Jump to content


Iubim 2 Roti 2
Photo

Yamaha VIRAGO ZONE

virago Virago 535 cruiser irago 535

  • Please log in to reply
9921 replies to this topic

#9921 Tetelu1980

Tetelu1980

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 37 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Comunicatii
  • Moto: Yamaha Virago 535
  • Numar: va urma
  • Club: va urma

Posted Yesterday, 04:48 PM

Salutări. Dimineață când am vrut să pornesc Virago-ul meu 535 am întâmpinat o problemă în sensul că nu pornește și îmi scuipă benzină prin dreapta sus, imediat sub rezervor, prin niște țevi care vin în cutia din dreapta sus. Ce se întâmplă? Care este cauza?
» Post actualizat in 26 May 2017 14:49
Prin spatele acestei cutii îmi aruncă benzina.
» Post actualizat in 26 May 2017 15:24

Am mai cautat niste informatii despre problema mea si se pare ca este blocat un cui plutitor, cred, in engleza ii spune float needle. Se pare ca acesta s-a blocat si a dus la scuiparea combustibilului pe la tuburile de aer care duc la carburatoare, asa numitele breather pipes.

Dupa cum spuneam mai sus, am fost cu motocicleta pentru curatare si sincronizare carburatoare la Goracing. Nu am umblat la nimic de cand am adus-o de la ei, motocicleta stand cam o saptamana pe loc, fiind eu plecat.

Asadar ce sa ii fac? Recomandati-mi o persoana sau un service care faca in PLM treaba calumea, sa nu trebuiasca sa alerg mai mult ca sa rezolv ce fac altii cu doua maini stangi. Problema este ca o sa ma jupuiasca de bani si partea de transport a motocicletei dat fiind ca in cazul dat nu se mai pune problema de pornit. Multumesc anticipat pentru sprijin.


» Post actualizat in 26 May 2017 15:56

I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil...

Da, foarte convenabil sa se dea vina pe gunoaie, rugina, karma, Belzebuth... Revizia motorului dupa ce camera de ardere a cilindrului inoata in benzina, transportul cu platforma... Multumesc pentru profesionalism, pe la ei nu mai trec! Ofera exact tiparul serviciilor romanesti, proaste si fara asumarea responsabilitatii...

Asadar feriti-va de goracing!

Attached Thumbnails

  • IMG_20170526_172200.jpg


#9922 vlad58

vlad58

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • Gender:Not Telling

Posted Yesterday, 06:46 PM

Se mai intampla mai ales dupa ce s-au agitat mizeriile, daca nu-ti inchide un cui pontou (ai putea sa-l identifici urmarind teava care scuipa benzina) ar trebui sa auzi si pompa de benzina care-i mai trage cate un sut. Sfatul meu e sa  golesti carburatorul/carburatoarele (vezi ca ai surub dedicat) si la reumplere s-ar putea sa scapi de ce blocheaza cuiul pontou. In stuturile de golire poti racorda furtunuri transparente pe care le legi cumva pe langa carburatoare ca sa poti vedea cam cat ai nivelul in ele.

Operatia de golire poti s-o faci de mai multe ori ca sa fii sigur ca s-a curatat traseul.

 

Iti inteleg supararea (nu-i cunosc pe cei de la Goracing) dar gandeste-te ca ai luat o motocicleta care in cel mai bun caz are 14 ani, asa ca nu ar trebui sa ai cine stie ce mari asteptari de la ea, ca medie de viata mobra asta e evaluata la 60k mile/100k Km dupa care zic ei incep neplacerile.


Edited by vlad58, Yesterday, 06:56 PM.






Also tagged with one or more of these keywords: virago, Virago, 535, cruiser, irago 535

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status