Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

Este testat in numarul 67 Moto Life.

Noul Bmw vine cu un motor monocilindru, distributie DOHC cu 4 supape,50 Cp care cantareste 30kg.O chestie cu adevarat unica la aceasta motocicleta este transmisia.Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.Cadrul din otel are o structura undeva intre dublu leagan si pod cu 5 lonjeroane din otel inalt,cantarind doar 9 kg.Motocicleta cantareste 144kg la gol.Pe fata are o furca upside-down complet reglabila Marzocchi si roata de 21",iar pe spate de 18" cu amortizor Ohlins.Etrier brembo cu 2 pistonase pe fata,avand disc de 260mm,iar pe spate 220mm.Tin sa mentionez ca motorul este fabricat de Kymco in Taiwan,dar bavarezii au tinut sa anunte ca fabrica din Taiwan se ridica la nivelul cerut de ei. :rusinica:

post-34297-1209916539_thumb.jpgpost-34297-1209916612_thumb.jpgpost-34297-1209916644_thumb.jpgpost-34297-1209916672_thumb.jpgpost-34297-1209916687_thumb.jpgpost-34297-1209916714_thumb.jpgpost-34297-1209916765_thumb.jpg

Pret 10.448 euro. :rolleyes:

Eu cred k este un concurent care se remarca :blbl: ,insa are un pret peste concurentii directi(Yamaha WR 450,Aprilia RXV si desigur KTM 450 EXC)

Voi ce ziceti?

post-34297-1209916796_thumb.jpg

post-34297-1209916815_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 248
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce preferati?

 

Un BMW G450x de 10.440 euro sau un Suzuki DRZ 400 nou de 5500 iar restu banilor de aproximativ 5000 in aftermarketuri pt Suzuki.

Care ar avea apoi performante mai bune?

 

 

 

In loc de Suzuki poate sa fie la fel de bine Yamaha WR 450, Aprilia RXV, KTM 450 EXC iar diferenta de bani in componente mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul este super mare fata de concurenta in primul rand iar esapamentul ala..alooooo ..parca e burlan de scurgere..

momentan ktm e rege ..la banii astia iti pui pe ktm si akrapo si toate protectiile si mai raman si de o ciorba pe la vreo cabana..

 

plus ca la banii astia sa nu aibe ambreiaj hidraulic??????ai murit direct de maini cand e sa lucrezi pe urcari cu el..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.
Daca nu ma inseala pe mine ochiul, bascula are prinderea in dreptul pinionului, nu stiu daca este prinsa cu un ax dintr-un capat in altul. S-ar putea ca aceasta inventie sa fie de fapt calcaiul lui Ahile la aceasta motocicleta :rusinica:

 

47253bmw_sprocket.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan ktm e rege ..

:rusinica: dar am facut topicul pentru ca mi se pare o motocicleta de luat in seama.sa vedem ce or sa spuna posesorii despre ea.(asta daca o cumpara cineva :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este testat in numarul 67 Moto Life.

Noul Bmw vine cu un motor monocilindru, distributie DOHC cu 4 supape,50 Cp care cantareste 30kg.O chestie cu adevarat unica la aceasta motocicleta este transmisia.Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.Cadrul din otel are o structura undeva intre dublu leagan si pod cu 5 lonjeroane din otel inalt,cantarind doar 9 kg.Motocicleta cantareste 144kg la gol.Pe fata are o furca upside-down complet reglabila Marzocchi si roata de 21",iar pe spate de 18" cu amortizor Ohlins.Etrier brembo cu 2 pistonase pe fata,avand disc de 260mm,iar pe spate 220mm.Tin sa mentionez ca motorul este fabricat de Kymco in Taiwan,dar bavarezii au tinut sa anunte ca fabrica din Taiwan se ridica la nivelul cerut de ei. :rolleyes:

 

 

Dau un singur exemplu: BMW G 650 Xchallenge are 144 kg la gol (vezi aici) Baietii de la M.L. spun ca si G 450 are tot 144 la gol. Nu vi se pare absurd?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau un singur exemplu: BMW G 650 Xchallenge are 144 kg la gol (vezi aici) Baietii de la M.L. spun ca si G 450 are tot 144 la gol. Nu vi se pare absurd?

oricum ai da-o tot greu si scump ramane..chiar daca e bmw..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ai da-o tot greu si scump ramane..chiar daca e bmw..

 

In enduro BMW nu are nimic de spus, momentan invata. Deci, sa lasam firma deoparte.

Ceea ce vroiam de fapt sa spun e ca eu nu cred ca datele tehnice oferite de MotoLife sunt corecte. Mi se pare ciudat ca o firma, oricare ar fi ea, sa produca doua motociclete enduro de categorii diferite, motoare de capacitati diferite, dar cu puteri relativ egale si ca greutate identice. Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500. E ceva ciudat in toata combinatia asta, si cred ca e vorba de datele tehnice (eronate) oferite de MotoLife, cel putin eu asa banuiesc. Altfel, nu gasesc nicio logica.....................sau pur si simplu baietii de la BMW s-au tampit definitiv :banana:

 

ps- Site-ul oficial BMW nu ofera date tehnice referitoare la noul G 450. Cred ca o discutie obiectiva poate exista doar cand vor afisa "scorurile" acolo.

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In enduro BMW nu are nimic de spus, momentan invata. Deci, sa lasam firma deoparte.

Ceea ce vroiam de fapt sa spun e ca eu nu cred ca datele tehnice oferite de MotoLife sunt corecte. Mi se pare ciudat ca o firma, oricare ar fi ea, sa produca doua motociclete enduro de categorii diferite, motoare de capacitati diferite, dar cu puteri relativ egale si ca greutate identice. Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500. E ceva ciudat in toata combinatia asta, si cred ca e vorba de datele tehnice (eronate) oferite de MotoLife, cel putin eu asa banuiesc. Altfel, nu gasesc nicio logica.....................sau pur si simplu baietii de la BMW s-au tampit definitiv :banana:

 

ps- Site-ul oficial BMW nu ofera date tehnice referitoare la noul G 450. Cred ca o discutie obiectiva poate exista doar cand vor afisa "scorurile" acolo.

 

:rolleyes:

nu ar fi prima oara cand cei de la motolife fac datele varza cu carnati..am mai vazut greseli gramada in revista lor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar fi prima oara cand cei de la motolife fac datele varza cu carnati..am mai vazut greseli gramada in revista lor..

 

Exact asta am vrut sa zic si eu dar nu vroiam sa le fac reclama proasta. Totusi, sa nu ne grabim cu afirmatiile si sa asteptam specificatiile tehnice oferite de BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greutate aproximativa 104 kg la gol, nu 144

asa mai vii de acasa..la cum arata sa aibe 144 de kile poate sa se ia de mana cu dr-ul din 91..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greutatea adevarata schimba putin datele problemei.astfel bmw devine cea mai usoara motocicleta din aceasta categorie-ktm 113kg,aprilia 117kg.bine 9kg nu explica diferenta enorma de pret fata de ktm care este mult peste si are un palmares impresionant.da probabil preturile astronomice sunt o traditie la BMW :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greutatea adevarata schimba putin datele problemei.astfel bmw devine cea mai usoara motocicleta din aceasta categorie-ktm 113kg,aprilia 117kg.bine 9kg nu explica diferenta enorma de pret fata de ktm care este mult peste si are un palmares impresionant.da probabil preturile astronomice sunt o traditie la BMW :rolleyes:

la cum arata nu ar trebui sa sara de 8000-8500 de euro..totusi e un monocilindru si e plin de plastice ce draq,eu personal nu as renunta la ktm ptr cele 9 kg..au reusit astia sa ne viruseze in asa hal ca nu mai am altceva in cap decat ce imi lipseste din catalogul ktm..sorry nu vreau sa para ca pun bmw-ul intr-o lumina proasta dar momentan

ktm rules

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum arata nu ar trebui sa sara de 8000-8500 de euro..totusi e un monocilindru si e plin de plastice ce draq,eu personal nu as renunta la ktm ptr cele 9 kg..au reusit astia sa ne viruseze in asa hal ca nu mai am altceva in cap decat ce imi lipseste din catalogul ktm..sorry nu vreau sa para ca pun bmw-ul intr-o lumina proasta dar momentan

ktm rules

asa e ai dreptate.eu nu am mers de la ktm decat cu exc-ul de 125 care mi s-a parut desavarsit fata de husqvarna pe care vreau sa mi-o iau(chiar daca si husqvarna e foarte buna).si iti dai seama ca nu am mers cu un 450 sau cu altceva mai mare de 125(INCA),cu toate ca dupa ce fac 18 ani si dupa ce o sa am destui bani sa imi iau,o sa imi iau,dar am citit pe forum posturi de la tine si de la altii care au experienta si am invatat destule(in fond asta e unul din scopurile forumului).in plus ktm-ul are ani de experienta,ani pe care bmw-ul nu poate sa ii recupereze intr-un timp asa scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce preferati?

Un BMW G450x de 10.440 euro sau un Suzuki DRZ 400 nou de 5500 iar restu banilor de aproximativ 5000 in aftermarketuri pt Suzuki.

Care ar avea apoi performante mai bune?

In loc de Suzuki poate sa fie la fel de bine Yamaha WR 450, Aprilia RXV, KTM 450 EXC iar diferenta de bani in componente mai bune.

 

Aprilia RXV tinde si ea spre 9000 Euro, iar KTM-ul e doar cu 2000 mai ieftin si Yamaha tot pe acolo. 2000 care s-ar putea justifica in cazul in care BMW-ul ar da dovada de o fiabilitate nemaintalnita la mobrele enduro. Ceea ce nu m-ar mira.

 

Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500.

 

Pai la fel se intampla si la KTM si Husqvarna (dar nu la Husaberg): mobrele de 600 (690 Enduro si SM 610 sa zicem) sunt putin mai ieftine decat cele de 450, de competitie (450 EXC si 450 SMR). Sau poate cei de la BMW si-au dat seama ca amortizorul spate e un punct slab al 650-ului.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw totusi propune cateva solutii tehnice evoluate, iar experienta in enduro nu se pune problema ca nu au. daca vor veni si cu o fiabilitate superioara, cu siguranta ca vor capta o parte din piata de profil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata interesant. dar nu pot sa zic nimic pana nu ma urc pe ea...

 

oricum ... bmw-ul nu cred ca o sa faca 2t, asa ca nu ma intereseaza. :rolleyes:

 

oricum, pretul este mult prea mare. daca stai sa te gandesti, la pretul asta cumperi o masina interesanta. noua!!

 

bine, bmw-ul ramane bmw. din cate stiu eu e pe locul 1 la productia de motoare. am avut ocazia sa aflu mai multe informatii direct de la ei.

 

dar... io zic ca portocala ramane pe locul 1 la enduro pt ceva vreme. are o ciclistica si o suspensie ideala. poate ca sunt alte motoare mai bune care depasesc portocala in putere, dar nu puterea e cel mai important lucru. iar fiabilitate, nu cred ca are rost sa vb de fiabilitate pt hard-enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are rost sa vb de fiabilitate pt hard-enduro...

 

Nu v-ar placea o mobra de hard-enduro indestructibila? Pe care sa va puteti baza oriunde ati fi si care sa nu va lase in mijlocul "naturii"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...