur de 8-9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Salut baieti. Spuneti-mi si mie: cat va consuma motoarele? Ma bate gandul la un xjr sau cb 1300. Din ce an se fac cu injectie? Numai bine.

 

Salut,

Ai luat cumva in calcul si gsx-ul de 1400?

Nu de alta dar unul din cele trei vreau sa imi iau si eu.

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai luat cumva in calcul si gsx-ul de 1400?

Nu de alta dar unul din cele trei vreau sa imi iau si eu.

Numai bine,

Alex

 

GSX`u e o leaca mai rau....l-am avut in calcul, numai ca unul nou, am gasit din 2006, tocmai la Hamburg si chiar era un efort sa ajung la el :D. Dupa ce am luat XJR`u, nu mai imi pare rau ca nu m-am dus dupa GSX.

XJR dupa 2007, este o frumusete si DESTUL de bruta.

 

alege XJR si nu o sa iti para rau :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX`u e o leaca mai rau....l-am avut in calcul, numai ca unul nou, am gasit din 2006, tocmai la Hamburg si chiar era un efort sa ajung la el :D. Dupa ce am luat XJR`u, nu mai imi pare rau ca nu m-am dus dupa GSX.

XJR dupa 2007, este o frumusete si DESTUL de bruta.

 

alege XJR si nu o sa iti para rau :cheers:

 

 

o singura comparatie am gasit

intrebarea era pt. partizan

Voi sunteti partinitori :lol: (va inteleg)

Eu ma gandeam la ceva 2000 - 2004, sunt mult mai jos ca pret si pot gasi ceva bun.

Numai bine,

Alex

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o singura comparatie am gasit

intrebarea era pt. partizan

Voi sunteti partinitori :D (va inteleg)

Eu ma gandeam la ceva 2000 - 2004, sunt mult mai jos ca pret si pot gasi ceva bun.

Numai bine,

Alex

 

Permite-mi sa iti spun ca sunt un pic irelevante testele alea pentru tine. Ce stii sa faci cu o motocicleta si pentru ce o iei ? :cheers:....sunt motociclete mult mai puternice (cuplu, putere...etc) decat astea 3

Oricare dintre ele sunt convins ca va fi o incantare pentru tine, mai ales dupa un GSF 400

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa iti spun ca sunt un pic irelevante testele alea pentru tine. Ce stii sa faci cu o motocicleta si pentru ce o iei ? :D....sunt motociclete mult mai puternice (cuplu, putere...etc) decat astea 3

Oricare dintre ele sunt convins ca va fi o incantare pentru tine, mai ales dupa un GSF 400

 

bafta

 

Salut,

E singurul test comparativ intre cele trei pe care l-am gasit, nu am comentat rezultatul lui sau am clasificat motoarele.

De unde ideea ca as vrea ceva mai puternic decat acestea?

Si da, sunt sigur ca o sa fie o placere sa merg cu oricare din ele, mai ale dupa B4.

:cheers:

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

Credeam ca a murit topicul acesta.

Din pacate, XJR-ul in Romania este o piesa rara. Din cate am contorizat eu cred ca sunt sub 10 bucati in toata tara.

Spun din pacate pentru ca, desi mari, sunt niste motociclete foarte usor de condus si foarte frumoase.

In fine, ca sa raspund unor nelamuriri, motocicleta mea este pe carburator, mai exact pe patru carburatoare, cate unul pe fiecare cilindru.

Consumul variaza in functie de foarte multi factori: timp cald/rece, drum lung/scurt, greutatea pilotului, daca are parbriz sau nu, stilul de condus, etc.

Motorul meu consuma in oras intre 6 si 12 litri, in functie de stilul de condus. Uneori am chef sa conduc mai sportiv, si atunci normal ca papa benzina.

Alteori conduc doar de plimbare si de savurare, si atunci consuma 6-7.

Afara ia undeva la 5 litri, mers constant pe la 110 la ora.

 

 

PS: Metaxa, am montat pe motor farul rotund original si am pus un mini parbriz touring de la Puig. Spectacol. Pe la 110 nu se simte vantul, care e dirijat undeva catre partea superioara a castii. poze in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

Credeam ca a murit topicul acesta.

Din pacate, XJR-ul in Romania este o piesa rara. Din cate am contorizat eu cred ca sunt sub 10 bucati in toata tara.

Spun din pacate pentru ca, desi mari, sunt niste motociclete foarte usor de condus si foarte frumoase.

In fine, ca sa raspund unor nelamuriri, motocicleta mea este pe carburator, mai exact pe patru carburatoare, cate unul pe fiecare cilindru.

Consumul variaza in functie de foarte multi factori: timp cald/rece, drum lung/scurt, greutatea pilotului, daca are parbriz sau nu, stilul de condus, etc.

Motorul meu consuma in oras intre 6 si 12 litri, in functie de stilul de condus. Uneori am chef sa conduc mai sportiv, si atunci normal ca papa benzina.

Alteori conduc doar de plimbare si de savurare, si atunci consuma 6-7.

Afara ia undeva la 5 litri, mers constant pe la 110 la ora.

 

 

PS: Metaxa, am montat pe motor farul rotund original si am pus un mini parbriz touring de la Puig. Spectacol. Pe la 110 nu se simte vantul, care e dirijat undeva catre partea superioara a castii. poze in curand.

 

Bravo :(....asteptam pozele cu interes. Te-am rugat in urma cu ceva pagini sa faci niste poze mai de calitate protectiilor de motor sa le vad mai bine

 

thx :(

Mesaj completat

am vazut ca a mai aparut un XJR 1300 2008 (RP19) in Bucuresti :cheers:....poate apare si posesorul pe aici sa schimbam ceva impresii. Motoreta am vazut-o in intersectia Miciurin (1 Mai cu Turda)

Mesaj completat

poze !

post-10353-1274122548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Nu, nu a murit, desi se pare ca suntem doar cativa care scriem pe aici.

Ma strofoc in timpul asta sa gasesc o solutie la urmatoarea problema: saua de la motor s-a cam batucit cu anii si amortizarea oferita e aproape inexistenta, asta insemnand ca la drum lung dupa 100- 150 km este deja aproape dureros sa mai stau pe ea.

Am comparat-o cu alte sei de pe alte motoare si am vazut ca e foarte subtire stratul de burete, si banuiesc ca e din cauza uzurii.

Asa incat, sunt nevoit sa aleg:

1. Imi modific/renovez saua

2. Imi cumpar alta sa.

 

Problema: Nu am nici un indiciu in legatura cu nici una dintre cele doua puncte de mai sus.

So, sariti cu sugestii, please.

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu a murit, desi se pare ca suntem doar cativa care scriem pe aici.

Ma strofoc in timpul asta sa gasesc o solutie la urmatoarea problema: saua de la motor s-a cam batucit cu anii si amortizarea oferita e aproape inexistenta, asta insemnand ca la drum lung dupa 100- 150 km este deja aproape dureros sa mai stau pe ea.

Am comparat-o cu alte sei de pe alte motoare si am vazut ca e foarte subtire stratul de burete, si banuiesc ca e din cauza uzurii.

Asa incat, sunt nevoit sa aleg:

1. Imi modific/renovez saua

2. Imi cumpar alta sa.

 

Problema: Nu am nici un indiciu in legatura cu nici una dintre cele doua puncte de mai sus.

So, sariti cu sugestii, please.

Thanks

 

e un tip, Darian, pe forum care face shei si le face bine :laugh:...cauta-l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...