Sari la conținut

Supermoto Poll


cusack
 Share

Supermoto  

235 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Va rog alegeti una din optiuni, care dintre cele de mai sus va atrage pe voi cel mai mult din punct de vedere al fiabilitatii, consumului, puterii si "ergonomiei", costul fiind relativ apropiat.

 

CCM 404DS Supermoto

Husqvarna SM450R

Husaberg FS450e

 

KTM nu ma pasioneaza, performanta pura fiind mai putin importanta decat service-urile dese.

La Yamaha WR250SM mi se pare cam mic motorul, eu fiind greu o sa il turez si o sa trag de el ca disperatul. Daca mai iau si pasager e jale.

WR450 cu cauciucurile schimbate (de asfalt), ar fi o varianta dar pot pune 130/80 -18 cand in specificatia lui scrie 130/90-21? Cauciucul original nefiind o marime uzuala pentru strada/enduro-touring.

 

 

1.85m 110kg

Motor pentru oras (dus la munca) in jur de 20-50km pe zi, 60% din timp pe ploaie.

 

Daca cineva are timp si chef sa arunce o vorba despre modelele de mai sus, e binevenita.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

 

ia-ți una de stradă (pasager, ergonomie, fiabilitate, întreținere ieftină). Vezi că s-a mai discutat ( /index.php?showtopic=237047 )

 

Apropo, ideea aia cu KTM enunțată de tine este o părere preconcepută - zici că nu te interesează performanța dar vrei SMR sau Husaberg ... (atenție - schimb de ulei + filtre la Husaberg la 10 ore de funcționare, la fel ca la orice alt model racing - KTM EXC, Yamaha WR, Honda CRF, Husqvarna SMR).

 

Nu votez fiindcă aÂş fi subiectiv în alegere :(

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are toata lumea de la un timp cu CCM-u? CCM fever :(

Din punct de vedere al fiabilitatii, consumului, puterii si "ergonomiei", de departe CCM-ul. Daca astea sunt intr-adevar motivele tale, si nu "fun factor", "putere mare la greutate mica", "wheelie pana intr-a 3a", "circuit", atunci CCM-ul este pentru tine.

 

Acum, nu stiu de ce spui ca preturile sunt apropiate, pentru ca nu este asa. Eu stiam ca CCM-urile sunt mai ieftine, dar depinde de unde vrei sa il cumperi mai exact si in ce stare. E unul in Bucuresti (pe care l-ai vazut pe bikeshop probabil) la 1600km cu 5000E. Husaberg sau Husqvarna la banii astia nu prea gasesti. Sau poate gasesti, dar sunt in cele mai multe cazuri forjate (fie la enduro, fie la supermoto).

 

Puteai sa bagi KTM-ul linistit in aceeasi oala, si WR-ul de 450 la fel. Oricum, se zvoneste ca in materie de supermoto, Husqvarna este "performanta pura".

 

Am citit o gramada de comparatii intre WR-ul de 250 (cel nou) si alte mobre. Ca sa iti faci o idee, are aceeasi greutate la gol ca CCM-ul, numai ca are vreo 15 cai in minus.

 

 

Nu votez fiindcă aÂş fi subiectiv în alegere :kali:

 

Atunci cine e responsabil pentru celalalt vot pro-CCM? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am votat husaberg pt ca motoreta asta o stiu mai bine dar cum a spus si bibi intretinerea este f costisitoare.

Mai repede te orientezi spre motoarele de capacitate mai mare dar cu intretinere mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid

one word... SXV !!!!! nu stii ce e aia performantza pana nu incerci o sxv, si daca scapi de preinfarctul initial atunci o sa supravietzuiesti si in continuare.

a da fiabilitate... hmmm ce e aia? :D :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm se pare ca am dato in bara cu acea husqvarna SMR, exact ce nu caut. Husqvarna 610IE are intervalele de revizie mai "relaxate"? Exista vre-un supermoto care sa aiba intervalele de revizie cam ca un Hornet 2007?

Sper ca m-am facut inteles, am nevoie de o moto care sa ma duca la munca si inapoi, si sa ma mai misc ~50km in jurul orasului. Performanta ma intereseaza atat cat sa nu fie lenesa, gen 10kg/hp la incarcare maxima.

 

Motorul il iau de nou, in leasing cu buy-back, diferenta de 1-2k euro nefiind "sesizabila"

 

Multumesc pentru voturi si pentru raspunsuri.

 

Erata la postul de inceput: Pot pune 130/80-18 in loc de 130/90-18?

Editat de cusack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre husqvarna 610 si ktm 690 smc e ca de la cer la pamant, eu zic sa faci un drum pe la showroom-uri si eventual acolo sa faci un testdrive cu ele si sa vezi care iti place mai mult.

Daca vrei o motoreta fiabila si cu o intretinere usoara sa te uiti si in curtea BMW-ului.

 

Erata la postul de inceput: Pot pune 130/80-18 in loc de 130/90-18?

din cate vad eu diferenta intre ele e numai la talon nu vad de ce sa nu poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM LC4

 

Suzuki DRZ-SM

 

 

 

Pe SM ai jante pe 17 față / spate, dimensiuni uzuale de pneu ar fi 120 pe față Âşi 160 pt spate. Nu prea am văzut SM cu alte dimensiuni de jantă, eventual cauciucuri mai mici puțin 110 față 150 spate.

 

Daca vrei o motoreta fiabila si cu o intretinere usoara sa te uiti si in curtea BMW-ului.

 

SM ???? nu cred

 

poate enduro (ceva F650 ?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid
KTM LC4

 

Suzuki DRZ-SM

 

 

 

Pe SM ai jante pe 17 față / spate, dimensiuni uzuale de pneu ar fi 120 pe față Âşi 160 pt spate. Nu prea am văzut SM cu alte dimensiuni de jantă, eventual cauciucuri mai mici puțin 110 față 150 spate.

 

 

 

SM ???? nu cred

 

poate enduro (ceva F650 ?)

 

 

al meu vine stock cu 180 pe spate, sa pot lua curba la 190 la ora :( mwahahaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cele 3 variante nu sunt batute in cuie, iti recomand sa mai iei in considerare urmatoarele: Husqvarna 610 (dupa cum ai zis si tu), KTM LC4 si Suzuki DRZ 400 (cum a zis bibi), Yamaha XTX 600 (din putul gandirii mele).

La mine la CCM (si implicit si la DRZ), in manualul de utilizare am la "intervale de service": 6000km. Nu tocmai ca la Hornet, dar pentru mobre din astea, e foarte decent. La mobrele Racing (EXC-uri, SMR-uri, FS-uri) o sa ai de-a face cu "ore de functionare" si sunt sigur ca nu o sa iti convina, mai ales avand in vedere cerintele tale de naveta + mers in oras.

Raport putere greutate:

- la CCM 130kg la 45cp (+-) => 0.34 cp/kg

- la DRZ 140kg la 35cp (+-) => 0.25 cp/kg (disclaimer: la DRZ-urile de dupa 2006 parca, sunt dati oficial 40 cp)

 

Eu tot nu inteleg de unde vrei sa iei motorul. Si leasing si buy-back. Ca sunt slabe sanse sa gasesti si Husqvarna si Suzuki, si KTM, dar mai ales CCM in acelasi loc.

 

 

al meu vine stock cu 180 pe spate, sa pot lua curba la 190 la ora :( mwahahaa

 

Eu cred ca tu ti-ai gresit vocatia.

 

Supermoto is a cross-over or evolution of motocross and road racing. ... Unlike normal motorcycle racing, the emphasis lies on slower (<100 mph / <161 km/h), short and twisty tracks, where rider skill matters far more than outright machine performance.

 

Grosimea cauciucului conteaza mai mult la terase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid
da numai o data :hug:

 

in mainile tale .. probabil ca da :D

 

Eu cred ca tu ti-ai gresit vocatia.

eu cred ca sxv-ul a fost facut pt alta "vocatzie" ceva situat intre supermoto si superbike, iar vocatzia asta imi vine ca o manusha, deeeeci nu am greshit-o absolut deloc, esti tu doar in necunostintza de cauza :kali: .. no offense :D :(

 

cum ai numi un motor ce vine stock cu 123 kg/75 hp , iar cu putzin tuning a fost dus la 95 hp.. insane stiu.. nu e nici supermoto clasic nici superbike... atunci ce dracu e?

Editat de FOXXkid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mainile tale .. probabil ca da :D

 

 

eu cred ca sxv-ul a fost facut pt alta "vocatzie" ceva situat intre supermoto si superbike, iar vocatzia asta imi vine ca o manusha, deeeeci nu am greshit-o absolut deloc, esti tu doar in necunostintza de cauza :D .. no offense :hug: :(

 

cum ai numi un motor ce vine stock cu 123 kg/75 hp , iar cu putzin tuning a fost dus la 95 hp.. insane stiu.. nu e nici supermoto clasic nici superbike... atunci ce dracu e?

sensei pe unde te putem vedea :kali: fa si tu un filmulet cu curba la 190km/h(sper ca nu curba de pe bucuresti pitesti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ FOXXkid: ai spus cu ceva posturi mai in urma ca tu nu vorbeste fiabiliteste :( . Cam ce inseamna asta? Cat de grijuliu trebuie sa fii cu service-urile alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca sxv-ul a fost facut pt alta "vocatzie" ceva situat intre supermoto si superbike, iar vocatzia asta imi vine ca o manusha, deeeeci nu am greshit-o absolut deloc, esti tu doar in necunostintza de cauza :D .. no offense :kali: :(

 

cum ai numi un motor ce vine stock cu 123 kg/75 hp , iar cu putzin tuning a fost dus la 95 hp.. insane stiu.. nu e nici supermoto clasic nici superbike... atunci ce dracu e?

 

Era vorba despre vocatia ta, nu a mobrei. Supermoto nu a fost facut pentru viteze de 190 si nici pentru curbe largi (sau tu iei ace de par cu 190?) .

SXV-ul are 70 cp stoc, care se vad numai pe Dyno. Nu prea poate sa-i puna pe asfalt. De 95 nu mai zic. S-au mai facut "nebunii" de-astea, sunt sigur ca ai auzit de Vertemati sau de VOR. Si sunt sigur si ca ai "cunostinta de cauza" despre ce se intampla cu mobrele alea. SXV-ul este un supermoto de concept nou, care a confirmat in campionatele de SM, asa cum se preconizase si nu a confirmat in enduro, din nou asa cum se preconizase.

Nu am sa intru in detalii pe topicul omului, dar mi-e ca o sa cam iasa la iveala cine e in necunostinta de cauza.

 

 

@ FOXXkid: ai spus cu ceva posturi mai in urma ca tu nu vorbeste fiabiliteste :D . Cam ce inseamna asta? Cat de grijuliu trebuie sa fii cu service-urile alea?

 

Fiabilitate nu inseamna numai intervale lungi de intretinere. La mobrele noi (SXV-ul e la a 3a generatie parca), care nu au o istorie in spate, nu poti sa stii niciodata cu ce defectiuni de proiectare de trezesti. Este posibil sa mearga foarte bine, dar este la fel de posibil sa se strice una-alta tocmai cand ti-e lumea mai draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba despre vocatia ta, nu a mobrei. Supermoto nu a fost facut pentru viteze de 190 si nici pentru curbe largi (sau tu iei ace de par cu 190?) .

SXV-ul are 70 cp stoc, care se vad numai pe Dyno. Nu prea poate sa-i puna pe asfalt. De 95 nu mai zic. S-au mai facut "nebunii" de-astea, sunt sigur ca ai auzit de Vertemati sau de VOR. Si sunt sigur si ca ai "cunostinta de cauza" despre ce se intampla cu mobrele alea. SXV-ul este un supermoto de concept nou, care a confirmat in campionatele de SM, asa cum se preconizase si nu a confirmat in enduro, din nou asa cum se preconizase.

Nu am sa intru in detalii pe topicul omului, dar mi-e ca o sa cam iasa la iveala cine e in necunostinta de cauza.

 

 

 

 

Fiabilitate nu inseamna numai intervale lungi de intretinere. La mobrele noi (SXV-ul e la a 3a generatie parca), care nu au o istorie in spate, nu poti sa stii niciodata cu ce defectiuni de proiectare de trezesti. Este posibil sa mearga foarte bine, dar este la fel de posibil sa se strice una-alta tocmai cand ti-e lumea mai draga.

F corect si din cate am auzit si piesele sunt mai scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie SXV mi se pare foarte miÂşto cu condiția să fii în stare să tragi tu de ea Âşi nu ea de tine (doar dacă nu te cheamă Van den Bosch). Caii mulți sînt buni pe asfalt dar nu Âştiu cît te ajută pe teren.

 

fiabilitate - la orice motoare împinse mai tare te poți aÂştepta la orice, oricînd. Alea superpreparate de curse, au revizii motor complete la fiecare cursă, cu schimbat supape, etc ... Deci, atenție ce-ți doreÂşti, fiindcă performanța are prețul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid
sensei pe unde te putem vedea :( fa si tu un filmulet cu curba la 190km/h(sper ca nu curba de pe bucuresti pitesti)

exact cea pe la jumatea drumului intre buc si ciolpani , am exagerat putzin cu 190... de fapt era 180 .. dar shhhh don't tell anyone :D

 

Era vorba despre vocatia ta, nu a mobrei. Supermoto nu a fost facut pentru viteze de 190 si nici pentru curbe largi (sau tu iei ace de par cu 190?) .

SXV-ul are 70 cp stoc, care se vad numai pe Dyno. Nu prea poate sa-i puna pe asfalt. De 95 nu mai zic. S-au mai facut "nebunii" de-astea, sunt sigur ca ai auzit de Vertemati sau de VOR. Si sunt sigur si ca ai "cunostinta de cauza" despre ce se intampla cu mobrele alea. SXV-ul este un supermoto de concept nou, care a confirmat in campionatele de SM, asa cum se preconizase si nu a confirmat in enduro, din nou asa cum se preconizase.

Nu am sa intru in detalii pe topicul omului, dar mi-e ca o sa cam iasa la iveala cine e in necunostinta de cauza.

 

 

 

 

Fiabilitate nu inseamna numai intervale lungi de intretinere. La mobrele noi (SXV-ul e la a 3a generatie parca), care nu au o istorie in spate, nu poti sa stii niciodata cu ce defectiuni de proiectare de trezesti. Este posibil sa mearga foarte bine, dar este la fel de posibil sa se strice una-alta tocmai cand ti-e lumea mai draga.

nu tin minte sa fi zis ace de par, doar ca mie mi se pare f stabila la viteze mari, pe la 120 vibreaza ca dracu , dar dupa se cumintzeste.

sxv-ul are 73 cp stoc +/- 1 cp cu mappingul stock...dar cine ishi ia un race bike si pastreaza configuratzia stock?

auzisem doar de Vor.

iar la necunostintza de cauza ma refeream la faptul ca nu ai mers cu una ca sa stii cum e(dar intzelegi ce vrei). am mers cu ktm-uri, smr-ul, drz-ul , si mi-a venit sa rad din momentul rasucirii acceleratziei. aprilia este primul meu motor iar ulterior le-am probat si pe celelalte.

 

@ FOXXkid: ai spus cu ceva posturi mai in urma ca tu nu vorbeste fiabiliteste :kali: . Cam ce inseamna asta? Cat de grijuliu trebuie sa fii cu service-urile alea?

 

fiabilitate, adica iarna nu porneste nici sa faci matanii, astfel am ars un starter. (porneste tractata insa)

iar acum se afla in service din cauza proiectarii mediocre a blocului motor ce nu se sigileaza cum trebuie, si acum dupa aprox 10k km s-a dus dracu' garnitura de chiuloasa, a intrat apa din radiator in ulei, a dat p-afara etc; in caz de overfill cat de mic ar fi uleiul este scuipat din cutia de viteze pe furtunul de aerisire in airbox, si sunt muuuulte alte probleme... dar chiar sh-asha ... merita. N-ash schimba-o decat pe alt sxv.

a da , ulei vrea numai 10-60 la motor si 75-90 gearbox, si trebuie schimbat cam la 1000 km maxim road use, in regim de racing, la 3-500 km.

Mai vrei ? :D

Editat de FOXXkid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIZASSSS :blink: :blink: :blink: !!! Venind calare dupa un bandit caruia poti sa-i rupi supapele in doua si totusi sa-i schimbi uleiul la vreo 5-6k, pot sa zic ca e nebunie ceea ce imi zici. Chiar am interes fata de supermoto dar nu am crezut vreodata ca ar fii atat de pretentioase. Inseamna ca dupa ce imi i-au ma duc la primarie sa fac cununia huh :ph34r: :ph34r: . SI daca pleci la drum lung ce dreaq faci? Cauti in benzinarii ulei? Cam cat ulei intra? Viata e plina de compromisuri...ufff :baldy:

 

Ceeeee mah??? Are rezervorul de 8 litri???? Cat timp petreci frate cu o jucarie d-asta prin benzinarii? Cat este consumul mediu la jucarioara asta? Arata foarte compromitator sxv-ul dar totusi, este vreun detinator de duke II pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact cea pe la jumatea drumului intre buc si ciolpani , am exagerat putzin cu 190... de fapt era 180 .. dar shhhh don't tell anyone :baldy:

 

 

nu tin minte sa fi zis ace de par, doar ca mie mi se pare f stabila la viteze mari, pe la 120 vibreaza ca dracu , dar dupa se cumintzeste.

sxv-ul are 73 cp stoc +/- 1 cp cu mappingul stock...dar cine ishi ia un race bike si pastreaza configuratzia stock?

auzisem doar de Vor.

iar la necunostintza de cauza ma refeream la faptul ca nu ai mers cu una ca sa stii cum e(dar intzelegi ce vrei). am mers cu ktm-uri, smr-ul, drz-ul , si mi-a venit sa rad din momentul rasucirii acceleratziei. aprilia este primul meu motor iar ulterior le-am probat si pe celelalte.

 

 

 

fiabilitate, adica iarna nu porneste nici sa faci matanii, astfel am ars un starter. (porneste tractata insa)

iar acum se afla in service din cauza proiectarii mediocre a blocului motor ce nu se sigileaza cum trebuie, si acum dupa aprox 10k km s-a dus dracu' garnitura de chiuloasa, a intrat apa din radiator in ulei, a dat p-afara etc; in caz de overfill cat de mic ar fi uleiul este scuipat din cutia de viteze pe furtunul de aerisire in airbox, si sunt muuuulte alte probleme... dar chiar sh-asha ... merita. N-ash schimba-o decat pe alt sxv.

a da , ulei vrea numai 10-60 la motor si 75-90 gearbox, si trebuie schimbat cam la 1000 km maxim road use, in regim de racing, la 3-500 km.

Mai vrei ? :blink:

daca ma vezi in drum spre ciolpani arunca un bat la spite si stam la o bere sa iti vad si eu jucaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI daca pleci la drum lung ce dreaq faci? Cauti in benzinarii ulei? Cam cat ulei intra? Viata e plina de compromisuri...ufff :baldy:

 

Ceeeee mah??? Are rezervorul de 8 litri???? Cat timp petreci frate cu o jucarie d-asta prin benzinarii?

 

Cam toate astea mai împinse au rezervoare mici (7 - 8 l). Cît să țină pentru o manÂşă. :blink: :blink: :blink:

 

ÂŞi nu prea merge lumea cu ele la drum lung.

 

Aici nu e vorba de compromis ci să Âştii exact ce-ți doreÂşti.

 

ÂŞi eu fac schimburi de ulei la 500 km, dar intră 1.1 l plus un filtru (cam asta ar fi consolarea), ulei sintetic 100%, Yacco sau Motorex (de-ăla mai scump).

 

Plus că e recomandat să desfaci motorul, de control, măcar o dată pe an.

 

 

iarna nu porneste nici sa faci matanii, astfel am ars un starter. (porneste tractata insa)

iar acum se afla in service din cauza proiectarii mediocre a blocului motor ce nu se sigileaza cum trebuie, si acum dupa aprox 10k km s-a dus dracu' garnitura de chiuloasa, a intrat apa din radiator in ulei, a dat p-afara etc;

 

Nasol cu pornitul, a mea are kick Âşi porneÂşte oricînd, oricum :ph34r:

 

 

De faza cu apa Âşi uleiul sînt pline forumurile de SXV, se pare că e o treabă generală.

 

Oricum sînt un pic învidios pe caii ăia ai tăi (Cine nu e ?), pe de altă parte sînt mulțumit de ce am Âşi mai am destul de învățat ca să-mi trebuiască mai mulți.

 

baftă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid
GIZASSSS :blink: :blink: :blink: !!! Venind calare dupa un bandit caruia poti sa-i rupi supapele in doua si totusi sa-i schimbi uleiul la vreo 5-6k, pot sa zic ca e nebunie ceea ce imi zici. Chiar am interes fata de supermoto dar nu am crezut vreodata ca ar fii atat de pretentioase. Inseamna ca dupa ce imi i-au ma duc la primarie sa fac cununia huh :ph34r: :ph34r: . SI daca pleci la drum lung ce dreaq faci? Cauti in benzinarii ulei? Cam cat ulei intra? Viata e plina de compromisuri...ufff :baldy:

 

Ceeeee mah??? Are rezervorul de 8 litri???? Cat timp petreci frate cu o jucarie d-asta prin benzinarii? Cat este consumul mediu la jucarioara asta? Arata foarte compromitator sxv-ul dar totusi, este vreun detinator de duke II pe aici?

 

ulei 1250 cc engine si ~600 cc gearbox

benzina... : ))) :cheers: ... pai normal 7-8 % ( normal inseamna mers in max 7-8 k rpm din 11500 max) iaaar,.. mers full throttle intr-a 5-a adica intre 150 - 190 km/h .. 15l :cheers: .. am facut plinul la ieshirea din buc la benzinaria inaintea podului pe la otopeni iar pana la ciolpani si inapoi la intrarea in bucuresti a consumat 5 litrii,dar in tura aia a fost tzinuta numai intre 140 si 190.

E indicat ca inaintea unui drum mai lung sa schimbi uleiul.

Am facut o data timisoara si de 2 ori vama a fost un pic obositor , clar nu era in elementul ei pe autostrada.

daca nu era limitata de turatia maxima mai vroia viteza, ajunge destul de repede la v max. de ex in pasajul unirii venind dinspre tineretului, accelerand de la 50 la ora la intrarea in pasaj la ieshire aveam 180, iar tot in pasaj cu pasager am prins 175.

numai ca ii place sa stea mult prin service, mai ales ca piesele vin dupa minim o luna din italia. :cheers:

 

daca ma vezi in drum spre ciolpani arunca un bat la spite si stam la o bere sa iti vad si eu jucaria

 

Mai intai sa se insanatosheasca, din pacate am luat-o de la .. United :cheers: ... au zis ca am de asteptat vreo luna si juma..cva d gen.

Editat de FOXXkid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o data timisoara si de 2 ori vama a fost un pic obositor , clar nu era in elementul ei pe autostrada.

 

[...]

numai ca ii place sa stea mult prin service, mai ales ca piesele vin dupa minim o luna din italia. :baldy:

Mai intai sa se insanatosheasca, din pacate am luat-o de la .. United :blink: ... au zis ca am de asteptat vreo luna si juma..cva d gen.

 

Eu nu Âştiu ce ți-a venit să mergi cu aÂşa ceva la TimiÂşoara sau în Vamă (pe ea). Pentru asta îți trebuia un enduro-touring. Motocicleta aia e făcută pentru sprinturi, penru demență :blink:

 

Doi la mînă am avut Âşi eu o Aprilia mai demult Âşi era cam nasol cu piesele de schimb ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...