Jump to content


Photo

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

BMW f650 GS F650GS Moto Motocicleta Soft Enduro

  • Please log in to reply
11225 replies to this topic

#11221 ZIDU'

ZIDU'

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,037 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: ij 56 + bmw f650 dakar
  • Numar: TR 90 AUM B 67 AHB

Posted 19 April 2018 - 10:10 PM

baterie uzata sau fara apa 



#11222 iridiu192

iridiu192

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 69 posts
  • Gender:Male
  • Location:bv.ro
  • Moto: EL252, KLE500, DL650, F650GS
  • Numar: nu
  • Club: Lonely Rider

Posted 20 April 2018 - 07:35 AM

Iară buba la BMW f 650 twinspark ..pornește mai greut la rece și imediat dupa ce pornește se oprește.fac așa de mai multe ori daca trag de gaz de câteva ori nu se mai oprește ..la cald nu face așa ..oare ce sa fie ? O mai pățit careva așa ceva ? Ce ar trebui sa verific sau sa inlocuiesc

Asa face si a mea de 5 ani incoa.

 

Singurul mod in care am rezolvat problema cat de cat (dar nu total) a fost curatarea grupului de la injector, in special motorul pas cu pas cu reset din soft pt acest motoras. La mine pistonul de pe motorul pas cu pas era complet negru si acoperit cu depuneri. Acum il curat o data pe an (nu se murdareste asa tare dupa 1 an)

 

Ce a mai ajutat foarte mult la mine este modul de pornire: 1. dau de cheie si astept sa se stinga ledul galben 2. pun in neutru 3. nu trag ambreiajul 4. nu ating acceleratia 5. apas pe starter si il tin pornit 2-3 secunde 6. daca moare astept 2-3 secunde si apas iar 2-3 secunde (acum porneste cam 50% din prima  si cam 49% din a 2-a cheie) Se mai intampla sa apas si de 4-5 ori dar foarte rar.

 

Iti recomand:

-verifica bateria

-curata partea de la idle valve si da reset din soft

-schimba filtrul de benzina daca e vechi rau (>50 000 km)

-urmeaza procedura de start chiar daca nu porneste din prima si nu pune mana pe gaz. are un calculator legat la injector si trebuie sa poata singura sa isi regleze amestecul - mie mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu asta dupa 5 ani de kawasaki pe carburatoare.

 

Bateria sigur poate face probleme dar a mea are simptomele astea si cand am bateria buna si cand e pe duca.

Filtrul de benzina l-am schimbat cu unul original si face la fel. A curs benzina cu negrala pe partea dinspre rezervor si curata pe partea cu injectorul.


Iridiu 192,217u; [Xe]4f14 5d7 6s2; Heavy metal 22,56 g/cm3


#11223 fairplaybiker

fairplaybiker

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,065 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj-napoca
  • Moto: honda transalp xl 600
  • Numar: cj -- yad
  • Club: adventure team

Posted 21 April 2018 - 10:55 AM

Ok ...mulțumesc de informații am să fac tot ce ați zis și după am sa vad ce rezolv ,noroc că îl am pe dan cata langa mine
Posted ImagePosted Image

#11224 petre81

petre81

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,787 posts
  • Gender:Male
  • Moto: 2 x Ducati XDiavel

Posted 21 April 2018 - 11:16 AM

Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit.

 

Eu as merge mai repede pe exploatarea defectuoasa ca motiv pt ceea ce ti se intampla tie. La coborarea cu un vehicul pe serpentine trebuie sa mergi cat mai mult pe frana de motor, sa evaluezi din timp incetinirea vehicului. Franarea excesiva la coborare duce la supraincalzirea sistemului de franare iar lichidul de frana fierbe si face bule de gaz, ceea ce face franarea imposibila. Chiar daca moto sunt mai usoare decat auto tind sa cred ca acestea sunt mai predispuse la astfel de probleme in comparatie cu auto care au piesele sistemului de franare mai mari si au astfel un timp mai mare de incalzire.

 

nu e nici de la furtun nici de la placute. 

Intr-adevar - franele se pot incinge si ramai fara frana spate dar doar cand sunt folosite abuziv (de exemplu ccobori de pe munte si tii apasata aproape in permanenta fraana spate pentru cativa km). Un sistem de franare in stare buna nu are voie sa faca asta in trafic normal. 

 

Problema pe care oai tu poate fi generata de faptul ca placutele nu se departeaza la timp si suficient de usor de disc. Asta e un motiv pt care se pot incingeextrem de mult. (poti confirma daca etrierul e mult mai fierbinte decat ar trebui sa fie inconditiile tale de trafic). Problema e mai evidenta in trafic lent cu franari repetate des - placutele stau apasate aproape permanent intre franari. 

 

Inspecteaza in ordine: pedala defrana sa culiseze usor pe surubul ei; pistonul etrierului siplacutele etrierului sa nu fie blocate (impingi cu mana in etrier - treebuie sa apara joc la placute usor. Cauza poate fi piston semigripat, coroziune / mizerie in suportul de jos al placutelor, uzura in pinul de blocaj - placutele taie in el si nu mai culiseaza pe el datorita taieturii) - astea sunt simplu si ieftin de rezolvat. 

Daca totul e ok - inspecteaza pompa de frana - dai jos cauciucul de protectie. pistonul trebuie sa coboare imediat dupa ce ii dai drumul si trebuie sa o faca pana la siguranta. Daca nu o face asta e cauza. Problema cunoscuta si des intalnita la modelul ala de pompa de frana chiar daca unii inca nu s-au prins (coroziunea aluminiului datorita prezentei sigurantei de otel produce oxid de aluminiu care e abraziv si de volum mai mare decat aluminiu original - blocheaza pistonul  - la inceput cate putin apoi pana nu mai revine deloc)


Invatati, invatati, invatati!


#11225 iridiu192

iridiu192

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 69 posts
  • Gender:Male
  • Location:bv.ro
  • Moto: EL252, KLE500, DL650, F650GS
  • Numar: nu
  • Club: Lonely Rider

Posted Yesterday, 10:49 AM

salut.

 

caut sa cumpar o sa de f650gs. de preferinta ieftina.

 

nu e musai sa aiba musamaua si buretele. imi trebuie doar partea de jos fara crapaturi si defecte. vreu sa refac tapitarea pe ea.

stiti vreun f650gs in dezmembrare sau aveti una pe acasa?


Iridiu 192,217u; [Xe]4f14 5d7 6s2; Heavy metal 22,56 g/cm3


#11226 Gabitza_Bv

Gabitza_Bv

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Hoda Africa Twin RD 07 A
  • Numar: BV 75 AFR
  • Club: Clubul oilor ratacitoare

Posted Yesterday, 09:42 PM

Salut. O sursa de parbriz pt un dakar din 2005?
Multumesc
» Post actualizat in 23 Apr 2018 19:47
Apropo, am niste suporti de cutii originali pt F650 gs din 2005, banuiesc ca se potrivesc de prin 2004 pana prin 2007.
Daca are cineva nevoie sa-mi dea de stire, mai fac si eu curat prin beci.





Also tagged with one or more of these keywords: BMW, f650, GS, F650GS, Moto, Motocicleta, Soft, Enduro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status