Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci mult. Bun si pt. CS.

Lasa-mi un tel. si te sun. Sunt din Buc. si poate ne vedem la Arc (sau oriunde in alta parte)

 

:banana:

072617249 0741114996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Hai sa ma bag si eu in seama...

  Vreau sa-mi iau si eu un f 650 de prin 94-96' dar nu prea stiu mare lucru despre ele asa ca poate aveti bunavointa sa-mi impartasiti din impresiile voastre, v-as fi recunoscator  :crack: .

211300[/snapback]

 

 

 

Nu pot sa-ti raspund decat pt modelul GS care se fabrica din 2001 (parca).

 

Excelent, nu cred ca este cuvantul potrivit ......Nemtii care l-au proiectat pot sa jur ca s-au gandit la romani, realizat perfect pt drumurile noastre. Pe parte de asfalt bun cum este o autostrada se comporta mediu. Pe asfalt nu poti sa-i ceri senzatii ca la o vitezana sau un naked DAR cand apare o groapa, sine de tren, santuri sau se termina asfaltu abia atunci simti cum prinde viata. Pur si simplu nu rezisti sa nu-i dai gaz in plin cand mergi prin gropi. Eram adeptul plimbarilor cu vechiul motor doar pe drumuri bune eram obsedat de aspectul asta. Acuma nu conteza pe unde merg, conteza doar drumul cel mai scurt. O senzatie pe care cu un speed sau naked cam greu se poate egala. Aici vorbim de alte senzatii... Mersul pe coclauri 100km nu se compara cu 600km mers pe asfalt. Merita un asemea tip de motor enduro stradal. Eu pe zi ce trece sunt mai indragostit si fascinat de el. Abia acuma incep sa-l descopar si pur si simplu ma uimeste. Daca nu vrei un motor cu care sa mergi blana pe autostrada la 300km/h cu adrenalina in dinti si sa nu-ti faci griji "aoleu uite o groapa" "aoleu vine nisipul" este o alegere perfecta. Permite rulajul pe autostrada intre 120~150(viteza maxima cu pasager 90kg) iar vit de croaziera 90~100 (acolo te simti bine si motorul merge perfect + consum mic).

 

 

Consum : mers la mare pe varianta cu bacul : mers 100km pe autostrada cu 100~120km/h, restul de drum de 170km intre 40~100km/h cu pasager a consumat 3,9%

La intoarcere am venit prin Cernavoda, autostrada, unde am mers intre 70~100km/h pana la autostrada. Pe autostrada am mers 100~150km/h mi-a consumat 4,00% tot cu pasager in spate.

Mers pe munte :

Buc - Sinaia-babele cu pasager 4,3% unde ~40km am mers numai cu a-I-a.

 

 

Sea: foarte comoda si pt pilot si pt pasager. Am mers intr-o zi aproape 10 ore in sa pur si simplu nu obosesti foarte comoda.

 

Piese:

 

kit de lant Regina 119E sau DID 109E comparativ cu o sportiva este destul de ieftin.

Ulei de la reprezentanta : BMW mineral Oil 4,5E pe litru, filtru de ulei sau aer tot de la reprezentanta 5E. Toate se schimba la 5000km daca tii la motor sau 6000km daca esti zgarcit.

Piesele in generral am auzit ca sunt ieftine fata de japoneze chiar luate de la reprezentanta. Inca nu am fost la BMW sa verific preturile. M-am uitat in Louis si Poli si tot ce am gasit fata de japoneje sunt mult mai ieftine.

 

Motor foarte elastic, mergi cu a-V-a de la 1500 ture fara probleme. Relantiul este la 1400.

 

 

Racire pe apa cu radiator si ventilator.

O faza tare. EU imi faceam griji de motor sa nu-l incing prea tare, cand ma intalnesc cu un alt posesor de BMW la care nu te puteai apropia de toata motocicleta asa de tare dogorea care nu avea nici o problema.

 

 

 

PS. Daca mai ai alte intrebari iti stau la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pana acum cateva zile stiam doar ca imi doresc mult gs-ul da nu stiam sigur cum e. De cand m-am plimbat pe un f din 2004 cu 900 de km la bord m-am imbolnavit si stiu ca e motoreta ideala pt mine - cea mai manevrabila din cate am probat, piatra cubica, drumuri de Romania e ideala. :unsure:

Felicitari posesorilor, inca mai am curiozitati cu dakaru' da ma consolexz ca-i prea inalta pt mine- si si mai scump.

Tot nu m-am lamurit cum e cu toba infundata care papa calutii cat e in rodaj? Asa e? Ca daca e asa inseamna ca poate fi si mai rea decat cea pe care m-am dat eu... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un F 650 GS din 2003. Am aproape 7000 km facuti cu ea. Are si plusuri si minusuri(minusurile, parerea mea, se trag de la faptul ca este un monocilindru, de aici toate inconvenientele, atatea cate sunt). deci: consum foarte mic, chiar la deplasari cu viteze de 110-120 km la ora, inclusiv reprize pe drumurile aglomerate. 4% curat, cu un singur pasager, demaraje ca la carte, stabilitate si inca ceva important: are o frana de ingheata motoru, pe spate mai putin cam ca la toate motoarele, dar fata este impresionabila, iar ABS ul face toti bani; suspensile deasemenea bune pt orice drum, treci peste macadam, linii de tramvai,borduri, gropile noastre de toate zilele de pe drumurile patriei; intretinere relativ usoara( am completat cu ceva apa distilata in baterie si in rez de apa), nepretentioasa la carburant, manevrabila(intorci usor cu raza mica) La capitolul minusuri, si ma refer strict la motorul meu(dar am auzit ca si la altii) cauti cateodata neutralul de te plictisesti, porneste uneori la juma (nu la sfert) de cheie, vibratiile, datorita faptului ca sunt monocilindru sunt ceva mai sesizabile la turatii mici ale motorului, dar asta da si sunetul si acel ritm de ''chopper'' care imi suna ca o muzica divina.....

seaua este joasa f comoda, mergi pana sta ceasu' fara sa te simti obosit.

este un motor fascinant si imi place la nebunie

in schimb daca vrei ceva mai mult de 140 km la ora tre sa te gandesti la alt motor. pt cine nu-l sperie cele 193 de kg este un mortor ideal pt incepatori si nu numai...

Domnilor de la BMW, exceptand pretul aveti nota 10.

post-2590-1124302424_thumb.jpg

post-2590-1124302579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

 

al meu e din 2003. are abs si minere incalzite. le-am testat pe amindoua, sunt super. tinuta de drum e foarte buna - am 1.86 si 88kg - e foarte manevrabila, iar pina la predeal si retur - viteza a 4-a, 4000 ture, la mers 80 km/h, fara pasager - mi-a consumat 3.07!

cit despre fiabilitate ... intrebati-l pe dan arsene - nu este subiectiv, chiar daca lucreaza la bavaria - sau mergeti cu el!

da in ea ... pina-i taie injectia, si dupa cum spuna el, "am incercat sa o stric si nu am putut"

 

pt. cei carora le place strada, calatoriile lungi dar si Cele soft enduro, E SUPER!

 

daca va puteti lipi si de una dupa 2004 .... si full ....

 

E SI MAI SUPER!

post-4731-1125176131_thumb.jpg

post-4731-1125176160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

La multi kilometrii frumosi !

Sa le stapaniti sanatosi...

... si sa va dati si cu Dakar-ul... :angryfire:

 

EL ZORAB-UL TEUTON

 

Motocicleta BMW 650 Dakar este varianta comerciala a modelului F 650 RR cu care Richard Sainct a obtzinut doua victorii consecutive in raliurile Granada-Dakar in 1999 si Paris-Dakar in anul 2000.

 

In urma cu 11 ani, BMW a bulversat lumea motocicletelor prezentand pentru prima oara gama F 650. Aceasta motocicleta versatila iese din tiparele obisnuite ale firmei. Are un singur cilindru si transmisia finala prin lantz, reusind sa ofere publicului larg formula "funduro". Este intr-adevar o motocicleta cu care te simtzi bine in orice situatzie. Fun-bike si enduro in acelasi timp, F 650 creeaza o noua categorie, fiind o realizare simpla si fiabila. Motocicleta pe care pasionatzii o asteptau de mult.

Dupa victoriile consecutive ale lui Richard Sainct in raidurile maraton africane din 1999 si 2000, germanii au luat hotararea de a produce un model hard-enduro avand ca baza invingatorul RR.

In anul 2000, firma BMW lanseaza varianta "GS" - monociclindru care preia tehnologia motoarelor M3, urmare a cererii foarte mari pentru un model cu accentuate calitatzi sportive si off-road. O motocicleta sigura, pe care te urci si o potzi conduce oriunde, atat in aglomeratzia citadina, cat si pe drumurile neamenajate. Astfel, partidele de cross-country devin un prilej de bucucrie, iar senzatzia de libertate este prezenta tot timpul.

Trecerea la categoria "profesionala" este marcata in primul rand de modificarile operate la sistemul de rulare. Astfel, roata din fatza isi mareste diametrul la 21 si se poate opta pentru o mai mare varietate de pneuri adaptate conditziilor mai dure de exploatare.

Amortizarea se modifica corespunzator, incluzand atat furca, cat si monoamortizatorul spate reglabil, Showa. Cursa de lucru creste cu 40 mm in fatza si 45 mm in spate, ajungand la 210 mm atat la jambe, cat si la bascula. In aceste conditzii, inaltzimea seii este de 87 cm ! Cei cu o statura sub 1,80 m si enduristii de ocazie (cazul subsemnatului) trebuie sa se gandeasca de doua ori inainte de a se aventura pe coclauri...

Privindu-l din profil, acest BMW mi-a dat ciudata, dar placuta impresie ca este un melanj intre un velociraptor, armasar pursange arab si o randunica. Nu m-am inselat ! Testele au dovedid ca are toate aceste calitatzi.

F 650 GS Dakar nu este o gluma sau un pretext pentru amatorii de soft off-road. De acest lucru mi-am dat seama inca de cand m-am instalat prima data "la pupitru"...

Luni, 4.08.2003, ora 11.00. Motocicleta luata de la "Automobile Bavaria" are 30 km la bord, ziua este frumoasa, asa ca-i dau "gaz". Din "prima" m-au deranjat pozitzia foarte inalta a seii cu care, trebuie sa recunosc, m-am acomodat abia dupa prima suta de kilometri.

Dupa ce te obisnuiesti cu ea, comportamentul acestei motociclete este extraordinar. La mersul prin oras, pozitzia in sa, ghidonul generos si motorul surprinzator de elastic itzi ofera satisfactzii nebanuite. Se strecoara cu agilitate serpeasca prin traficul oricat de aglomerat, "impinge" vehement, mai ceva ca un supermoto, iar la munte, pe macadam sau grohotis, urca si coboara rampe si pante incredibile. Mi s-a parut un pic ciudat relantiul reglat la 1.400 rpm, dar catzarandu-ma apoi pe drumuri forestiere cu peste 40 de grade inclinatzie, fara ca motorul sa acuze sincope (ar fi fost dramatic), mi-am dat seama ca "stie neamtzul ce stie"... Asa ca, pentru cei care sunt tentatzi sa critice pozitzia prea inalta, primul vad de rau furios trecut cu brio le va schimba parerea. La fel ca si "treapta intai prea scurta", in cazul rampelor atacate in regim de motocros, cat si la exploatarea "hotarata" a cutiei de viteze prin oras (bine-ntzeles cu schimbarile fulgeratoare care se impun) nu fac decat sa ne confirme faptul ca avem de-a face cu o motocicleta de exceptzie, buna oriunde si oricand!

La aceasta concluzie am ajuns dupa ce am condus timp de sase zile un parcurs de peste 2.300 km in toate conditziile posibile. Din Bucuresti in Tzara Motzior, apoi pe Muntele Rosu sau ratacind liber prin padurile de pe culmile Buzaului.

BMW F 650 GS Dakar - un adevarat pursange teuton.

DATE TEHNICE

Motor: (BMW cu tehnologia motoarelor auto de curse M3, dezvoltat dupa Rotax. Este "o legenda" ca motoarele F GS-ului ar fi similare cu cele de la Pegaso...). Un cilindru in patru timpi, racit cu lichid. Alezaj x cursa: 100 x 83 mm. Capacitatea cilindrica: 652 cmc. Putere: 50 CP/6.500 rpm. Cuplu maxim: 60 Nm/5.000 rpm. Raport de compresie: 11,5:1. Distributzie: doua axe cu came in chiulasa si 4 supape. Alimentare: injectzie de benzina cu management electronic. Esapament: catalizator cu trei cai. Ambreiaj: multidisc in baie de ulei. Cutie de viteze: cu cinci rapoarte. Transmisia finala: lantz cu O-ringuri. Greutate proprie: 177 kg. Cu plinurile facute: 192 kg. Acceleratzie 0-100 km/h: 5 sec. 0-140 km/h: 10,8 sec. Elasticitate 60-100 km/h: 5,4 sec. 100-140 km/h: 6,5 sec. Consum: 4,8 l/100 km. Viteza maxima: 170 km/h.

 

Text: Dan Nastase; Foto: ams. Test preluat din revista "auto motor si sport".

post-882-1145534705_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut frati BMW-isti. Tocmai am trecut de la o Cagia Canyon la un f650gs din 2004. (Am si carte de service si manualul utilizatorului in engleza pt cine vrea). Motoru e super marfa si fata de cagiva se simte ca e o scula germana.

Am si eu o intrebare: cum imi fac niste coburi laterali destepti ca am topcase dar atat si aia de la bmw ma duc la 450 de euro fara tva :)

Vreau sa fac niste drumuri mai lungi prin tara si prin afara cu pasager si vreau sa evit rucsacelul. Are cineva de dat asa ceva? sau poate un tank-top?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

al meu e din 2003. are abs si minere incalzite. le-am testat pe amindoua, sunt super. tinuta de drum e foarte buna - am 1.86 si 88kg - e foarte manevrabila, iar pina la predeal si retur - viteza a 4-a, 4000 ture, la mers 80 km/h, fara pasager - mi-a consumat 3.07!

cit despre fiabilitate ... intrebati-l pe dan arsene - nu este subiectiv, chiar daca lucreaza la bavaria - sau mergeti cu el!

da in ea ... pina-i taie injectia, si dupa cum spuna el, "am incercat sa o stric si nu am putut"

 

pt. cei carora le place strada, calatoriile lungi dar si Cele soft enduro, E SUPER!

 

daca va puteti lipi si de una dupa 2004 .... si full ....

 

E SI MAI SUPER!

 

 

as vrea sa-mi schimb parbrizul cu unul mai inalt, ca in imagine. aveti idee de unde pot lua unul sau unde / cine poate face?

post-4731-1147277728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa-mi schimb parbrizul cu unul mai inalt, ca in imagine. aveti idee de unde pot lua unul sau unde / cine poate face?

 

Dan Arsene - Automobile Bavaria

tel. 0722.561.804

Te costa vreo suta de euroi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Arsene - Automobile Bavaria

tel. 0722.561.804

Te costa vreo suta de euroi...

 

 

Kuki prietene, salut!

 

Multumesc de info, stiam nr. lui Dan. Nu au la bavaria, este after market!

 

Aurelian

 

Salut frati BMW-isti. Tocmai am trecut de la o Cagia Canyon la un f650gs din 2004. (Am si carte de service si manualul utilizatorului in engleza pt cine vrea). Motoru e super marfa si fata de cagiva se simte ca e o scula germana.

Am si eu o intrebare: cum imi fac niste coburi laterali destepti ca am topcase dar atat si aia de la bmw ma duc la 450 de euro fara tva B)

Vreau sa fac niste drumuri mai lungi prin tara si prin afara cu pasager si vreau sa evit rucsacelul. Are cineva de dat asa ceva? sau poate un tank-top?

 

 

Salut Andrei.

 

Daca este vorba de manualul de service pt gs, m-ar interesa si pe mine.

 

Cit despre coburi, iti recomand sa te gindesti la gentile laterale din material textil. Sunt foarte practice, mult mai ieftine - pina-n 200 euro ambele - destul de incapatoare si .... fancy!

Daca ai fost la smaeb, erau niste tipi tare seriosi si de treaba din Oradea, care vindeau astfel de genti - marca Oxford. Am fost impreuna cu ei la stand-ul bmw, iar Dan Arsene - si el un tip de treaba de altfel - ne-a lasat sa facem o proba. Atentie insa, trebuie sa ai montanti suporti de protectie pe motoreta, altfel ... iti va mirosi a ars! daca vrei, iti trimit datele lor.

Daca esti din bucuresti suna-i pe tipii recomandati de Kuki. Iti pot face si suportii de coburi si engine-guard eventual.

Eu am vazut lucrarea pe care i-au facut-o lui, si e chiar ok!

 

 

toate bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

De luna viitoare voi fi si eu posesor de f650gs :banana:

 

Asa ca pana cand vine as studia si eu manualul de service... poate il pune careva pe motohub ca altfel nu stiu cum sa il iau de la voi...

 

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu de curand un f650 dakar din 2000. Am facut ceva mai mult de 2000 km cu ea, pe asfalt si drumuri forestiere, dar nu am reusit sa ajung la consumul declarat de tro5. Poate avem stiluri diferite (am avut inainte un zx9r), dar mai putin de 4,5/100km nu a consumat. Ceilalti ce consumuri aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consum: 5% in oras (vara ca iarna nu am apucat)

3.8 in afara cu pasager si bagaje

am impresia ca vreo 3.4 - 3.6 singur dar nu pot sa confirm inca

 

bmw din 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...