Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

aceiasi poveste ca la o chitara..da doamne sa se inventeze o chitara care sa nu se dezacordeze niciodata si sa aiba sistem de protectie impotriva ruperii corzilor..vise taica vise...momentan bine ca avem piese & stuff ca altfel trece sezonul pe langa noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 248
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am gresit acolo,nu are 144 kg,ci 104.

 

momentan bine ca avem piese & stuff ca altfel trece sezonul pe langa noi...

la ktm se gasesc o gramada de powerparts-uri si destul de usor.la bmw nu stiu daca e o varietate asa mare si nici nu cred ca se gasesc asa usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu KTM-u nu ma pot lauda ca au fost tari de la inceput....un amic are un lc2 de prin 95 , 125cmc, 2t....si in cadru ii un motor de yamaha dt(asa l-a cumparat) tot de 125 si a intrat in locul celui original fara cea mai mica modificare....si ii la fel si la capace pentru ca are motoru lc2-lui original in cutie...ii ceva cu asemanarea aceasta ...sa nu mai vb ca in 95 ktm a luat husabergu...de unde s-a cam insipirat...mai mult. Are timp bmw sa creasca mai ales ca anul trecut bmw-u a luat husqvarna care este o marca cat de cat tare in fabricarea motoarelor de teren. Important ii ca piata sa creasca atat cantitativ, astfel preturile, din cauza concurentei sper vor scadea, dar mai ales calitativ si aici ma refer la o fiabilitate crescuta .

Pt fiecare marca in parte se vor gasi cumparatori si admiratori din multe si diverse motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce indestructibilitate nene, ce enduro nemuritor ... "bmw ramane bmw" :rolleyes: expresia e fsss rau de tot, nu vedeti ca bmw ramane kymco in ultima vreme? kiar isi imagineaza careva ca taiwanezu e ca neamtu? a controlat neamtu fabrica, au facut aia ordine, taiwanezii si-au vazut sacii-n caruta (licenta) si a-nceput circul, productia. cine isi imagineaza ca nu toarna apa in bere taiwanezu, e copkil. so, despre ce bmw vorbim aci? :banana: nu e pasare ca porcu nici ekipa ca rapidu :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce indestructibilitate nene, ce enduro nemuritor ... "bmw ramane bmw" :kali: expresia e fsss rau de tot, nu vedeti ca bmw ramane kymco in ultima vreme? kiar isi imagineaza careva ca taiwanezu e ca neamtu? a controlat neamtu fabrica, au facut aia ordine, taiwanezii si-au vazut sacii-n caruta (licenta) si a-nceput circul, productia. cine isi imagineaza ca nu toarna apa in bere taiwanezu, e copkil. so, despre ce bmw vorbim aci? ;) nu e pasare ca porcu nici ekipa ca rapidu :)

 

:banana: ....... chiar ma amuzat ce ai scris !

 

Ce ma iti e' si cu forta asta de munca ieftina, mai nene ! Iti iei motor nou si nu stii ce aborigen a lucrat la el !? :rolleyes: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dai seama ca nu isi permit sa iasa pe piata cu un motor care sa se duca la prima iesire.probabil ca au dreptate si motoarele sunt fabricate la nivelul cerut de ei.cel putin eu asa cred,nu au de ce sa isi pateze numele. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dai seama ca nu isi permit sa iasa pe piata cu un motor care sa se duca la prima iesire.probabil ca au dreptate si motoarele sunt fabricate la nivelul cerut de ei.cel putin eu asa cred,nu au de ce sa isi pateze numele. :laugh:

 

Corect ! ... a fost o gluma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut BMW la Milano e numai sigla de el,un cadru din teava dreapta

care arata oribil, nu protejeaza motorul etc

 

PANA SA CONCUREZE CU KTM E CALE LUNGA,PANA LA HUSABERG E SI MAI LUNGA :laugh:

Editat de LO550
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu arată neapărat rău, dar este un preț nesimțit pentru o chinezărie (mă rog, un Kymko sau cum s-o chema) ... dacă tot îl fac cu chinezi minori, de ce nu lasă Âşi ei din preț ?

 

 

 

scrie BMW pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut BMW la Milano e numai sigla de el,un cadru din teava dreapta

care arata oribil, nu protejeaza motorul etc

 

PANA SA CONCUREZE CU KTM E CALE LUNGA,PANA LA HUSABERG E SI MAI LUNGA :laugh:

 

Vad aici post-5780-1210293067_thumb.jpg ca totusi exista un scut pentru protectia motorului.

Nimeni nu zice ca n-ar mai fi mult pana sa concureze cu alte firme, dar ca sa dai ca argument faptul ca are un cadru care arata oribil (in special la o motocicleta enduro unde nu cred ca ar trebui sa conteze prea mult aspectul) mi se pare putin cam pueril.

 

Pe langa faptul ca mometan doar se speculeaza, neexistand teste nici macar prin reviste sau net (nici nu mai zic de proprietari care sa vorbeasca din propria experienta), destul de multi vorbesc din postura unor fani ai unei firme. Astfel, vor exista fel de fel de argumente stupide pentru care noua mobra BMW e de cacao. Vorbe fara nicio sustinere concreta.

 

Iar legat de fabricarea motorului in nu stiu ce tara, si Nokia, mai nou, este fabricata de "aborigenii" (ca sa citez de mai sus) de romani. Vreti sa-mi spuneti ca de acum in colo nu veti mai cumpara telefoanele Nokia??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angi ..nu o lua asa in tragic..ideea este ca totusi pretul este cel care momentan face legea..si aici ma refer ca la oferta de pe piata oricine ar opta ptr deja super cunoscutele:ktm,husqwarna,husaberg,yamaha eventual suzuki (practic bataia pe piata enduro cel putin in romania la asta se rezuma)decat sa se lanseze sa cheltuie 10.000 de eu pe un motor care inca nu stie nimeni nimic concret despre el..ce daca fac 1200 sau mai stiu eu ce modele super bine..daca asta e un rateu..nu contest ca nu mi-am pus un semn de intrebare vis-a-vis de motorul fabricat de kymco(asta trage si mai rau in jos atractia fata de model)dar ..cum spuneam pana la urma pretul conteaza..

 

concluzie:din punctul meu de vedere noul bmw nu preprezinta nici un fel de concurenta sau pericol fata de motoarele ai caror fani suntem azi ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand participa BMW la Dakar, KTM nu exista pe vreun podium de competitie enduro.

82breton.jpg

perfect de acord..dar intre timp s-au schimbat multe treburi..daca ai citit postul meu tocmai asta spuneam ca modelele de cilindree mare gen 1200 sunt excelente ca fiabilitate,etc etc..dar asta fiind un model complet nou cu niste inovatii destul de ciudate,cu un pret relativ mare si cu inima facut in taiwan..nu va fi un concurent direct sau mai bine zis de speriat ptr ktm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984

Cand participa BMW la Dakar, KTM nu exista pe vreun podium de competitie enduro.

 

Da, dar DAKAR nu are nici o treaba cu enduro. Din cate stiu eu pt BMW asta e primul motor enduro pur sange. LO550 a avut dreptate. BMW mai are mult de studiat pana sa faca motoare de enduro de calitate.

 

@angi.

Remarca lui LO550 a fost scurta si la obiect. Pe tine ca fan BMW te-a deranjat dar din pacate are dreptate, arata cam subnutrit si pus dampulea cadru ala, ca sa nu mai zic de prindere aceea ciudata a scutului, care e direct pe motor. Iar cand a spus de cum arata cadru, nu spunea DPDV estetic ci pur si simplu ca solutie tehnica adoptata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea spune ca in afara de HP2 Sport si LT, G450X este singura BMW pe care nu am apucat sa o calaresc. Inca...

Recunosc, sunt fan BMW si implicit subiectiv. Insa...

 

Multi nu au inteles HP2 Enduro care mie mi se pare superba si in ciuda greutatii este extrem de jucausa... multi nu inteleg in general de ce sa dai mai multi bani pe un BMW si pana la urma nici nu trebuie! Cine vrea si stie sa o aprecieze, o va face.

Am mai dat o data acest exemplu cu masinile: carcotasii se mira de ce sa cumperi un M3 cand un Subaru Imprezza sau Evo xx e mai rapid cu 0,x sec si mai ieftin... Simplu, cine stie, apreciaza... Cine se uita doar pe hartie, nu intelege.

 

Cred ca experienta BMW in enduro este incontestabila, au traditie, au dovedit in Dakar de atatea ori... Au atatea modele in gama GS/enduro... Intr-adevar, poate mai orientate si pe touring-adventure (unde sunt lideri incontestabili) dar putini fac enduro pur si ar fi dispusi sa plateasca firma BMW cu tot ce inseamna (prestigiu, calitate, traditie, respect fata de client). Nu uitati si achizitia Husqvarna si din cate stiu au dezvoltat G450 impreuna. Deasemenea, anul trecut la Erzberg-Rodeo, G450 a iesit excelent, daca nu ma insel locul 1.

Poate KTM este ceva mai "tare" in domeniul pur-enduro... dar nu e neaparat tinta BMW.

Apropos de 4 timpi, BMW mai tine cont si de mediu.

 

Legat de fabricarea in Taiwan... cati muncitori nemti (si cu constiinta specifica nemteasca) mai credeti ca sunt in Germania? Nu foarte multi, peste tot dai de chinezi, indieni etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi nu au inteles HP2 Enduro care mie mi se pare superba si in ciuda greutatii este extrem de jucausa...

eu as da bani sa te vad cu un HP2 in padure pe ploaie sa ne arati cat de jucausa e :laugh:

 

 

Cred ca experienta BMW in enduro este incontestabila

E fix 0 (zero). Cum spuneai si tu, au facut bine enduro touring. Enduro niciodata

 

Deasemenea, anul trecut la Erzberg-Rodeo, G450 a iesit excelent, daca nu ma insel locul 1.

Te inseli. G450 a fost inscris dar nu a terminat concursul de enduro. Uite aici finalistii.

 

1. Tadeuz Bzazusiak, Poland, KTM

2. Tom Sager, England, KTM

3. Juha Salminen, Finland, KTM

4. Wayne Braybrook, England, GasGas

5. Paul Edmondson, England, Suzuki

6. Gerhard Forster, Germany, Beta

7. Paul Bolton, England, Honda

8. Marco Tarkkala, Finland, KTM

9. Kyle Redmond, USA, KTM

10. Ralf Scheidhauer, Germany, KTM

11. Rudi PĂśschle, Austria, KTM

12. Markus Jackson, England, KTM

13. Ralf Dennenmoser, Germany, Beta

14. Erich Brandauer, Austria, Husaberg

15. Hansi Leitner, Austria, GasGas

16. Rene Dietrich, Germany, KTM

17. Darryl Curtis, South Africa, KTM

18. Marty Halmazna, Canada, KTM

19. Alex Antor, Andorra, KTM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu a mers cu G450 si nici macar nu a citit vreun articol sau a "intrebat vreun prieten" despre aceasta motocicleta, dar totusi ea este cacao. Datele tehnice nu au aparut pe site-ul BMW iar pretul in Ro inca nu se stie exact. Se vorbeste 100% subiectiv. Iar discutia oricum a inceput prost. Care e mai tare? Nu!

Pana nu vom citi, auzi sau chiar incerca, eu zic s-o lasam in coada de peste. E o discutie in derizoriu fara date concrete si experiente reale.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca acest topic se vrea a fi neaparat o comparatie sau conflict cu fanii altor marci. Asadar, ar fi frumos sa vb despre aceasta moto... Nu tb sa fie neaparat ocazia ca fanii KTM sau alte marci sa se dea in stamba cu atata pornire!

Din pacate asa se intampla si cu alte topicuri, ex: HP2 Enduro, HP2 sport...

 

 

 

Desi nu sunt un mare fun enduro, am avut ocazia sa particip la un scurt training BMW cu HP2.

Deasemenea, anul trecut, intorcandu-ma dintr-un tur de o saptamana cu alti posesori de BMW din Europa, m-am oprit la Erzberg cand era concursul, am fost pe la standul BMW, am avut ocazia sa schimb si cateva cuvinte cu Chris Pfeiffer...

 

post-9546-1210332144_thumb.jpgpost-9546-1210332167_thumb.jpgpost-9546-1210332331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de situatie proprietarii si implicit fanii diverselor marci,sunt ferm convinsi ca modelul lor de motor e :muuult mai tare.si are si bicicleta misto si telescoapele lucreaza mai altfel..si a mea porneste mai bine decat aia,care oricum...

si monologul poate sa continue pana la infinit..fiecare mobrist ia pur si simpu personal o remarca negativa asupra motocicletei lui..si eu ma tot atacam cand diversi prieteni se tot luau de ktm-urile mele..acum..95% sunt ktm-uri,dar asta e alta poveste..

in toamna asta o sa incep lucrul la una din reprezentantele bmw auto+moto si promit ca o sa probez modelul si va chem la drive.. pe toti care doriti..pana atunci numai de bine si ne mai certam cand avem date concrete..

 

STIU CA SUNT OFF TOPIC DAR MAI STIU SI IN CE VA DEGENERA DISCUTIA ASTA.. :) :P

 

 

 

Desi nu sunt un mare fun enduro, am avut ocazia sa particip la un scurt training BMW cu HP2.

Deasemenea, anul trecut, intorcandu-ma dintr-un tur de o saptamana cu alti posesori de BMW din Europa, m-am oprit la Erzberg cand era concursul, am fost pe la standul BMW, am avut ocazia sa schimb si cateva cuvinte cu Chris Pfeiffer...

 

 

CE I-AI SPUS"HELAU CHEN AI TEIC A PICSAR VIT IU? :laugh: "..

nu te supara dar nu m-am putut abtine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si eu ma tot atacam cand diversi prieteni se tot luau de ktm-urile mele..acum..95% sunt ktm-uri,dar asta e alta poveste..

Si mergand pe acelasi principiu, cum ar fi ca in 5-6 ani sa vezi ca 95% sunt BMW-uri???? :)

 

.....in toamna asta o sa incep lucrul la una din reprezentantele bmw........

Fiind printre atatea BMW-uri ai grija ca nu cumva sa te indragostesti de unul mic si contestat in ziua de azi :P

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mergand pe acelasi principiu, cum ar fi ca in 5-6 ani sa vezi ca 95% sunt BMW-uri???? :P

 

 

Fiind printre atatea BMW-uri ai grija ca nu cumva sa te indragostesti de unul mic si contestat in ziua de azi :(

 

:laugh:

 

pe moment sunt asa de virusat de ktm ca nu stiu daca se poate..dar nu se stie niciodata ce iti rezeva viitorul.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e inca ceva. e o mare diferenta intre enduro si hard-enduro.

 

la hard-enduro conteaza extrem de mult greutate, maneevrabilitatea, amb. hidraulic!!! care din cate stiu io numai ktm-ul il are. io zic ca face toti banii.

 

multi zic ca nu folosesti amb. dar nu e adevarat... io zic ca e cheia la hard-enduro.

 

ktm-ul are ceva avans momentan fata de concurenta la hard-enduro. poate la cross sunt mai multe branduri care sunt apropiate dar cand intri in padure atunci nu mai e de joaca.

 

e diferenta mare si daca e model de cross sau enduro.

 

tk!

 

p.s.

io sun fan bmw, posesor de bmw. nu ash conduce altceva in afara de bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezultate 2008

 

E3

 

1 99 Samuli Aro KTM 147

2 2 Marko Tarkkala KTM 120

3 19 Christophe Nambotin Gas Gas 117

4 3 Sebastien Guillaume Husqvarna 96

5 4 Bjorne Carlsson Husqvarna 94

6 8 Marcus Kehr KTM 91

7 24 Stefan Merriman Aprilia 79

8 81 Xavier Galindo KTM 72

9 7 Anders Eriksson BMW 65

 

 

E2

 

1 3 Jonny Aubert Yamaha 139

2 19 Juha Salminen KTM 114

3 69 Joakim Ljunggren Husaberg 99

4 99 Alessandro Belometti KTM 99

5 9 Valtteri Salonen Husaberg 93

6 12 Rodrig Thain TM 81

7 7 Fabrizio Dini Yamaha 81

8 18 Antoine Meo Husqvarna 73

9 10 Jari Mattila Honda 59

10 21 Fabio Mossini Honda 56

11 73 Alessandro Zanni Honda 54

12 8 Nicolas Deparrois Gas Gas 48

13 11 Nicolas Paganon Aprilia 44

14 17 Simo Kirssi BMW 40

15 16 Jean Francois Goblet BMW 37

 

"BMW 450X, un concurent puternic pt Aprilia" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar si-a pus cineva problema ca BMW-urilea alea ar putea fi in teste si ca ele nu au fost ghidonate de cei mai buni piloti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...