Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

mai e inca ceva. e o mare diferenta intre enduro si hard-enduro.

 

la hard-enduro conteaza extrem de mult greutate, maneevrabilitatea, amb. hidraulic!!! care din cate stiu io numai ktm-ul il are. io zic ca face toti banii.

 

multi zic ca nu folosesti amb. dar nu e adevarat... io zic ca e cheia la hard-enduro.

 

ktm-ul are ceva avans momentan fata de concurenta la hard-enduro. poate la cross sunt mai multe branduri care sunt apropiate dar cand intri in padure atunci nu mai e de joaca.

 

e diferenta mare si daca e model de cross sau enduro.

 

tk!

 

p.s.

io sun fan bmw, posesor de bmw. nu ash conduce altceva in afara de bmw.

definitiv ca pe trasee rapide ambreiajul nu prea conteaza ca schimbi la picior direct,dar pe trasee lungi virajate in urcari din alea imposibile ambreiajul face tot..iar dupa 2-3 ore de traseu ciudat din asta pe cablu iti cade mana direct..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 248
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

indiferent de situatie proprietarii si implicit fanii diverselor marci,sunt ferm convinsi ca modelul lor de motor e :muuult mai tare.si are si bicicleta misto si telescoapele lucreaza mai altfel..si a mea porneste mai bine decat aia,care oricum...

si monologul poate sa continue pana la infinit..fiecare mobrist ia pur si simpu personal o remarca negativa asupra motocicletei lui..si eu ma tot atacam cand diversi prieteni se tot luau de ktm-urile mele..acum..95% sunt ktm-uri,dar asta e alta poveste...

 

foooarte adevarat, eu asa eram cu chopperele, acum mi-a trecut, cred ca orice motocicleta e frumoasa si buna pentru ceva anume. Cel mai important: sa o folosesti cu placere si pentru ce stie ea sa faca (sa nu ii ceri altceva...).

 

in toamna asta o sa incep lucrul la una din reprezentantele bmw auto+moto si promit ca o sa probez modelul si va chem la drive.. pe toti care doriti..pana atunci numai de bine si ne mai certam cand avem date concrete..

 

* YES! pick meee! vreau sa incerc un GS (650), asta e motoreta pe care o dorest ptr. sezonul urmator. M-am urcat pe una, pozitia e buna, dar trebuie sa vad cum se comporta la drum. Nu exclud si un test cu G450x, dar cu instructajul si supravegherea de rigoare :lol: Sa raman cu genunchii intregi.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi nu au inteles HP2 Enduro care mie mi se pare superba si in ciuda greutatii este extrem de jucausa... multi nu inteleg in general de ce sa dai mai multi bani pe un BMW si pana la urma nici nu trebuie! Cine vrea si stie sa o aprecieze, o va face.

 

probabil că HP2 este foarte miÂşto, dar, din păcate, pentru muritorii de rînd, este o aberație prețioasă, Âşi asta din cauza prețului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt off topic dar prin asta vreau sa subliniez directia in care a luat-o BMW.

post-5780-1210511400_thumb.jpg S 1000 RR va participa in 2009 la campionatul SuperBike si in 2010 va intra pe piata.

Cum am mai spus mai demult, acum BMW nu mai este o motocicleta doar pentru "pensionari".

Aveti putina rabdare si veti vedea ca mobrele BMW vor face concurenta serioasa in toate tipurile de curse specifice motociclismului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15042-1210526186_thumb.jpgiote-l si pe al nostru..

 

Ce spun eu si ce intelegi tu?! Tu chiar nu vrei sa accepti ca asta nu e o discutie de 14 ani gen "care merge mai tare"?????????????????

Eu spuneam doar de BMW, de directia in care a luat-o, fara sa-l compar cu Yamaha, Honda, KTM sau altele.

Da, KTM e cel mai tare si mai mare :lol:

Las-o drak ca parca ai 3 ani!!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spun eu si ce intelegi tu?! Tu chiar nu vrei sa accepti ca asta nu e o discutie de 14 ani gen "care merge mai tare"?????????????????

Eu spuneam doar de BMW, de directia in care a luat-o, fara sa-l compar cu Yamaha, Honda, KTM sau altele.

Da, KTM e cel mai tare si mai mare :lol:

Las-o drak ca parca ai 3 ani!!!!!! :lol:

de ce te superi???si el a vrut sa demonstreza ca firma s-a schimbat,si nu se mai adreseaza doar enduristilor. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spun eu si ce intelegi tu?! Tu chiar nu vrei sa accepti ca asta nu e o discutie de 14 ani gen "care merge mai tare"?????????????????

Eu spuneam doar de BMW, de directia in care a luat-o, fara sa-l compar cu Yamaha, Honda, KTM sau altele.

Da, KTM e cel mai tare si mai mare :lol:

Las-o drak ca parca ai 3 ani!!!!!! :lol:

alooo..chiar nu mai intelegi de gluma..vroiam doar sa subliniez(in spiritul topicului clar..ktm vs.bmw)ca si ktm are ceva pregatit in segmentul asta..nu ma refeream ca ala e mai tare sau mai mare..imi pare rau ca nu ai inteles ideea..scuze :lol: :lol:

 

 

 

tre sa revin totusi cu un comentariu ca asta e situatia..topicul asta s-a vrut din capul locului o comparatie cat de cat pertinenta intre 2 modele enduro..1 dintre ele arhicunoscut iar celalalt doar din poze si specificatii tehnice..fiind un topic compromis din start in urma discutiilor ca ala e mai ieftin sau mai scump,mai usor sau mai greu,mai...plm..,am incercat sa-l salvez cu o simpla gluma..nu am scris nicaieri ca ala e mai mare sau mai tare pur si simplu vroiam sa arat ca si ktm-ul a atacat ramura speed si nu a ramas strict pe enduro..

 

acum daca te-ai atacat,sau te-ai simtit nu's cum imi pare tare rau dar nu asta era ideea mea sa deranjez pe cineva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alooo..chiar nu mai intelegi de gluma..vroiam doar sa subliniez(in spiritul topicului clar..ktm vs.bmw)ca si ktm are ceva pregatit in segmentul asta..nu ma refeream ca ala e mai tare sau mai mare..imi pare rau ca nu ai inteles ideea..scuze :lol: :lol:

 

 

 

tre sa revin totusi cu un comentariu ca asta e situatia..topicul asta s-a vrut din capul locului o comparatie cat de cat pertinenta intre 2 modele enduro..1 dintre ele arhicunoscut iar celalalt doar din poze si specificatii tehnice..fiind un topic compromis din start in urma discutiilor ca ala e mai ieftin sau mai scump,mai usor sau mai greu,mai...plm..,am incercat sa-l salvez cu o simpla gluma..nu am scris nicaieri ca ala e mai mare sau mai tare pur si simplu vroiam sa arat ca si ktm-ul a atacat ramura speed si nu a ramas strict pe enduro..

 

acum daca te-ai atacat,sau te-ai simtit nu's cum imi pare tare rau dar nu asta era ideea mea sa deranjez pe cineva..

 

Ok, te-am inteles gresit, scuze.

 

..topicul asta s-a vrut din capul locului o comparatie cat de cat pertinenta intre 2 modele enduro..1 dintre ele arhicunoscut iar celalalt doar din poze si specificatii tehnice......

 

Problema este urmatoarea. Este imposibil sa faci comparatie intre cele doua modele. Nu poti sa compari nimic cu G-ul 450 atata timp cat acesta nu a fost testat de nimeni (nici macar de vreo revista) si nici macar datele tehnice afisate pe aici nu sunt sigur ca sunt cele reale

Propunerea de a face comparatie a fost pusa gresit din start. Tocmai de aceea am incercat sa induc ideea de a nu le mai compara.

S-au spus aberatii si probabil se vor mai spune, iar la ce s-a spus amintesc problema greutatii. Pana nu s-a corectat informatia legata de greutate, "toata" lumea urla "ce grea e mobra!". Asupra pretului, pana nu va fi afisat la BMW Bavaria, nu e nimic sigur, dar "toata" lumea urla "ce scumpa e mobra!".

Pana cand nu vor exista date concrete si teste facute de profesionistii in domeniu, toata discutia va ramane o harjoneala ascunsa in straie de dezbatere intre sustinatorii BMW si cei KTM.

Telenovela continua in episodul urmator.

 

salut :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare a fi mai mult o jucarie de oameni cu bani care nu ar iesii niciodata in teren.

ma itreb ce protectie are motorul de la scutul ala de plastic la prima trecere peste un bustean mai inalt.cu siguranta pt a impresiona pe altii cu ultima achizitie este buna.nu am multa experienta in teren pe doua roti dar am mers ceva cu enduristii si stiu cum se lovesc motoarele.nu cred ca rezista mult.dar este frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, te-am inteles gresit, scuze.

 

 

 

Problema este urmatoarea. Este imposibil sa faci comparatie intre cele doua modele. Nu poti sa compari nimic cu G-ul 450 atata timp cat acesta nu a fost testat de nimeni (nici macar de vreo revista) si nici macar datele tehnice afisate pe aici nu sunt sigur ca sunt cele reale

Propunerea de a face comparatie a fost pusa gresit din start. Tocmai de aceea am incercat sa induc ideea de a nu le mai compara.

S-au spus aberatii si probabil se vor mai spune, iar la ce s-a spus amintesc problema greutatii. Pana nu s-a corectat informatia legata de greutate, "toata" lumea urla "ce grea e mobra!". Asupra pretului, pana nu va fi afisat la BMW Bavaria, nu e nimic sigur, dar "toata" lumea urla "ce scumpa e mobra!".

Pana cand nu vor exista date concrete si teste facute de profesionistii in domeniu, toata discutia va ramane o harjoneala ascunsa in straie de dezbatere intre sustinatorii BMW si cei KTM.

Telenovela continua in episodul urmator.

 

salut :lol:

tin sa precizez ca pretul este luat din catalogul Moto Life 2008-2009 :lol: .nu garantez,dar probabil nu e un pret pus la nimereala.pt ca asa ceva nu se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
-442 cmc

-53 cp

-120 kg (cred ca la gol)

-cip 8780 euro

 

Date obtinute de la BMW Bavaria.

 

ieftin ca braga :lol:

cred totusi ca are 120kg cu toate plinurile (apa, benzina, ulei). Trebuie sa-i dea o sansa :crack:

 

si ca sa se bucure si bmw-istii - A iesit pe 2 la Erzberg hare scramble!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am un gs Dakar, nu e enduro, sa zicem rally, am mers si cu ktm-uri pe circuit, dar ceea ce a facut BMW pina acum si KTM sunt 2 lucruri incomparabile. Sunt 2 segmente total diferite. Acum BMW a atacat piata hard-enduro, sa vedem daca motoru va fi junk sau nu, eu tind sa cred ca nu va fi junk. Eu sunt curios ce va putea face G450, si mi-ar place ca in 2-3 ani sa dea peste bot la ktm, ceea ce cred eu nu e imposibil.

 

Acum sa fim seriosi, pretul nu mai conteaza cind difera 1000 euro, cine vrea si are bani isi ia.. pretul e acolo, in sectiunea hard enduro.. si daca e vorba de fiabilitatea bmw, cred ca merita banii in plus, ca sa nu te lase pe undeva prin padure.

 

Oricum la noi nu o sa apara prea repede prin paduri, din simplu motiv ca romanul isi ia second-hand si e si foarte sceptic cind apar schimbari.. Citi de pe forum si-au luat o mobra hard-enduro nou noutza? la tzipla? ia sa vedem, sa auzim. Bmw-ul va tine la pret, iar la anul unu second cred ca va fi cel putin 7.000.

 

iar cei care vor vrea gageturi pt bmw inclusiv ktm, hard-parturi si tuninguri ii invit pe www.touratech.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e o problema... mica... vad ca nimeni nu a precizat...

 

nu stiu daca ati observar, daca vorbim de hard-enduro, vorbim de motoare usoare si f usoare.

 

tendinta actuala e spre 2t, pt ca sunt foarte usoare in comparatie cu 4t. nu numai la noi, dar si prin USA e la fel. toti trec la 2t, cei care vor hard-enduro.

 

se pare ca doat ktm-ul a ramas pe piata cu super modele de 2t. restul au renuntat la ele si au scos 250-urile in 4t. americanii, chiar se plangeau ca nu se prea mai importa modele 2t la ei si ca nu stiau de unde sa le mai ia.

 

si la noi tendinta e la fel. in "teren" simti din plin orice Kg in plus. Asa ca... nu stiu cum o sa fie cu 120kg, la gol sau plin, tot mult e.

 

tk!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu stiu cata viata va mai avea motorul in 2T, din considerente ecologice.

In UE sunt legi destul de drastice care vor ajunge si pe la noi ...

Asadar viitorul este al motoarelor in 4T, asta daca nu cumva mai progreseaza tehnologic si motorul in 2T pentru a se putea "supune" legilor eco din ce in ce mai drastice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe moment inca nu e nici o lege in vigoare (si nici pe viitor nu se preconizeaza)care sa interzica sau sa ingradeasca motoarele cu 2T..asa ca diferenta de peste 10 kg fata de modelele de 4T si mai nou pornirea la buton trimite cati mai multi enduristi la modelele de 2 T..cel putin la valcea nu stiu daca in sezonul 2009 vor mai fi motoare in 4 T..toti se gandesc la exc-urile de 300 si 250..cum a mai spus cineva mai sus..greutatea face diferenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu stiu cata viata va mai avea motorul in 2T, din considerente ecologice.

In UE sunt legi destul de drastice care vor ajunge si pe la noi ...

Asadar viitorul este al motoarelor in 4T, asta daca nu cumva mai progreseaza tehnologic si motorul in 2T pentru a se putea "supune" legilor eco din ce in ce mai drastice.

 

Gresit - ca dealer KTM - te anunt ca exista urmatoarea gama de motoare in 2t care indeplinesc normele poluare - 125 , 200, 250, 300 -

Aceste motociclete au COC _certificat de conformitate sa circule pe sosele din EU.

 

Legile din EU sunt deja si pe la noi de cand suntem membrii EU.

 

Pentru hard enduro viitorul este 2t cu motociclete sub 90 de kg si putere peste 40 cai -

 

In rest e tare topicul - de mult nu am mai vazut cearta ca pe "aptibildurile" din gumele turbo.

 

Off topic - daca cearta cu BMW si KTM sa mai raceste pun eu un pic de benzina pe foc - Bruce Lee il bate pe Van Dame?

sau una si mai bomba - KTM Adventure 990 il bate pe BMW GS1200?????

 

:unsure:

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu onn-topic bruce lee ii bate pe van damme si rambo la un loc doar sa nu aibe rambo arcul ala smecher de mare viteza.... :unsure: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noutati:

 

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/b...test_drive.html

 

se pare ca o motocicleta nascuta in chinuri, se vinde scump, dar peste 1-2-3 ani, preturile se vor regla. Sunt sigura ca si primele modele de 450 la Honda, Yamaha si KTM au fost scumpe la vremea lor, cu timpul se aseaza piata. Oricum, nu vad cine ar cumpara BMW-ul asta in Romania, dar ...un pas mare ptr. omenire :)

 

P.S. eu cred ca service-ul la enduro BMW se face la mai multe ore decat la un KTM, ...am eu un feeling :laugh: Deci, per total, in 2-3 ani de utilizare, s-ar putea sa ajungi cam la aceeasi bani. E doar o ipoteza :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2 3 ani.. iei alt motor.

 

nu cred ca vei acoperii diferenta de pret. model de baza e "chel" dupa ce mai pui si accesoriile... sa vezi unde ajungi.

 

dar e bmw... io conduc un bmw si nu as conduce altceva. dar pariez ca la moto... raman pe ktm chiar si dupa ce conduc bmw-ul asta :blink:

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...